abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187118827

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen @Kyran via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

Be fearful when Tether crashes.
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 mei 2019 @ 18:44:25 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187118835
Kut BTC moet weer partyp00pen
pi_187118855
ltc ook kapot -O-
  maandag 27 mei 2019 @ 18:50:02 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187118939
DENT _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187119407
Waar moet ik in beleggen?
pi_187119580
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 19:16 schreef Vollenhoven het volgende:
Als je geen idee hebt, kan je het zo doen en een paar maanden nergens naar omkijken:

50% BTC
50% BNB
  maandag 27 mei 2019 @ 19:25:27 #7
286575 Roces18
Chef de party
pi_187119617
quote:
too late
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_187119619
quote:
Aan je UI te zien in alles in Gulden.
  maandag 27 mei 2019 @ 19:39:06 #9
157922 fathank
pi_187119880
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 19:25 schreef Roces18 het volgende:

[..]

too late
Ha-ha
  maandag 27 mei 2019 @ 19:42:03 #10
286575 Roces18
Chef de party
pi_187119945
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2019 19:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Ha-ha
We kunnen wel stelen dat de echte boom al geweest is.
Tegenwoordig is het allemaal maar een rollercoaster van opwaartste en neerwaartse bewegingen zonder enig reden.
  maandag 27 mei 2019 @ 19:42:53 #11
157922 fathank
pi_187119962
De echte biem moet nog gaan komen

We hebben pas een voorproefje gezien.
pi_187120234
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2019 19:42 schreef fathank het volgende:
De echte biem moet nog gaan komen

We hebben pas een voorproefje gezien.
Dit
  maandag 27 mei 2019 @ 20:10:26 #13
62913 Blik
The one and Only!
pi_187120566
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share

Weer een stap dichterbij adoptie
  maandag 27 mei 2019 @ 20:24:40 #14
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187120846
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 20:10 schreef Blik het volgende:

bazencoin VET _O_
  maandag 27 mei 2019 @ 20:32:17 #15
62913 Blik
The one and Only!
pi_187120986
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 20:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

bazencoin VET _O_
Klein klote bedrijfje is dat Bright Foods ook

19 miljard omzet in 2014...
  maandag 27 mei 2019 @ 20:33:31 #16
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187121006
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 20:32 schreef Blik het volgende:

[..]

'
Stelt niks voor joh _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 mei 2019 @ 20:33:48 #17
416575 crew  Evenstar
pi_187121014
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 20:32 schreef Blik het volgende:

[..]

China hustle, meme partnerships, dit dat.
pi_187121082

Het Nederlandse Blockport waar ik inzit is vrijwel naar 0 gegaan.

De STO heeft niet genoeg opgehaald en nu is het project zo goed als dood.
pi_187121232
quote:

:')
Vakman pur sang
  maandag 27 mei 2019 @ 20:43:32 #20
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187121254
quote:
9s.gif Op maandag 27 mei 2019 20:36 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]

Risico van het vak, maar hoop dat je er niet veel geld mee verloren hebt..
pi_187121287
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 20:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Risico van het vak, maar hoop dat je er niet veel geld mee verloren hebt..
Ik had m'n huis verkocht en was all-in op de ICO gegaan.
pi_187121297
quote:
9s.gif Op maandag 27 mei 2019 20:44 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik had m'n huis verkocht en was all-in op de ICO gegaan.
:D
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 mei 2019 @ 22:18:17 #23
416575 crew  Evenstar
pi_187124653
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in een totale ineenstorting van de maatschappij waarbij we moeten vechten om brood te kopen. Het systeem en infrastructuur zijn daar en ook al gaat de euro onderuit dan kan er ongetwijfeld snel geschakeld worden naar een andere munt of de SDR om de boel draaiende te houden.
Het is niet onmogelijk. Sterker nog, de volgende crisis gaat het er aardig om spannen imo. Maar het is ook niet ondenkbaar dat het juist wordt gedaan om zoiets als een SDR en/of cashless society te versnellen.

Het hele Europa met de euro zit best slecht in elkaar en ik vraag me af hoeveel het nog kan hebben. De rente staat extreem laag, niet echt een goed begin van een crisis. Als ik kijk naar bitcoiners zijn het bijna allemaal millennials die door '08 flink wijzer zijn geworden en een stuk minder vertrouwen hebben in het systeem. Ik denk dat die groep nog een stuk groter gaat worden als er nu weer een financiële crisis komt. Stel het vertrouwen wordt een stuk minder en op dat moment gaat ook bitcoin nog eens parabolisch, in feite zou je nu een digitale bankrun kunnen krijgen.
pi_187126412
quote:
9s.gif Op maandag 27 mei 2019 20:36 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]

Krijgt nog een doorstart toch? Dus er is hoop.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 28 mei 2019 @ 09:37:11 #26
484886 TheInfamous
You heard of us...
pi_187127197
Momenteel een compleet groen portfolio :)

Alleen BNB staat nog op -0,40
  dinsdag 28 mei 2019 @ 09:51:20 #27
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187127455
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 09:37 schreef TheInfamous het volgende:
Momenteel een compleet groen portfolio :)

Alleen BNB staat nog op -0,40
24h groen?
  dinsdag 28 mei 2019 @ 09:51:28 #28
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_187127460
Wanneer gaan we de 10k weer aantikken?

Dan komt de echte fomo pas weer op gang :D ik gok 10 juli.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 28 mei 2019 @ 09:53:43 #29
484886 TheInfamous
You heard of us...
pi_187127499
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 09:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

24h groen?
Jep,
Zijn geen schokkende cijfers, maar groen is groen :)
  dinsdag 28 mei 2019 @ 10:00:39 #30
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187127597
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 09:51 schreef Maikuuul het volgende:
Wanneer gaan we de 10k weer aantikken?

Dan komt de echte fomo pas weer op gang :D ik gok 10 juli.
Denk wel eerder als het zo door gaat. Doorbreken zal misschien wel wat langer duren though.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 28 mei 2019 @ 10:19:24 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187127860
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 10:00 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Denk wel eerder als het zo door gaat. Doorbreken zal misschien wel wat langer duren though.
Vanaf hoeveel eur/usd is het doorbreken? Of heeft dat met de tijdsduur boven 10k te maken?

Als het zo door gaat zal het snel gaan. Van 5300 usd naar 8700 usd in een maand. Dat is 64% stijging. In dit tempo zitten we over 2 weken op 10keur. Maar goed, wie zegt dat het zo door zal blijven gaan :)

[ Bericht 11% gewijzigd door leolinedance op 28-05-2019 10:24:26 ]
pi_187128085
quote:

Hier heb je helemaal geen blockchain of tokens voor nodig :') . Wat een poppenkast.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187128333
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 10:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Hier heb je helemaal geen blockchain of tokens voor nodig :') . Wat een poppenkast.

Iets met het grotere plaatje enz.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2019 10:56:14 ]
pi_187128356
Dit is wel een geinig project van een coin die ik al jaren hodl.
https://deepvaultonline.com/ is een webservice waarmee je een filehash van een bestand kan vastleggen op de blockchain van DeepOnion. Je kan dan op een later tijdstip dus een bestand controleren en zien of het bestand nog steeds exact dezelfde is en niet onderweg is aangepast door een virus of bijvoorbeeld dat iemand in een contract ergens een regeltje heeft weten in te voegen. Best wel een goede usecase maarja promoot zoiets maar eens.
pi_187128413
https://test.ton.org/ton.pdf

Het Telegram Open Network lijkt op het eerste gezicht aardig. Totdat je bij het payments gedeelte komt. De currency is dus Gram (GRM). Ze spreken over lightning network, ik kan niet ontdekken of het ook het echt LN is. Verder staan er wat gekke dingen in:

quote:
On the other hand, if a validator is caught misbehaving, a part or all ofits stake will be taken away as a punishment, and a larger portion of it willsubsequently be “burned”, decreasing the total supply of Grams
quote:
If the market price of the Gram fallsbelow0.5·p(n), when there are a total ofnGrams in circulation (i.e., notkept on a special account controlled by the TON Reserve), the TON Reservereserves the right to buy some Grams back and decreasen, the total quantityof Grams in circulation. This may be required to prevent sudden falls of theGram exchange rate.
quote:
The TON Reserve willsell only up to one half (i.e.,2.5·109Grams) of the total supply of Gramsaccording to the price formula (26). It reserves the right not to sell any ofthe remaining Grams at all, or to sell them at a higher price thanp(n), butnever at a lower price (taking into account the uncertainty of quickly changingexchange rates.
Waarschijnlijk gaat het hypen, maar lijkt mij niet de meest klare koffie.

De eerste GRM zal $ 0.10 waard zijn met een totale supply van 5.000.000.000 GRM. Daarmee zou het meteen de top 25 binnen komen qua marketcap. Nu zal het geen scam zijn, maar de enige die hier veel beter van gaat worden is Telegram zelf.
pi_187128449
Elke IEO die wordt gelanceerd op Binance gaat een aantal keer over de kop bij de meesten die worden gelist. Ik kan me zo voorstellen dat als je BNB koopt en daarmee investeert in een IEO dat je op die manier keer op keer je geld kunt verdubbelen. Verkoop gewoon als ie 2-4x gaat. Daarna direct weer terug in BNB, wachten op de volgende IEO. en dat blijven herhalen, niet zo gek dat BNB dan nu al op 30+ dollar staat... Misschien ga ik het gewoon eens proberen. Gooi er wat in dat je kan missen en hoppa. Perfect ponzi scheme
  dinsdag 28 mei 2019 @ 11:40:19 #37
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187129103
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 10:58 schreef metallicelmo het volgende:
Elke IEO die wordt gelanceerd op Binance gaat een aantal keer over de kop bij de meesten die worden gelist. Ik kan me zo voorstellen dat als je BNB koopt en daarmee investeert in een IEO dat je op die manier keer op keer je geld kunt verdubbelen. Verkoop gewoon als ie 2-4x gaat. Daarna direct weer terug in BNB, wachten op de volgende IEO. en dat blijven herhalen, niet zo gek dat BNB dan nu al op 30+ dollar staat... Misschien ga ik het gewoon eens proberen. Gooi er wat in dat je kan missen en hoppa. Perfect ponzi scheme
Je snapt dat dit niet blijft werken he? Is net zoiets als de coin of the day van McAfee of de tig Bitcoin forks. In het begin is er hype, daarna boeit niemand het meer en ben je je geld kwijt.

Wellicht dat je nu nog kunt flippen, maar pas op
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 28 mei 2019 @ 12:08:17 #38
62913 Blik
The one and Only!
pi_187129616
quote:

[..]

Hoe zou jij het aanpakken dan? Want juist de verificatie op een publieke blockchain i.c.m. sensoren voegt met een sensitief product zoals zuivel (er zijn enkele jaren geleden aardig wat doden gevallen met vervuilde melk) best wel wat waarde toe mijn inziens. Dat los je niet op met een QR-code
pi_187129621
quote:
Klopt. Gewoon doen totdat de lucht er weer uit begint te lopen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_187129755
quote:
Maar niet met BNB.
pi_187130352
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 12:08 schreef Blik het volgende:

[..]

Hoe zou jij het aanpakken dan? Want juist de verificatie op een publieke blockchain i.c.m. sensoren voegt met een sensitief product zoals zuivel (er zijn enkele jaren geleden aardig wat doden gevallen met vervuilde melk) best wel wat waarde toe mijn inziens. Dat los je niet op met een QR-code
Als je wil nagaan of een melkproduct echt van een Nutricia is zou je dat met een QR code/chip/sensor kunnen doen waarmee wordt geverifieerd bij de servers van Nutricia of het echt een product van hen is. Even los van dat er met de QR code/chip/sensor gerommeld kan zijn... het punt is dat je Nutricia al vertrouwd dus kun je die info gewoon bij hun servers ophalen en niet d.m.v. een blockchain wat een stuk inefficienter is en je de autoriteit verplaatst van Nutricia naar wie dan ook de autoriteit heeft over die blockchain. Het probleem is niet het wantrouwen richting producent Nutricia maar het wantrouwen is naar de verkoper en zijn product. Het probleem is niet "Nutricia zegt dat dit hun product is maar dat vertrouw ik niet, wat zou de vechain blockchain hier over te zeggen hebben?". Het probleem is "Melkboer Wang zegt dat dit echt een Nutricia product is maar ik vertrouw het niet, wat zou Nutricia hier over te zeggen hebben?".

Het gebruik van sensoren klinkt geavanceerd maar zijn tokens en een blockchain echt nodig om die sensoren te laten functioneren?
pi_187130473
EOS pompt lekker door.

I love it when a plan comes together. *D
  dinsdag 28 mei 2019 @ 13:27:59 #43
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187130847
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 13:02 schreef illusions het volgende:
EOS pompt lekker door.

I love it when a plan comes together. *D
Niet vergeten om op tijd te dumpen, de onthulling van 1 juni zal wel eens een flinke deceptie kunnen worden. MEOS ofzo? Schijnt een nieuw social media platform te moeten worden, beetje STEEM ripoff als dat het is.

Kan een enorme boost geven of de prijs kan een enorme klap krijgen.

Zoals Kyran al zei, zorg voor een goede Stop loss :)

-edit- Ik had een sell order staan op 9 dollar, maar heb hem even weggehaald, volgens mij kan hij nog wel eens richting de 10 dollar klappen voor 1 juni :X
pi_187130960
Btc hype op RTL z
  dinsdag 28 mei 2019 @ 13:37:34 #45
157922 fathank
pi_187130978
quote:

[..]

Ja beter gewoon phpscriptje op een MySQL database knallen jatog

Kun je vast wel gratis template voor vinden
pi_187131772
Bereid je voor op een legio aan shitcoins: https://deployer.ark.io/welcome
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 mei 2019 @ 14:24:27 #47
416575 crew  Evenstar
pi_187131870
shitcoins moonen, komen aardig wat nieuwe coins op de markt, prijs gaat parabolisch

5 maanden uptrend, bijna x3 sinds bodem

.... nog steeds zijn er mensen die zeggen dat we in bear market zitten
pi_187132275
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 14:24 schreef Kyran het volgende:
shitcoins moonen, komen aardig wat nieuwe coins op de markt, prijs gaat parabolisch

5 maanden uptrend, bijna x3 sinds bodem

.... nog steeds zijn er mensen die zeggen dat we in bear market zitten
Ik denk ook dat we wel uit de bear market zijn, maar bull markt durf ik ook nog niet te zeggen :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 mei 2019 @ 14:54:49 #49
416575 crew  Evenstar
pi_187132340
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 14:49 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik denk ook dat we wel uit de bear market zijn, maar bull markt durf ik ook nog niet te zeggen :P
Als alles zich herhaalt komt er dus straks eerst nog een -40% :D

En dit is ook wel interessant

tradeboicarti16 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 14:47:17 $btc BE AWARE!!! Last time kraken has this wick we dumped hard. I’m long 7860 but have cut 2/3. Last time was a dump before fud (tether). Insiders exiting on spot exchanges. #bitcoin #crypto https://t.co/neppmtxirn reageer retweet
Heb deze gast hoog zitten in ieder geval. Was één van de weinigen die deze bull run wist te voorspellen.
pi_187132415
Wat zegt ie eigenlijk
pi_187132447
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 15:00 schreef woxxel het volgende:
Wat zegt ie eigenlijk
Dat BTC gaat dumpen omdat hij een trend op Kraken ziet die vorige keer ook een indicator was.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 mei 2019 @ 15:05:59 #52
416575 crew  Evenstar
pi_187132505
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 15:00 schreef woxxel het volgende:
Wat zegt ie eigenlijk
Vorige keer dat dat gebeurde bij Kraken kwam kort er na nieuws over Tether/BitFinex aanklacht naar buiten. Toen dumpde BTC even flink.

Nu is er een soorgelijke wick te zien en vraagt hij zich dus af of "insiders" weer informatie hebben van mogelijk nieuws waardoor BTC kan dumpen.
pi_187132690
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 14:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als alles zich herhaalt komt er dus straks eerst nog een -40% :D

En dit is ook wel interessant

tradeboicarti16 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 14:47:17 $btc BE AWARE!!! Last time kraken has this wick we dumped hard. I’m long 7860 but have cut 2/3. Last time was a dump before fud (tether). Insiders exiting on spot exchanges. #bitcoin #crypto https://t.co/neppmtxirn reageer retweet
Heb deze gast hoog zitten in ieder geval. Was één van de weinigen die deze bull run wist te voorspellen.
Lijkt mij gewoon iemand die market sold. Hoeft niets geks te zijn natuurlijk.
pi_187133133
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 15:15 schreef dimmak het volgende:

[..]

Lijkt mij gewoon iemand die market sold. Hoeft niets geks te zijn natuurlijk.
Slechte liquiditeit, dan krijg je dit :P
pi_187133191
En dan heeft Bitcoin nog de beste liquiditeit van alle cryptocurrencies, los van Tether misschien.
  dinsdag 28 mei 2019 @ 16:21:05 #56
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_187134225
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 15:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat BTC gaat dumpen omdat hij een trend op Kraken ziet die vorige keer ook een indicator was.
#instapmomentje
Hmz...
pi_187134612
De hoeveelheid altcoins die maar op één of twee exchanges worden getrade is wel een dingetje lijkt mij. Ik zie teveel coins helemaal verdwijnen puur omdat ze maar op één exchange staan en vervolgens die exchange ineens verdwijnt. Weg interesse of trade mogelijkheden. Ik heb meer vertrouwen in de coins die op 10+ verschillende exchanges staan.

Een coin die ik zelf heb heeft er ook last van gehad. Coinsmarkets.com was ineens weg, daarna Cryptopia ineens weg, en TradeSatoshi besloot om te coin te delisten omdat ze gewoon veel te veel coins hadden die ze moesten ondersteunen. Wel lullig dat ze vervolgens de withdraw fee x10 hebben gezet en de users nauwelijks de tijd gaven om coins daar weg te halen. Vervolgens zijn er grote hoeveelheden coins van users door TradeSatoshi verkocht op CryptoBridge. Lekker 3x pech door hackers en scammers.
  dinsdag 28 mei 2019 @ 16:53:50 #58
236839 TimKuik
pi_187134962
Heb van een kleine exchange een BTC transactie gedaan maar die hangt nu al 3 uur ergens in het midden van de mempool met een fee van $2 :')

Bedankt Blockstream.
  dinsdag 28 mei 2019 @ 17:00:00 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187135094
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 16:35 schreef metallicelmo het volgende:
De hoeveelheid altcoins die maar op één of twee exchanges worden getrade is wel een dingetje lijkt mij. Ik zie teveel coins helemaal verdwijnen puur omdat ze maar op één exchange staan en vervolgens die exchange ineens verdwijnt. Weg interesse of trade mogelijkheden. Ik heb meer vertrouwen in de coins die op 10+ verschillende exchanges staan.

Een coin die ik zelf heb heeft er ook last van gehad. Coinsmarkets.com was ineens weg, daarna Cryptopia ineens weg, en TradeSatoshi besloot om te coin te delisten omdat ze gewoon veel te veel coins hadden die ze moesten ondersteunen. Wel lullig dat ze vervolgens de withdraw fee x10 hebben gezet en de users nauwelijks de tijd gaven om coins daar weg te halen. Vervolgens zijn er grote hoeveelheden coins van users door TradeSatoshi verkocht op CryptoBridge. Lekker 3x pech door hackers en scammers.
Vergeet niet al die mensen die zo nodig nieuwkomer raiblocks op brakke en onbekende exchange bitgrail moesten kopen en hun coins lekker op de exchange lieten staan. Ging ook erg goed ^O^
pi_187135786
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 15:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

Vorige keer dat dat gebeurde bij Kraken kwam kort er na nieuws over Tether/BitFinex aanklacht naar buiten. Toen dumpde BTC even flink.

Nu is er een soorgelijke wick te zien en vraagt hij zich dus af of "insiders" weer informatie hebben van mogelijk nieuws waardoor BTC kan dumpen.
Bedankt, alles verkocht. Hoe is het met je TA? Geeft die hetzelfde aan?
pi_187135795
BAT doet het ook wel goed

nu bijna 26 euro gratis coins door die earn actie op coinbase
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 mei 2019 @ 22:45:30 #62
416575 crew  Evenstar
pi_187143037
EOS waarschuwt dat je niet belachelijk hoge verwachtingen moet hebben van 1 juni trouwens, just saying.

Elections, Apple, Facebook etc, allemaal bullshit dus.
pi_187143255
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 22:45 schreef Kyran het volgende:
EOS waarschuwt dat je niet belachelijk hoge verwachtingen moet hebben van 1 juni trouwens, just saying.

Dat er mensen zijn die dat uberhaupt geloven is toch ook om te janken he
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 mei 2019 @ 23:16:45 #64
416575 crew  Evenstar
pi_187143622
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 22:56 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dat er mensen zijn die dat uberhaupt geloven is toch ook om te janken he
Ja, en dan straks boos zijn als het niet iets gigantisch iets. Nou maken ze het er ook wel een beetje zelf naar met aankondigingen van aankondigingen ... maar dan nog. Hoorde echt van alles. Zouden gaan samenwerken met Apple, zouden bij de volgende verkiezingen in de VS in sommige staten via blockchain van EOS gaan stemmen etc. etc.
  dinsdag 28 mei 2019 @ 23:18:38 #65
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187143659
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 22:45 schreef Kyran het volgende:

Uiteraard, daarom donderdag dus ook een stop loss zetten. Even afwachten hoe hoog hij nog komt. Zal hij de 10 dollar raken?
pi_187143679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, en dan straks boos zijn als het niet iets gigantisch iets. Nou maken ze het er ook wel een beetje zelf naar met aankondigingen van aankondigingen ... maar dan nog. Hoorde echt van alles. Zouden gaan samenwerken met Apple, zouden bij de volgende verkiezingen in de VS in sommige staten via blockchain van EOS gaan stemmen etc. etc.
1 juni gaat de dollah eruit en komt EOS in de plaats dacht ik.
Vakman pur sang
  dinsdag 28 mei 2019 @ 23:19:58 #67
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187143690
quote:

[..]

Ze hebben voor 25 mil aan ram ingeslagen, dus het is wel een ambitieus project. Ik denk nog steeds een steem 2.0
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 mei 2019 @ 23:20:05 #68
416575 crew  Evenstar
pi_187143694
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

1 juni gaat de dollah eruit en komt EOS in de plaats dacht ik.
Lijken wel de nieuwe Rippleboys :P
pi_187143776
Steem, ik ken geen hont die dat echt gebruikt eigenlijk.
pi_187143787
quote:
bij de volgende verkiezingen in de VS in sommige staten via blockchain van EOS gaan stemmen etc. etc.
_O- _O-

Dit moet wel het domste idee zijn wat ik ooit gehoord heb. Digitaal stemmen uberhaupt :') :') :')
  dinsdag 28 mei 2019 @ 23:27:16 #71
62913 Blik
The one and Only!
pi_187143798
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 17:41 schreef Syphixx het volgende:
BAT doet het ook wel goed

nu bijna 26 euro gratis coins door die earn actie op coinbase
En XLM erbij en je hebt 36 euro

Ik heb ook die blockchain actie van 50 dollar XLM, kan ik die gewoon overschrijven naar bijvoorbeeld coinbase of zijn die gelocked?
pi_187143856
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:27 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik heb ook die blockchain actie van 50 dollar XLM, kan ik die gewoon overschrijven naar bijvoorbeeld coinbase of zijn die gelocked?
Neem toch aan dat je ze gewoon over kan pompen naar Coinbase.
pi_187144720
Lekker hoor IOTA, einde van de coördinator in zicht
pi_187146251
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:27 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik heb die 50 dollar xlm ook gewoon op m'n ledger gezet. Dus nee, gelockt zijn ze niet.
  woensdag 29 mei 2019 @ 08:02:36 #75
157922 fathank
pi_187146735
quote:

[..]

Lol verkiezingen via EOS :')

Misschien in de Congo waar je de verkiezingswinst bij elkaar fraudeert.

Trouwens, dan zou de USA ook wel geschikt zijn 8-)
pi_187146982
EOS :')
pi_187147003
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

Lijken wel de nieuwe Rippleboys :P
Ripple is wel een koning coin hoor
  woensdag 29 mei 2019 @ 08:37:13 #78
236839 TimKuik
pi_187147030
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:26 schreef KapBak het volgende:

[..]

_O- _O-

Dit moet wel het domste idee zijn wat ik ooit gehoord heb. Digitaal stemmen uberhaupt :') :') :')
Ze stemmen in Amerika al digitaal.
  woensdag 29 mei 2019 @ 09:13:22 #79
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187147327
EOS is een grote shitshow, geen twijfel
pi_187147328
zit er iemand in Next.Exchange? als in het token? Lijkt me wel interessant toch
  woensdag 29 mei 2019 @ 09:18:44 #81
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187147390
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 09:13 schreef metallicelmo het volgende:
zit er iemand in Next.Exchange? als in het token? Lijkt me wel interessant toch
Zie dat het enorm geshillt wordt op Twitter, alleen geen idee wat de exchange anders doet dan alle anderen.
pi_187149657
quote:
7s.gif Op woensdag 29 mei 2019 08:37 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ze stemmen in Amerika al digitaal.
Serieus? :P
  woensdag 29 mei 2019 @ 11:56:27 #83
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187149855
BullyEsq twitterde op woensdag 29-05-2019 om 00:22:01 What do we want?! Privacy! When do we want it?! None of your fucking business! reageer retweet
Ik moest gniffelen :P
pi_187153451
Wel tof dat Bitcoin in het groen staat op de 2 jaar, 1 jaar, 6 maanden,, 30 dagen, 7 dagen en 1 dag charts. Goed bezig
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 mei 2019 @ 17:49:36 #85
416575 crew  Evenstar
pi_187155131
jcho710 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 06:13:35 #Bitcoin in upper $8ks here is very likely the top of the massive bull trap. $1.9k to $2k next, later triple digits. Bear market not over. No new ATH in $BTC again. reageer retweet
Nou inpakken dan maar jongens. Game over.
pi_187155166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 17:49 schreef Kyran het volgende:
jcho710 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 06:13:35 #Bitcoin in upper $8ks here is very likely the top of the massive bull trap. $1.9k to $2k next, later triple digits. Bear market not over. No new ATH in $BTC again. reageer retweet
Nou inpakken dan maar jongens. Game over.
Mensen die wat roepen op Twitter...
Zit altijd wel iemand bij die gelijk heeft, het zijn alleen steeds verschillende personen :P
pi_187155488
https://twitter.com/coinomat1/status/1133396748976758785

Sasha maakt er een beetje een potje van. Er gaan al geruchten dat klanten van Waves plannen maken om weg te migreren..
pi_187157014
BSV gaat wel weer als een jekko
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 mei 2019 @ 20:34:34 #89
416575 crew  Evenstar
pi_187158006
Iemand die hier ook wel eens long/short gaat op BitMex?
pi_187158133
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 18:12 schreef poebz het volgende:
https://twitter.com/coinomat1/status/1133396748976758785

Sasha maakt er een beetje een potje van.
Dat doet hij wel vaker :P Is wel een laag bod idd. Lisk heeft dat destijds netter opgelost, je kon met de oude tokens meedoen aan de Lisk ICO.

quote:
Er gaan al geruchten dat klanten van Waves plannen maken om weg te migreren..
Welke klanten zouden dat moeten doen? Geruchten zijn meestal FUD. Alsof het die klanten wat uitmaakt dat er nog tokenhouders van een voorgaand project zijn :P
pi_187158701
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 20:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat doet hij wel vaker :P Is wel een laag bod idd. Lisk heeft dat destijds netter opgelost, je kon met de oude tokens meedoen aan de Lisk ICO.
[..]

Welke klanten zouden dat moeten doen? Geruchten zijn meestal FUD. Alsof het die klanten wat uitmaakt dat er nog tokenhouders van een voorgaand project zijn :P
Iemand van Chainmakers zegt dat in de Komodo discord. Maar misschien heb je gelijk. Wel een beetje een naaistreek natuurlijk.

"We at chainmakers are starting to get leads of possible clients migrating from waves, seems like there is distrust being brewed there."
pi_187158903
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 21:06 schreef poebz het volgende:

[..]

Iemand van Chainmakers zegt dat in de Komodo discord. Maar misschien heb je gelijk. Wel een beetje een naaistreek natuurlijk.

"We at chainmakers are starting to get leads of possible clients migrating from waves, seems like there is distrust being brewed there."
Chainmakers? Komodo? Als het nu in de Waves Discord was...
pi_187159013
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 21:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Chainmakers? Komodo? Als het nu in de Waves Discord was...
Ja die gaan dat niet fudden natuurlijk. Wil nog niet zeggen dat het niet klopt ;)
pi_187159130
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 21:19 schreef poebz het volgende:

[..]

Ja die gaan dat niet fudden natuurlijk. Wil nog niet zeggen dat het niet klopt ;)
Omgekeerde bewijslast :D

Ik zeg: "klanten lopen massaal weg bij Vechain, Ethereum en Komodo" :D
pi_187159180
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 20:34 schreef Kyran het volgende:
Iemand die hier ook wel eens long/short gaat op BitMex?
Ben wel benieuwd naar jou TA van de bitcoin maandcurve.
Vakman pur sang
pi_187159354
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 21:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Omgekeerde bewijslast :D

Ik zeg: "klanten lopen massaal weg bij Vechain, Ethereum en Komodo" :D
Bedankt, gelijk alles verkocht ;)
Ik zal de volgende keer gelijk de bron vermelden. Dan kan ik achteraf altijd nog zeggen: "zie je wel?"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 mei 2019 @ 21:51:21 #97
416575 crew  Evenstar
pi_187159814
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar jou TA van de bitcoin maandcurve.
Ik doe eigenlijk geen TA op BTC, maar wil er best wel naar kijken hoor. Van wat ik tot nu toe gezien heb doet BTC precies tegenovergesteld (op 1h 4h etc) van wat ik verwacht volgens TA.
  woensdag 29 mei 2019 @ 21:53:16 #98
157922 fathank
pi_187159865
Waar is die komodo-shillert eigenlijk gebleven?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 mei 2019 @ 22:06:20 #99
416575 crew  Evenstar
pi_187160187
Denk trouwens wel dat deze periode belachelijk veel overeenkomsten heeft met de periode van maart-juni 2014 als je naar de charts kijkt.

Toen ging het van $340 naar $680 (x2) en daarna langzaam terug naar ongeveer $170 (/4).

Nu zijn we van $3200 naar $8900 gegaan en misschien komt er nog een leg voor bijna x3. Als het daarna een zelfde retrace doet zit je dus op $2200 ongeveer. Ik zie het niet gebeuren. Denk zelf retrace tot net boven $5000.

Wat zien jullie in jullie glazen bolletjes :D
pi_187160411
Ik hoop op een retrace, ik wou nog wat kopen
pi_187160444
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 22:06 schreef Kyran het volgende:
Denk trouwens wel dat deze periode belachelijk veel overeenkomsten heeft met de periode van maart-juni 2014 als je naar de charts kijkt.

Toen ging het van $340 naar $680 (x2) en daarna langzaam terug naar ongeveer $170 (/4).

Nu zijn we van $3200 naar $8900 gegaan en misschien komt er nog een leg voor bijna x3. Als het daarna een zelfde retrace doet zit je dus op $2200 ongeveer. Ik zie het niet gebeuren. Denk zelf retrace tot net boven $5000.

Binnen 2 weken naar sub 3K.
Of juist + 10K. TA genot.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lospedrosa op 29-05-2019 22:36:43 ]
Vakman pur sang
pi_187160524
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 22:06 schreef Kyran het volgende:

10k. No way dat we onder de 6K gaan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 mei 2019 @ 22:25:46 #103
416575 crew  Evenstar
pi_187160722
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 22:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

10k. No way dat we onder de 6K gaan.
Ik vind het dikke prima hoor :D Ik baseer dit echt op vorige cycles, verder geen idee :P Denk dat we de 10k nog niet gaan doorbreken dan zou het wel heel snel gaan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 mei 2019 @ 22:27:13 #104
416575 crew  Evenstar
pi_187160781
Zat nog even door de twitter van die gast te scrollen (die ik eerder had gepost en zei dat we naar 3 digits gingen) ... man man man wat een droeftoeter. Roept al sinds december dat hij aan het shorten.
pi_187161346
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 22:27 schreef Kyran het volgende:
Zat nog even door de twitter van die gast te scrollen (die ik eerder had gepost en zei dat we naar 3 digits gingen) ... man man man wat een droeftoeter. Roept al sinds december dat hij aan het shorten.
Namen en rugnummers
  donderdag 30 mei 2019 @ 04:46:56 #106
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_187163829
Kijk die Bitcoin SV gaan dan :D +94%. En dat om wat fakenews :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Maikuuul op 30-05-2019 04:54:06 ]
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_187164304
BSV frustreert me zwaar. Wie verwacht dat nou? Gisteravond 50%, ik dacht nou ok.. mooi te laat. Nee hoor, nog eens 50%. De tering.
pi_187165212
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 04:46 schreef Maikuuul het volgende:
Is dit nog steeds om Craig zijn Satoshi claim?
pi_187165222
wat is jullie SL voorkeur op EOS? :)

ik ga nu enkele dagen erop uit dus kan niet zoveel met crypto bezig zijn

[ Bericht 13% gewijzigd door Syphixx op 30-05-2019 10:47:15 ]
  donderdag 30 mei 2019 @ 10:46:02 #110
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_187165316
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 10:33 schreef dimmak het volgende:

[..]

Is dit nog steeds om Craig zijn Satoshi claim?
Yep, dat las ik vanochtend iig. Was wel leuk als je vorige week was ingestapt :D

Is er trouwens een airdrop geweest van BTT op Bittrex? Heb er opeens 205 in mijn account.

[ Bericht 4% gewijzigd door Maikuuul op 30-05-2019 10:59:43 ]
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:15:50 #111
157922 fathank
pi_187165628
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 10:34 schreef Syphixx het volgende:

Lekker in btc blijven als je niet snel kan handelen.
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:19:18 #112
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187165666
Is er hier ergens ook een plek voor meer algemene trade praatjes eigenlijk?
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:22:57 #113
62913 Blik
The one and Only!
pi_187165710
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:19 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Is er hier ergens ook een plek voor meer algemene trade praatjes eigenlijk?
Dat is dit :)
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:27:37 #114
485804 Ship-o-Bricks
pi_187165772
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:22 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat is dit :)
Ook voor niet-crypto?

Zo ja: in één keer goed! *O*
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:44:20 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187166013
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Ship-o-Bricks het volgende:

[..]

Ook voor niet-crypto?

Zo ja: in één keer goed! *O*
Wat bedoel je dan? Aandelen ofzo?
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:45:38 #116
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187166035
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 10:34 schreef Syphixx het volgende:

Weet het nog niet zeker, maar denk rond de 7.8 USDT. Je zal vast een dumpje krijgen net voor de announcement.
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:47:06 #117
485804 Ship-o-Bricks
pi_187166049
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan? Aandelen ofzo?
Bijvoorbeeld - alles wat zich op beurzen laat verhandelen.
pi_187166562
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:47 schreef Ship-o-Bricks het volgende:

[..]

We zitten hier in "blockchain technology & cryptocurrencies" :)
[P]otverdorie
pi_187167180
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 22:25 schreef Kyran het volgende:
Ik baseer dit echt op vorige cycles, verder geen idee
Resultaten uit het verleden garantie toekomst enzo :P
pi_187167190
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:47 schreef Ship-o-Bricks het volgende:

[..]

Saai.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 mei 2019 @ 13:55:19 #121
416575 crew  Evenstar
pi_187167731
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:14 schreef KapBak het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden garantie toekomst enzo :P
100% mee eens natuurlijk, maar ik geloof wel in fractals en dat cycli zich herhalen. Natuurlijk nooit 1 op 1, maar wel genoeg gelijkenis om er iets mee te kunnen.

Bij crypto misschien nog wel veel meer dan bij andere markten, want ik ben er van overtuigd dat in crypto NOG meer wordt gehandeld vanuit emotie dan in de andere markten, waar toch meer professionele mensen handelen.

Uiteindelijk is de prijs gewoon een weergave van menselijk handelen en die verandert niet. Helemaal niet als de groep vooral bestaat uit moonboys die denken dat ze morgen rijk gaan zijn en nooit meer hoeven te werken.
pi_187169406
  donderdag 30 mei 2019 @ 16:48:36 #123
62913 Blik
The one and Only!
pi_187169972
Snel die erfenis binnenkrijgen en 1 btc kopen
  donderdag 30 mei 2019 @ 16:53:10 #124
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187170043
Lekker naar 10k en dan een jaar sideways dus? Dan is het goed om in alts te zitten ^O^
  donderdag 30 mei 2019 @ 16:58:05 #125
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187170106
VET aan het semi-moonen :D
pi_187170435
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 16:58 schreef leolinedance het volgende:
VET aan het semi-moonen :D
Wat moon

Hij schommelt tussen 80-95 SATs

Gemanipuleerde shitcoin
  donderdag 30 mei 2019 @ 17:35:05 #127
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187170658
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 17:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat moon

Gemanipuleerde shitcoin
In dollah gaat ie best ok. En 96 sat dus weet niet waar jij je info vandaan haalt
pi_187170802
VET? Bestaat die shitcoin nog?
pi_187170989
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 17:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

In dollah gaat ie best ok. En 96 sat dus weet niet waar jij je info vandaan haalt
Alweer 90 SATs inmiddels

Je punt?
pi_187171140
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 17:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat moon

Gemanipuleerde shitcoin
Aparte vent ben je toch. De ene keer ga je op je knietjes voor zijne heiligheid Sunny Lu en de andere keer zit je op VET te kankeren en zie je het niet meer zitten. Bipolar much? :P
  donderdag 30 mei 2019 @ 18:18:59 #131
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187171248
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 18:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Aparte vent ben je toch. De ene keer ga je op je knietjes voor zijne heiligheid Sunny Lu en de andere keer zit je op VET te kankeren en zie je het niet meer zitten. Bipolar much? :P
Dat :D
pi_187171545
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 18:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Overgang naar volwassenheid en logisch inzicht. Duurt soms ff voordat je een scam kunt doorzien tegen beter hopen in.
Vakman pur sang
pi_187172253
Toch even de 9k aangetikt op CMC, en weer gauw terug naar 8700 resistance. Denk niet dat het nog erg lang gaat duren om de 10k te doorbreken en Henk en Ingrid weer gaan investeren. Voor hetzelfde geld staat 'ie over 2 weken weer op 20k, het zou zomaar kunnen.
  donderdag 30 mei 2019 @ 19:57:51 #134
286575 Roces18
Chef de party
pi_187172599
Zolang crypto niet algemeen geaccepteerd en gebruikt wordt duurt het nog wel even voordat het echt waarde heeft. Tot dan is het allemaal pump en dump bullshit.
pi_187172791
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 19:57 schreef Roces18 het volgende:
Zolang crypto niet algemeen geaccepteerd en gebruikt wordt duurt het nog wel even voordat het echt waarde heeft. Tot dan is het allemaal pump en dump bullshit.
Ja, want het heeft nu nepwaarde. Tuurlijk knul. :')
pi_187172824
Met aandelen kan je ook geen patatje joppie kopen dus het is gewoon bullshit wat geen waarde heeft.

_O-
pi_187172861
quote:
Wat ben je toch ook een slappe tosti.
  Eindredactie Games donderdag 30 mei 2019 @ 20:15:01 #138
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187172896
quote:
Mooi
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 30 mei 2019 @ 20:17:48 #139
385887 Pritt_Plakstift
Oplosmiddelvrij
pi_187172953
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 04:46 schreef Maikuuul het volgende:
Door een of andere gare fork heb ik ze ook in mijn wallet nu. Tikt wel behoorlijk aan ja... :7
pi_187173469
Het zijn altijd dezelfde zure personen die 8x de boot gemist hebben en daarom maar zuur doen over crypto, een onderwerp dat ze verder niet beheersen en totaal niet op waarde kunnen schatten.
  donderdag 30 mei 2019 @ 20:56:44 #141
157922 fathank
pi_187173620
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Overgang naar volwassenheid en logisch inzicht. Duurt soms ff voordat je een scam kunt doorzien tegen beter hopen in.
Aldus mister Stockholm-syndroom
  donderdag 30 mei 2019 @ 20:58:19 #142
157922 fathank
pi_187173656
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
Het zijn altijd dezelfde zure personen die 8x de boot gemist hebben en daarom maar zuur doen over crypto, een onderwerp dat ze verder niet beheersen en totaal niet op waarde kunnen schatten.
Kerel je moet komodo kopen die gaat je multimiljonair maken
  donderdag 30 mei 2019 @ 21:01:58 #143
286575 Roces18
Chef de party
pi_187173722
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 20:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, want het heeft nu nepwaarde. Tuurlijk knul. :')
Knul?
pi_187174006
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:01 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Knul?
Ik noem je zoals je overkomt, als een knulletje. Is dat het enige van die hele lading shit die je over je heen krijgt waar je commentaar op hebt? :D
  donderdag 30 mei 2019 @ 21:24:05 #145
236839 TimKuik
pi_187174174
Knullo
  donderdag 30 mei 2019 @ 21:46:50 #146
286575 Roces18
Chef de party
pi_187174587
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik noem je zoals je overkomt, als een knulletje. Is dat het enige van die hele lading shit die je over je heen krijgt waar je commentaar op hebt? :D
Lading shit? Als jij het niet ergens mee eens bent kan je komen met argumentatie maar loop niet op de man te spelen. Nogal kinderachtig.
pi_187174645
ik heb 0 ervaring met Crypto, maar nu wat tijd om erin te steken.
heeft dat nog zin of ben ik te laat?

ik heb 1000/2000 euro wat ik kan gebruiken zonder in de problemen te komen als ik alles kwijt raak (liever niet natuurlijk :+ maar ik heb wat "speelgeld". )
pi_187174651
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:46 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Lading shit? Als jij het niet ergens mee eens bent kan je komen met argumentatie maar loop niet op de man te spelen. Nogal kinderachtig.
Hey knul, wat kom je hier eigenlijk doen? Advies vragen over crypto?
  donderdag 30 mei 2019 @ 21:54:56 #149
286575 Roces18
Chef de party
pi_187174749
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hey knul, wat kom je hier eigenlijk doen? Advies vragen over crypto?
*knip*

[ Bericht 13% gewijzigd door Evenstar op 30-05-2019 23:04:35 ]
pi_187174751
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:50 schreef fespo het volgende:

Niemand heeft hier een glazen bol (behalve kyran)
  donderdag 30 mei 2019 @ 22:03:59 #151
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187174946
Heb mijn winst met EOS gepakt, durf die announcement niet af te wachten.

Kijken of MFT wat wil doen komende week
pi_187175218
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:54 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Hey kneus ik heb geen advies nodig van wanhopen zoals jullie. :')
Jammer, ik had je graag uitgelegd hoe je ook met pensioen kan van crypto.
pi_187175431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:54 schreef Roces18 het volgende:

[..]

*knip*
_O-

[ Bericht 12% gewijzigd door Evenstar op 30-05-2019 23:04:58 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 mei 2019 @ 23:05:36 #154
416575 crew  Evenstar
pi_187176144
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 21:55 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Niemand heeft hier een glazen bol (behalve kyran)
Deze man snapt ...

... en doe even rustig allemaal, anders moet ik nog moderaten ook ....
pi_187176408
moe lamb
pi_187176502
Het is over boyz
pi_187176527
Terug naar 7k. Riep het vorige week al
  donderdag 30 mei 2019 @ 23:31:23 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187176591
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:28 schreef Zakzonderballen het volgende:
Terug naar 7k. Riep het vorige week al
Wauw
pi_187176618
Kom er maar in Klaas.
pi_187176719
Niet het eerste dipje, niet het laatste.
pi_187176777
Resistance is wel weer aangetikt. Maak me verder niet veel zorgen, dit zal het weekend zo blijven en daarna misschien weer omhoog. Wie zal het zeggen?
pi_187176802
Mijn modellen geven 7k dip aan
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 mei 2019 @ 23:58:44 #163
416575 crew  Evenstar
pi_187177020
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:45 schreef Zakzonderballen het volgende:
My models give head, just saying.
pi_187177021
quote:
Waarvoor mijn eeuwige dank. Alles verkocht.
pi_187177030
quote:
Mijn modellen voorspellen een flinke stijging:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 mei 2019 @ 00:00:51 #166
416575 crew  Evenstar
pi_187177045
Had net toevallig paar tientjes aan BTC gestort op BitMex. Vooral om platform daar te leren kennen. Nog nooit eerder aan leveraged trading gedaan. $8550 geshort met x25 net voor dip _O- Gewoon om te kijken hoe/wat.

160% in een korte tijd ... helaas was het maar een tientje inleg _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 mei 2019 @ 00:01:14 #167
416575 crew  Evenstar
pi_187177050
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Mijn modellen voorspellen een flinke stijging:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man snapt ook al _O_
pi_187177130
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 00:00 schreef Kyran het volgende:
Had net toevallig paar tientjes aan BTC gestort op BitMex. Vooral om platform daar te leren kennen. Nog nooit eerder aan leveraged trading gedaan. $8550 geshort met x25 net voor dip _O- Gewoon om te kijken hoe/wat.

160% in een korte tijd ... helaas was het maar een tientje inleg _O-
Hahaha deze man...

Altijd mooi die succes verhalen hier. Slechte trades hoor je niet.
pi_187177170
Na ManZonderSchouders hebben we nu ZakZonderBallen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 mei 2019 @ 00:11:06 #170
416575 crew  Evenstar
pi_187177200
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 00:06 schreef Zakzonderballen het volgende:

[..]

Hahaha deze man...

Als ik zou pimpen had ik gezegd dat ik $1000 had ingelegd, niet $10.

Wat voeg jij toe hier behalve wat domme one liners? Heb afgelopen week meerdere winnende (en een slechte) trade gepost in TA topic, dus wat lul je.

Edit: Voor diegenen die screenshot niet snappen. Waarde van trade was dus 0.0292BTC, maar met x25 leverage, delen door 25, geeft 0.001168BTC dus ongeveer $10. Het was gewoon even een test, zonder TA, zonder dat ik wist wat er aan zat te komen. Platform daar is best chaotisch, dus wil er geen BTC hebben staan als ik niet snap wat ik doe :P
  vrijdag 31 mei 2019 @ 00:31:05 #171
157922 fathank
pi_187177510
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 00:06 schreef Zakzonderballen het volgende:

[..]

Hahaha deze man...

Lekker salty niet honderdduizend per trade pakken
pi_187177728
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 00:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker salty niet honderdduizend per trade pakken
Echt, wat een kansloos figuur. :D
pi_187179309
quote:

ik heb 1000/2000 euro wat ik kan gebruiken zonder in de problemen te komen als ik alles kwijt raak (liever niet natuurlijk :+ maar ik heb wat "speelgeld". )
Dit is voornamelijk een plek om elkaars coins belachelijk te maken. Of crypto in zijn geheel.
Maar we gaan je helpen.
Dit is mi een fantastisch moment om in te stappen, zou beginnen met bitcoin en dan een tijdje kijken naar koersen om later te beslissen of je nog altcoins gaat aanschaffen.
Vakman pur sang
pi_187180202
quote:

De meeste hier draaien enorme verliezen. Dat is toch wel het verhaal met crypto. Als jij met 0 ervaring in crypto stapt, HODL dan BTC. Ga je traden of in altcoins zitten klooien dan ben je binnen no time al je inleg kwijt.

Ik heb hier al veel verhalen over tips gelezen, ik noem een VEN of Universa. En al deze coins bleken enorme flops te zijn. Trek dus vooral je eigen plan.
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 10:32:53 #175
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187180341
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 10:23 schreef Zakzonderballen het volgende:

[..]

De meeste hier draaien enorme verliezen. Dat is toch wel het verhaal met crypto. Als jij met 0 ervaring in crypto stapt, HODL dan BTC. Ga je traden of in altcoins zitten klooien dan ben je binnen no time al je inleg kwijt.

Ik heb hier al veel verhalen over tips gelezen, ik noem een VEN of Universa. En al deze coins bleken enorme flops te zijn. Trek dus vooral je eigen plan.
Ven en U-u-u-u-u-univers-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa shitcoins nemen. :')

@EggsTC vindt dit niet leuk.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 31 mei 2019 @ 10:33:53 #176
62913 Blik
The one and Only!
pi_187180359
quote:

[..]

Je maakt pas verlies als je uitstapt en een coin is pas een flop als het kapot gaat. VEN heb ik 100% vertrouwen in dat het goed gaat komen, met al de partnerships die ze hebben die langzaamaan het mainnet gaat gebruiken. Universa, moet ik nog zien of dat goedkomt

Ik had je graag in oktober 2017 gesproken, toen er een bullmarket gaande was en de rally naar 20k nog plaats moest vinden. Zijn een boel mensen goed rijd van geworden, ook in dit topic.
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 10:34:42 #177
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187180371
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 10:33 schreef Blik het volgende:

[..]

Je maakt pas verlies als je uitstapt en een coin is pas een flop als het kapot gaat. VEN heb ik 100% vertrouwen in dat het goed gaat komen, met al de partnerships die ze hebben die langzaamaan het mainnet gaat gebruiken. Universa, moet ik nog zien of dat goedkomt

Ik had je graag in oktober 2017 gesproken, toen er een bullmarket gaande was en de rally naar 20k nog plaats moest vinden. Zijn een boel mensen goed rijd van geworden, ook in dit topic.
Pure speculatie dus, geen onderliggende waarde.
4045
onlogisch
pi_187180389
quote:

[..]

:') :') :')
pi_187180429
quote:

[..]

Mwah, wie rijk is geworden zie je hier niet meer hoor. Die hebben leukere dingen te doen dan dagelijks zeiken in een forum.
pi_187180644
quote:
Zijn een boel mensen goed rijd van geworden, ook in dit topic.
Zwakste argument ooit om waarde van iets te verdedigen :')
pi_187180658
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 10:38 schreef Zakzonderballen het volgende:

[..]

Mwah, wie rijk is geworden zie je hier niet meer hoor. Die hebben leukere dingen te doen dan dagelijks zeiken in een forum.
Het mooie aan crypto is dat jij dat nooit zult weten :P
pi_187180752
quote:

[..]

Ik kom hier een stuk minder dan eerst inderdaad *)
[P]otverdorie
pi_187180843
quote:

Er zijn eigenlijk maar twee manieren om op een verantwoorde manier in te stappen en je een redelijke zekerheid van winst hebt op lange termijn zonder teveel stress, tijd en moeite er in te steken.

1. Koop BTC en wacht geduldig af. Het is de koning der crypto in alle facetten.

2. Verspreid je risico door gewogen te indexeren op meerdere crypto's. Gewogen; dus procentueel meer van een coin die hoger staat dan van een coin die lager staat op bijv coinmarketcap of een andere ranglijst naar keuze. Niet van iedere coin evenveel. En je zal je holdings regelmatig moeten aanpassen aan de hand van de verschuivingen op de ranglijst. Zo profiteer je op lange termijn zonder op één paard te hoeven wedden.
pi_187180987
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Er zijn eigenlijk maar twee manieren om op een verantwoorde manier in te stappen en je een redelijke zekerheid van winst hebt op lange termijn zonder teveel stress, tijd en moeite er in te steken.

1. Koop BTC en wacht geduldig af. Het is de koning der crypto in alle facetten.

2. Verspreid je risico door gewogen te indexeren op meerdere crypto's. Gewogen; dus procentueel meer van een coin die hoger staat dan van een coin die lager staat op bijv coinmarketcap of een andere ranglijst naar keuze. Niet van iedere coin evenveel. En je zal je holdings regelmatig moeten aanpassen aan de hand van de verschuivingen op de ranglijst. Zo profiteer je op lange termijn zonder op één paard te hoeven wedden.
Een coin die hoger staat? Hoe bepaal je wat "hoog" is dan? Dat betekent dus dat hij minder kan stijgen dan een coin die "laag:" staat? :P Hier klopt geen reet van.
pi_187181011
Zou daaraan willen toevoegen dat je ook elke maand er X euro ik kan steken voor 12 maanden ofzo. Dan kom je op hetzelfde uiteindelijke bedrag uit maar krijg je een soort gemiddelde inkoopprijs. Daarnaast kan je ook even kijken of het uberhaupt iets voor je is :P
pi_187181115
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Een coin die hoger staat? Hoe bepaal je wat "hoog" is dan? Dat betekent dus dat hij minder kan stijgen dan een coin die "laag:" staat? :P Hier klopt geen reet van.
Ik zeg toch doormiddel van een site als coinmarketcap (of onchainfx of coinlib) en dan sorteren op een metric die je zelf belangrijk vindt. Ik zou zeggen market cap of volume.

Uiteraard is de groeipotentie lager om te zo te doen maar het risico is veel kleiner.
pi_187181146
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:14 schreef KapBak het volgende:
Zou daaraan willen toevoegen dat je ook elke maand er X euro ik kan steken voor 12 maanden ofzo. Dan kom je op hetzelfde uiteindelijke bedrag uit maar krijg je een soort gemiddelde inkoopprijs. Daarnaast kan je ook even kijken of het uberhaupt iets voor je is :P
Dollar cost averaging heet dat en is idd ook verstandig. Maar voordat je dat doet zou ik eerst een groter bedrag inleggen... anders krijg je flinke fomo bij een eventuele bull run.
pi_187181209
Of een van deze twee kopen :P

Past zichzelf automatisch aan naar gelang de prijs :D

https://www.tokensets.com/set/btceth7525

https://www.tokensets.com/set/ethbtc7525

Heb dit project net pas gezien (heeft volgens mij ook geen token ofzo) maar ziet er best tof uit. Vraag mij wel af hoe ze oracle oplossen om aan de prijs te komen om te herbalanceren, daarvoor moet ik even de whitepaper lezen vrees ik.

edit: dit is geen serieus advies, zou voor je eerste 1/2k vooral bij een exchange gaan zitten :P
  vrijdag 31 mei 2019 @ 11:51:16 #189
157922 fathank
pi_187181445
quote:

[..]

Ben jij het, manzonderschouders?
  vrijdag 31 mei 2019 @ 11:53:56 #190
157922 fathank
pi_187181479
Brb ff eitje bakken in m'n door crypto gefinancierde keuken
  vrijdag 31 mei 2019 @ 12:35:44 #191
485804 Ship-o-Bricks
pi_187181898
quote:

Ben er van de week ook op de gok ingestapt. Korte termijn is anybody's guess, lange termijn net zo goed. Alles er tussenin vergt wat handigheid en geluk.

Ik heb MIOTA gekocht met het oog op de lange termijn, wetende dat de koers net zo goed kan halveren of erger, en BTC en BCH in de hoop op korte tot middellange termijn een koersstijging te zien.

Maar het is en blijft voorlopig pure speculatie en massapsychologie.

Wat dat betreft vind ik aandelen persoonlijk interessanter, omdat je daar doorgaans toch meer een grondlijn kunt ontwaren - hoewel die ook het raam uitgaat wanneer mensen winst ruiken.
pi_187181989
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:35 schreef Ship-o-Bricks het volgende:

[..]

Ben er van de week ook op de gok ingestapt. Korte termijn is anybody's guess, lange termijn net zo goed. Alles er tussenin vergt wat handigheid en geluk.

Ik heb MIOTA gekocht met het oog op de lange termijn, wetende dat de koers net zo goed kan halveren of erger, en BTC en BCH in de hoop op korte tot middellange termijn een koersstijging te zien.

Maar het is en blijft voorlopig pure speculatie en massapsychologie.

Wat dat betreft vind ik aandelen persoonlijk interessanter, omdat je daar doorgaans toch meer een grondlijn kunt ontwaren - hoewel die ook het raam uitgaat wanneer mensen winst ruiken.
Aandelen zijn saai :')
  vrijdag 31 mei 2019 @ 12:50:25 #193
485804 Ship-o-Bricks
pi_187182116
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:42 schreef KapBak het volgende:

[..]

Leuk man, beetje zoeken naar stijgertjes en je procentjes meepakken op de dag of in aanloop naar nieuwe cijfers. Hier en daar een goedkoop aandeeltje meenemen van een noodlijdend maar zeker nog niet dood bedrijf dat tot voor kort wat overgewaardeerd was maar volgend jaar zomaar weer op de kaart kan staan.

Ook met aandelen kun je leuk speculeren naast de wat saaiere beleggingen.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 12:55:12 #194
62913 Blik
The one and Only!
pi_187182166
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef KapBak het volgende:

[..]

Zwakste argument ooit om waarde van iets te verdedigen :')
Daar was het dan ook niet voor bedoeld, het was als reactie op de opmerking dat het merendeel hier fors verlies staat.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, en ik ben in januari 2018 ingestapt (bijna het slechtste moment ever), en mijn verlies is best beperkt eigenlijk.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 12:55:57 #195
62913 Blik
The one and Only!
pi_187182179
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 10:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Pure speculatie dus, geen onderliggende waarde.
Heel bitcoin en alles wat eromheen zit is 100% speculatie, dus dat heb je goed gezien
  vrijdag 31 mei 2019 @ 12:57:07 #196
62913 Blik
The one and Only!
pi_187182196
quote:

[..]

Die zeiken dan ook niet, zoals jij aan het doen bent. Die posten in topics over zonnepanelen, elektrische auto’s enzovoorts ;)
pi_187182841
De absolute waarde van de huidige cryptomarkt is voor mij ook wel een vraagteken. Het is een markt dat sowieso.
Ten tweede, als er mensen loaded rijk zijn geworden tussen begin 2018 en nu kan dat alleen maar met een scam.
Verder, wat staat er te gebeuren met BTC? Grote kans dat het weer een keer gaat exploderen, puur door nieuws en vele nieuwe instappers.
Op de zeer lange termijn zal dat nooit standhouden natuurlijk.
Vakman pur sang
  vrijdag 31 mei 2019 @ 13:42:14 #198
131603 Afwazig
Serious business
pi_187182883
Vostok is zojuist naar alle Waves wallets geairdropped. Gratis geld, en nog een mooie bak geld ook _O_.
pi_187184850
Hoelang nog voor we door de 9k heengaan? Als dat uberhaupt gaat gebeuren. Ik verwacht over 4 - 5 dagen.
pi_187186300
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:57 schreef Blik het volgende:

[..]

Die zeiken dan ook niet, zoals jij aan het doen bent. Die posten in topics over zonnepanelen, elektrische auto’s enzovoorts ;)
Vergis u niet in mijn verdiensten in crypto.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 mei 2019 @ 20:25:22 #201
416575 crew  Evenstar
pi_187188717
Nou, aan de nieuwe users en manier van posten te zien is bull season niet heel ver meer ... Nu moet ik daadwerkelijk gaan moderaten en val ik door de mand.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 20:28:20 #202
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_187188757
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:25 schreef Kyran het volgende:
Nou, aan de nieuwe users en manier van posten te zien is bull season niet heel ver meer ... Nu moet ik daadwerkelijk gaan moderaten en val ik door de mand.
Gekijk je TA's achterna ;(

modzonderruggegraat :'(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 mei 2019 @ 20:30:25 #203
416575 crew  Evenstar
pi_187188789
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:28 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Gekijk je TA's achterna ;(

modzonderruggegraat :'(
:R

Banned.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 20:31:39 #204
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_187188805
:6

:7
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 20:40:31 #205
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187188932
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 16:13 schreef KapBak het volgende:
Hoelang nog voor we door de 9k heengaan? Als dat uberhaupt gaat gebeuren. Ik verwacht over 4 - 5 dagen.
Je post is een intrigerende weet je dat? :)

Je stelt een vraag, vervolgens trek je die in twijfel, om vervolgens aan jezelf te bevestigen dat het met een dag of 5 gebeurd is.
4045
onlogisch
  vrijdag 31 mei 2019 @ 20:42:42 #206
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_187188962
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je stelt een vraag, vervolgens trek je die in twijfel, om vervolgens aan jezelf te bevestigen dat het met een dag of 5 gebeurd is.
Borderline is a bitch.
  Eindredactie Games vrijdag 31 mei 2019 @ 20:43:43 #207
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187188974
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:42 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Borderline is a bitch.
het is meer een vrouwenopmerking. mis alleen het gehuil nog en je hebt zo alle emoties te pakken
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 mei 2019 @ 20:45:48 #208
416575 crew  Evenstar
pi_187189006
quote:
4s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:43 schreef Oscar. het volgende:

[..]

het is meer een vrouwenopmerking. mis alleen het gehuil nog en je hebt zo alle emoties te pakken
_O-
  vrijdag 31 mei 2019 @ 20:46:04 #209
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_187189011
quote:
4s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:43 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen die jij kent doen zo? Hebben ze al eens een borderline test gedaan? :D
  Eindredactie Games vrijdag 31 mei 2019 @ 21:05:41 #210
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187189278
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:46 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen die jij kent doen zo? Hebben ze al eens een borderline test gedaan? :D
dat noemen ze ook soms temperament. en dat kan best leuk zijn, daarom zit ik vuistdiep in de crypto.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 21:06:09 #211
485804 Ship-o-Bricks
pi_187189284
Is volgens mij ook een cryptodingetje hoor. Heb m'n ogen uitgekeken de afgelopen week.

Sta helaas op verlies anders had ik snel weggerend :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 mei 2019 @ 21:08:05 #212
416575 crew  Evenstar
pi_187189313
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:06 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Is volgens mij ook een cryptodingetje hoor. Heb m'n ogen uitgekeken de afgelopen week.

Sta helaas op verlies anders had ik snel weggerend :')
Wat is een crypto dingetje?
  vrijdag 31 mei 2019 @ 21:18:37 #213
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_187189475
quote:
4s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

dat noemen ze ook soms temperament. en dat kan best leuk zijn, daarom zit ik vuistdiep in de crypto.
_O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 mei 2019 @ 22:54:23 #214
416575 crew  Evenstar
pi_187190835
quote:
Block one, the founding company of the EOS chain is launching a blockchain powered competitor to Twitter. Participants will be rewarded for engagement using tokens that represent a portion of the ad revenu
Is dit nou die life changing announcement van ze? Als dat het is stelt het behoorlijk weinig voor, maar had ook al niet veel verwacht na het downplaten vanuit EOS zelf.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 23:06:08 #215
485804 Ship-o-Bricks
pi_187191051
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat is een crypto dingetje?
Dat gezever van de cryptofielen.
pi_187192121
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:42 schreef KapBak het volgende:

[..]

Aandelen zijn gevaarlijker dan bitcoin _O-
pi_187192209
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Op de zeer lange termijn zal dat nooit standhouden natuurlijk.
Klopt. Trek je de stekker uit het internet en de computer. Dat gaat ook nooit wat worden.

En daar doe je ons een lol mee!
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:16:31 #218
157922 fathank
pi_187192673
Wat een teringdebielen komen er op crypto af niet te zuinig

Alleen jammer dat zulke mensen ook stemrecht hebben.
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:26:18 #219
485804 Ship-o-Bricks
pi_187192884
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 00:16 schreef fathank het volgende:
Wat een teringdebielen komen er op crypto af niet te zuinig

Alleen jammer dat zulke mensen ook stemrecht hebben.
Dit bedoelde ik een beetje :@

Van die believers. Crypto is best interessant, maar enige realiteitszin is ook rete boeiend.
pi_187193640
Kijk die EOS eens lekker gaan. Krijg er 0.01 BTC bij elke keer dat ik refresh. :P Maar even goed in de gaten houden.
pi_187193690
Ik zeg 't en hij houdt ermee op. _O-
pi_187193765
Morgenochtend wakker worden in de 9k. Paar modelletjes erop losgelaten en hier en daar een trendline doorgetrokken, en het klopt.
pi_187193776
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 01:19 schreef Zakzonderballen het volgende:
Morgenochtend wakker worden in de 9k. Paar modelletjes erop losgelaten en hier en daar een trendline doorgetrokken, en het klopt.
:') :') :')
  Eindredactie Games zaterdag 1 juni 2019 @ 01:43:44 #224
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187193938
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 01:19 schreef Zakzonderballen het volgende:
ik heb net lego gekocht van mijn cryptomonnies.

het moet nu niet gaan moooooonen
pi_187196332
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Neuh. Ik post een vraag, geef vervolgens aan dat er geen zinnig woord over te zeggen is en waag vervolgens een gok.

Zo gek is dat niet. "Wat wordt PSV - Feyenoord? Je kunt het natuurlijk niet weten, maar ik denk 6-6." Waarbij denken dan gokken is uiteraard, maar dat mag duidelijk zijn nam ik aan :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 juni 2019 @ 11:28:13 #226
416575 crew  Evenstar
pi_187197203
Nieuw users die spamtopics aanmaken, bull market is really close now :P
pi_187197382
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 11:28 schreef Kyran het volgende:
Nog 3 a 4 dagen en dan zijn we door de 9k he :P

VOLGENS MIJN GLAZEN BOL.
pi_187197449
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 11:46 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nog 3 a 4 dagen en dan zijn we door de 9k he :P

VOLGENS MIJN GLAZEN BOL.
*Koopt voorzichtig een pak hambo's in de bonus*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_187197503
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Diepvries of niet?
pi_187197580
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 11:58 schreef KapBak het volgende:

[..]

Diepvries of niet?
Nee, echt van de vleesafdeling. Wel de cheapste. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_187197609
10K binnen 8 dagen, bewaar deze post maar. ;)
Vakman pur sang
pi_187197852
Nog maar 4 topics te gaan :P
pi_187197900
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hahaatjes!!
pi_187197932
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 12:34 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Hahaatjes!!
Strijder. 💪
  zaterdag 1 juni 2019 @ 13:05:36 #235
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187198333
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Strijder. 💪
https://www.brouwerijstrijder.nl

Lekker
pi_187198911
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 11:28 schreef Kyran het volgende:
Wel mooi hoe nieuwe users hier als lachertjes worden weggezet terwijl ze niets anders doen dan spot drijven met de oude garde hier:)
Shitcoins promoten om een kenner / ontdekker uit te hangen. Die enkele goede trade van par honderd euro delen en die tientallen slechte trades verzwijgen. Prognoses maken op basis van ontwikkelingen uit het verleden.... En ondertussen allemaal verlies draaien en hopen dat BTC ooit nog boven de 16K komt om weer iets van schade naar 0 te trekken.
pi_187198972
Wat denken jullie? Hoe heeft het zonnige weer nog iets van invloed op de koers?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 juni 2019 @ 14:59:38 #238
416575 crew  Evenstar
pi_187200004
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 13:43 schreef Zakzonderballen het volgende:

[..]

Wel mooi hoe nieuwe users hier als lachertjes worden weggezet terwijl ze niets anders doen dan spot drijven met de oude garde hier:)
Shitcoins promoten om een kenner / ontdekker uit te hangen. Die enkele goede trade van par honderd euro delen en die tientallen slechte trades verzwijgen. Prognoses maken op basis van ontwikkelingen uit het verleden.... En ondertussen allemaal verlies draaien en hopen dat BTC ooit nog boven de 16K komt om weer iets van schade naar 0 te trekken.
Mijn reactie ging over een nieuwe user (net 2 dagen) die al twee dagen lang topics opent over één of andere gare coin. Hij had ook allerlei spamlinkjes in zijn topics.

Ik ga je nogmaals vriendelijk vragen om niet de hele tijd proberen te provoceren.
pi_187201120
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 13:43 schreef Zakzonderballen het volgende:

[..]

In mijn ervaring komen dit soort zure posts juist van mensen die flink wat hebben verloren, en zitten in dit topic toch voornamelijk mensen die in 2017 al ruim onder dit prijsniveau hebben ingekocht. :P
pi_187204617
Wat is dat Ziggo een fucking kutsysteem zeg. Alleen de normale TV-functies werken, alle apps lopen vast of gaan hakkelig.

Zwaar kut.

[ Bericht 12% gewijzigd door illusions op 01-06-2019 19:36:13 ]
pi_187206436
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 19:27 schreef illusions het volgende:
Wat is dat Ziggo een fucking kutsysteem zeg. Alleen de normale TV-functies werken, alle apps lopen vast of gaan hakkelig.

Zwaar kut.
Caiway werkt hier al jaren prima, wel duur. Optie voor je?
pi_187206467
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 20:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Neuh, ben alleen even een paar weken op vakantie, ik overleef het wel met een Chromecast. ;)
pi_187206573
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 19:27 schreef illusions het volgende:

Zwaar kut.
Hier ook Ziggo. Welke apps? Apps komen toch van je tv, niet van Ziggo zelf? Of gebruik je een kastje oid van Ziggo.
pi_187207127
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 20:54 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hier ook Ziggo. Welke apps? Apps komen toch van je tv, niet van Ziggo zelf? Of gebruik je een kastje oid van Ziggo.
Kastje ja.
  zondag 2 juni 2019 @ 01:32:08 #245
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_187213365
Mensen hier die in Monacoin zitten? Ook leuk van 1.10$ naar 3.45 in een week
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator zondag 2 juni 2019 @ 02:30:19 #246
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187214002
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 09:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

Neuh. Ik post een vraag, geef vervolgens aan dat er geen zinnig woord over te zeggen is en waag vervolgens een gok.

Zo gek is dat niet. "Wat wordt PSV - Feyenoord? Je kunt het natuurlijk niet weten, maar ik denk 6-6." Waarbij denken dan gokken is uiteraard, maar dat mag duidelijk zijn nam ik aan :P
Ehm, ok!
4045
onlogisch
  zondag 2 juni 2019 @ 11:28:31 #247
157922 fathank
pi_187217212
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 20:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Als je in Ziggo gebied woont kun je geen Caiway krijgen.

Die nieuwe 4k box van Ziggo is wel chill. Beter dan dat gedrocht van een Horizon :r
pi_187220818
8.8k

Broez'n
  maandag 3 juni 2019 @ 10:10:34 #250
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187234162
Goedemorgen warriors!

Hebben toch weer een goed crypto weekend gehad he!
Op naar de 10000000000000000!

Welkom nieuwe users, goed teken is dat.
soon moon®
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator maandag 3 juni 2019 @ 10:57:58 #251
57816 crew  Mijk
BAM
pi_187234655
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2019 10:10 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen warriors!

soon moon®
Moeeeeeeeehoehoen
As above, so below.
pi_187236370
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2019 10:10 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen warriors!

soon moon®
Hallo, ik wil Ripple kopen, hoe moet dat?
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_187236479
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 12:56 schreef Mand het volgende:

[..]

Achter het centraal station.
  maandag 3 juni 2019 @ 13:17:47 #254
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187236735
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 12:56 schreef Mand het volgende:

[..]

https://btcdirect.eu/nl-nl/ripple-kopen

Succes!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 08:50:01 #255
157922 fathank
pi_187251874
Bwoah crypto is dood

Opdoeken en nooit meer over hebben
  dinsdag 4 juni 2019 @ 08:50:35 #256
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187251877
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 08:50 schreef fathank het volgende:
Bwoah crypto is dood

Opdoeken en nooit meer over hebben
RIP :(
  dinsdag 4 juni 2019 @ 10:34:51 #257
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187252884
TRX heeft het gemaakt hoor, het idiote gedrag van Justin verschijnt nu zelfs op nu.nl _O-

https://www.nu.nl/economi(...)-warren-buffett.html
pi_187256914
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 10:34 schreef Rossdale het volgende:
TRX heeft het gemaakt hoor, het idiote gedrag van Justin verschijnt nu zelfs op nu.nl _O-

https://www.nu.nl/economi(...)-warren-buffett.html
Vrij kansloos
pi_187257006
Hij zal Buffet vast overtuigen dat crypto geen scam is :P
pi_187257012

justinsuntron twitterde op maandag 03-06-2019 om 18:01:24 I officially announce I’ve won the record-setting 20th-anniversary charity lunch hosted by @WarrenBuffett. I’ll also invite #blockchain industry leaders to meet with a titan of investment. I hope this benefits everyone. #TRON #TRX #BTT #BitTorrent https://t.co/EMZ4TMhgpR reageer retweet
De reacties onder die tweet :')
pi_187257878
Als ik nou iemand niet aan tafel zou willen zien met Warren Buffet dan is hij het wel. manmanman
pi_187257881
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:39 schreef metallicelmo het volgende:
Als ik nou iemand niet aan tafel zou willen zien met Warren Buffet dan is hij het wel. manmanman
Nog even sparen.
pi_187258776
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:39 schreef metallicelmo het volgende:
Met Buffet aan het buffet.
pi_187258846
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met Buffet aan het buffet.
Badum tss.

Niemand had hem nog gemaakt zeker? :P
mag het weten
pi_187258899
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:39 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Badum tss.

Niemand had hem nog gemaakt zeker? :P
Ongetwijfeld niet. Als het gaat om intikken voor open doel...
pi_187259043
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:39 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]

justinsuntron twitterde op maandag 03-06-2019 om 18:01:24 I officially announce I’ve won the record-setting 20th-anniversary charity lunch hosted by @:WarrenBuffett. I’ll also invite #blockchain industry leaders to meet with a titan of investment. I hope this benefits everyone. #TRON #TRX #BTT #BitTorrent https://t.co/EMZ4TMhgpR reageer retweet
De reacties onder die tweet :')
Misschien kan buffett hem even uitleggen dat 4,5 miljoen voor een lunch betalen niet zo,n goede investering is
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 4 juni 2019 @ 18:46:24 #267
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187259912
Half twitter mad door de BTC dump, mijn portfolio steeg vandaag juist met +13% :')

Heb ik ook eens geluk, meestal is het andersom _O-
  dinsdag 4 juni 2019 @ 19:06:48 #268
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187260328
pi_187261007
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef Rossdale het volgende:
Half twitter mad door de BTC dump, mijn portfolio steeg vandaag juist met +13% :')

Met wat? :P
  dinsdag 4 juni 2019 @ 19:45:54 #270
62913 Blik
The one and Only!
pi_187261054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 19:43 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Oce?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 juni 2019 @ 19:56:00 #271
416575 crew  Evenstar
pi_187261277
Flink dump dit :D

Positief: Satoshi waarde stijgt bij mij nog, dus alts zijn niet aan het overreageren op dit moment. Daarnaast is dit even goed op lange termijn. Van 3200 naar 9000 en bijna geen support getest op de weg omhoog. Betalen we nu de prijs voor.

Negatief: USD waarde portfolio wel een harde klap gekregen.
pi_187261797
Het is weer bijna tijd om BTC te kopen *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 juni 2019 @ 20:23:24 #273
416575 crew  Evenstar
pi_187261907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef Rossdale het volgende:

Zo mooi om te zien altijd. $100 omhoog en iedereen is bullish, $100 omlaag en iedereen is bearish :D
  dinsdag 4 juni 2019 @ 20:47:49 #274
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187262459
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 19:43 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

OCE, VET en MFT allemaal in de groene cijfers ^O^

Al krijgen die het nu ook zwaarder
  Eindredactie Games dinsdag 4 juni 2019 @ 21:32:36 #275
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187263612
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 20:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

OCE, VET en MFT allemaal in de groene cijfers ^O^

Al krijgen die het nu ook zwaarder
ik weet niet waar jij kijkt, maar VET staat op -8 procent
pi_187264222
Wat een bloedbad vandaag, niet alleen BTC, maar ook vele alts. Carbon traders en algos beginnen te zweten haha :') Mooi koopmoment :Y Binnen een week +100%, Fidelity kom maar door!
pi_187264492
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 21:53 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Wat een bloedbad vandaag, niet alleen BTC, maar ook vele alts. Carbon traders en algos beginnen te zweten haha :') Mooi koopmoment :Y Binnen een week +100%, Fidelity kom maar door!
Jaja.
Vakman pur sang
pi_187264580
DAPS heeft het de laatste tijd ook goed gedaan
pi_187264662
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jaja.
Als je een angsthaas bent dan kun je beter staatsobligaties van Duitsland kopen :')
pi_187264956
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 21:32 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ik weet niet waar jij kijkt, maar VET staat op -8 procent
Tegen Tether misschien, de rest van de wereld kijkt naar crypto trading pairs. :D
  Eindredactie Games dinsdag 4 juni 2019 @ 22:24:58 #281
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187265003
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Tegen Tether misschien, de rest van de wereld kijkt naar crypto trading pairs. :D
Tegen dollars. Want daarmee koop je voorlopig nog wel je eten mee.
pi_187265013
Ik klaag niet vandaag. Btc sats met 10% verhoogd
pi_187265097
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:24 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Tegen dollars. Want daarmee koop je voorlopig nog wel je eten mee.

Op die manier heb jij vandaag gewoon geld verloren, en ik winst gemaakt, maar staar jij je maar blind op waar je het snelst eten mee kan kopen. :P
  Eindredactie Games dinsdag 4 juni 2019 @ 22:31:13 #284
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187265130
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Op die manier heb jij vandaag gewoon geld verloren, en ik winst gemaakt, maar staar jij je maar blind op waar je het snelst eten mee kan kopen. :P
Dus je hebt winst gemaakt, maar je bloemkool heeft wel ineens een prijsinflatie doorgemaakt :P
pi_187265239
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:31 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Dus je hebt winst gemaakt, maar je bloemkool heeft wel ineens een prijsinflatie doorgemaakt :P
Nee, jij hebt minder fiat en ik nog evenveel omdat ik in sats winst heb, en over een paar dagen heb ik nog meer fiat omdat BTC weer omhoog gaat maar jij zit al in dollars dus dat pak je ook niet mee. :+
  Eindredactie Games dinsdag 4 juni 2019 @ 22:38:21 #286
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187265313
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, jij hebt minder fiat en ik nog evenveel omdat ik in sats winst heb, en over een paar dagen heb ik nog meer fiat omdat BTC weer omhoog gaat maar jij zit al in dollars dus dat pak je ook niet mee. :+
Of btc gaat omlaag en je hebt honger en verkoop straks mijn bloemkool aan je tegen meer sats :6
pi_187265321
Het is na al die tijd nog steeds lastig te begrijpen hé die crypto.
Vakman pur sang
pi_187265333
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:38 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Of btc gaat omlaag en je hebt honger en verkoop straks mijn bloemkool aan je tegen meer sats :6
Dan ben je wel een beetje dom bezig als jij ervan uitgaat dat BTC minder waard wordt. Wat doe je hier dan? :P
  Eindredactie Games dinsdag 4 juni 2019 @ 22:40:25 #289
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187265367
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Dan ben je wel een beetje dom bezig als jij ervan uitgaat dat BTC minder waard wordt. Wat doe je hier dan? :P
Lief en leed en bloemkool delen
pi_187265667
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:40 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Lief en leed en bloemkool delen
Ik eet geen bloemkool en zo te horen ben je alleen je leed aan het delen. :P

Maargoed, misschien toch nog eens in de boeken duiken een optie? ;)
  Eindredactie Games dinsdag 4 juni 2019 @ 23:22:11 #291
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187266237
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik eet geen bloemkool en zo te horen ben je alleen je leed aan het delen. :P

Maargoed, misschien toch nog eens in de boeken duiken een optie? ;)
voor wat? Snappen dat de in de crypto stapt met dollars en eruit stapt met dollars, of hopen dat crypto de wereld over neemt?

Leuk dat je een stipje op de horizon zet voor over 10 jaar, maar ik wil nu op vakantie van mijn winst en die kan ik niet betalen in BTC, zolang de KLM die niet aanneemt.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 23:28:53 #292
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_187266373
https://help.crypto.com/c(...)cryptocom-wallet-app

Ik heb dus gisteren wat XRP naar mijn MCO app gestuurd, maar ik ben hierbij de tag vergeten, dus ik heb alleen het adres van mijn XRP in mijn MCO app genoteerd.
Komt dit dan alsnog aan of is het nu in de wolk verdwenen omdat ik alleen de tag ben vergeten?
pi_187266399
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:22 schreef Oscar. het volgende:

[..]

voor wat? Snappen dat de in de crypto stapt met dollars en eruit stapt met dollars, of hopen dat crypto de wereld over neemt?

Leuk dat je een stipje op de horizon zet voor over 10 jaar, maar ik wil nu op vakantie van mijn winst en die kan ik niet betalen in BTC, zolang de KLM die niet aanneemt.
Het gaat er helemaal niet om of BTC overal geaccepteerd wordt. :')

Komop zeg, je snapt er toch wel iets meer van dan dit?
pi_187266431
Sowieso is een fiat storting bij veel exchanges al niet eens mogelijk, dat weet je toch?
  Eindredactie Games dinsdag 4 juni 2019 @ 23:31:56 #295
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187266449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:31 schreef illusions het volgende:
Sowieso is een fiat storting bij veel exchanges al niet eens mogelijk, dat weet je toch?
Ik zal het tegen kraken, coinbase en binance zeggen
pi_187266515
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:31 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ik zal het tegen kraken, coinbase en binance zeggen
Binance accepteert geen fiat. Misschien op Jersey, maar geen hond die dat gebruikt i.v.m. volume.

Alsnog snap je toch wel dat er veel meer winsten zijn te behalen als je in crypto pairs gaat traden? Of krijg je dat echt niet aan je verstand? Dat heeft dus helemaal niks met acceptatie te maken. :P
pi_187266608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:28 schreef DrSnuggle het volgende:
https://help.crypto.com/c(...)cryptocom-wallet-app

Ik heb dus gisteren wat XRP naar mijn MCO app gestuurd, maar ik ben hierbij de tag vergeten, dus ik heb alleen het adres van mijn XRP in mijn MCO app genoteerd.
Komt dit dan alsnog aan of is het nu in de wolk verdwenen omdat ik alleen de tag ben vergeten?
Volgens mij is je deposit adres uniek dus het zal wel goedkomen, maar waar je dit moet vragen is uiteraard de supportafdeling.
  Eindredactie Games dinsdag 4 juni 2019 @ 23:40:12 #298
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187266634
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Binance accepteert geen fiat. Misschien op Jersey, maar geen hond die dat gebruikt i.v.m. volume

kan gewoon nog bijstorten met mijn creditcard.
quote:
.

Alsnog snap je toch wel dat er veel meer winsten zijn te behalen als je in crypto pairs gaat traden? Of krijg je dat echt niet aan je verstand? Dat heeft dus helemaal niks met acceptatie te maken. :P
Ja, en jou pairs worden weer tegenover fiat pairs getrade en daar kun je je weer dingen van kopen die je voorzien in je primaire en secudaire levensbehoefte.

De dingen die er echt toe doen dus :P
pi_187266697
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:40 schreef Oscar. het volgende:

[..]

kan gewoon nog bijstorten met mijn creditcard.
Nogmaals, op Binance kun je geen fiat storten, ook niet met je creditcard, dus hier zit je gewoon te liegen. Ook al zou het kunnen, ben je dus nog crypto aan het kopen en geen dollars of euro's. :P

quote:
Ja, en jou pairs worden weer tegenover fiat pairs getrade en daar kun je je weer dingen van kopen die je voorzien in je primaire en secudaire levensbehoefte.

De dingen die er echt toe doen dus :P
Nadat ik winst heb gemaakt door in crypto te traden en te wachten op een gunstige koers bij het uitcashen. Het is alsof ik tegen een muur praat. 8)7
  Eindredactie Games dinsdag 4 juni 2019 @ 23:46:36 #300
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187266755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Nogmaals, op Binance kun je geen fiat storten, ook niet met je creditcard, dus hier zit je gewoon te liegen. Ook al zou het kunnen, ben je dus nog crypto aan het kopen en geen dollars of euro's. :P

Je kan het niet, maar als het kan, dan kan het. Wat slik jij. :D
quote:
Nadat ik winst heb gemaakt door in crypto te traden en te wachten op een gunstige koers bij het uitcashen. Het is alsof ik tegen een muur praat. 8)7
Dus je gaat toch uitcashen met fiat. Top.
pi_187266781
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:46 schreef Oscar. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wats deze
Lijkt erop alsof je BTC koopt? Dat wou je toch niet? _O-
[/quote]
quote:
Dus je gaat toch uitcashen met fiat. Top.
Je snapt inmiddels het nut van in crypto pairs traden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')