Zoals ik het heb begrepen welquote:Op maandag 27 mei 2019 16:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dus ze mogen beide optreden als het maar goed genoeg is?
Terwijl Frannie haar zogenaamde 'beste vriendin' is. Dit is tegen de girlcode. Dus als ze op iemand pissed moet zijn is het op vieze franniequote:Op maandag 27 mei 2019 16:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, ik hoor die Shelley net. Wat een wijf.
je bril op doenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:27 schreef Nietmag het volgende:
[..]
Uh, had je onderschrift ook niet gelezen
Dat wijf ligt met een drankje op met volgende met haar benen wijd. Ze zit over een half jaar vol met data op haar lijfquote:Op maandag 27 mei 2019 16:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Van Franny begrijp ik uth meer dan van Gerrit.
Die Frannie is zo geil als boterquote:Op maandag 27 mei 2019 16:28 schreef mazaru het volgende:
Belachelijk dat Gerrit zo gevierendeeld wordt voor iets waar Frannie de aanstichter van is
Eerst nog Chinezen en bieren en dan morgen met een kater de poort uit.quote:
o okequote:Op maandag 27 mei 2019 16:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eerst nog Chinezen en bieren en dan morgen met een kater de poort uit.
Compleet dartbord en puntentelling.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wijf ligt met een drankje op met volgende met haar benen wijd. Ze zit over een half jaar vol met data op haar lijf
Die jas die ze nu aan heeft zie ik ook voor het eerstquote:Op maandag 27 mei 2019 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie Shelley de laatste tijd vaker in nieuwe kleding lopen, vooral zo hoerig mogelijk, dan Merel.
Wult iemand een cap van die jas maken? Heb de streams nog niet aan.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die jas die ze nu aan heeft zie ik ook voor het eerst
One hundred and eightyquote:Op maandag 27 mei 2019 16:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Compleet dartbord en puntentelling.
quote:Op maandag 27 mei 2019 16:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wult iemand een cap van die jas maken? Heb de streams nog niet aan.
Godverdomme het begon wel met 18-0quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Godverdomme het begon wel met 18-0![]()
Hmmm dat is net wat ik ook dacht toen ik haar vandaag zagquote:Op maandag 27 mei 2019 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie Shelley de laatste tijd vaker in nieuwe kleding lopen, vooral zo hoerig mogelijk, dan Merel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |