Ik heb alle races netjes kunnen kijken zonder problemen. Wel een paar keer een refund gekregen. Verlengen doe ik niet, omdat ik het nu kan krijgen via ziggo zonder kosten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:19 schreef Ypmaha het volgende:
Zijn er hier mensen die niet gaan verlengen n.a.v de slechte verbinding van vorig jaar?
Ik heb het nog, maar de kwaliteit was niet altijd even best. Geregeld ging de stream naar 320x200 voor een minuut, waarna ie weer naar HD sprong. Grote voordeel voor mij is Sky commentaar, als dat er niet bijzat, nam ik hier voor de helft van het geld een pay TV kanaal (maar ja, dan commentaar in het Deens, en met reclame), of kijk ik met 30% reclame (op RTL).quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb alle races netjes kunnen kijken zonder problemen. Wel een paar keer een refund gekregen. Verlengen doe ik niet, omdat ik het nu kan krijgen via ziggo zonder kosten.
Toen ik de vrije training aan het kijken was van Australië had ik wel wat problemen. Ik ben er toen erachter gekomen dat bepaalde servers (ip's) traag reageren. Ik heb toen in het bestand %SystemRoot%\System32\drivers\etc\hosts de volgende regel toegevoegd.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:32 schreef MisterWolf het volgende:
[..]
Ik heb het nog, maar de kwaliteit was niet altijd even best. Geregeld ging de stream naar 320x200 voor een minuut, waarna ie weer naar HD sprong. Grote voordeel voor mij is Sky commentaar, als dat er niet bijzat, nam ik hier voor de helft van het geld een pay TV kanaal (maar ja, dan commentaar in het Deens, en met reclame), of kijk ik met 30% reclame (op RTL).
| 1 | 8.248.7.252 f1tv-cdn-cent-live.formula1.com |
oh, super, dank je zal ik eens proberenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Toen ik de vrije training aan het kijken was van Australië had ik wel wat problemen. Ik ben er toen erachter gekomen dat bepaalde servers (ip's) traag reageren. Ik heb toen in het bestand %SystemRoot%\System32\drivers\etc\hosts de volgende regel toegevoegd.
[ code verwijderd ]
Hiermee verbind je elke keer met dezelfde server.
Daarnaast gebruik ik ook deze site (F1 / Multiview F1TV)
De app is een beetje beperkt. Ik kijk via de mobiele website (via gsm of ipad) en dan werkt airplay perfectquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:08 schreef gias het volgende:
Wat casten betreft. Ik gebruik de app op de mobiel en clone het scherm naar de chromecast. Werkt prima. Uiteindelijk is het gewoon raar dat er nog geen echte ondersteuning voor is. Elke streaming app heeft dat. Zelf app's die alleen muziek afspelen.
Het moet dus wel een bewuste keuze zijn, om bijvoorbeeld niet met ziggo te concureren.
Dikke problemen. Kan wel inloggen, maar niet kijken. Om te kijken moet ik subscriden. Als ik subcribe en het Ziggo-account koppel krijg ik:quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik heb 10 minuten geleden nog gekeken om toch een abbo af te sluiten voor F1tv Pro voor ¤65 (nu weer 25% korting) maar op Reddit staat het voor van de problemenik zal het maar weer laten, ongelooflijk dat na 3 jaar die problemen nog altijd niet opgelost zijn...
Eigenaardig, ik betaal in Duitsland met mijn engelse bankquote:Op zondag 5 juli 2020 10:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Het is me niet gegund met die F1TVeindelijk een CC in mijn bezit via het Duitse N26, kan ik alsnog geen abbo afsluiten omdat de CC uitgegeven moet zijn in het land waar je het abonnement wilt afsluiten
Dit zou ik dan even met een vpn oplossenquote:Op zondag 5 juli 2020 10:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Het is me niet gegund met die F1TVeindelijk een CC in mijn bezit via het Duitse N26, kan ik alsnog geen abbo afsluiten omdat de CC uitgegeven moet zijn in het land waar je het abonnement wilt afsluiten
Dit eventjes geprobeerd, en wat blijkt:quote:
dit dusquote:Op zondag 5 juli 2020 11:02 schreef _Administr8or_ het volgende:
Misschien dat het ermee te maken heeft dat je in Duitsland geen F1TV abo meer kan afsluiten (bedankt SKY)
Het gaat om het adres waar je woont niet de locatie van de bank.quote:Op zondag 5 juli 2020 10:55 schreef XL het volgende:
[..]
Eigenaardig, ik betaal in Duitsland met mijn engelse bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |