Een beetje een open deurquote:
Moet het nog leren maar kan van de zomer misschien?quote:
Palingen zijn de meest gracieuze dieren van allemaalquote:
Ik kan ook niet vissen.. Jij had toch hengels?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet het nog leren maar kan van de zomer misschien?
Nee beide nietquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:10 schreef murp het volgende:
[..]
Ik kan ook niet vissen.. Jij had toch hengels?
Ja, daarmee vist ie regelmatig achter het netquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:10 schreef murp het volgende:
[..]
Ik kan ook niet vissen.. Jij had toch hengels?
Badum tsssssquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daarmee vist ie regelmatig achter het net
Haha hoezo dat?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Palingen zijn de meest gracieuze dieren van allemaal
Hoe sierlijk ze door het water zwevenquote:
Er is niets mooiers dan groepjes van 8 palingen een bolkje boven het water te zien doen. Maar als je niet op past, dan eten ze wel al je krentenbollen op.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Palingen zijn de meest gracieuze dieren van allemaal
Oke okequote:
Ja je moet uitkijken met dienpalingen uit bepaalde strekenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is niets mooiers dan groepjes van 8 palingen een bolkje boven het water te zien doen. Maar als je niet op past, dan eten ze wel al je krentenbollen op.
Ja zo fijn altijd en lekker lang lichtquote:
Jaaaaa dikke prima!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zo fijn altijd en lekker lang licht
Ja daar zouden we even voor kijken je hebt ook weinig nodig voor een klein visje denk ikquote:
Ik vind het echt bizar dat ze allemaal Sargassozee geboren worden en daar ook weer naar terugkeren om te paaien..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe sierlijk ze door het water zweven
https://www.decathlon.nl/(...)Reb95Y4aAsEgEALw_wcBquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daar zouden we even voor kijken je hebt ook weinig nodig voor een klein visje denk ik
Cheap hengeltje
Action heeft vanaf morgen een luxe werphengel in 't assortiment..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:17 schreef murp het volgende:
[..]
https://www.decathlon.nl/(...)Reb95Y4aAsEgEALw_wcB
Wat een kutsite eigenlijk
Hoooi onloquote:
Ja die beesten zwemmen een partij af echt bizarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar dat ze allemaal Sargassozee geboren worden en daar ook weer naar terugkeren om te paaien..
Ja zo iets of even een winkel binnen stappen kunnen ze mss gelijk tips gevenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:17 schreef murp het volgende:
[..]
https://www.decathlon.nl/(...)Reb95Y4aAsEgEALw_wcB
Wat een kutsite eigenlijk
oeh, dat is goed nieuws!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Action heeft vanaf morgen een luxe werphengel in 't assortiment..
Ja 6000km ofzo..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja die beesten zwemmen een partij af echt bizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |