Iets wat ze weer helemaal in haar eentje heeft besloten..is haar nog helemaal niet toegezegd...sterker nog ik denk dat iedereen de opdracht krijgt om je microfoon bij je te houden en vooral uit de buurt van Shelley te houden..quote:Op maandag 27 mei 2019 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Shel moet nog overleggen wat er gaat gebeuren als ze Dwight aankondigt
Ze wil het zo graag dat ze niets heeft voorbereid
Op het moment dat Dylan wat anders zei dan wat zij wilde sprong ze op met : Maar verder is het goed hoor en eindigt daardoor het gesprekquote:Op maandag 27 mei 2019 14:11 schreef krabje het volgende:
dus dre vind het jammer dat er iemand weg gaat die wel echt is hahahahah dream on girl
Volgens mij besloot Merel óók in haar eentje om te gaan presenteren en er niemand anders bij te willen?quote:Op maandag 27 mei 2019 14:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Iets wat ze weer helemaal in haar eentje heeft besloten..is haar nog helemaal niet toegezegd...sterker nog ik denk dat iedereen de opdracht krijgt om je microfoon bij je te houden en vooral uit de buurt van Shelley te houden..
Tattoo gekregen he van Crazy Daze daarquote:
Zijn been is aan het rotten van die tattoo.quote:
Das te merken inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:13 schreef puzziepie het volgende:
His heeft heul veul toneel ervaring want haar moeder gaf toneel les
Vanwegen de naam neem ik aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |