abonnement Unibet Coolblue
pi_187187130
Ik heb een dubbele standaard op mijn gewone fiets laten zetten en er zelf een los moederstuur op gezet. Grotendeels zelfde effect als een echte moederfiets, voor een fractie van de prijs. :)
pi_187187515
Goede tips Mariposas en Luna :) Ik stond natuurlijk al weer te kijken naar gloednieuwe fietsen, maar tweedehands, een ouder model of eigen fiets met dubbel standaard + ander stuur is natuurlijk ook een optie :) Ik ga ook eens kijken in het fietsentopic :)
  vrijdag 31 mei 2019 @ 19:25:31 #153
319308 Tink89
To live is to dance
pi_187187963
Ik heb nu dezelfde zoektocht en ga wrs voor een showmodel gazelle bloom. Ik vind vooral de standaard, het stuurslot, de extra ruimte (op mijn huidige fiets passen mijn borsten bij het opstappen niet tussen zitje en zadel zegmaar) en de extra lange bagagedrager heel fijn. En dus met 50% korting.

En mijn huidige fiets was sowieso al aan vervanging toe, dus vind dit nu wel een prima moment om voor een jaar of tien een nieuwe te doen. Mijn man krijgt dan mijn huidige fiets.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_187188299
Gefeliciteerd Vlokje, een dreumes Shanu :) Tot over 4 weken.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 20:33:46 #155
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_187188832
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 19:25 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb nu dezelfde zoektocht en ga wrs voor een showmodel gazelle bloom. Ik vind vooral de standaard, het stuurslot, de extra ruimte (op mijn huidige fiets passen mijn borsten bij het opstappen niet tussen zitje en zadel zegmaar) en de extra lange bagagedrager heel fijn. En dus met 50% korting.

En mijn huidige fiets was sowieso al aan vervanging toe, dus vind dit nu wel een prima moment om voor een jaar of tien een nieuwe te doen. Mijn man krijgt dan mijn huidige fiets.
Waar is ie met 50% korting te koop?

Ik twijfel tussen de Bloom, Batavus Mambo Deluxe of de BSP La Dolce Vita :').
Of toch een elektrische... Maar dat vind ik zonde voor de keren dat ik fiets.

edit: blauw of zwart?

Framblij, als ik I. zo druk zie met rollen, oprichten, dingen pakken, boos worden omdat het tijgeren niet lukt... Ja, dan snap ik wel dat hij nu snel moe is _O-. Vind dat dan zo lief. Ik heb een slaapliedje dat ik voor hem zing en dan laat hij zich helemaal op me vallen. Compleet ontspannen. En ik aai dan over z'n rug O+.

[ Bericht 10% gewijzigd door Helsinki op 31-05-2019 20:40:49 ]
pi_187188867
Oh ja, een bagagedrager-verlenger heb ik ook nog, erop gezet toen we een achterzitje gingen gebruiken.
pi_187189097
Ik keek eergisteren ‘Bevallen met...’ op TLC. Heerlijke tv als je zelf niet hoeft :+ Maar daar zat een verloskundige in... Eerst zei ze iets als ‘Nu ik zelf kinderen heb, snap ik beter hoe het is. Dat “gewoon” omdraaien in bed heel veel energie kost als je aan het bevallen bent en dat je dat dus niet zomaar even doet. Dus ik zeg nooit meer ‘doe even dit’ blablabla’. Tien minuten later in het programma: ‘Je moet zo even die persweeën wegzuchten.’ :')

Verder zei de dame die aan het bevallen was op een gegeven moment, een beetje wanhopig van de pijn: ‘Ik ga dit zo niet redden tot het einde’ en die vk reageert met ‘Daar weet jij helemaal niks van.’

Zo kun je toch niet zijn :? ?

Ik heb me plaatsvervangend zitten ergeren :')

Dat moest ik even delen :+
  vrijdag 31 mei 2019 @ 20:58:01 #158
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187189162
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:33 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Waar is ie met 50% korting te koop?

Ik twijfel tussen de Bloom, Batavus Mambo Deluxe of de BSP La Dolce Vita :').
Of toch een elektrische... Maar dat vind ik zonde voor de keren dat ik fiets.

edit: blauw of zwart?

Framblij, als ik I. zo druk zie met rollen, oprichten, dingen pakken, boos worden omdat het tijgeren niet lukt... Ja, dan snap ik wel dat hij nu snel moe is _O-. Vind dat dan zo lief. Ik heb een slaapliedje dat ik voor hem zing en dan laat hij zich helemaal op me vallen. Compleet ontspannen. En ik aai dan over z'n rug O+.
Ik ben ook op zoek naar een goede moederfiets, dus als je in de buurt goede acties vindt, hoor ik dat graag.
Protège moi de mes désirs.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 31 mei 2019 @ 21:00:11 #159
74056 crew  ToT
pi_187189183
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:53 schreef Jentin het volgende:
Ik keek eergisteren ‘Bevallen met...’ op TLC. Heerlijke tv als je zelf niet hoeft :+ Maar daar zat een verloskundige in... Eerst zei ze iets als ‘Nu ik zelf kinderen heb, snap ik beter hoe het is. Dat “gewoon” omdraaien in bed heel veel energie kost als je aan het bevallen bent en dat je dat dus niet zomaar even doet. Dus ik zeg nooit meer ‘doe even dit’ blablabla’. Tien minuten later in het programma: ‘Je moet zo even die persweeën wegzuchten.’ :')

Verder zei de dame die aan het bevallen was op een gegeven moment, een beetje wanhopig van de pijn: ‘Ik ga dit zo niet redden tot het einde’ en die vk reageert met ‘Daar weet jij helemaal niks van.’

Zo kun je toch niet zijn :? ?

Ik heb me plaatsvervangend zitten ergeren :')

Dat moest ik even delen :+
Soms hoor je van die verhalen over verloskundigen en dergelijke.... :N
Wij hadden een stagiaire, goddomme zeg! :X :X :X
Eerst zat dat mens bij een controle tijdens de zwangerschap het hoofdje van miniToT keihard weer helemaal naar boven te drukken waarbij mevrouw ToT zat te kermen van de pijn, en tijdens de bevalling (waarvoor die dame slaapdronken van de trap af lazerde) met een ongelooflijke ochtend-adem en een oerhollands accent in m'n vrouw d'r gezicht zat te hijgen: "Joe aar uh strong woemun! Joe ken doe dis! Briet in troe joer noos, briet out troe joer mout! In troe joer noos, out troe joer mout! In troe joer noos, out troe joer mout. Joe aar uh strong woemun! Joe ken doe dis!"
  vrijdag 31 mei 2019 @ 21:08:29 #160
319308 Tink89
To live is to dance
pi_187189324
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:33 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Waar is ie met 50% korting te koop?

Ik twijfel tussen de Bloom, Batavus Mambo Deluxe of de BSP La Dolce Vita :').
Of toch een elektrische... Maar dat vind ik zonde voor de keren dat ik fiets.

edit: blauw of zwart?

Framblij, als ik I. zo druk zie met rollen, oprichten, dingen pakken, boos worden omdat het tijgeren niet lukt... Ja, dan snap ik wel dat hij nu snel moe is _O-. Vind dat dan zo lief. Ik heb een slaapliedje dat ik voor hem zing en dan laat hij zich helemaal op me vallen. Compleet ontspannen. En ik aai dan over z'n rug O+.
Aah, dat klinkt lief O+

En ik had een verpleegkundige die echt in m'n oor stond te roepen en toen ik zei dat ze daarmee op moest houden, zei de vk dat ze ons alleen maar aan het aanmoedigen waren. Boeiend, hou gewoon even je mond dicht _O-

En bij een lokale fietsenhandel een showmodel, nieuw en met garantie. En zwart, die blauwe is niks voor mij O-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 31 mei 2019 @ 21:16:52 #161
74056 crew  ToT
pi_187189447
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Aah, dat klinkt lief O+

En ik had een verpleegkundige die echt in m'n oor stond te roepen en toen ik zei dat ze daarmee op moest houden, zei de vk dat ze ons alleen maar aan het aanmoedigen waren. Boeiend, hou gewoon even je mond dicht _O-

En bij een lokale fietsenhandel een showmodel, nieuw en met garantie. En zwart, die blauwe is niks voor mij O-)
Haha, klinkt zoals die stagiaire die wij dus hadden! _O-
Even subtiel aan de VK laten merken dat zij niet echt bevorderlijk voor de situatie werkte.
Toen die er uit gebonjourd werd zei ze nog: "Ja ik snap het wel hoor, niet iedereen heeft iets met stagiaires." _O-

Toen ze eindelijk opgerot was, viel er echt een oase van rust in de kamer. De VK zelf was echt super goed! ^O^
  vrijdag 31 mei 2019 @ 21:45:33 #162
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_187189881
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:53 schreef Jentin het volgende:
Ik keek eergisteren ‘Bevallen met...’ op TLC. Heerlijke tv als je zelf niet hoeft :+ Maar daar zat een verloskundige in... Eerst zei ze iets als ‘Nu ik zelf kinderen heb, snap ik beter hoe het is. Dat “gewoon” omdraaien in bed heel veel energie kost als je aan het bevallen bent en dat je dat dus niet zomaar even doet . Dus ik zeg nooit meer ‘doe even dit’ blablabla’. Tien minuten later in het programma: ‘Je moet zo even die persweeën wegzuchten.’ :')

Verder zei de dame die aan het bevallen was op een gegeven moment, een beetje wanhopig van de pijn: ‘Ik ga dit zo niet redden tot het einde’ en die vk reageert met ‘Daar weet jij helemaal niks van.’

Zo kun je toch niet zijn :? ?

Ik heb me plaatsvervangend zitten ergeren :')

Dat moest ik even delen :+
Dit :o lukte me totaal niet meer. En dan heb je net je been gedraaid en dan komt er weer een perswee en dan heb je helemaal geen idee meer wat je aan het doen bent. Ik voelde me best een aansteller, zo van: draai gewoon om, hoe moeilijk kan het zijn... Maar ik kreeg het niet voor elkaar. Goed om te lezen dat dat dus inderdaad niet zo eenvoudig is.

Maar het is ook gewoon een hele rare situatie en die vk's zeggen zoveel, dat er altijd wel wat dingen zijn die er rottig uitkomen. Ik vond de mijne ook niet zo tactvol eigenlijk, maar geen idee of het écht aan haar lag of dat ik overgevoelig ben/was :P

ToT, goed dat ze wegging ^O^ op jullie verzoek of had de vk door dat het niet zo lekker liep?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 31 mei 2019 @ 21:53:36 #163
74056 crew  ToT
pi_187189978
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:45 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dit :o lukte me totaal niet meer. En dan heb je net je been gedraaid en dan komt er weer een perswee en dan heb je helemaal geen idee meer wat je aan het doen bent. Ik voelde me best een aansteller, zo van: draai gewoon om, hoe moeilijk kan het zijn... Maar ik kreeg het niet voor elkaar. Goed om te lezen dat dat dus inderdaad niet zo eenvoudig is.

Maar het is ook gewoon een hele rare situatie en die vk's zeggen zoveel, dat er altijd wel wat dingen zijn die er rottig uitkomen. Ik vond de mijne ook niet zo tactvol eigenlijk, maar geen idee of het écht aan haar lag of dat ik overgevoelig ben/was :P

ToT, goed dat ze wegging ^O^ op jullie verzoek of had de vk door dat het niet zo lekker liep?
De VK vroeg haar of ze even iets wilde ophalen en vroeg vervolgens wat we van haar vonden. :)
"Nou, om HEEL EERLIJK te zijn...." :')

Maar het gekke was dat ik hen kort vantevoren nog verteld had dat ik absoluut niet toestond dat ze mijn vrouw nog één keer aan zou raken, en toch kwamen ze met haar bij ons huis aangezet, diep in de nacht....
We waren dan ook absoluut niet blij toen we haar slaperige kop ons huis binnen zagen komen.
pi_187190067
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:33 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Waar is ie met 50% korting te koop?

Ik twijfel tussen de Bloom, Batavus Mambo Deluxe of de BSP La Dolce Vita :').
Of toch een elektrische... Maar dat vind ik zonde voor de keren dat ik fiets.

edit: blauw of zwart?

Framblij, als ik I. zo druk zie met rollen, oprichten, dingen pakken, boos worden omdat het tijgeren niet lukt... Ja, dan snap ik wel dat hij nu snel moe is _O-. Vind dat dan zo lief. Ik heb een slaapliedje dat ik voor hem zing en dan laat hij zich helemaal op me vallen. Compleet ontspannen. En ik aai dan over z'n rug O+.
Zwart, 100%. Ik zou na een jaar uitgekeken zijn op die blauwe kleur. Ik heb nu een roze met witte. Toen ik 15 was super leuk, nu niks meer aan :')

En lieve I O+ Dat tijgeren kan hij zo ineens snappen. M kwam terug van logeren bij opa en oma en ineens tijgerde hij de kamer door.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 22:01:34 #165
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_187190121
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:53 schreef ToT het volgende:

[..]

De VK vroeg haar of ze even iets wilde ophalen en vroeg vervolgens wat we van haar vonden. :)
"Nou, om HEEL EERLIJK te zijn...." :')

Maar het gekke was dat ik hen kort vantevoren nog verteld had dat ik absoluut niet toestond dat ze mijn vrouw nog één keer aan zou raken, en toch kwamen ze met haar bij ons huis aangezet, diep in de nacht....
We waren dan ook absoluut niet blij toen we haar slaperige kop ons huis binnen zagen komen.
Oh lekker handig weer :') en je gaat natuurlijk zo iemand ook niet meteen weer wegsturen, zeker niet midden in de nacht :X
pi_187190166
@Ceviche, ik had dat ook hoor. Bij de geboorte van Phi ging ik tijdens de 40 minuten durende autorit naar het ziekenhuis van 4 naar 10 cm, maar dat wist ik uiteraard nog niet toen ik daar net gearriveerd was. In die kraamsuite aangekomen, kon ik alleen maar op m’n zij liggen en de zijkant van het bed vasthouden. En die vpk daar maar zeggen: ‘Ga maar op je rug liggen. Wil je even op je rug liggen? Draai maar even op je rug. Kun je even op je rug komen liggen?’ En ik dacht idd ook: ‘Ja, hóe dan? Mijn lijf is even aan het exploderen, momentje.’ :+

@ToT, wat een verhaal. Kijk, stagiaires moeten het ook leren, maar je bent al zo kwetsbaar op zo’n moment. Ik heb de stagiaire geweigerd bij mijn bevalling. Ik kon ‘t er even niet bij hebben toen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 31 mei 2019 @ 22:08:38 #167
74056 crew  ToT
pi_187190226
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:01 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Oh lekker handig weer :') en je gaat natuurlijk zo iemand ook niet meteen weer wegsturen, zeker niet midden in de nacht :X
Ja volgens mij stuurden we haar rond een uurtje of 7 in de ochtend weg.
Gelukkig duurde de daadwerkelijke bevalling maar een half uurtje, en dat begon een uur nadat dat mens opgetyft was.
pi_187190229
@Framblij89 Goed dat het compliment over je hummeltje of frummeltje dan goed overkomt, het is soms zoeken naar woorden hé :9 En moeders en baby's.. Ik ben altijd maar voorzichtig!
Ik vind onze dame inderdaad steeds meer een dame worden i.p.v. een baby. Vooral sinds ze nu zelf vanuit liggen gaat zitten. Kruipen, zelf zitten.. Ze kan ineens zoveel en ineens zo zelfstandig. :o

@Rebubbled Wat fijn dat de borstvoeding dan iets beter gaat! Hopelijk snel minder lui en deze stijgende lijn vasthouden! :D

@Fuchsia_roze Het is een fijne dag, evenlang uit als in, maar voor je gevoel komt dan het jaar er ook ineens heel snel aan..

@Schanu Gefeliciteerd! Wat ziet het er uit als een fijne dag al zo! Ik volg je snel weer! :D

@Jentin Wij twijfelden ook al over een ander ledikant omdat Spookje soms zo vast zit.. Die kruipt waar ze niet gaan kan. :p Maar in deze kamer past het niet en nog geen zin de logeerkamer te verbouwen. :9 Dat komt als er ooit misschien een tweede komt of pas als ze echt wat groter is en meer ruimte nodig heeft..

@Helsinki
Qua slaapritme is het hier gemiddeld ongeveer zo:
07:30 Wakker
(Afhankelijk van de nacht: )
09:00/10:00 Slaapje van 40 minuten - 2 uur.
15:00 Slaapje van 40 minuten - 2 uur.

Soms dan nog even tussen 19 en 21 ergens

Slapen rond 22uur.

Gemiddeld slaapt ze buiten de nacht 3,2 keer per dag volgens mijn app. :P ~ 13,5 uur per dag.

Ze geeft gelukkig hele duidelijke signalen, dus moe=moe hier. Soms maar 1-2 keer per dag. Soms wel 5 slaapjes..

@ToT
Wij werden in eerste instantie geweigerd bij het ziekenhuis, was vol :9 Maar onze VK durfde het niet aan nog 30 minuten te moeten rijden naar een ander ziekenhuis, dus heeft plek voor ons vrij gescholden zeg maar. Maar die autorit staat me nog bij.. Ik was echt bang dat de baby onderweg geboren zou worden :9
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 31 mei 2019 @ 22:09:25 #169
74056 crew  ToT
pi_187190242
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:04 schreef Jentin het volgende:
@:ceviche, ik had dat ook hoor. Bij de geboorte van Phi ging ik tijdens de 40 minuten durende autorit naar het ziekenhuis van 4 naar 10 cm, maar dat wist ik uiteraard nog niet toen ik daar net gearriveerd was. In die kraamsuite aangekomen, kon ik alleen maar op m’n zij liggen en de zijkant van het bed vasthouden. En die vpk daar maar zeggen: ‘Ga maar op je rug liggen. Wil je even op je rug liggen? Draai maar even op je rug. Kun je even op je rug komen liggen?’ En ik dacht idd ook: ‘Ja, hóe dan? Mijn lijf is even aan het exploderen, momentje.’ :+

@:ToT, wat een verhaal. Kijk, stagiaires moeten het ook leren, maar je bent al zo kwetsbaar op zo’n moment. Ik heb de stagiaire geweigerd bij mijn bevalling. Ik kon ‘t er even niet bij hebben toen.
Ik vroeg haar bij hoeveel bevallingen zij aanwezig was geweest. Ik verwachtte een antwoord van maximaal 5x.
Bleek dus 30 te zijn! :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 31 mei 2019 @ 22:10:30 #170
74056 crew  ToT
pi_187190256
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:08 schreef NicolasJoy het volgende:

@:ToT
Wij werden in eerste instantie geweigerd bij het ziekenhuis, was vol :9 Maar onze VK durfde het niet aan nog 30 minuten te moeten rijden naar een ander ziekenhuis, dus heeft plek voor ons vrij gescholden zeg maar. Maar die autorit staat me nog bij.. Ik was echt bang dat de baby onderweg geboren zou worden :9
Eerst geweigerd omdat er geen plek was? :X Dan verwacht ik op z'n minst een os en een ezel in de kraamkamer! :X

De autorit naar het ziekenhuis staat mij ook echt nog duidelijk bij. Kolere zeg..... -O-
pi_187190367
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 22:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Eerst geweigerd omdat er geen plek was? :X Dan verwacht ik op z'n minst een os en een ezel in de kraamkamer! :X

De autorit naar het ziekenhuis staat mij ook echt nog duidelijk bij. Kolere zeg..... -O-
't ziekenhuis was overvol, alle kamers bezet.. Uiteindelijk is er iemand met (pin me er niet op vast) 3 cm ontsluiting van een kamer afgehaald voor ons geloof ik. Hier was het een controleafspraak in het ziekenhuis vanwege 6 dagen over tijd om ~ 11u. Vervolgens waren we pas om 13u aan de beurt doordat de VK ook dienst had. Bleek dat m'n vrouw toen al een tijdje weeën had. Ze had al wel buikpijn sinds 's nachts, maar stelde niets voor vergeleken met de voorweeën die ze eerder al had. Om 14u waren we thuis met (wat in het ziekenhuis bleek) 3á4 cm ontsluiting. 16u braken de vliezen, 17:30 was onze eigen verloskundige bij ons thuis. Toen bleek ze 10cm ontsluiting te hebben. Ongeveer tot 19:30 thuis geprobeerd te persen, maar ging niet goed genoeg. Toen naar het ziekenhuis, eerst geen plek, vervolgens auto ingepakt met plastic, want in 15 minuten rijden kan het zomaar komen :9 Uiteindelijk is tegen 21:50 onze dame pas geboren na hulp van wat versterkende middelen. Tegen 01:30 waren we weer onderweg naar huis geloof ik. :9
pi_187190473
Ik ben weer extra blij dat mijn tweede een vlotte thuisbevalling was, geloof ik. :P

Eerste in het ziekenhuis ging ook best prima trouwens, behalve een praatgrage co-assistente.
pi_187190758
Ik had helaas niet mijn eigen vk bij de bevalling, maar voordat we naar het ziekenhuis gingen en ik zei dat ik twijfelde of ik een ruggenprik wilde (ik had echt heftige rugweeën), zei ze met een dikke knipoog “de bevalling is dan wel medisch, dus gratis”. _O-

In het ziekenhuis waren ze allemaal te lief, een vpk gaf me een zelfgemaakt stuk appelcake (die ik een uur later weer eruit gooide) en de vk die toen kwam checken telkens bleef heel lang bij me zitten terwijl haar shift al over was, en ze was zelf ook 16wk zwanger toen O+ Het enige vervelende was de vk die uiteindelijk frum heeft gehaald, die zei na elke pers “jaaaaaa goed zo perfect perfect het gaat NU gebeuren!” En ze had één of andere tic, was een kuchje die ze elke seconde deed.

@ToT jemig wat een verhaal, achteraf gezien klinkt het dan altijd grappig maar zo’n mens kan je toch gewoon schieten :|W

@NicolasJoy ja ik snap je ;) vind het zelf ook altijd wel lastig om woorden te vinden voor dat soort dingen.. je kan dan idd maar beter voorzichtig zijn voordat je opeens een hoek krijgt :')

@Helsinki dat is zó lief O+
Ik zou trouwens voor de zwarte fiets gaan!
pi_187190876
Ik weet het allemaal niet meer, ik heb zoveel mensen aan mijn bed gehad. En daar zal ook wel een hork tussen gezeten hebben maar na 18 uur weeenopwekkers was ik ook niet aardig meer. Ik had ook trouwens mijn ogen dicht dus ik heb bijna niemand gezien, ik heb het allemaal maar over mij heen laten komen. Alleen uiteindelijk bij de keizersnede de gynaecoloog en anesthesist. O ja, en 1 verpleegster van de afdeling die mee was gegaan naar de ok.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_187191133
Ik hoor hier al niet meer maar stagiaires O+ die bij mijn bevalling was was super. De vk had ons naar het ziekenhuis gestuurd waar de stagiair al klaar stond om ons op te vangen. Ze had direct door dat de bevalling nogal sneller verliep dan verwacht en heeft de bevalling uitstekend begeleid. De vk was er nog net op tijd voor de geboorte dus het was voor haar een vuurdoop maar daar hebben we niets van gemerkt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 17:26 schreef Peacefulll het volgende:


En even een vraag over een fiets. M is pogingen aan het doen om zelfstandig te gaan zitten. Als hij hem zelf zittend wegzetten blijft hij gerust een kwartier zelf zitten en het lukt ook weer uit zit naar lig te komen. Dus het moment dat we op de fiets kunnen is niet heel ver weg meer.
Ik ben enorm geschrokken van de prijs van de moederfietsen! Ik heb een prima gewone fiets die echt nog wel wat jaren mee kan. Maar in hoeverre is afstand zitje-stuur een ding? En zo'n dubbele standaard? Ik gebruik de fiets alleen voor uitstapjes naar de kinderboerderij of naar opa & oma. Incidenteel dus. De rest zit allemaal op loopafstand.
Even bij de fietenmaker vragen of ze een showroom zitje op je fiets willen zetten voor een proefrit.
Dubbele standaard heb ik niet, daar krijg ik de fiets niet goed op getild maar een standaard op de achteras is bij mijn fiets ook super stevig (zelfs met gevulde fietstassen, grote vakantietas en buggy #pakezel )

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 01-06-2019 09:07:45 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')