Iets wat ze weer helemaal in haar eentje heeft besloten..is haar nog helemaal niet toegezegd...sterker nog ik denk dat iedereen de opdracht krijgt om je microfoon bij je te houden en vooral uit de buurt van Shelley te houden..quote:Op maandag 27 mei 2019 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Shel moet nog overleggen wat er gaat gebeuren als ze Dwight aankondigt
Ze wil het zo graag dat ze niets heeft voorbereid
Op het moment dat Dylan wat anders zei dan wat zij wilde sprong ze op met : Maar verder is het goed hoor en eindigt daardoor het gesprekquote:Op maandag 27 mei 2019 14:11 schreef krabje het volgende:
dus dre vind het jammer dat er iemand weg gaat die wel echt is hahahahah dream on girl
Volgens mij besloot Merel óók in haar eentje om te gaan presenteren en er niemand anders bij te willen?quote:Op maandag 27 mei 2019 14:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Iets wat ze weer helemaal in haar eentje heeft besloten..is haar nog helemaal niet toegezegd...sterker nog ik denk dat iedereen de opdracht krijgt om je microfoon bij je te houden en vooral uit de buurt van Shelley te houden..
Tattoo gekregen he van Crazy Daze daarquote:
Zijn been is aan het rotten van die tattoo.quote:
Das te merken inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:13 schreef puzziepie het volgende:
His heeft heul veul toneel ervaring want haar moeder gaf toneel les
Vanwegen de naam neem ik aanquote:
Na een tattoo op mijn arm kon ik niet meer op mijn handen lopen. Dat was te verwachten want daar voor lukte dat ook niet :-)quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Na een tattoo op mijn arm kon ik niet meer op mijn handen lopen. Dat was te verwachten want daar voor lukte dat ook niet :-)
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Na een tattoo op mijn arm kon ik niet meer op mijn handen lopen. Dat was te verwachten want daar voor lukte dat ook niet :-)
Nee, later zei ze omdat ze aankondigt was met nog een Utopiaan, daar koppelde ze aan dat het een man wasquote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:26 schreef Dotteke het volgende:
IK ben eigenlijk kapster van nature, zegt SHel
Ze doet voorkomen of ze heel wijs en goed is, maar euhhhhh en euhhhhhh en euhhhhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Kun je ergens weddenschappen afsluiten over wanneer het weer gaat gebeuren? Want dat gaat echt wel weer gebeurenquote:Op maandag 27 mei 2019 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet voorkomen of ze heel wijs en goed is, maar euhhhhh en euhhhhhh en euhhhhhhh
Fran heeft met Ger afgesproken dat het niet meer gebeurd.
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:28 schreef mazaru het volgende:
Adriaan: Hoe gaat het met jou?
Frannie: Jaaaaaaaaaaahhh wel lekker.. ik heb een beetje gekletst... een beetje geneukt....Ze gaat niet meer neuken met GEr zegt ze net, hebben ze beide afgesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot ze natuurlijk weer zin heeft in een dikke piemelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, bij jouquote:Op maandag 27 mei 2019 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je ergens weddenschappen afsluiten over wanneer het weer gaat gebeuren? Want dat gaat echt wel weer gebeuren
Tuurlijk. Ze hebben nu de smaak te pakken. Volgende dronken avond is het weer raak.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je ergens weddenschappen afsluiten over wanneer het weer gaat gebeuren? Want dat gaat echt wel weer gebeuren
Moet je wel rap zijn ...in ieder geval voor vanavond al..quote:Op maandag 27 mei 2019 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, zie wel een hele boel op die arm staan maat weet echt niet of ze die al hadquote:Op maandag 27 mei 2019 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Franny wéér een andere tattoo of heeft ze de verlovingsdatum weg laten laseren?
1 juni dan liggen ze weer op en in elkaarquote:Op maandag 27 mei 2019 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet voorkomen of ze heel wijs en goed is, maar euhhhhh en euhhhhhh en euhhhhhhh
Fran heeft met Ger afgesproken dat het niet meer gebeurd.
Zag haar rechterarm met folie omwikkeld.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, zie wel een hele boel op die arm staan maat weet echt niet of ze die al had
Datum is weg.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zag haar rechterarm met folie omwikkeld.
Kan ook van een dartpijltje zijn hè ...quote:Op maandag 27 mei 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zag haar rechterarm met folie omwikkeld.
Nou, vanavond denk ik nog niet. Of is er weer een zuipfestijn op komst vanavond?quote:Op maandag 27 mei 2019 14:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Moet je wel rap zijn ...in ieder geval voor vanavond al..
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan ook van een dartpijltje zijn hè ...
Zo was het voordat het 1 grote inktvlek was. Zonder die onderste tekstquote:Op maandag 27 mei 2019 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, zie wel een hele boel op die arm staan maat weet echt niet of ze die al had
Zou kunnen, zou kunnen.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan ook van een dartpijltje zijn hè ...
Afscheid feestje van Erik...quote:Op maandag 27 mei 2019 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, vanavond denk ik nog niet. Of is er weer een zuipfestijn op komst vanavond?
Ohh dan zou het wel kunnen gebeuren. Ik hoorde ze gisteren ook al over een paar liter sterke drankquote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Alleen als ze op plateauzolen gaat lopen ...
Ja, al gemeld dat hij morgen om half 10 weggaat.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:37 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
heef hij de groep al bijelkaar geroepen?
jammerquote:Op maandag 27 mei 2019 14:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, al gemeld dat hij morgen om half 10 weggaat.
Vanaf September staat ze op het toneel in Mama Mia............ oh wacht dan stopt die productiequote:
Hij voelde zich er al langer niet meer top. Heeft veel lichamelijke klachten en is liever thuis.quote:
Zélfs als aankomend actrice klinkt ze heel monotoon. Maar toch goed dat ze dit doorzet.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:41 schreef puzziepie het volgende:
Dame tegen Shell:'Probeer het echt te voelen'
Shell iets voelen
Ze gaat nooit actrice wordenquote:Op maandag 27 mei 2019 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zélfs als aankomend actrice klinkt ze heel monotoon. Maar toch goed dat ze dit doorzet.
Te dom om te poepen. Welk meisje zet dat nu op haar armquote:Op maandag 27 mei 2019 14:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo was het voordat het 1 grote inktvlek was. Zonder die onderste tekst![]()
[ afbeelding ]
Wordt een gigantisch succes net als haar lingerielijn. Alle andere nederlandse actrices staan te rillen in hun tuigje vanwege de toenemende concurrentie.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zélfs als aankomend actrice klinkt ze heel monotoon. Maar toch goed dat ze dit doorzet.
ze kunnen altijd mensen gebruiken om af te breken en op te ruimenquote:Op maandag 27 mei 2019 14:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vanaf September staat ze op het toneel in Mama Mia............ oh wacht dan stopt die productie
Ze heeft gewoon een verschrikkelijke stem, met of zonder Haagse tongval.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Shelley heeft ook helemaal het accent niet voor een actrice. Je kunt niet aan komen met een plaat Haagse tongval op audities behalve als ze dat vragen...
Zegt genoegquote:
En dan laat ze zich zo aan de kant schuiven door een Mereltjequote:
En toen ze speelde dat ze zo gek op Gerrit was.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:50 schreef BloesBloes het volgende:
Het enige acteren waar Shell in excelleert is op haar rug ...
ben je malquote:Op maandag 27 mei 2019 14:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal ze tóch een serieuze opleiding voor moeten hebben.
Dat inzicht heeft ze nu eenmaal niet. Ze heeft niet eens een natuurlijke expressie dus misschien buikspreekster?quote:Op maandag 27 mei 2019 14:44 schreef BloesBloes het volgende:
Veel beter zegt de juf, maar het is gewoon klote. Kind zit weer op een doodlopende weg. Waarom wil die doos toch allerlei dingen doen waar ze totaal geen aanleg voor heeft????
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te dom om te poepen. Welk meisje zet dat nu op haar arm
Denk je?quote:Op maandag 27 mei 2019 14:46 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Wordt een gigantisch succes net als haar lingerielijn. Alle andere nederlandse actrices staan te rillen in hun tuigje vanwege de toenemende concurrentie.
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
ze kunnen altijd mensen gebruiken om af te breken en op te ruimen
Ik las 'presteren'.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:55 schreef puzziepie het volgende:
Juf:'En wat vinden jullie ervan dat ze niet mag presenteren?'
Oh jij bent fan van Shell toch?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:01 schreef Mister1984 het volgende:
Die lerares is ook best slecht volgens mij.
dat heb je snel gezienquote:Op maandag 27 mei 2019 15:01 schreef Mister1984 het volgende:
Die zei doodleuk: dat gebeurt niet.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dan laat ze zich zo aan de kant schuiven door een Mereltje
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:02 schreef Mister1984 het volgende:
Zou me niks verbazen als ze midden in de auditie een knipklant binnen komt lopen omdat Shelley de afspraak vergeten was
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat inzicht heeft ze nu eenmaal niet. Ze heeft niet eens een natuurlijke expressie dus misschien buikspreekster?
Leukquote:
Die had een rol in Spanga's dus dan weet je het wel.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:01 schreef Mister1984 het volgende:
Niet te vaak.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:02 schreef Mister1984 het volgende:
Zou me niks verbazen als ze midden in de auditie een knipklant binnen komt lopen omdat Shelley de afspraak vergeten was
Kleuter serie...quote:Op maandag 27 mei 2019 15:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die had een rol in Spangas dus dan weet je het wel.
Klopt in het geval van Shelley wel, ze vergeet achter elkaar wat ze moet doenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:05 schreef Zeyina het volgende:
Mounira: Dat geeft een enorme dementie aan je spel![]()
![]()
https://www.filmindustry.nl/profielen/view/1117349quote:Op maandag 27 mei 2019 15:06 schreef Mister1984 het volgende:
Die lerares denkt echt dat dit haar moment of fame is en als ze zo de poort uit stapt Shownieuws haar op staat te wachten en ze allerlei banen krijgt aangeboden volgens mij
Die lerares is al actrice.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:06 schreef Mister1984 het volgende:
Die lerares denkt echt dat dit haar moment of fame is en als ze zo de poort uit stapt Shownieuws haar op staat te wachten en ze allerlei banen krijgt aangeboden volgens mij
Niet heel best....niet genoeg talent hiervoor, zo eerlijk moet je zijn.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk![]()
En ...hoe doet ze het als aanstormend acteer talent?
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:06 schreef Mister1984 het volgende:
Shelley denkt echt dat dit haar moment of fame is en als ze zo de poort uit stapt Shownieuws haar op staat te wachten en ze allerlei banen krijgt aangeboden volgens mij
Shownieuws is net geweest.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:06 schreef Mister1984 het volgende:
Kemna casting nou dan weet je het wel. Die is 'de juiste kneepjes' wel bijgeleerd door Jobje...quote:Op maandag 27 mei 2019 15:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
https://www.filmindustry.nl/profielen/view/1117349
Dar mens heeft volgens mij in die jeugdserie Spanga's gespeeld of zo. Geen wonder dat het niks is.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:01 schreef Mister1984 het volgende:
En nu blijft ze te lang zitten waar ze allang had moeten gaan lopenquote:
Mja.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:08 schreef BloesBloes het volgende:
Shell hep pille naudag voâh dèr jeuk ... Ik denk persoonlijk dat ze iets heel anders nodig heeft voor d'r jeuk!
Schreef ik hierboven al.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:09 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dar mens heeft volgens mij in die jeugdserie Spanga's gespeeld of zo. Geen wonder dat het niks is.
Die was meer van de jongensquote:Op maandag 27 mei 2019 15:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kemna casting nou dan weet je het wel. Die is 'de juiste kneepjes' wel bijgeleerd door Jobje...
Ze heeft best een aardig cv.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die had een rol in Spangas dus dan weet je het wel.
Hoop niet dat zijn poot eraf moet.quote:
die heeft al een goed lopende top carrière zo te zienquote:Op maandag 27 mei 2019 15:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
https://www.filmindustry.nl/profielen/view/1117349
Geen punt, hij doet niet aan hardlopen.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoop niet dat zijn poot eraf moet.
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Hij denkt ook te kunnen zingen hoor ppfffff
[ afbeelding ]
Nee, maar ze wordt nu weggezet als totaal onbetekenend en dat is volgens mij niet terecht.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben je onder de indruk?
mijn CV is langer en indrukwekkender
Da's 'n haring..... zonder uitjesquote:Op maandag 27 mei 2019 15:00 schreef Giggio het volgende:
ben ff tijdje weinig hier geweest
maar wat heeft sjeldel voor een rare tattoo boven tussen d'r boebies?
tokkietattoo?
Is geen plat Haags.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Shelley heeft ook helemaal het accent niet voor een actrice. Je kunt niet aan komen met een plat Haagse tongval op audities behalve als ze dat vragen...
Ja, ze vindt het vast leuk om naar foto's te kijken.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:00 schreef puzziepie het volgende:
'Hallo ehhm kan ik geholpen worden?'
[ afbeelding ]
Met dat fotografische geheugen van Shell zit het wel goed
Haar moeder schijnt iets met toneel te hebben gedaan dus voor Hiske niet onbekend.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:17 schreef Bramenstruik het volgende:
Hiske, die net doet alsof ze een of andere opfriscursus heeft gehad
Eensquote:Op maandag 27 mei 2019 15:07 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Niet heel best....niet genoeg talent hiervoor, zo eerlijk moet je zijn.
Mijn vader repareerde F16s, best fijn ookquote:Op maandag 27 mei 2019 15:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Haar moeder schijnt iets met toneel te hebben gedaan dus voor Hiske niet onbekend.
Babystaps.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:19 schreef Paco55 het volgende:
Dat Shelley haar internationale ambities nog niet heeft uitgesproken.
En jij kunt er nu in vliegen?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Mijn vader repareerde F16s, best fijn ook
Mijn vader vloog ze ..... (ik lul ook maar wat mee)quote:Op maandag 27 mei 2019 15:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja leuk toch?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mijn vader vloog ze ..... (ik lul ook maar wat mee)
Dat zeker!!!!quote:Op maandag 27 mei 2019 15:17 schreef lorrie03 het volgende:
vind Ger wel beder draaien dan in he begin maar hij moe wel ijn bek dihd houden
Mwah, hangt er maar net vanaf hoe goed ie dan bij kas zit ....quote:Op maandag 27 mei 2019 15:22 schreef Mister1984 het volgende:
Yeah right, alsof Shelley bij Erik op bezoek gaat over een jaar ofzo....
Ik bouw zequote:Op maandag 27 mei 2019 15:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Des te leuker is het als ie dat morgen te horen krijgt. Geen geld mee uit utopia.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:25 schreef Chea49 het volgende:
Eric heeft nog zakgeld en gaat morgen buiten meteen een kratje bier kopen.
Weet Eric ook dat hij dat geld niet mee naar buiten mag nemen?
Beetje krap wel.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:26 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik bouw zeWel op schaal 1/72, maar toch.
Eerste dus wat hij gaat doen buiten, zuipen. Denk serieus dat dat de hoofdreden is dat hij daar weg wil.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:26 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Des te leuker is het als ie dat morgen te horen krijgt. Geen geld mee uit utopia.
Hij zal thuis best nog wel geld hebben liggenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:26 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Des te leuker is het als ie dat morgen te horen krijgt. Geen geld mee uit utopia.
Tuurlijk zal dat wel maar hij had het over zijn zakgeld dat hij nog over had daar.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:28 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hij zal thuis best nog wel geld hebben liggen
Hij zei dat hij eigen geld had en niet hoefde te vragen hoeveel zakgeld hij nog had.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:25 schreef Chea49 het volgende:
Eric heeft nog zakgeld en gaat morgen buiten meteen een kratje bier kopen.
Weet Eric ook dat hij dat geld niet mee naar buiten mag nemen?
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:30 schreef puzziepie het volgende:
Shell heeft overal in de tent gaten geboord![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet maar Ger en Jessie zeiden dat netquote:
Ik verstond wat anders maar kan er naast zitten.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:31 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij eigen geld had en niet hoefde te vragen hoeveel zakgeld hij nog had.
Raarquote:Op maandag 27 mei 2019 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar Ger en Jessie zeiden dat net![]()
Zou me niet eens verbazenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:32 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Airco, het wordt warm deze zomer
Het zou me niks verbazen. Dat werken aan zijn alcoholverslaving heeft hij wat verkeerd begrepen denk ik.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eerste dus wat hij gaat doen buiten, zuipen. Denk serieus dat dat de hoofdreden is dat hij daar weg wil.
Ze heeft een kastje opgehangen geloof ik. Hartstikke scheef hoorde ik Jessie nog zeggen.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar Ger en Jessie zeiden dat net![]()
Een kastje in een tent ophangenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze heeft een kastje opgehangen geloof ik. Hartstikke scheef hoorde ik Jessie nog zeggen.
LOLquote:
Dat zou wel enorm triest zijn. Ik denk ook niet dat dat gaat gebeurenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie dat doek van Gerrit nog wel sneuvelen daar.
Oeps!quote:Op maandag 27 mei 2019 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij staat er op alsof hij een darter is die net z'n laatste dart heeft geworpen.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als 20 jaar ouder. Het is best een mooi ding verderquote:Op maandag 27 mei 2019 15:45 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hij staat er op alsof hij een darter is die net z'n laatste dart heeft geworpen.
Ze is zélf heel enthousiast. Leuk voor haar maar best wel sneu eigenlijk.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:44 schreef Mumbojumbo het volgende:
Shell zit ook echt te genieten van d'r acteerwerk. Geen enkele vorm van zelfkritiek.
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:45 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hij staat er op alsof hij een darter is die net z'n laatste dart heeft geworpen.
Kinderlijk, ze mist ergens ietsquote:Op maandag 27 mei 2019 15:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze is zélf heel enthousiast. Leuk voor haar maar best wel sneu eigenlijk.
Hoezo sneu? Ze moet een keer de spiegel voorhouden en beseffen dat niet iedereen iets zomaar kan aanleren of doen, ook niet in utopia. Ze kan leuk knippen en daar blijft het bijquote:Op maandag 27 mei 2019 15:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze is zélf heel enthousiast. Leuk voor haar maar best wel sneu eigenlijk.
Sneu, omdat ze zelf niet ziet dat ze het niet kan.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo sneu? Ze moet een keer de spiegel voorhouden en beseffen dat niet iedereen iets zomaar kan aanleren of doen, ook niet in utopia. Ze kan leuk knippen en daar blijft het bij
Ook dat ja ze keek vroeger altijd GTST als kind en wilde dat ook.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Kinderlijk, ze mist ergens iets
Ze kan lekker stoken daar.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Andrea heb ik helemaal niks mee, ik zie haar als een overbodig stuk mens in Utopia
Het erge is dat ze zich een beetje veel voor lul zet en niemand zegt de waarheid. Ook de dame niet die vandaag langs gekomen is. Die was er ook voor eigenbelangquote:Op maandag 27 mei 2019 15:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sneu, omdat ze zelf niet ziet dat ze het niet kan.
Shelly heeft geen grote bek, ze is wat simpel. Als ze het niet meer weet trekt ze een arrogante smoel en zegt niks meerquote:Op maandag 27 mei 2019 15:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Shelly: ja ik heb af en toe een grote bek....
Ze hebben gerrit toch maar mooi onder het mom
Van daklozenopvang uit de tent gebonjourd
Is dit een oefeningquote:
Ja soms was hij wel grappig maar ik denk niet dat het goed is daar voor hem.quote:
Thuis gaat het waarschijnlijk nog slechter met hem. Dan ontbijt hij met bier.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja soms was hij wel grappig maar ik denk niet dat het goed is daar voor hem.
Dat moet hij helemaal zelf weten.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Thuis gaat het waarschijnlijk nog slechter met hem. Dan ontbijt hij met bier.
Nee zijn broerquote:
Waar komt dat gerucht vandaan?quote:
Op welke manier?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:06 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan dus wraak nemen op Gerrit door voor maikel te gaan
Ja, hij is toe aan nieuwe uitdagingen. De hele tijd Schultenbräu en Heineken komt hem de strot uit.quote:
Zij beslissen niet.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:06 schreef mazaru het volgende:
Als je op de cos TT klikt kan je het al zienquote:
Met de DJ contest. Eric gaat voor Maikel. Hiske: "Goed zo!"quote:
Was toch al lang duidelijk dat ze voor maikel gaat?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:06 schreef mazaru het volgende:
Ik ving iets half op in de stream en toen zag ik Erik met een paar vuilnis zakken kleding.quote:
Ja morgen ochtend half 10quote:
Heeft hij zelf gezegd vanmorgen in de groepquote:
Oh die is vandaag ja.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met de DJ contest. Eric gaat voor Maikel. Hiske: "Goed zo!"
Zielige mensen zijn het. Maikel bakt er net zoveel van als Gerrit. Niets dus.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Was toch al lang duidelijk dat ze voor maikel gaat?
quote:Op maandag 27 mei 2019 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zielige mensen zijn het. Maikel bakt er net zoveel van als Gerrit. Niets dus.
Kan ze van Cees weten hèquote:Op maandag 27 mei 2019 16:04 schreef IkFok het volgende:
Shelly weet gewoon dat Billy gaat samen wonen en een vriend heeft. Ze zijn echt van de sociale media afgesloten
Dit! Ik denk dat ze allebei een setje mogen gaan draaien met die flut muziekquote:Op maandag 27 mei 2019 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haha maar zij beslissen t niet.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:06 schreef mazaru het volgende:
Ze is wat dat betreft net als Merel : geilt op boulevard en shownieuws ellendequote:
Andrea is helemaal gek van Shelley en zal alles wat Shelley doet geweldig vinden.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Andrea heb ik helemaal niks mee, ik zie haar als een overbodig stuk mens in Utopia
Shelly liep toch ook al te juichen n.b. tegen Gerrit dat ze naast Maikel mocht staanquote:Op maandag 27 mei 2019 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Andrea is een grote(kleine) onruststoker. Maar Gerrit is al vrijdag gevraagd om zijn spullen uit de tent te halen. Maar Meneer vind het ZIJN tent en in ZIJN tent blijven de spullen van hem staan/hangen.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:52 schreef Zeyina het volgende:
En Andrea heeft nu al drie keer tegen Jens gezegd dat 'de manier van Gerrit, dat is zo zonde"
Gerrit heeft het 2x of zo heel .normaal verteld dat hij aantal van zijn spullen daar wilt houden en ja de laatste keer viel hij wat uit.
Volkomen terecht omdat ze zijn spullen alsnog gewoon er uit hadden gehaald
Maar Andrea stookt niet hoor. Ze doet de hele dag niet anders.![]()
![]()
Dat gaat wel een oorlogje wordenquote:
Nee. En het is totaal niet eerlijk. Maikel heeft al zijn spul gekregen van die 'les-DJ's' en Gerrit heeft alles zelf gemixed etcquote:
Zou ik ook niet eerlijk vinden, wat een gedwarsboom zeg...quote:Op maandag 27 mei 2019 16:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. En het is totaal niet eerlijk. Maikel heeft al zijn spul gekregen van die 'les-DJ's' en Gerrit heeft alles zelf gemixed etc
Ze kunnen allebei net zo slecht draaien ... dus eerlijk zou zijn òf allebei niet ,òf allebei wel een mini setjequote:
Die wil op de bank komen want hij wil op vakantie naar Thailandquote:
Er was afgesproken dat ze vandaag alles zouden regelen met de slaapplekken.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Andrea is een grote(kleine) onruststoker. Maar Gerrit is al vrijdag gevraagd om zijn spullen uit de tent te halen. Maar Meneer vind het ZIJN tent en in ZIJN tent blijven de spullen van hem staan/hangen.
Lol, wtfquote:
Het komt toch uit op 2x een half uurtje. Kan ik nu al wel vertellenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kunnen allebei net zo slecht draaien ... dus eerlijk zou zijn òf allebei niet ,òf allebei wel een mini setje
Heb me goed vergist in die gast jeetje wat een blaaskaak en zelfingenomen gastquote:Op maandag 27 mei 2019 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die wil op de bank komen want hij wil op vakantie naar Thailand
Ja dus mooi allebei slecht draaien is wel zo eerlijkquote:Op maandag 27 mei 2019 16:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het komt toch uit op 2x een half uurtje. Kan ik nu al wel vertellen
quote:Op maandag 27 mei 2019 16:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Het gaat er dus niet om wie het beste kan draaien, maar wie de meeste vriendjes heeft.
Ging toch niet wie het beste was maar of het goed genoeg was om op feest te kunnen draaien met het juiste momenten mixen.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Het gaat er dus niet om wie het beste kan draaien, maar wie de meeste vriendjes heeft.
Als de inwoners zelf gaan beslissen wel, maar volgens mij bepalen die DJ's hetquote:Op maandag 27 mei 2019 16:20 schreef MacDeMarco het volgende:
Bij mijn weten wel jaquote:Op maandag 27 mei 2019 16:21 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ging toch niet wie het beste was maar of het goed genoeg was om op feest te kunnen draaien met het juiste momenten mixen.
En wie er met iemand geneukt heeft en dat niet had mogen doen van sommigenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:20 schreef MacDeMarco het volgende:
1 DJ. Die Vera nog wat. Die laatst ook is komen draaien op een feestje van de Utopianen zelfquote:Op maandag 27 mei 2019 16:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als de inwoners zelf gaan beslissen wel, maar volgens mij bepalen die DJ's het
Nou dat zag ik direct alquote:Op maandag 27 mei 2019 16:20 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb me goed vergist in die gast jeetje wat een blaaskaak en zelfingenomen gast
Ik weet niet beter. Maar zou kunnen dat de bewoners een stem hebben.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
1 DJ. Die Vera nog wat. Die laatst ook is komen draaien op een feestje van de Utopianen zelf
Ligt in zijn bed. Of is aan het roken of aan het zuipen en tussendoor een grote bek naar anderen.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:20 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb me goed vergist in die gast jeetje wat een blaaskaak en zelfingenomen gast
Helemaal mee eensquote:Op maandag 27 mei 2019 16:24 schreef MMXMMX het volgende:
Ger heeft gewoon de meeste rechten om te DJen het is zijn droom of het nu slecht is of niet..
Dat vind ik ook. Die maikel moet gewoon lekker zijn kist pakken en oprotten. Dat wordt weer een laf petertje de volgende stemming.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:24 schreef MMXMMX het volgende:
Ger heeft gewoon de meeste rechten om te DJen het is zijn droom of het nu slecht is of niet..
Uh, had je onderschrift ook niet gelezenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:24 schreef MMXMMX het volgende:
Dus ze mogen beide optreden als het maar goed genoeg is?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:21 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ging toch niet wie het beste was maar of het goed genoeg was om op feest te kunnen draaien met het juiste momenten mixen.
Ja, ik hoor die Shelley net. Wat een wijf.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:28 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk dat Gerrit zo gevierendeeld wordt voor iets waar Frannie de aanstichter van is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |