Das ook een optie, maar ik heb een hekel aan browsen via de afstandsbediening dus daar dacht ik niet aanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:06 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Zit een browser op de TV en ik install van unknown sources aanzitten.
Android remote op de telefoon installeren kan je je telefoon als toetsenbord gebruiken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:12 schreef DX11 het volgende:
[..]
Das ook een optie, maar ik heb een hekel aan browsen via de afstandsbediening dus daar dacht ik niet aan
Kan wel even kijken of ik het F1TV appje kan kopiëren van android tv voor jullie.
Edit ik kan de root wel in maar kan de apk bestanden nog niet vinden, kijk vanavond verder.
Van internet geplukt, zelf geen ervaring mee. En anders zal je moeten kijken naar een Android boxje of een nieuwe chromecast (ultra variant veel op Martkplaats)/Google tv/Fire stick (Amazon).quote:Dacht de f1tv app op m'n Android tv te installeren. Hoef ik niet meer via mobiel te streamen maar kan m niet vinden in de play store?
Dat probleem had ik ook! Ik heb het uiteindelijk gedaan door de 'F1TV Viewer for Android TV'-apk online te downloaden op mijn telefoon en die naar mijn tv te sturen via de 'Send Files To TV'-app. Een kleine omweg, maar werkt nog steeds. Via daar kan ik gewoon kijken zonder te casten.
Dat hoeft toch niet uit te maken van wanneer je android tv is lijkt mij ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat. Mijn Sony Android TV zegt dat ze F1TV niet hebben voor dit apparaat
Zie je wel vaker ook bij telefoons dat bepaalde merken telefoons bepaalde apps niet "mogen" downloaden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:17 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet uit te maken van wanneer je android tv is lijkt mij ?
Misschien heb je niet goed gezocht, probeer het eens met f1 tv player ?
Het maakt wel degelijk uit. Heb er al meer klachten over gelezen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:17 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet uit te maken van wanneer je android tv is lijkt mij ?
Misschien heb je niet goed gezocht, probeer het eens met f1 tv player ?
Heb het linkje naar de apk hierboven gedeeld, komt van mijn eigen Android tv af dus is echt de goede.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:23 schreef ATuin-hek het volgende:
Mijn Philips android tv zegt ook niet compatible te zijn
Hier niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:43 schreef Eagles89 het volgende:
Zou iemand nu de applicatie even kunnen openen op een iphone? Ik zie alleen zwart beeld als ik de app open…
Ik zit met hetzelfde probleem, Sony met Android TV uit 2018, geen F1 TV app in de store.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:18 schreef DX11 het volgende:
Ik heb de officiële f1tv app voor Android tv vanaf mijn TV af gekopieerd. Hopelijk kunnen jullie er wat mee:
https://drive.google.com/(...)ng/view?usp=drivesdk
Mocht dit niet werken zoek dan op google naar "F1 TV Player 2.6.0".
[..]
Zie je wel vaker ook bij telefoons dat bepaalde merken telefoons bepaalde apps niet "mogen" downloaden.
Hoop niet dat het komt omdat ik via een nieuw email adres een account heb aangemaakt met korting:(quote:
Via 'Send files to TV' app geprobeerd?quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:05 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleem, Sony met Android TV uit 2018, geen F1 TV app in de store.
Ga het via jou link proberen. Gewoon op de TV in de browser dat adres invoeren neem ik aan?
Edit: kan dit adres blijkbaar niet openen op Chrome op TV, na 15 min bezig geweest te zijn op mijn afstandsbediening dat adres in te tikken:(
Op mijn iphone zie ik die applicatie niet staan? Alleen een betaalde variant. Maar goed, ik kan met mijn telefoon prima streamen dus het is niet een enorme ramp, maar wel vaag.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Via 'Send files to TV' app geprobeerd?
Super bedankt voor de moeite.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:18 schreef DX11 het volgende:
Ik heb de officiële f1tv app voor Android tv vanaf mijn TV af gekopieerd. Hopelijk kunnen jullie er wat mee:
https://drive.google.com/(...)ng/view?usp=drivesdk
Mocht dit niet werken zoek dan op google naar "F1 TV Player 2.6.0".
[..]
Zie je wel vaker ook bij telefoons dat bepaalde merken telefoons bepaalde apps niet "mogen" downloaden.
Heb je, nadat je het bestand gedownload, geprobeerd het te openen met de file Explorer? Dat is de meest normale manier wat echt zou moeten werken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:43 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Super bedankt voor de moeite.
File heb ik ook de TV gekregen, maar ik kan hem niet installeren.
"Send file to tv" geeft aan dat het bestand niet geopend kan worden.
En de app "Downloader" kan hem wel openen maar bij de prompt om te installeren, kan je "installeren" niet selecteren.
Ik zal nog eens zoeken naar apk installer, misschien lukt het dan wel.
Edit: "apk installer" heeft hetzelfde probleem, het opent de apk wel maar dan kan je niet op install klikken.
Geeft aan dat er niets op staat dat de file kan openen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:18 schreef DX11 het volgende:
[..]
Heb je, nadat je het bestand gedownload, geprobeerd het te openen met de file Explorer? Dat is de meest normale manier wat echt zou moeten werken.
Heel raar. Dan is het voor jullie niet anders dan toch maar een nieuwe chromecast kopen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:58 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Geeft aan dat er niets op staat dat de file kan openen.
De versie van mijn android tv is inmiddels van 2019, want er komen geen nieuwe updates uit voor deze tv.
Ik krijg de indruk dat F1 veel dingen in de app heeft gebouwd om te zorgen dat het kostte wat het kost niet werkt op apparaten die ze niet willen ondersteunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |