Als je geen idee hebt, kan je het zo doen en een paar maanden nergens naar omkijken:quote:
Ha-haquote:
We kunnen wel stelen dat de echte boom al geweest is.quote:
Ditquote:Op maandag 27 mei 2019 19:42 schreef fathank het volgende:
De echte biem moet nog gaan komen
We hebben pas een voorproefje gezien.
bazencoin VETquote:Op maandag 27 mei 2019 20:10 schreef Blik het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Weer een stap dichterbij adoptie
'quote:Op maandag 27 mei 2019 20:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Klein klote bedrijfje is dat Bright Foods ook
19 miljard omzet in 2014...
China hustle, meme partnerships, dit dat.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Klein klote bedrijfje is dat Bright Foods ook
19 miljard omzet in 2014...
quote:Op maandag 27 mei 2019 20:10 schreef Blik het volgende:
Risico van het vak, maar hoop dat je er niet veel geld mee verloren hebt..quote:Op maandag 27 mei 2019 20:36 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Het Nederlandse Blockport waar ik inzit is vrijwel naar 0 gegaan.
De STO heeft niet genoeg opgehaald en nu is het project zo goed als dood.
Ik had m'n huis verkocht en was all-in op de ICO gegaan.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Risico van het vak, maar hoop dat je er niet veel geld mee verloren hebt..
quote:Op maandag 27 mei 2019 20:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik had m'n huis verkocht en was all-in op de ICO gegaan.
twitter:walter_wyckoff twitterde op maandag 27-05-2019 om 22:14:522011- 2014- 2018 cycles https://t.co/T8EvStlO6I reageer retweet
Het is niet onmogelijk. Sterker nog, de volgende crisis gaat het er aardig om spannen imo. Maar het is ook niet ondenkbaar dat het juist wordt gedaan om zoiets als een SDR en/of cashless society te versnellen.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in een totale ineenstorting van de maatschappij waarbij we moeten vechten om brood te kopen. Het systeem en infrastructuur zijn daar en ook al gaat de euro onderuit dan kan er ongetwijfeld snel geschakeld worden naar een andere munt of de SDR om de boel draaiende te houden.
Krijgt nog een doorstart toch? Dus er is hoop.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:36 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Het Nederlandse Blockport waar ik inzit is vrijwel naar 0 gegaan.
De STO heeft niet genoeg opgehaald en nu is het project zo goed als dood.
24h groen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:37 schreef TheInfamous het volgende:
Momenteel een compleet groen portfolio
Alleen BNB staat nog op -0,40
Denk wel eerder als het zo door gaat. Doorbreken zal misschien wel wat langer duren though.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:51 schreef Maikuuul het volgende:
Wanneer gaan we de 10k weer aantikken?
Dan komt de echte fomo pas weer op gangik gok 10 juli.
Vanaf hoeveel eur/usd is het doorbreken? Of heeft dat met de tijdsduur boven 10k te maken?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Denk wel eerder als het zo door gaat. Doorbreken zal misschien wel wat langer duren though.
Hier heb je helemaal geen blockchain of tokens voor nodigquote:Op maandag 27 mei 2019 20:10 schreef Blik het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hier heb je helemaal geen blockchain of tokens voor nodig. Wat een poppenkast.
quote:On the other hand, if a validator is caught misbehaving, a part or all ofits stake will be taken away as a punishment, and a larger portion of it willsubsequently be “burned”, decreasing the total supply of Grams
quote:If the market price of the Gram fallsbelow0.5·p(n), when there are a total ofnGrams in circulation (i.e., notkept on a special account controlled by the TON Reserve), the TON Reservereserves the right to buy some Grams back and decreasen, the total quantityof Grams in circulation. This may be required to prevent sudden falls of theGram exchange rate.
Waarschijnlijk gaat het hypen, maar lijkt mij niet de meest klare koffie.quote:The TON Reserve willsell only up to one half (i.e.,2.5·109Grams) of the total supply of Gramsaccording to the price formula (26). It reserves the right not to sell any ofthe remaining Grams at all, or to sell them at a higher price thanp(n), butnever at a lower price (taking into account the uncertainty of quickly changingexchange rates.
Je snapt dat dit niet blijft werken he? Is net zoiets als de coin of the day van McAfee of de tig Bitcoin forks. In het begin is er hype, daarna boeit niemand het meer en ben je je geld kwijt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:58 schreef metallicelmo het volgende:
Elke IEO die wordt gelanceerd op Binance gaat een aantal keer over de kop bij de meesten die worden gelist. Ik kan me zo voorstellen dat als je BNB koopt en daarmee investeert in een IEO dat je op die manier keer op keer je geld kunt verdubbelen. Verkoop gewoon als ie 2-4x gaat. Daarna direct weer terug in BNB, wachten op de volgende IEO. en dat blijven herhalen, niet zo gek dat BNB dan nu al op 30+ dollar staat... Misschien ga ik het gewoon eens proberen. Gooi er wat in dat je kan missen en hoppa. Perfect ponzi scheme
Hoe zou jij het aanpakken dan? Want juist de verificatie op een publieke blockchain i.c.m. sensoren voegt met een sensitief product zoals zuivel (er zijn enkele jaren geleden aardig wat doden gevallen met vervuilde melk) best wel wat waarde toe mijn inziens. Dat los je niet op met een QR-codequote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon doen totdat de lucht er weer uit begint te lopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:58 schreef metallicelmo het volgende:
Elke IEO die wordt gelanceerd op Binance gaat een aantal keer over de kop bij de meesten die worden gelist. Ik kan me zo voorstellen dat als je BNB koopt en daarmee investeert in een IEO dat je op die manier keer op keer je geld kunt verdubbelen. Verkoop gewoon als ie 2-4x gaat. Daarna direct weer terug in BNB, wachten op de volgende IEO. en dat blijven herhalen, niet zo gek dat BNB dan nu al op 30+ dollar staat... Misschien ga ik het gewoon eens proberen. Gooi er wat in dat je kan missen en hoppa. Perfect ponzi scheme
Maar niet met BNB.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:58 schreef metallicelmo het volgende:
Als je wil nagaan of een melkproduct echt van een Nutricia is zou je dat met een QR code/chip/sensor kunnen doen waarmee wordt geverifieerd bij de servers van Nutricia of het echt een product van hen is. Even los van dat er met de QR code/chip/sensor gerommeld kan zijn... het punt is dat je Nutricia al vertrouwd dus kun je die info gewoon bij hun servers ophalen en niet d.m.v. een blockchain wat een stuk inefficienter is en je de autoriteit verplaatst van Nutricia naar wie dan ook de autoriteit heeft over die blockchain. Het probleem is niet het wantrouwen richting producent Nutricia maar het wantrouwen is naar de verkoper en zijn product. Het probleem is niet "Nutricia zegt dat dit hun product is maar dat vertrouw ik niet, wat zou de vechain blockchain hier over te zeggen hebben?". Het probleem is "Melkboer Wang zegt dat dit echt een Nutricia product is maar ik vertrouw het niet, wat zou Nutricia hier over te zeggen hebben?".quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe zou jij het aanpakken dan? Want juist de verificatie op een publieke blockchain i.c.m. sensoren voegt met een sensitief product zoals zuivel (er zijn enkele jaren geleden aardig wat doden gevallen met vervuilde melk) best wel wat waarde toe mijn inziens. Dat los je niet op met een QR-code
Niet vergeten om op tijd te dumpen, de onthulling van 1 juni zal wel eens een flinke deceptie kunnen worden. MEOS ofzo? Schijnt een nieuw social media platform te moeten worden, beetje STEEM ripoff als dat het is.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:02 schreef illusions het volgende:
EOS pompt lekker door.
I love it when a plan comes together.
Ja beter gewoon phpscriptje op een MySQL database knallen jatogquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we wel uit de bear market zijn, maar bull markt durf ik ook nog niet te zeggenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:24 schreef Kyran het volgende:
shitcoins moonen, komen aardig wat nieuwe coins op de markt, prijs gaat parabolisch
5 maanden uptrend, bijna x3 sinds bodem
.... nog steeds zijn er mensen die zeggen dat we in bear market zitten
Als alles zich herhaalt komt er dus straks eerst nog een -40%quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:49 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we wel uit de bear market zijn, maar bull markt durf ik ook nog niet te zeggen
Heb deze gast hoog zitten in ieder geval. Was één van de weinigen die deze bull run wist te voorspellen.twitter:tradeboicarti16 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 14:47:17$btc BE AWARE!!! Last time kraken has this wick we dumped hard. I’m long 7860 but have cut 2/3. Last time was a dump before fud (tether). Insiders exiting on spot exchanges. #bitcoin #crypto https://t.co/neppmtxirn reageer retweet
Vorige keer dat dat gebeurde bij Kraken kwam kort er na nieuws over Tether/BitFinex aanklacht naar buiten. Toen dumpde BTC even flink.quote:
Lijkt mij gewoon iemand die market sold. Hoeft niets geks te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als alles zich herhaalt komt er dus straks eerst nog een -40%
En dit is ook wel interessantHeb deze gast hoog zitten in ieder geval. Was één van de weinigen die deze bull run wist te voorspellen.twitter:tradeboicarti16 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 14:47:17$btc BE AWARE!!! Last time kraken has this wick we dumped hard. I’m long 7860 but have cut 2/3. Last time was a dump before fud (tether). Insiders exiting on spot exchanges. #bitcoin #crypto https://t.co/neppmtxirn reageer retweet
Slechte liquiditeit, dan krijg je ditquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon iemand die market sold. Hoeft niets geks te zijn natuurlijk.
#instapmomentjequote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat BTC gaat dumpen omdat hij een trend op Kraken ziet die vorige keer ook een indicator was.
Vergeet niet al die mensen die zo nodig nieuwkomer raiblocks op brakke en onbekende exchange bitgrail moesten kopen en hun coins lekker op de exchange lieten staan. Ging ook erg goedquote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:35 schreef metallicelmo het volgende:
De hoeveelheid altcoins die maar op één of twee exchanges worden getrade is wel een dingetje lijkt mij. Ik zie teveel coins helemaal verdwijnen puur omdat ze maar op één exchange staan en vervolgens die exchange ineens verdwijnt. Weg interesse of trade mogelijkheden. Ik heb meer vertrouwen in de coins die op 10+ verschillende exchanges staan.
Een coin die ik zelf heb heeft er ook last van gehad. Coinsmarkets.com was ineens weg, daarna Cryptopia ineens weg, en TradeSatoshi besloot om te coin te delisten omdat ze gewoon veel te veel coins hadden die ze moesten ondersteunen. Wel lullig dat ze vervolgens de withdraw fee x10 hebben gezet en de users nauwelijks de tijd gaven om coins daar weg te halen. Vervolgens zijn er grote hoeveelheden coins van users door TradeSatoshi verkocht op CryptoBridge. Lekker 3x pech door hackers en scammers.
Bedankt, alles verkocht. Hoe is het met je TA? Geeft die hetzelfde aan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vorige keer dat dat gebeurde bij Kraken kwam kort er na nieuws over Tether/BitFinex aanklacht naar buiten. Toen dumpde BTC even flink.
Nu is er een soorgelijke wick te zien en vraagt hij zich dus af of "insiders" weer informatie hebben van mogelijk nieuws waardoor BTC kan dumpen.
Dat er mensen zijn die dat uberhaupt geloven is toch ook om te janken hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:45 schreef Kyran het volgende:
EOS waarschuwt dat je niet belachelijk hoge verwachtingen moet hebben van 1 juni trouwens, just saying.
Elections, Apple, Facebook etc, allemaal bullshit dus.
Ja, en dan straks boos zijn als het niet iets gigantisch iets. Nou maken ze het er ook wel een beetje zelf naar met aankondigingen van aankondigingen ... maar dan nog. Hoorde echt van alles. Zouden gaan samenwerken met Apple, zouden bij de volgende verkiezingen in de VS in sommige staten via blockchain van EOS gaan stemmen etc. etc.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:56 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die dat uberhaupt geloven is toch ook om te janken he
Uiteraard, daarom donderdag dus ook een stop loss zetten. Even afwachten hoe hoog hij nog komt. Zal hij de 10 dollar raken?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:45 schreef Kyran het volgende:
EOS waarschuwt dat je niet belachelijk hoge verwachtingen moet hebben van 1 juni trouwens, just saying.
Elections, Apple, Facebook etc, allemaal bullshit dus.
1 juni gaat de dollah eruit en komt EOS in de plaats dacht ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, en dan straks boos zijn als het niet iets gigantisch iets. Nou maken ze het er ook wel een beetje zelf naar met aankondigingen van aankondigingen ... maar dan nog. Hoorde echt van alles. Zouden gaan samenwerken met Apple, zouden bij de volgende verkiezingen in de VS in sommige staten via blockchain van EOS gaan stemmen etc. etc.
Ze hebben voor 25 mil aan ram ingeslagen, dus het is wel een ambitieus project. Ik denk nog steeds een steem 2.0quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, en dan straks boos zijn als het niet iets gigantisch iets. Nou maken ze het er ook wel een beetje zelf naar met aankondigingen van aankondigingen ... maar dan nog. Hoorde echt van alles. Zouden gaan samenwerken met Apple, zouden bij de volgende verkiezingen in de VS in sommige staten via blockchain van EOS gaan stemmen etc. etc.
Lijken wel de nieuwe Rippleboysquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
1 juni gaat de dollah eruit en komt EOS in de plaats dacht ik.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:
bij de volgende verkiezingen in de VS in sommige staten via blockchain van EOS gaan stemmen etc. etc.
En XLM erbij en je hebt 36 euroquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:41 schreef Syphixx het volgende:
BAT doet het ook wel goed
nu bijna 26 euro gratis coins door die earn actie op coinbase
Neem toch aan dat je ze gewoon over kan pompen naar Coinbase.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:27 schreef Blik het volgende:
[..]
En XLM erbij en je hebt 36 euro
Ik heb ook die blockchain actie van 50 dollar XLM, kan ik die gewoon overschrijven naar bijvoorbeeld coinbase of zijn die gelocked?
Ik heb die 50 dollar xlm ook gewoon op m'n ledger gezet. Dus nee, gelockt zijn ze niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:27 schreef Blik het volgende:
[..]
En XLM erbij en je hebt 36 euro
Ik heb ook die blockchain actie van 50 dollar XLM, kan ik die gewoon overschrijven naar bijvoorbeeld coinbase of zijn die gelocked?
Lol verkiezingen via EOSquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze stemmen in Amerika al digitaal.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:26 schreef KapBak het volgende:
[..]![]()
Dit moet wel het domste idee zijn wat ik ooit gehoord heb. Digitaal stemmen uberhaupt![]()
![]()
Zie dat het enorm geshillt wordt op Twitter, alleen geen idee wat de exchange anders doet dan alle anderen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:13 schreef metallicelmo het volgende:
zit er iemand in Next.Exchange? als in het token? Lijkt me wel interessant toch
Ik moest gniffelentwitter:BullyEsq twitterde op woensdag 29-05-2019 om 00:22:01What do we want?! Privacy! When do we want it?! None of your fucking business! reageer retweet
Nou inpakken dan maar jongens. Game over.twitter:jcho710 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 06:13:35#Bitcoin in upper $8ks here is very likely the top of the massive bull trap. $1.9k to $2k next, later triple digits. Bear market not over. No new ATH in $BTC again. reageer retweet
Mensen die wat roepen op Twitter...quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:49 schreef Kyran het volgende:
Nou inpakken dan maar jongens. Game over.twitter:jcho710 twitterde op woensdag 29-05-2019 om 06:13:35#Bitcoin in upper $8ks here is very likely the top of the massive bull trap. $1.9k to $2k next, later triple digits. Bear market not over. No new ATH in $BTC again. reageer retweet
Dat doet hij wel vakerquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:12 schreef poebz het volgende:
https://twitter.com/coinomat1/status/1133396748976758785
Sasha maakt er een beetje een potje van.
Welke klanten zouden dat moeten doen? Geruchten zijn meestal FUD. Alsof het die klanten wat uitmaakt dat er nog tokenhouders van een voorgaand project zijnquote:Er gaan al geruchten dat klanten van Waves plannen maken om weg te migreren..
Iemand van Chainmakers zegt dat in de Komodo discord. Maar misschien heb je gelijk. Wel een beetje een naaistreek natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat doet hij wel vakerIs wel een laag bod idd. Lisk heeft dat destijds netter opgelost, je kon met de oude tokens meedoen aan de Lisk ICO.
[..]
Welke klanten zouden dat moeten doen? Geruchten zijn meestal FUD. Alsof het die klanten wat uitmaakt dat er nog tokenhouders van een voorgaand project zijn
Chainmakers? Komodo? Als het nu in de Waves Discord was...quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:06 schreef poebz het volgende:
[..]
Iemand van Chainmakers zegt dat in de Komodo discord. Maar misschien heb je gelijk. Wel een beetje een naaistreek natuurlijk.
"We at chainmakers are starting to get leads of possible clients migrating from waves, seems like there is distrust being brewed there."
Ja die gaan dat niet fudden natuurlijk. Wil nog niet zeggen dat het niet kloptquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Chainmakers? Komodo? Als het nu in de Waves Discord was...
Omgekeerde bewijslastquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:19 schreef poebz het volgende:
[..]
Ja die gaan dat niet fudden natuurlijk. Wil nog niet zeggen dat het niet klopt
Ben wel benieuwd naar jou TA van de bitcoin maandcurve.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:34 schreef Kyran het volgende:
Iemand die hier ook wel eens long/short gaat op BitMex?
Bedankt, gelijk alles verkochtquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omgekeerde bewijslast
Ik zeg: "klanten lopen massaal weg bij Vechain, Ethereum en Komodo"
Ik doe eigenlijk geen TA op BTC, maar wil er best wel naar kijken hoor. Van wat ik tot nu toe gezien heb doet BTC precies tegenovergesteld (op 1h 4h etc) van wat ik verwacht volgens TA.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar jou TA van de bitcoin maandcurve.
Binnen 2 weken naar sub 3K.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:06 schreef Kyran het volgende:
Denk trouwens wel dat deze periode belachelijk veel overeenkomsten heeft met de periode van maart-juni 2014 als je naar de charts kijkt.
Toen ging het van $340 naar $680 (x2) en daarna langzaam terug naar ongeveer $170 (/4).
Nu zijn we van $3200 naar $8900 gegaan en misschien komt er nog een leg voor bijna x3. Als het daarna een zelfde retrace doet zit je dus op $2200 ongeveer. Ik zie het niet gebeuren. Denk zelf retrace tot net boven $5000.
Wat zien jullie in jullie glazen bolletjes
10k. No way dat we onder de 6K gaan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:06 schreef Kyran het volgende:
Denk trouwens wel dat deze periode belachelijk veel overeenkomsten heeft met de periode van maart-juni 2014 als je naar de charts kijkt.
Toen ging het van $340 naar $680 (x2) en daarna langzaam terug naar ongeveer $170 (/4).
Nu zijn we van $3200 naar $8900 gegaan en misschien komt er nog een leg voor bijna x3. Als het daarna een zelfde retrace doet zit je dus op $2200 ongeveer. Ik zie het niet gebeuren. Denk zelf retrace tot net boven $5000.
Wat zien jullie in jullie glazen bolletjes
Ik vind het dikke prima hoorquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
10k. No way dat we onder de 6K gaan.
Namen en rugnummersquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:27 schreef Kyran het volgende:
Zat nog even door de twitter van die gast te scrollen (die ik eerder had gepost en zei dat we naar 3 digits gingen) ... man man man wat een droeftoeter. Roept al sinds december dat hij aan het shorten.
Is dit nog steeds om Craig zijn Satoshi claim?quote:Op donderdag 30 mei 2019 04:46 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk die Bitcoin SV gaan dan+94%. En dat om wat fakenews
Yep, dat las ik vanochtend iig. Was wel leuk als je vorige week was ingestaptquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Is dit nog steeds om Craig zijn Satoshi claim?
Lekker in btc blijven als je niet snel kan handelen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:34 schreef Syphixx het volgende:
wat is jullie SL voorkeur op EOS?
ik ga nu enkele dagen erop uit dus kan niet zoveel met crypto bezig zijn
Dat is ditquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:19 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Is er hier ergens ook een plek voor meer algemene trade praatjes eigenlijk?
Wat bedoel je dan? Aandelen ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:27 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
Ook voor niet-crypto?
Zo ja: in één keer goed!
Weet het nog niet zeker, maar denk rond de 7.8 USDT. Je zal vast een dumpje krijgen net voor de announcement.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:34 schreef Syphixx het volgende:
wat is jullie SL voorkeur op EOS?
ik ga nu enkele dagen erop uit dus kan niet zoveel met crypto bezig zijn
Bijvoorbeeld - alles wat zich op beurzen laat verhandelen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Aandelen ofzo?
We zitten hier in "blockchain technology & cryptocurrencies"quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:47 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld - alles wat zich op beurzen laat verhandelen.
Resultaten uit het verleden garantie toekomst enzoquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:25 schreef Kyran het volgende:
Ik baseer dit echt op vorige cycles, verder geen idee
Saai.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:47 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld - alles wat zich op beurzen laat verhandelen.
100% mee eens natuurlijk, maar ik geloof wel in fractals en dat cycli zich herhalen. Natuurlijk nooit 1 op 1, maar wel genoeg gelijkenis om er iets mee te kunnen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:14 schreef KapBak het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden garantie toekomst enzo
In dollah gaat ie best ok. En 96 sat dus weet niet waar jij je info vandaan haaltquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat moon
Hij schommelt tussen 80-95 SATs
Gemanipuleerde shitcoin
Alweer 90 SATs inmiddelsquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In dollah gaat ie best ok. En 96 sat dus weet niet waar jij je info vandaan haalt
Aparte vent ben je toch. De ene keer ga je op je knietjes voor zijne heiligheid Sunny Lu en de andere keer zit je op VET te kankeren en zie je het niet meer zitten. Bipolar much?quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat moon
Hij schommelt tussen 80-95 SATs
Gemanipuleerde shitcoin
Datquote:Op donderdag 30 mei 2019 18:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Aparte vent ben je toch. De ene keer ga je op je knietjes voor zijne heiligheid Sunny Lu en de andere keer zit je op VET te kankeren en zie je het niet meer zitten. Bipolar much?
Overgang naar volwassenheid en logisch inzicht. Duurt soms ff voordat je een scam kunt doorzien tegen beter hopen in.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Aparte vent ben je toch. De ene keer ga je op je knietjes voor zijne heiligheid Sunny Lu en de andere keer zit je op VET te kankeren en zie je het niet meer zitten. Bipolar much?
Ja, want het heeft nu nepwaarde. Tuurlijk knul.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:57 schreef Roces18 het volgende:
Zolang crypto niet algemeen geaccepteerd en gebruikt wordt duurt het nog wel even voordat het echt waarde heeft. Tot dan is het allemaal pump en dump bullshit.
Wat ben je toch ook een slappe tosti.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:57 schreef Roces18 het volgende:
Zolang crypto niet algemeen geaccepteerd en gebruikt wordt duurt het nog wel even voordat het echt waarde heeft. Tot dan is het allemaal pump en dump bullshit.
Mooiquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:57 schreef Roces18 het volgende:
Door een of andere gare fork heb ik ze ook in mijn wallet nu. Tikt wel behoorlijk aan ja...quote:Op donderdag 30 mei 2019 04:46 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk die Bitcoin SV gaan dan+94%. En dat om wat fakenews
Aldus mister Stockholm-syndroomquote:Op donderdag 30 mei 2019 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overgang naar volwassenheid en logisch inzicht. Duurt soms ff voordat je een scam kunt doorzien tegen beter hopen in.
Kerel je moet komodo kopen die gaat je multimiljonair makenquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
Het zijn altijd dezelfde zure personen die 8x de boot gemist hebben en daarom maar zuur doen over crypto, een onderwerp dat ze verder niet beheersen en totaal niet op waarde kunnen schatten.
Knul?quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, want het heeft nu nepwaarde. Tuurlijk knul.
Ik noem je zoals je overkomt, als een knulletje. Is dat het enige van die hele lading shit die je over je heen krijgt waar je commentaar op hebt?quote:
Lading shit? Als jij het niet ergens mee eens bent kan je komen met argumentatie maar loop niet op de man te spelen. Nogal kinderachtig.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik noem je zoals je overkomt, als een knulletje. Is dat het enige van die hele lading shit die je over je heen krijgt waar je commentaar op hebt?
Hey knul, wat kom je hier eigenlijk doen? Advies vragen over crypto?quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lading shit? Als jij het niet ergens mee eens bent kan je komen met argumentatie maar loop niet op de man te spelen. Nogal kinderachtig.
*knip*quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hey knul, wat kom je hier eigenlijk doen? Advies vragen over crypto?
Niemand heeft hier een glazen bol (behalve kyran)quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:50 schreef fespo het volgende:
ik heb 0 ervaring met Crypto, maar nu wat tijd om erin te steken.
heeft dat nog zin of ben ik te laat?
Jammer, ik had je graag uitgelegd hoe je ook met pensioen kan van crypto.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hey kneus ik heb geen advies nodig van wanhopen zoals jullie.
Deze man snapt ...quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niemand heeft hier een glazen bol (behalve kyran)
Wauwquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:28 schreef Zakzonderballen het volgende:
Terug naar 7k. Riep het vorige week al
Mijn modellen voorspellen een flinke stijging:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn modellen voorspellen een flinke stijging:Deze man snapt ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha deze man...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:00 schreef Kyran het volgende:
Had net toevallig paar tientjes aan BTC gestort op BitMex. Vooral om platform daar te leren kennen. Nog nooit eerder aan leveraged trading gedaan. $8550 geshort met x25 net voor dipGewoon om te kijken hoe/wat.
160% in een korte tijd ... helaas was het maar een tientje inleg
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:06 schreef Zakzonderballen het volgende:
[..]
Hahaha deze man...
Altijd mooi die succes verhalen hier. Slechte trades hoor je niet.
Lekker salty niet honderdduizend per trade pakkenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:06 schreef Zakzonderballen het volgende:
[..]
Hahaha deze man...
Altijd mooi die succes verhalen hier. Slechte trades hoor je niet.
Echt, wat een kansloos figuur.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker salty niet honderdduizend per trade pakken
Dit is voornamelijk een plek om elkaars coins belachelijk te maken. Of crypto in zijn geheel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:50 schreef fespo het volgende:
ik heb 1000/2000 euro wat ik kan gebruiken zonder in de problemen te komen als ik alles kwijt raak (liever niet natuurlijkmaar ik heb wat "speelgeld". )
De meeste hier draaien enorme verliezen. Dat is toch wel het verhaal met crypto. Als jij met 0 ervaring in crypto stapt, HODL dan BTC. Ga je traden of in altcoins zitten klooien dan ben je binnen no time al je inleg kwijt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:50 schreef fespo het volgende:
ik heb 1000/2000 euro wat ik kan gebruiken zonder in de problemen te komen als ik alles kwijt raak (liever niet natuurlijkmaar ik heb wat "speelgeld". )
Ven en U-u-u-u-u-univers-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa shitcoins nemen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:23 schreef Zakzonderballen het volgende:
[..]
De meeste hier draaien enorme verliezen. Dat is toch wel het verhaal met crypto. Als jij met 0 ervaring in crypto stapt, HODL dan BTC. Ga je traden of in altcoins zitten klooien dan ben je binnen no time al je inleg kwijt.
Ik heb hier al veel verhalen over tips gelezen, ik noem een VEN of Universa. En al deze coins bleken enorme flops te zijn. Trek dus vooral je eigen plan.
Je maakt pas verlies als je uitstapt en een coin is pas een flop als het kapot gaat. VEN heb ik 100% vertrouwen in dat het goed gaat komen, met al de partnerships die ze hebben die langzaamaan het mainnet gaat gebruiken. Universa, moet ik nog zien of dat goedkomtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:23 schreef Zakzonderballen het volgende:
[..]
De meeste hier draaien enorme verliezen. Dat is toch wel het verhaal met crypto. Als jij met 0 ervaring in crypto stapt, HODL dan BTC. Ga je traden of in altcoins zitten klooien dan ben je binnen no time al je inleg kwijt.
Ik heb hier al veel verhalen over tips gelezen, ik noem een VEN of Universa. En al deze coins bleken enorme flops te zijn. Trek dus vooral je eigen plan.
Pure speculatie dus, geen onderliggende waarde.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Je maakt pas verlies als je uitstapt en een coin is pas een flop als het kapot gaat. VEN heb ik 100% vertrouwen in dat het goed gaat komen, met al de partnerships die ze hebben die langzaamaan het mainnet gaat gebruiken. Universa, moet ik nog zien of dat goedkomt
Ik had je graag in oktober 2017 gesproken, toen er een bullmarket gaande was en de rally naar 20k nog plaats moest vinden. Zijn een boel mensen goed rijd van geworden, ook in dit topic.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Je maakt pas verlies als je uitstapt en een coin is pas een flop als het kapot gaat. VEN heb ik 100% vertrouwen in dat het goed gaat komen, met al de partnerships die ze hebben die langzaamaan het mainnet gaat gebruiken. Universa, moet ik nog zien of dat goedkomt
Ik had je graag in oktober 2017 gesproken, toen er een bullmarket gaande was en de rally naar 20k nog plaats moest vinden. Zijn een boel mensen goed rijd van geworden, ook in dit topic.
Mwah, wie rijk is geworden zie je hier niet meer hoor. Die hebben leukere dingen te doen dan dagelijks zeiken in een forum.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Zwakste argument ooit om waarde van iets te verdedigenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:33 schreef Blik het volgende:
Zijn een boel mensen goed rijd van geworden, ook in dit topic.
Het mooie aan crypto is dat jij dat nooit zult wetenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:38 schreef Zakzonderballen het volgende:
[..]
Mwah, wie rijk is geworden zie je hier niet meer hoor. Die hebben leukere dingen te doen dan dagelijks zeiken in een forum.
Ik kom hier een stuk minder dan eerst inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:38 schreef Zakzonderballen het volgende:
[..]
Mwah, wie rijk is geworden zie je hier niet meer hoor. Die hebben leukere dingen te doen dan dagelijks zeiken in een forum.
Er zijn eigenlijk maar twee manieren om op een verantwoorde manier in te stappen en je een redelijke zekerheid van winst hebt op lange termijn zonder teveel stress, tijd en moeite er in te steken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:50 schreef fespo het volgende:
Een coin die hoger staat? Hoe bepaal je wat "hoog" is dan? Dat betekent dus dat hij minder kan stijgen dan een coin die "laag:" staat?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk maar twee manieren om op een verantwoorde manier in te stappen en je een redelijke zekerheid van winst hebt op lange termijn zonder teveel stress, tijd en moeite er in te steken.
1. Koop BTC en wacht geduldig af. Het is de koning der crypto in alle facetten.
2. Verspreid je risico door gewogen te indexeren op meerdere crypto's. Gewogen; dus procentueel meer van een coin die hoger staat dan van een coin die lager staat op bijv coinmarketcap of een andere ranglijst naar keuze. Niet van iedere coin evenveel. En je zal je holdings regelmatig moeten aanpassen aan de hand van de verschuivingen op de ranglijst. Zo profiteer je op lange termijn zonder op één paard te hoeven wedden.
Ik zeg toch doormiddel van een site als coinmarketcap (of onchainfx of coinlib) en dan sorteren op een metric die je zelf belangrijk vindt. Ik zou zeggen market cap of volume.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Een coin die hoger staat? Hoe bepaal je wat "hoog" is dan? Dat betekent dus dat hij minder kan stijgen dan een coin die "laag:" staat?Hier klopt geen reet van.
Dollar cost averaging heet dat en is idd ook verstandig. Maar voordat je dat doet zou ik eerst een groter bedrag inleggen... anders krijg je flinke fomo bij een eventuele bull run.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:14 schreef KapBak het volgende:
Zou daaraan willen toevoegen dat je ook elke maand er X euro ik kan steken voor 12 maanden ofzo. Dan kom je op hetzelfde uiteindelijke bedrag uit maar krijg je een soort gemiddelde inkoopprijs. Daarnaast kan je ook even kijken of het uberhaupt iets voor je is
Ben jij het, manzonderschouders?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:23 schreef Zakzonderballen het volgende:
[..]
Ben er van de week ook op de gok ingestapt. Korte termijn is anybody's guess, lange termijn net zo goed. Alles er tussenin vergt wat handigheid en geluk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:50 schreef fespo het volgende:
Aandelen zijn saaiquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:35 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
Ben er van de week ook op de gok ingestapt. Korte termijn is anybody's guess, lange termijn net zo goed. Alles er tussenin vergt wat handigheid en geluk.
Ik heb MIOTA gekocht met het oog op de lange termijn, wetende dat de koers net zo goed kan halveren of erger, en BTC en BCH in de hoop op korte tot middellange termijn een koersstijging te zien.
Maar het is en blijft voorlopig pure speculatie en massapsychologie.
Wat dat betreft vind ik aandelen persoonlijk interessanter, omdat je daar doorgaans toch meer een grondlijn kunt ontwaren - hoewel die ook het raam uitgaat wanneer mensen winst ruiken.
Leuk man, beetje zoeken naar stijgertjes en je procentjes meepakken op de dag of in aanloop naar nieuwe cijfers. Hier en daar een goedkoop aandeeltje meenemen van een noodlijdend maar zeker nog niet dood bedrijf dat tot voor kort wat overgewaardeerd was maar volgend jaar zomaar weer op de kaart kan staan.quote:
Daar was het dan ook niet voor bedoeld, het was als reactie op de opmerking dat het merendeel hier fors verlies staat.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef KapBak het volgende:
[..]
Zwakste argument ooit om waarde van iets te verdedigen
Heel bitcoin en alles wat eromheen zit is 100% speculatie, dus dat heb je goed gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pure speculatie dus, geen onderliggende waarde.
Die zeiken dan ook niet, zoals jij aan het doen bent. Die posten in topics over zonnepanelen, elektrische auto’s enzovoortsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:38 schreef Zakzonderballen het volgende:
[..]
Vergis u niet in mijn verdiensten in crypto.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Die zeiken dan ook niet, zoals jij aan het doen bent. Die posten in topics over zonnepanelen, elektrische auto’s enzovoorts
Gekijk je TA's achternaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:25 schreef Kyran het volgende:
Nou, aan de nieuwe users en manier van posten te zien is bull season niet heel ver meer ... Nu moet ik daadwerkelijk gaan moderaten en val ik door de mand.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gekijk je TA's achterna![]()
modzonderruggegraat
Je post is een intrigerende weet je dat?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:13 schreef KapBak het volgende:
Hoelang nog voor we door de 9k heengaan? Als dat uberhaupt gaat gebeuren. Ik verwacht over 4 - 5 dagen.
Borderline is a bitch.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je post is een intrigerende weet je dat?
Je stelt een vraag, vervolgens trek je die in twijfel, om vervolgens aan jezelf te bevestigen dat het met een dag of 5 gebeurd is.
het is meer een vrouwenopmerking. mis alleen het gehuil nog en je hebt zo alle emoties te pakkenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
het is meer een vrouwenopmerking. mis alleen het gehuil nog en je hebt zo alle emoties te pakken
Hoeveel vrouwen die jij kent doen zo? Hebben ze al eens een borderline test gedaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
het is meer een vrouwenopmerking. mis alleen het gehuil nog en je hebt zo alle emoties te pakken
dat noemen ze ook soms temperament. en dat kan best leuk zijn, daarom zit ik vuistdiep in de crypto.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen die jij kent doen zo? Hebben ze al eens een borderline test gedaan?
Wat is een crypto dingetje?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:06 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Is volgens mij ook een cryptodingetje hoor. Heb m'n ogen uitgekeken de afgelopen week.
Sta helaas op verlies anders had ik snel weggerend
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:05 schreef Oscar. het volgende:
[..]
dat noemen ze ook soms temperament. en dat kan best leuk zijn, daarom zit ik vuistdiep in de crypto.
Is dit nou die life changing announcement van ze? Als dat het is stelt het behoorlijk weinig voor, maar had ook al niet veel verwacht na het downplaten vanuit EOS zelf.quote:Block one, the founding company of the EOS chain is launching a blockchain powered competitor to Twitter. Participants will be rewarded for engagement using tokens that represent a portion of the ad revenu
Klopt. Trek je de stekker uit het internet en de computer. Dat gaat ook nooit wat worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Op de zeer lange termijn zal dat nooit standhouden natuurlijk.
Dit bedoelde ik een beetjequote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:16 schreef fathank het volgende:
Wat een teringdebielen komen er op crypto af niet te zuinig
Alleen jammer dat zulke mensen ook stemrecht hebben.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:19 schreef Zakzonderballen het volgende:
Morgenochtend wakker worden in de 9k. Paar modelletjes erop losgelaten en hier en daar een trendline doorgetrokken, en het klopt.
ik heb net lego gekocht van mijn cryptomonnies.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:19 schreef Zakzonderballen het volgende:
Morgenochtend wakker worden in de 9k. Paar modelletjes erop losgelaten en hier en daar een trendline doorgetrokken, en het klopt.
Neuh. Ik post een vraag, geef vervolgens aan dat er geen zinnig woord over te zeggen is en waag vervolgens een gok.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je post is een intrigerende weet je dat?
Je stelt een vraag, vervolgens trek je die in twijfel, om vervolgens aan jezelf te bevestigen dat het met een dag of 5 gebeurd is.
Nog 3 a 4 dagen en dan zijn we door de 9k hequote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:28 schreef Kyran het volgende:
Nieuw users die spamtopics aanmaken, bull market is really close now
*Koopt voorzichtig een pak hambo's in de bonus*quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:46 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nog 3 a 4 dagen en dan zijn we door de 9k he
VOLGENS MIJN GLAZEN BOL.
Diepvries of niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*Koopt voorzichtig een pak hambo's in de bonus*
Nee, echt van de vleesafdeling. Wel de cheapste.quote:
Hahaatjes!!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*Koopt voorzichtig een pak hambo's in de bonus*
Strijder. 💪quote:
Wel mooi hoe nieuwe users hier als lachertjes worden weggezet terwijl ze niets anders doen dan spot drijven met de oude garde hier:)quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:28 schreef Kyran het volgende:
Nieuw users die spamtopics aanmaken, bull market is really close now
Mijn reactie ging over een nieuwe user (net 2 dagen) die al twee dagen lang topics opent over één of andere gare coin. Hij had ook allerlei spamlinkjes in zijn topics.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:43 schreef Zakzonderballen het volgende:
[..]
Wel mooi hoe nieuwe users hier als lachertjes worden weggezet terwijl ze niets anders doen dan spot drijven met de oude garde hier:)
Shitcoins promoten om een kenner / ontdekker uit te hangen. Die enkele goede trade van par honderd euro delen en die tientallen slechte trades verzwijgen. Prognoses maken op basis van ontwikkelingen uit het verleden.... En ondertussen allemaal verlies draaien en hopen dat BTC ooit nog boven de 16K komt om weer iets van schade naar 0 te trekken.
In mijn ervaring komen dit soort zure posts juist van mensen die flink wat hebben verloren, en zitten in dit topic toch voornamelijk mensen die in 2017 al ruim onder dit prijsniveau hebben ingekocht.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:43 schreef Zakzonderballen het volgende:
[..]
Wel mooi hoe nieuwe users hier als lachertjes worden weggezet terwijl ze niets anders doen dan spot drijven met de oude garde hier:)
Shitcoins promoten om een kenner / ontdekker uit te hangen. Die enkele goede trade van par honderd euro delen en die tientallen slechte trades verzwijgen. Prognoses maken op basis van ontwikkelingen uit het verleden.... En ondertussen allemaal verlies draaien en hopen dat BTC ooit nog boven de 16K komt om weer iets van schade naar 0 te trekken.
Caiway werkt hier al jaren prima, wel duur. Optie voor je?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:27 schreef illusions het volgende:
Wat is dat Ziggo een fucking kutsysteem zeg. Alleen de normale TV-functies werken, alle apps lopen vast of gaan hakkelig.
Zwaar kut.
Neuh, ben alleen even een paar weken op vakantie, ik overleef het wel met een Chromecast.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Caiway werkt hier al jaren prima, wel duur. Optie voor je?
Hier ook Ziggo. Welke apps? Apps komen toch van je tv, niet van Ziggo zelf? Of gebruik je een kastje oid van Ziggo.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:27 schreef illusions het volgende:
Wat is dat Ziggo een fucking kutsysteem zeg. Alleen de normale TV-functies werken, alle apps lopen vast of gaan hakkelig.
Zwaar kut.
Kastje ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hier ook Ziggo. Welke apps? Apps komen toch van je tv, niet van Ziggo zelf? Of gebruik je een kastje oid van Ziggo.
Ehm, ok!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 09:51 schreef KapBak het volgende:
[..]
Neuh. Ik post een vraag, geef vervolgens aan dat er geen zinnig woord over te zeggen is en waag vervolgens een gok.
Zo gek is dat niet. "Wat wordt PSV - Feyenoord? Je kunt het natuurlijk niet weten, maar ik denk 6-6." Waarbij denken dan gokken is uiteraard, maar dat mag duidelijk zijn nam ik aan
Als je in Ziggo gebied woont kun je geen Caiway krijgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Caiway werkt hier al jaren prima, wel duur. Optie voor je?
Moeeeeeeeehoehoenquote:Op maandag 3 juni 2019 10:10 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen warriors!
Hebben toch weer een goed crypto weekend gehad he!
Op naar de 10000000000000000!
Welkom nieuwe users, goed teken is dat.
soon moon®
Hallo, ik wil Ripple kopen, hoe moet dat?quote:Op maandag 3 juni 2019 10:10 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen warriors!
Hebben toch weer een goed crypto weekend gehad he!
Op naar de 10000000000000000!
Welkom nieuwe users, goed teken is dat.
soon moon®
Achter het centraal station.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:56 schreef Mand het volgende:
[..]
Hallo, ik wil Ripple kopen, hoe moet dat?
https://btcdirect.eu/nl-nl/ripple-kopenquote:Op maandag 3 juni 2019 12:56 schreef Mand het volgende:
[..]
Hallo, ik wil Ripple kopen, hoe moet dat?
RIPquote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:50 schreef fathank het volgende:
Bwoah crypto is dood
Opdoeken en nooit meer over hebben
Vrij kansloosquote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:34 schreef Rossdale het volgende:
TRX heeft het gemaakt hoor, het idiote gedrag van Justin verschijnt nu zelfs op nu.nl
https://www.nu.nl/economi(...)-warren-buffett.html
De reacties onder die tweettwitter:justinsuntron twitterde op maandag 03-06-2019 om 18:01:24I officially announce I’ve won the record-setting 20th-anniversary charity lunch hosted by @WarrenBuffett. I’ll also invite #blockchain industry leaders to meet with a titan of investment. I hope this benefits everyone. #TRON #TRX #BTT #BitTorrent https://t.co/EMZ4TMhgpR reageer retweet
Nog even sparen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:39 schreef metallicelmo het volgende:
Als ik nou iemand niet aan tafel zou willen zien met Warren Buffet dan is hij het wel. manmanman
Met Buffet aan het buffet.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:39 schreef metallicelmo het volgende:
Als ik nou iemand niet aan tafel zou willen zien met Warren Buffet dan is hij het wel. manmanman
Ongetwijfeld niet. Als het gaat om intikken voor open doel...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Badum tss.
Niemand had hem nog gemaakt zeker?
Misschien kan buffett hem even uitleggen dat 4,5 miljoen voor een lunch betalen niet zo,n goede investering isquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:39 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]De reacties onder die tweettwitter:justinsuntron twitterde op maandag 03-06-2019 om 18:01:24I officially announce I’ve won the record-setting 20th-anniversary charity lunch hosted by @:WarrenBuffett. I’ll also invite #blockchain industry leaders to meet with a titan of investment. I hope this benefits everyone. #TRON #TRX #BTT #BitTorrent https://t.co/EMZ4TMhgpR reageer retweet
twitter:wazapepe twitterde op dinsdag 04-06-2019 om 18:56:12$VET #June #Hopium #Crypto https://t.co/5B30I3Qq6h reageer retweet
Met wat?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef Rossdale het volgende:
Half twitter mad door de BTC dump, mijn portfolio steeg vandaag juist met +13%
Heb ik ook eens geluk, meestal is het andersom
Zo mooi om te zien altijd. $100 omhoog en iedereen is bullish, $100 omlaag en iedereen is bearishquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef Rossdale het volgende:
Half twitter mad door de BTC dump, mijn portfolio steeg vandaag juist met +13%
Heb ik ook eens geluk, meestal is het andersom
OCE, VET en MFT allemaal in de groene cijfersquote:
ik weet niet waar jij kijkt, maar VET staat op -8 procentquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
OCE, VET en MFT allemaal in de groene cijfers
Al krijgen die het nu ook zwaarder
Jaja.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:53 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Wat een bloedbad vandaag, niet alleen BTC, maar ook vele alts. Carbon traders en algos beginnen te zweten hahaMooi koopmoment
Binnen een week +100%, Fidelity kom maar door!
Tegen Tether misschien, de rest van de wereld kijkt naar crypto trading pairs.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij kijkt, maar VET staat op -8 procent
Tegen dollars. Want daarmee koop je voorlopig nog wel je eten mee.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Tegen Tether misschien, de rest van de wereld kijkt naar crypto trading pairs.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:24 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Tegen dollars. Want daarmee koop je voorlopig nog wel je eten mee.
Dus je hebt winst gemaakt, maar je bloemkool heeft wel ineens een prijsinflatie doorgemaaktquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Op die manier heb jij vandaag gewoon geld verloren, en ik winst gemaakt, maar staar jij je maar blind op waar je het snelst eten mee kan kopen.
Nee, jij hebt minder fiat en ik nog evenveel omdat ik in sats winst heb, en over een paar dagen heb ik nog meer fiat omdat BTC weer omhoog gaat maar jij zit al in dollars dus dat pak je ook niet mee.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dus je hebt winst gemaakt, maar je bloemkool heeft wel ineens een prijsinflatie doorgemaakt
Of btc gaat omlaag en je hebt honger en verkoop straks mijn bloemkool aan je tegen meer satsquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, jij hebt minder fiat en ik nog evenveel omdat ik in sats winst heb, en over een paar dagen heb ik nog meer fiat omdat BTC weer omhoog gaat maar jij zit al in dollars dus dat pak je ook niet mee.
Dan ben je wel een beetje dom bezig als jij ervan uitgaat dat BTC minder waard wordt. Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:38 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Of btc gaat omlaag en je hebt honger en verkoop straks mijn bloemkool aan je tegen meer sats
Lief en leed en bloemkool delenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beetje dom bezig als jij ervan uitgaat dat BTC minder waard wordt. Wat doe je hier dan?
Ik eet geen bloemkool en zo te horen ben je alleen je leed aan het delen.quote:
voor wat? Snappen dat de in de crypto stapt met dollars en eruit stapt met dollars, of hopen dat crypto de wereld over neemt?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik eet geen bloemkool en zo te horen ben je alleen je leed aan het delen.
Maargoed, misschien toch nog eens in de boeken duiken een optie?
Het gaat er helemaal niet om of BTC overal geaccepteerd wordt.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
voor wat? Snappen dat de in de crypto stapt met dollars en eruit stapt met dollars, of hopen dat crypto de wereld over neemt?
Leuk dat je een stipje op de horizon zet voor over 10 jaar, maar ik wil nu op vakantie van mijn winst en die kan ik niet betalen in BTC, zolang de KLM die niet aanneemt.
Ik zal het tegen kraken, coinbase en binance zeggenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:31 schreef illusions het volgende:
Sowieso is een fiat storting bij veel exchanges al niet eens mogelijk, dat weet je toch?
Binance accepteert geen fiat. Misschien op Jersey, maar geen hond die dat gebruikt i.v.m. volume.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik zal het tegen kraken, coinbase en binance zeggen
Volgens mij is je deposit adres uniek dus het zal wel goedkomen, maar waar je dit moet vragen is uiteraard de supportafdeling.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:28 schreef DrSnuggle het volgende:
https://help.crypto.com/c(...)cryptocom-wallet-app
Ik heb dus gisteren wat XRP naar mijn MCO app gestuurd, maar ik ben hierbij de tag vergeten, dus ik heb alleen het adres van mijn XRP in mijn MCO app genoteerd.
Komt dit dan alsnog aan of is het nu in de wolk verdwenen omdat ik alleen de tag ben vergeten?
kan gewoon nog bijstorten met mijn creditcard.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Binance accepteert geen fiat. Misschien op Jersey, maar geen hond die dat gebruikt i.v.m. volume
Ja, en jou pairs worden weer tegenover fiat pairs getrade en daar kun je je weer dingen van kopen die je voorzien in je primaire en secudaire levensbehoefte.quote:.
Alsnog snap je toch wel dat er veel meer winsten zijn te behalen als je in crypto pairs gaat traden? Of krijg je dat echt niet aan je verstand? Dat heeft dus helemaal niks met acceptatie te maken.
Nogmaals, op Binance kun je geen fiat storten, ook niet met je creditcard, dus hier zit je gewoon te liegen. Ook al zou het kunnen, ben je dus nog crypto aan het kopen en geen dollars of euro's.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
kan gewoon nog bijstorten met mijn creditcard.
Nadat ik winst heb gemaakt door in crypto te traden en te wachten op een gunstige koers bij het uitcashen. Het is alsof ik tegen een muur praat.quote:Ja, en jou pairs worden weer tegenover fiat pairs getrade en daar kun je je weer dingen van kopen die je voorzien in je primaire en secudaire levensbehoefte.
De dingen die er echt toe doen dus
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Nogmaals, op Binance kun je geen fiat storten, ook niet met je creditcard, dus hier zit je gewoon te liegen. Ook al zou het kunnen, ben je dus nog crypto aan het kopen en geen dollars of euro's.
Dus je gaat toch uitcashen met fiat. Top.quote:Nadat ik winst heb gemaakt door in crypto te traden en te wachten op een gunstige koers bij het uitcashen. Het is alsof ik tegen een muur praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |