Zoals ik het heb begrepen welquote:Op maandag 27 mei 2019 16:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dus ze mogen beide optreden als het maar goed genoeg is?
Terwijl Frannie haar zogenaamde 'beste vriendin' is. Dit is tegen de girlcode. Dus als ze op iemand pissed moet zijn is het op vieze franniequote:Op maandag 27 mei 2019 16:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, ik hoor die Shelley net. Wat een wijf.
je bril op doenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:27 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Uh, had je onderschrift ook niet gelezen
Dat wijf ligt met een drankje op met volgende met haar benen wijd. Ze zit over een half jaar vol met data op haar lijfquote:Op maandag 27 mei 2019 16:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Van Franny begrijp ik uth meer dan van Gerrit.
Die Frannie is zo geil als boterquote:Op maandag 27 mei 2019 16:28 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk dat Gerrit zo gevierendeeld wordt voor iets waar Frannie de aanstichter van is
Eerst nog Chinezen en bieren en dan morgen met een kater de poort uit.quote:
o okequote:Op maandag 27 mei 2019 16:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eerst nog Chinezen en bieren en dan morgen met een kater de poort uit.
Compleet dartbord en puntentelling.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wijf ligt met een drankje op met volgende met haar benen wijd. Ze zit over een half jaar vol met data op haar lijf
Die jas die ze nu aan heeft zie ik ook voor het eerstquote:Op maandag 27 mei 2019 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie Shelley de laatste tijd vaker in nieuwe kleding lopen, vooral zo hoerig mogelijk, dan Merel.
Wult iemand een cap van die jas maken? Heb de streams nog niet aan.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die jas die ze nu aan heeft zie ik ook voor het eerst
One hundred and eightyquote:Op maandag 27 mei 2019 16:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Compleet dartbord en puntentelling.
quote:Op maandag 27 mei 2019 16:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wult iemand een cap van die jas maken? Heb de streams nog niet aan.
Godverdomme het begon wel met 18-0quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Godverdomme het begon wel met 18-0![]()
Hmmm dat is net wat ik ook dacht toen ik haar vandaag zagquote:Op maandag 27 mei 2019 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie Shelley de laatste tijd vaker in nieuwe kleding lopen, vooral zo hoerig mogelijk, dan Merel.
ja , in de speeltuinquote:Op maandag 27 mei 2019 16:47 schreef sjampoeh het volgende:
Maar wat ik zo heb gelezen, hebben merel en jessie ook gewipt ?
Nee toch?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:47 schreef sjampoeh het volgende:
Maar wat ik zo heb gelezen, hebben merel en jessie ook gewipt ?
Niemand weet dat zeker er zijn geen bewijzen van.quote:
jawel hoor hier welquote:Op maandag 27 mei 2019 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand weet dat zeker er zijn geen bewijzen van.
Uiteraardquote:
Dat gedrentel lijkt me duidelijk zat, en die 20 kilo... achquote:Op maandag 27 mei 2019 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
20 kilo, is alleen haar pens nog maar hequote:Op maandag 27 mei 2019 16:50 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Dat gedrentel lijkt me duidelijk zat, en die 20 kilo... ach
Pics van bagoor graagquote:Op maandag 27 mei 2019 16:51 schreef bahgoor het volgende:
[..]
20 kilo, is alleen haar pens nog maar he
Smaken verschillen.. ik hou wel wel van een zacht buikje en een paar stevige billenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:51 schreef bahgoor het volgende:
[..]
20 kilo, is alleen haar pens nog maar he
Ze hadden het erover vanochtend ergens. Ik ga wel ff zoekenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
KPD is om de hoekquote:Op maandag 27 mei 2019 16:52 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Smaken verschillen.. ik hou wel wel van een zacht buikje en een paar stevige billen
sorry heb ik geen van bijdequote:Op maandag 27 mei 2019 16:52 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Smaken verschillen.. ik hou wel wel van een zacht buikje en een paar stevige billen
Huh wattuh?quote:
Nee dat wilden ze, post geen onwaarheden. Plus was het een grapjequote:
En wilde Jessie er niet aan meewerken zei hij tegen Gerrit die met het idee kwam.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat wilden ze, post geen onwaarheden. Plus was het een grapje
Love it when you're bossyquote:
owquote:Op maandag 27 mei 2019 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat wilden ze, post geen onwaarheden. Plus was het een grapje
Maikel overtreft hem echt wel in het niks doen.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
Greet denkt dat Maikel een beetje zo is van het niks doen...
Luister wie het zegt
En nog een in de kast waarvan ze was vergeten dat ze hem al had.quote:
en nog eentje mocht ie stuk gaanquote:Op maandag 27 mei 2019 17:03 schreef Paco55 het volgende:
[..]
En nog een in de kast waarvan ze was vergeten dat ze hem al had.
Zie dr al gaan met dr verlengsnoerquote:Op maandag 27 mei 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat ze weet hoe ie aan moet
Waarom zou ze dat niet weten..quote:Op maandag 27 mei 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat ze weet hoe ie aan moet
Dat is elk jaar weer een feest in Utopia. Die dag ontgaat ze meestal.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:06 schreef Soury het volgende:
Weten ze dat het donderdag hemelvaart dag is en een boel bedrijven op vrijdag ook dicht zijn.
je denkt toch zeker niet dat die gozer zelf wat kan, laat hem eerst maar eens leren zn mond dicht te doenquote:Op maandag 27 mei 2019 17:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat niet weten..
Mikael draait zijn voorgekauwde setje.
Mij ook dus vandaarquote:Op maandag 27 mei 2019 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is elk jaar weer een feest in Utopia. Die dag ontgaat ze meestal.
dank jequote:Op maandag 27 mei 2019 17:06 schreef Soury het volgende:
Weten ze dat het donderdag hemelvaart dag is en een boel bedrijven op vrijdag ook dicht zijn.
Shelley is weer een verontwaardigd clowntje vandaag...quote:Op maandag 27 mei 2019 17:09 schreef Angelique61 het volgende:
Jessie vraagt aan shelly of ze even wil kijken naar de kaartverkoop, ze reageert niet, doet het ook waarschijnlijk niet, dus Jessie naar Mylene om te vragen...die gewoon kijkt hoe de verkoop is.
Ze is vreselijk arrogant bah naar karakter...quote:Op maandag 27 mei 2019 17:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Shelley is weer een verontwaardigd clowntje vandaag...
ontwetendquote:Op maandag 27 mei 2019 17:10 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ze is vreselijk arrogant bah naar karakter...
Joh ze staat in de FHM op bijna de laatste plaats dus ze is het mooiste meisje daar en dan mag je kapsones hebben hoor. Volgende week heeft ze al een Hollywood rol in een Stephen King filmquote:Op maandag 27 mei 2019 17:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Shelley is weer een verontwaardigd clowntje vandaag...
Het is ook niet leuk voor haar dat ze eigenlijk helemaal nergens talent voor heeft. Haar acteerlesje was ook zwaar kwalitatief uitermate teleurstellend....quote:Op maandag 27 mei 2019 17:10 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ze is vreselijk arrogant bah naar karakter...
Pennywisequote:Op maandag 27 mei 2019 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ze staat in de FHM op bijna de laatste plaats dus ze is het mooiste meisje daar en dan mag je kapsones hebben hoor. Volgende week heeft ze al een Hollywood rol in een Stephen King film
Je moet ook de lat voor jezelf niet te hoog leggen. Iedereen heeft een plafond.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk voor haar dat ze eigenlijk helemaal nergens talent voor heeft. Haar acteerlesje was ook zwaar kwalitatief uitermate teleurstellend....
Dat was ook te hoog gegrepen...als zelfs je korte termijn geheugen je in de steek laat moet je niet willen acteren natuurlijk...quote:Op maandag 27 mei 2019 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet ook de lat voor jezelf niet te hoog leggen. Iedereen heeft een plafond.
dat kappen, doet ze best goed, alleen Gerrit verneukt ze steedsquote:Op maandag 27 mei 2019 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk voor haar dat ze eigenlijk helemaal nergens talent voor heeft. Haar acteerlesje was ook zwaar kwalitatief uitermate teleurstellend....
Dat is het dan wel...quote:Op maandag 27 mei 2019 17:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kappen, doet ze best goed, alleen Gerrit verneukt ze steeds
Euuuhhhh? Wat zei jequote:Op maandag 27 mei 2019 17:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was ook te hoog gegrepen...als zelfs je korte termijn geheugen je in de steek laat moet je niet willen acteren natuurlijk...
en maar in de camera koekeloerenquote:Op maandag 27 mei 2019 17:26 schreef puzziepie het volgende:
Lekker dansen tussen die tyfuszooi
[ afbeelding ]
Er staat zelfs nog een (lege) fles wijnquote:Op maandag 27 mei 2019 17:26 schreef puzziepie het volgende:
Lekker dansen tussen die tyfuszooi
[ afbeelding ]
Altijdquote:Op maandag 27 mei 2019 17:27 schreef Bramenstruik het volgende:
ze loert lekker naar de camera steeds
Nee ...Je zou bijna denken dat ze ergens mee zitquote:Op maandag 27 mei 2019 17:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze zit er niet lekker in, zelfs voor haar doen niet
quote:Op maandag 27 mei 2019 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ...Je zou bijna denken dat ze ergens mee zit
Nou Tim zou het worst wezen. Hoeveel en van wie boeit hem ook niet meerquote:
Ach daar zijn pilletjes voorquote:Op maandag 27 mei 2019 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat denk ik ook, maar dat heeft hem sowieso al nooit geboeid, wat Tim boeit is Timquote:Op maandag 27 mei 2019 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Tim zou het worst wezen. Hoeveel en van wie boeit hem ook niet meer
Heeft ze de rol gekregen van gevierendeelde temeier?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ze staat in de FHM op bijna de laatste plaats dus ze is het mooiste meisje daar en dan mag je kapsones hebben hoor. Volgende week heeft ze al een Hollywood rol in een Stephen King film
True ..maar niet alles is op te lossen met pillenquote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2019 17:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze de rol gekregen van gevierendeelde temeier?
ZAT er toch INquote:Op maandag 27 mei 2019 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat ze doet na het neukenquote:Op maandag 27 mei 2019 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
En ja hoor, gewoon weer een laag deo .
Tampon erin om het lekken tegen te gaan.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat ze doet na het neuken
Maar dan moet ze wat dóen!quote:Op maandag 27 mei 2019 17:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze zou ook die tyfuszooi in dat huisje op kunnen ruimen.
Jaquote:Op maandag 27 mei 2019 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tampon erin om het lekken tegen te gaan.
toevallig wel na Ger, maar met Tim soms dagen nietquote:Op maandag 27 mei 2019 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat ze doet na het neuken
Hoezo FEBO ??quote:Op maandag 27 mei 2019 17:38 schreef freaky40 het volgende:
Podium komt op 1 juni pas. Jessie is not amused (op de Febo)....
Gaat em niet worden want daar is ze natuurlijk weer te depressief voorquote:
Gadverdamme !quote:Op maandag 27 mei 2019 17:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
toevallig wel na Ger, maar met Tim soms dagen niet
de dansende kleuter, en dat dansen wordt haar goed opgedrongen, daar baalt ze zo te zien best wel vanquote:Op maandag 27 mei 2019 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat em niet worden want daar is ze natuurlijk weer te depressief voor
Die zijn eindverantwoordelijk dus die zullen het podium ook wel regelen.quote:
smeeranus ookquote:Op maandag 27 mei 2019 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gadverdamme !
Een echte Smeerkut dus
Lekker makkelijk om alles daar op te schuiven. Men mag ook niet boos op haar worden anders gaat het niet goedquote:Op maandag 27 mei 2019 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat em niet worden want daar is ze natuurlijk weer te depressief voor
boos? je mag er gewoon niets van zeggenquote:Op maandag 27 mei 2019 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om alles daar op te schuiven. Men mag ook niet boos op haar worden anders gaat het niet goed
Stront wast makkelijker af dan lippenstift.quote:
Die is overdag ook de straat op net als Ikbal...Dus dat opvangprojectje faalt aan alle kanten...quote:Op maandag 27 mei 2019 17:41 schreef Angelique61 het volgende:
Heeee ik heb Dave de hele dag niet gezien?
ik negeer dit even als je het niet erg vindt?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:41 schreef Angelique61 het volgende:
Heeee ik heb Dave de hele dag niet gezien?
Ik dacht dat ze dat dansen zo leuk vondquote:Op maandag 27 mei 2019 17:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de dansende kleuter, en dat dansen wordt haar goed opgedrongen, daar baalt ze zo te zien best wel van
hahahaha ja mag dan doe ik het ookquote:Op maandag 27 mei 2019 17:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik negeer dit even als je het niet erg vindt?
Ik denk niet dat ze dat tegen haar zin doetquote:Op maandag 27 mei 2019 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat dansen zo leuk vond
Of is het nu ineens niet leuk meer omdat er ietsie meer eisen aan haar worden gesteld qua dansen?
Want toen die chick er was om haar les te geven met die pasjes bakte ze er al niks van
tsja tis de goden verzoeken!quote:Op maandag 27 mei 2019 17:42 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
hahahaha ja mag dan doe ik het ook
Oh maar ik zag om 'n uur of 3 de fiets staan bij het afvalhok bij de poort!quote:Op maandag 27 mei 2019 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is overdag ook de straat op net als Ikbal...Dus dat opvangprojectje faalt aan alle kanten...
Ze hebben het 'uitgesproken' en het is weer goed ( voor hoe lang het duurt)quote:Op maandag 27 mei 2019 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
overlegbaar ?(Mylene weet het beter )
Tussen Mylene en Jens is het weer aan?
Daar is de band van lek.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh maar ik zag om 'n uur of 3 de fiets staan bij het afvalhok bij de poort!
dat is met elke beginnende relatie soms wel zo, ik vind ze geen extreme dingen hebben, en best bij elkaar passenquote:Op maandag 27 mei 2019 17:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben het 'uitgesproken' en het is weer goed ( voor hoe lang het duurt)
Dt dacht ik ook ..maar misschien zijn de pasjes die ze moest leren wat moeilijker ?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat tegen haar zin doet
Eigenlijk best bizar. Zo komt ze overal mee weg.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
boos? je mag er gewoon niets van zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |