Echt bizar jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Man wat een schandaal is dat! Kan gewoon een speler niet meedoen omdat het gevaarlijk voor hem is maar top idee om daar een finale te gaan spelenecht niet te geloven maar wel weer typisch voor de voetbal maffia.
Triestquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Man wat een schandaal is dat! Kan gewoon een speler niet meedoen omdat het gevaarlijk voor hem is maar top idee om daar een finale te gaan spelenecht niet te geloven maar wel weer typisch voor de voetbal maffia.
Hij koos om toch te gaan. Dat is een keuze, de betreffende speler heeft die keuze niet.quote:
Las dat ze amper.6000 kaarten per club hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja voor een handjevol lui. Verder schiet niemand hier wat mee op.
Ja maar hij won tochquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hij koos om toch te gaan. Dat is een keuze, de betreffende speler heeft die keuze niet.
wtfquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Las dat ze amper.6000 kaarten per club hebben
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Las dat ze amper.6000 kaarten per club hebben
Niet relevant.quote:
Morgen half leeg stadion genot of wat?quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook al genoeg.
[..]
Niet relevant.
[..]
Morgen half leeg stadion genot of wat?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook al genoeg.
[..]
Niet relevant.
[..]
Morgen half leeg stadion genot of wat?
Zet je vaker disclaimers bij je posts?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Joden van Rotterdam keren terug helaas helaas!
Disclaimer: Ik heb niks tegen echte joden, ik gebruik joden in deze omdat Sparta een sattelietclub is van Ajax, die bekend staan om hun geuzennaam, duidend: Joden.
Zou soms wel verstandig zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zet je vaker disclaimers bij je posts?
Nee, alleen als bepaalde mensen het vervelend op zouden kunnen vatten en mij dan willen verraden dmv een TRquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zet je vaker disclaimers bij je posts?
Overal verradersquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, alleen als bepaalde mensen het vervelend op zouden kunnen vatten en mij dan willen verraden dmv een TR
De keerzijde van de medaille.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Scheelt dat jij een mod bent die aan vriendjespolitiek doet, krijg ik nooit een TR.
quote:
Dat zeker, wel kut in de huidige maatschappijquote:
Mooie stad, achter de Duinenquote:
De lange potuhhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |