Iets wat ze weer helemaal in haar eentje heeft besloten..is haar nog helemaal niet toegezegd...sterker nog ik denk dat iedereen de opdracht krijgt om je microfoon bij je te houden en vooral uit de buurt van Shelley te houden..quote:Op maandag 27 mei 2019 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Shel moet nog overleggen wat er gaat gebeuren als ze Dwight aankondigt
Ze wil het zo graag dat ze niets heeft voorbereid
Op het moment dat Dylan wat anders zei dan wat zij wilde sprong ze op met : Maar verder is het goed hoor en eindigt daardoor het gesprekquote:Op maandag 27 mei 2019 14:11 schreef krabje het volgende:
dus dre vind het jammer dat er iemand weg gaat die wel echt is hahahahah dream on girl
Volgens mij besloot Merel óók in haar eentje om te gaan presenteren en er niemand anders bij te willen?quote:Op maandag 27 mei 2019 14:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Iets wat ze weer helemaal in haar eentje heeft besloten..is haar nog helemaal niet toegezegd...sterker nog ik denk dat iedereen de opdracht krijgt om je microfoon bij je te houden en vooral uit de buurt van Shelley te houden..
Tattoo gekregen he van Crazy Daze daarquote:
Zijn been is aan het rotten van die tattoo.quote:
Das te merken inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:13 schreef puzziepie het volgende:
His heeft heul veul toneel ervaring want haar moeder gaf toneel les
Vanwegen de naam neem ik aanquote:
Na een tattoo op mijn arm kon ik niet meer op mijn handen lopen. Dat was te verwachten want daar voor lukte dat ook niet :-)quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Na een tattoo op mijn arm kon ik niet meer op mijn handen lopen. Dat was te verwachten want daar voor lukte dat ook niet :-)
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Na een tattoo op mijn arm kon ik niet meer op mijn handen lopen. Dat was te verwachten want daar voor lukte dat ook niet :-)
Nee, later zei ze omdat ze aankondigt was met nog een Utopiaan, daar koppelde ze aan dat het een man wasquote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:26 schreef Dotteke het volgende:
IK ben eigenlijk kapster van nature, zegt SHel
Ze doet voorkomen of ze heel wijs en goed is, maar euhhhhh en euhhhhhh en euhhhhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Kun je ergens weddenschappen afsluiten over wanneer het weer gaat gebeuren? Want dat gaat echt wel weer gebeurenquote:Op maandag 27 mei 2019 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet voorkomen of ze heel wijs en goed is, maar euhhhhh en euhhhhhh en euhhhhhhh
Fran heeft met Ger afgesproken dat het niet meer gebeurd.
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:28 schreef mazaru het volgende:
Adriaan: Hoe gaat het met jou?
Frannie: Jaaaaaaaaaaahhh wel lekker.. ik heb een beetje gekletst... een beetje geneukt....Ze gaat niet meer neuken met GEr zegt ze net, hebben ze beide afgesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot ze natuurlijk weer zin heeft in een dikke piemelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, bij jouquote:Op maandag 27 mei 2019 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je ergens weddenschappen afsluiten over wanneer het weer gaat gebeuren? Want dat gaat echt wel weer gebeuren
Tuurlijk. Ze hebben nu de smaak te pakken. Volgende dronken avond is het weer raak.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je ergens weddenschappen afsluiten over wanneer het weer gaat gebeuren? Want dat gaat echt wel weer gebeuren
Moet je wel rap zijn ...in ieder geval voor vanavond al..quote:Op maandag 27 mei 2019 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, zie wel een hele boel op die arm staan maat weet echt niet of ze die al hadquote:Op maandag 27 mei 2019 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Franny wéér een andere tattoo of heeft ze de verlovingsdatum weg laten laseren?
1 juni dan liggen ze weer op en in elkaarquote:Op maandag 27 mei 2019 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet voorkomen of ze heel wijs en goed is, maar euhhhhh en euhhhhhh en euhhhhhhh
Fran heeft met Ger afgesproken dat het niet meer gebeurd.
Zag haar rechterarm met folie omwikkeld.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, zie wel een hele boel op die arm staan maat weet echt niet of ze die al had
Datum is weg.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zag haar rechterarm met folie omwikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |