Herkenbaar ja, dat de vk hetzelfde blijft zeggen en dat jij dan hetzelfde blijft antwoorden en dat je dan 10 minuten lang dezelfde antwoorden blijft kaatsenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:04 schreef Jentin het volgende:
@:ceviche, ik had dat ook hoor. Bij de geboorte van Phi ging ik tijdens de 40 minuten durende autorit naar het ziekenhuis van 4 naar 10 cm, maar dat wist ik uiteraard nog niet toen ik daar net gearriveerd was. In die kraamsuite aangekomen, kon ik alleen maar op m’n zij liggen en de zijkant van het bed vasthouden. En die vpk daar maar zeggen: ‘Ga maar op je rug liggen. Wil je even op je rug liggen? Draai maar even op je rug. Kun je even op je rug komen liggen?’ En ik dacht idd ook: ‘Ja, hóe dan? Mijn lijf is even aan het exploderen, momentje.’
@:ToT, wat een verhaal. Kijk, stagiaires moeten het ook leren, maar je bent al zo kwetsbaar op zo’n moment. Ik heb de stagiaire geweigerd bij mijn bevalling. Ik kon ‘t er even niet bij hebben toen.
Denk je dat de bevalling ineens vorderde omdat alles ineens een stuk relaxter was omdat dat mens weg was? Ik kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij stuurden we haar rond een uurtje of 7 in de ochtend weg.
Gelukkig duurde de daadwerkelijke bevalling maar een half uurtje, en dat begon een uur nadat dat mens opgetyft was.
Phi doet dat ook. Je zou de onderkant van de slaapzak stevig kunnen instoppen onder het matras? Wij zijn al beyond die truc, maar misschien werkt het voor Prul nog wel. Oh, en ik heb een opgerolde deken onder haar hoofdeinde gelegd, dat leek de afgelopen weken wel te helpen tegen dat gekruip naar boven. Dan is er toch een hele lichte weerstand, denk ik. Ik heb haar niet meer opgefrommeld tegen het hoofdeinde gevonden iig.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:28 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baby draait/kruipt/wokkelt zich elke nacht meerdere keren zo vast in een hoek van haar ledikant dat ze het op een krijsen zet... Iemand tips? Ben er een keer of zes extra uit geweest vannacht.
De vpk riep hier 'geef 'm van onderen' en 'geef 'm van jetje'. Zo niet mijn ding, vond het echt irritant.
En ik ben doodmoe en het wordt veel te warm vandaag en ik wil gewoon nog even slapen, maar dat wordt 'm niet, vrees ik \klaagmodus
Ja daar ben ik absoluut van overtuigd!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Denk je dat de bevalling ineens vorderde omdat alles ineens een stuk relaxter was omdat dat mens weg was? Ik kan me er wel wat bij voorstellen
Ik vind het wel heel vriendelijk dat jullie hebben gewacht met haar wegsturen tot het buiten licht was
Heel begrijpelijk hoor! En fel zijn mag tijdens je bevalling (of überhaupt als het om je lijf gaat).quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:39 schreef Rebubbled het volgende:
Ik had in mijn bevalplan opgenomen dat stagiaires of artsen in opleiding niet aan me mochten komen. Toen de gynaecoloog erbij werd geroepen voor de knip en vacuumpomp, stelde hij ook zijn arts in opleiding voor. Ik heb haar niet eens een hand gegeven en enkel tegen haar geroepen 'je blijft van me af!' Een eerdere ervaring met biopten van mijn baarmoedermond nemen dat 2x achter elkaar faliekant mislukte door een arts in opleiding 3 jaar eerder ligt hieraan ten grondslag. Geen polonaise meer aan mijn lijf. Naderhand nog mijn excuses aangeboden voor mijn felheid.
Wat hebben jullie baby's aan met dit weer? Een kort broekje lees ik al, met romper neem ik aan? Hier een romper met lange mouwen en een jurkje, maar ik ben als de dood dat ze oververhit raakt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |