Als je geen idee hebt, kan je het zo doen en een paar maanden nergens naar omkijken:quote:
Ha-haquote:
We kunnen wel stelen dat de echte boom al geweest is.quote:
Ditquote:Op maandag 27 mei 2019 19:42 schreef fathank het volgende:
De echte biem moet nog gaan komen
We hebben pas een voorproefje gezien.
bazencoin VETquote:Op maandag 27 mei 2019 20:10 schreef Blik het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Weer een stap dichterbij adoptie
'quote:Op maandag 27 mei 2019 20:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Klein klote bedrijfje is dat Bright Foods ook
19 miljard omzet in 2014...
China hustle, meme partnerships, dit dat.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Klein klote bedrijfje is dat Bright Foods ook
19 miljard omzet in 2014...
quote:Op maandag 27 mei 2019 20:10 schreef Blik het volgende:
Risico van het vak, maar hoop dat je er niet veel geld mee verloren hebt..quote:Op maandag 27 mei 2019 20:36 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Het Nederlandse Blockport waar ik inzit is vrijwel naar 0 gegaan.
De STO heeft niet genoeg opgehaald en nu is het project zo goed als dood.
Ik had m'n huis verkocht en was all-in op de ICO gegaan.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Risico van het vak, maar hoop dat je er niet veel geld mee verloren hebt..
quote:Op maandag 27 mei 2019 20:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik had m'n huis verkocht en was all-in op de ICO gegaan.
twitter:walter_wyckoff twitterde op maandag 27-05-2019 om 22:14:522011- 2014- 2018 cycles https://t.co/T8EvStlO6I reageer retweet
Het is niet onmogelijk. Sterker nog, de volgende crisis gaat het er aardig om spannen imo. Maar het is ook niet ondenkbaar dat het juist wordt gedaan om zoiets als een SDR en/of cashless society te versnellen.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in een totale ineenstorting van de maatschappij waarbij we moeten vechten om brood te kopen. Het systeem en infrastructuur zijn daar en ook al gaat de euro onderuit dan kan er ongetwijfeld snel geschakeld worden naar een andere munt of de SDR om de boel draaiende te houden.
Krijgt nog een doorstart toch? Dus er is hoop.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:36 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Het Nederlandse Blockport waar ik inzit is vrijwel naar 0 gegaan.
De STO heeft niet genoeg opgehaald en nu is het project zo goed als dood.
24h groen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:37 schreef TheInfamous het volgende:
Momenteel een compleet groen portfolio
Alleen BNB staat nog op -0,40
Denk wel eerder als het zo door gaat. Doorbreken zal misschien wel wat langer duren though.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:51 schreef Maikuuul het volgende:
Wanneer gaan we de 10k weer aantikken?
Dan komt de echte fomo pas weer op gangik gok 10 juli.
Vanaf hoeveel eur/usd is het doorbreken? Of heeft dat met de tijdsduur boven 10k te maken?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Denk wel eerder als het zo door gaat. Doorbreken zal misschien wel wat langer duren though.
Hier heb je helemaal geen blockchain of tokens voor nodigquote:Op maandag 27 mei 2019 20:10 schreef Blik het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hier heb je helemaal geen blockchain of tokens voor nodig. Wat een poppenkast.
quote:On the other hand, if a validator is caught misbehaving, a part or all ofits stake will be taken away as a punishment, and a larger portion of it willsubsequently be “burned”, decreasing the total supply of Grams
quote:If the market price of the Gram fallsbelow0.5·p(n), when there are a total ofnGrams in circulation (i.e., notkept on a special account controlled by the TON Reserve), the TON Reservereserves the right to buy some Grams back and decreasen, the total quantityof Grams in circulation. This may be required to prevent sudden falls of theGram exchange rate.
Waarschijnlijk gaat het hypen, maar lijkt mij niet de meest klare koffie.quote:The TON Reserve willsell only up to one half (i.e.,2.5·109Grams) of the total supply of Gramsaccording to the price formula (26). It reserves the right not to sell any ofthe remaining Grams at all, or to sell them at a higher price thanp(n), butnever at a lower price (taking into account the uncertainty of quickly changingexchange rates.
Je snapt dat dit niet blijft werken he? Is net zoiets als de coin of the day van McAfee of de tig Bitcoin forks. In het begin is er hype, daarna boeit niemand het meer en ben je je geld kwijt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:58 schreef metallicelmo het volgende:
Elke IEO die wordt gelanceerd op Binance gaat een aantal keer over de kop bij de meesten die worden gelist. Ik kan me zo voorstellen dat als je BNB koopt en daarmee investeert in een IEO dat je op die manier keer op keer je geld kunt verdubbelen. Verkoop gewoon als ie 2-4x gaat. Daarna direct weer terug in BNB, wachten op de volgende IEO. en dat blijven herhalen, niet zo gek dat BNB dan nu al op 30+ dollar staat... Misschien ga ik het gewoon eens proberen. Gooi er wat in dat je kan missen en hoppa. Perfect ponzi scheme
Hoe zou jij het aanpakken dan? Want juist de verificatie op een publieke blockchain i.c.m. sensoren voegt met een sensitief product zoals zuivel (er zijn enkele jaren geleden aardig wat doden gevallen met vervuilde melk) best wel wat waarde toe mijn inziens. Dat los je niet op met een QR-codequote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon doen totdat de lucht er weer uit begint te lopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:58 schreef metallicelmo het volgende:
Elke IEO die wordt gelanceerd op Binance gaat een aantal keer over de kop bij de meesten die worden gelist. Ik kan me zo voorstellen dat als je BNB koopt en daarmee investeert in een IEO dat je op die manier keer op keer je geld kunt verdubbelen. Verkoop gewoon als ie 2-4x gaat. Daarna direct weer terug in BNB, wachten op de volgende IEO. en dat blijven herhalen, niet zo gek dat BNB dan nu al op 30+ dollar staat... Misschien ga ik het gewoon eens proberen. Gooi er wat in dat je kan missen en hoppa. Perfect ponzi scheme
Maar niet met BNB.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:58 schreef metallicelmo het volgende:
Als je wil nagaan of een melkproduct echt van een Nutricia is zou je dat met een QR code/chip/sensor kunnen doen waarmee wordt geverifieerd bij de servers van Nutricia of het echt een product van hen is. Even los van dat er met de QR code/chip/sensor gerommeld kan zijn... het punt is dat je Nutricia al vertrouwd dus kun je die info gewoon bij hun servers ophalen en niet d.m.v. een blockchain wat een stuk inefficienter is en je de autoriteit verplaatst van Nutricia naar wie dan ook de autoriteit heeft over die blockchain. Het probleem is niet het wantrouwen richting producent Nutricia maar het wantrouwen is naar de verkoper en zijn product. Het probleem is niet "Nutricia zegt dat dit hun product is maar dat vertrouw ik niet, wat zou de vechain blockchain hier over te zeggen hebben?". Het probleem is "Melkboer Wang zegt dat dit echt een Nutricia product is maar ik vertrouw het niet, wat zou Nutricia hier over te zeggen hebben?".quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe zou jij het aanpakken dan? Want juist de verificatie op een publieke blockchain i.c.m. sensoren voegt met een sensitief product zoals zuivel (er zijn enkele jaren geleden aardig wat doden gevallen met vervuilde melk) best wel wat waarde toe mijn inziens. Dat los je niet op met een QR-code
Niet vergeten om op tijd te dumpen, de onthulling van 1 juni zal wel eens een flinke deceptie kunnen worden. MEOS ofzo? Schijnt een nieuw social media platform te moeten worden, beetje STEEM ripoff als dat het is.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:02 schreef illusions het volgende:
EOS pompt lekker door.
I love it when a plan comes together.
Ja beter gewoon phpscriptje op een MySQL database knallen jatogquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we wel uit de bear market zijn, maar bull markt durf ik ook nog niet te zeggenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:24 schreef Kyran het volgende:
shitcoins moonen, komen aardig wat nieuwe coins op de markt, prijs gaat parabolisch
5 maanden uptrend, bijna x3 sinds bodem
.... nog steeds zijn er mensen die zeggen dat we in bear market zitten
Als alles zich herhaalt komt er dus straks eerst nog een -40%quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:49 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we wel uit de bear market zijn, maar bull markt durf ik ook nog niet te zeggen
Heb deze gast hoog zitten in ieder geval. Was één van de weinigen die deze bull run wist te voorspellen.twitter:tradeboicarti16 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 14:47:17$btc BE AWARE!!! Last time kraken has this wick we dumped hard. I’m long 7860 but have cut 2/3. Last time was a dump before fud (tether). Insiders exiting on spot exchanges. #bitcoin #crypto https://t.co/neppmtxirn reageer retweet
Vorige keer dat dat gebeurde bij Kraken kwam kort er na nieuws over Tether/BitFinex aanklacht naar buiten. Toen dumpde BTC even flink.quote:
Lijkt mij gewoon iemand die market sold. Hoeft niets geks te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als alles zich herhaalt komt er dus straks eerst nog een -40%
En dit is ook wel interessantHeb deze gast hoog zitten in ieder geval. Was één van de weinigen die deze bull run wist te voorspellen.twitter:tradeboicarti16 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 14:47:17$btc BE AWARE!!! Last time kraken has this wick we dumped hard. I’m long 7860 but have cut 2/3. Last time was a dump before fud (tether). Insiders exiting on spot exchanges. #bitcoin #crypto https://t.co/neppmtxirn reageer retweet
Slechte liquiditeit, dan krijg je ditquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon iemand die market sold. Hoeft niets geks te zijn natuurlijk.
#instapmomentjequote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat BTC gaat dumpen omdat hij een trend op Kraken ziet die vorige keer ook een indicator was.
Vergeet niet al die mensen die zo nodig nieuwkomer raiblocks op brakke en onbekende exchange bitgrail moesten kopen en hun coins lekker op de exchange lieten staan. Ging ook erg goedquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:35 schreef metallicelmo het volgende:
De hoeveelheid altcoins die maar op één of twee exchanges worden getrade is wel een dingetje lijkt mij. Ik zie teveel coins helemaal verdwijnen puur omdat ze maar op één exchange staan en vervolgens die exchange ineens verdwijnt. Weg interesse of trade mogelijkheden. Ik heb meer vertrouwen in de coins die op 10+ verschillende exchanges staan.
Een coin die ik zelf heb heeft er ook last van gehad. Coinsmarkets.com was ineens weg, daarna Cryptopia ineens weg, en TradeSatoshi besloot om te coin te delisten omdat ze gewoon veel te veel coins hadden die ze moesten ondersteunen. Wel lullig dat ze vervolgens de withdraw fee x10 hebben gezet en de users nauwelijks de tijd gaven om coins daar weg te halen. Vervolgens zijn er grote hoeveelheden coins van users door TradeSatoshi verkocht op CryptoBridge. Lekker 3x pech door hackers en scammers.
Bedankt, alles verkocht. Hoe is het met je TA? Geeft die hetzelfde aan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vorige keer dat dat gebeurde bij Kraken kwam kort er na nieuws over Tether/BitFinex aanklacht naar buiten. Toen dumpde BTC even flink.
Nu is er een soorgelijke wick te zien en vraagt hij zich dus af of "insiders" weer informatie hebben van mogelijk nieuws waardoor BTC kan dumpen.
Dat er mensen zijn die dat uberhaupt geloven is toch ook om te janken hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:45 schreef Kyran het volgende:
EOS waarschuwt dat je niet belachelijk hoge verwachtingen moet hebben van 1 juni trouwens, just saying.
Elections, Apple, Facebook etc, allemaal bullshit dus.
Ja, en dan straks boos zijn als het niet iets gigantisch iets. Nou maken ze het er ook wel een beetje zelf naar met aankondigingen van aankondigingen ... maar dan nog. Hoorde echt van alles. Zouden gaan samenwerken met Apple, zouden bij de volgende verkiezingen in de VS in sommige staten via blockchain van EOS gaan stemmen etc. etc.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:56 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die dat uberhaupt geloven is toch ook om te janken he
Uiteraard, daarom donderdag dus ook een stop loss zetten. Even afwachten hoe hoog hij nog komt. Zal hij de 10 dollar raken?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:45 schreef Kyran het volgende:
EOS waarschuwt dat je niet belachelijk hoge verwachtingen moet hebben van 1 juni trouwens, just saying.
Elections, Apple, Facebook etc, allemaal bullshit dus.
1 juni gaat de dollah eruit en komt EOS in de plaats dacht ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, en dan straks boos zijn als het niet iets gigantisch iets. Nou maken ze het er ook wel een beetje zelf naar met aankondigingen van aankondigingen ... maar dan nog. Hoorde echt van alles. Zouden gaan samenwerken met Apple, zouden bij de volgende verkiezingen in de VS in sommige staten via blockchain van EOS gaan stemmen etc. etc.
Ze hebben voor 25 mil aan ram ingeslagen, dus het is wel een ambitieus project. Ik denk nog steeds een steem 2.0quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, en dan straks boos zijn als het niet iets gigantisch iets. Nou maken ze het er ook wel een beetje zelf naar met aankondigingen van aankondigingen ... maar dan nog. Hoorde echt van alles. Zouden gaan samenwerken met Apple, zouden bij de volgende verkiezingen in de VS in sommige staten via blockchain van EOS gaan stemmen etc. etc.
Lijken wel de nieuwe Rippleboysquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
1 juni gaat de dollah eruit en komt EOS in de plaats dacht ik.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:
bij de volgende verkiezingen in de VS in sommige staten via blockchain van EOS gaan stemmen etc. etc.
En XLM erbij en je hebt 36 euroquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:41 schreef Syphixx het volgende:
BAT doet het ook wel goed
nu bijna 26 euro gratis coins door die earn actie op coinbase
Neem toch aan dat je ze gewoon over kan pompen naar Coinbase.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:27 schreef Blik het volgende:
[..]
En XLM erbij en je hebt 36 euro
Ik heb ook die blockchain actie van 50 dollar XLM, kan ik die gewoon overschrijven naar bijvoorbeeld coinbase of zijn die gelocked?
Ik heb die 50 dollar xlm ook gewoon op m'n ledger gezet. Dus nee, gelockt zijn ze niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:27 schreef Blik het volgende:
[..]
En XLM erbij en je hebt 36 euro
Ik heb ook die blockchain actie van 50 dollar XLM, kan ik die gewoon overschrijven naar bijvoorbeeld coinbase of zijn die gelocked?
Lol verkiezingen via EOSquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze stemmen in Amerika al digitaal.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:26 schreef KapBak het volgende:
[..]![]()
Dit moet wel het domste idee zijn wat ik ooit gehoord heb. Digitaal stemmen uberhaupt![]()
![]()
Zie dat het enorm geshillt wordt op Twitter, alleen geen idee wat de exchange anders doet dan alle anderen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:13 schreef metallicelmo het volgende:
zit er iemand in Next.Exchange? als in het token? Lijkt me wel interessant toch
Ik moest gniffelentwitter:BullyEsq twitterde op woensdag 29-05-2019 om 00:22:01What do we want?! Privacy! When do we want it?! None of your fucking business! reageer retweet
Nou inpakken dan maar jongens. Game over.twitter:jcho710 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 06:13:35#Bitcoin in upper $8ks here is very likely the top of the massive bull trap. $1.9k to $2k next, later triple digits. Bear market not over. No new ATH in $BTC again. reageer retweet
Mensen die wat roepen op Twitter...quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:49 schreef Kyran het volgende:
Nou inpakken dan maar jongens. Game over.twitter:jcho710 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 06:13:35#Bitcoin in upper $8ks here is very likely the top of the massive bull trap. $1.9k to $2k next, later triple digits. Bear market not over. No new ATH in $BTC again. reageer retweet
Dat doet hij wel vakerquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:12 schreef poebz het volgende:
https://twitter.com/coinomat1/status/1133396748976758785
Sasha maakt er een beetje een potje van.
Welke klanten zouden dat moeten doen? Geruchten zijn meestal FUD. Alsof het die klanten wat uitmaakt dat er nog tokenhouders van een voorgaand project zijnquote:Er gaan al geruchten dat klanten van Waves plannen maken om weg te migreren..
Iemand van Chainmakers zegt dat in de Komodo discord. Maar misschien heb je gelijk. Wel een beetje een naaistreek natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat doet hij wel vakerIs wel een laag bod idd. Lisk heeft dat destijds netter opgelost, je kon met de oude tokens meedoen aan de Lisk ICO.
[..]
Welke klanten zouden dat moeten doen? Geruchten zijn meestal FUD. Alsof het die klanten wat uitmaakt dat er nog tokenhouders van een voorgaand project zijn
Chainmakers? Komodo? Als het nu in de Waves Discord was...quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:06 schreef poebz het volgende:
[..]
Iemand van Chainmakers zegt dat in de Komodo discord. Maar misschien heb je gelijk. Wel een beetje een naaistreek natuurlijk.
"We at chainmakers are starting to get leads of possible clients migrating from waves, seems like there is distrust being brewed there."
Ja die gaan dat niet fudden natuurlijk. Wil nog niet zeggen dat het niet kloptquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Chainmakers? Komodo? Als het nu in de Waves Discord was...
Omgekeerde bewijslastquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:19 schreef poebz het volgende:
[..]
Ja die gaan dat niet fudden natuurlijk. Wil nog niet zeggen dat het niet klopt
Ben wel benieuwd naar jou TA van de bitcoin maandcurve.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:34 schreef Kyran het volgende:
Iemand die hier ook wel eens long/short gaat op BitMex?
Bedankt, gelijk alles verkochtquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omgekeerde bewijslast
Ik zeg: "klanten lopen massaal weg bij Vechain, Ethereum en Komodo"
Ik doe eigenlijk geen TA op BTC, maar wil er best wel naar kijken hoor. Van wat ik tot nu toe gezien heb doet BTC precies tegenovergesteld (op 1h 4h etc) van wat ik verwacht volgens TA.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar jou TA van de bitcoin maandcurve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |