Eigenaardig, ik betaal in Duitsland met mijn engelse bankquote:Op zondag 5 juli 2020 10:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Het is me niet gegund met die F1TVeindelijk een CC in mijn bezit via het Duitse N26, kan ik alsnog geen abbo afsluiten omdat de CC uitgegeven moet zijn in het land waar je het abonnement wilt afsluiten
Dit zou ik dan even met een vpn oplossenquote:Op zondag 5 juli 2020 10:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Het is me niet gegund met die F1TVeindelijk een CC in mijn bezit via het Duitse N26, kan ik alsnog geen abbo afsluiten omdat de CC uitgegeven moet zijn in het land waar je het abonnement wilt afsluiten
Dit eventjes geprobeerd, en wat blijkt:quote:
dit dusquote:Op zondag 5 juli 2020 11:02 schreef _Administr8or_ het volgende:
Misschien dat het ermee te maken heeft dat je in Duitsland geen F1TV abo meer kan afsluiten (bedankt SKY)
Het gaat om het adres waar je woont niet de locatie van de bank.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:55 schreef XL het volgende:
[..]
Eigenaardig, ik betaal in Duitsland met mijn engelse bank
Geen zorgen, als we straks wèèr een race missen krijg je vast weer een week gratis off-season erbijquote:
Geeft niet. Uitslag was bij voorbaat al bekend.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:28 schreef flipsen het volgende:
Godverdehoerekutkankerkachel, werkt weer eens niet hier
Say whatquote:
Foutje, dat is blijkbaar de Eiffel Grand Prix.quote:
En vervolgens op het support twitter account van F1 TV zonder blikken of blozen vermelden dat het om lokale issues gaat.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:28 schreef flipsen het volgende:
Godverdehoerekutkankerkachel, werkt weer eens niet hier
Eh, volgens mij is er wel een appquote:Op zondag 6 september 2020 22:04 schreef Cyanide- het volgende:
Gvd zijn er ook nog leuke alternatieven? Vandaag maar even een maandje geprobeerd omdat ik geen 15¤ per maand wil betalen aan Ziggo en Mol om bij KPN te kunnen kijken.
Maar manmanman, 2020 en dan geen Android TV app hebben voor zoiets en niet eens kunnen casten vanuit de reguliere apps. Sideloaden op de tv heeft ook weinig nut want het schaalt voor geen meter dus je zit dan lekker naar een miniatuur schermpje in portrait modus te kijken
Je hebt de app http://www.webvideocaster.com en daarbinnen inloggen op f1tv. Je schijnt dan zo te kunnen chromecasten. Er wordt gesuggereerd dat f1tv casten niet aanbied vanwege de tv-rechten.quote:Op zondag 6 september 2020 22:04 schreef Cyanide- het volgende:
Gvd zijn er ook nog leuke alternatieven? Vandaag maar even een maandje geprobeerd omdat ik geen 15¤ per maand wil betalen aan Ziggo en Mol om bij KPN te kunnen kijken.
Maar manmanman, 2020 en dan geen Android TV app hebben voor zoiets en niet eens kunnen casten vanuit de reguliere apps. Sideloaden op de tv heeft ook weinig nut want het schaalt voor geen meter dus je zit dan lekker naar een miniatuur schermpje in portrait modus te kijken
Een native Android TV app ja?quote:Op zondag 6 september 2020 22:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Eh, volgens mij is er wel een appVandaag gelukkig probleemloos kunnen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |