quote:Op maandag 27 mei 2019 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
___________________________________________________/
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 27 mei 2019 08:24 schreef Doublepain het volgende:
Mijn twitter heeft een upgrade gehad
Hopelijk vinden jullie het wat
Volgens mij is het meivakantie... of heb ik het verkeerd?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom ben je nu weer vrij? Halve Drizzt.
Zou kunnen. Deze regio niet in elk geval.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Volgens mij is het meivakantie... of heb ik het verkeerd?
Correctie, dat was al in april :’)quote:Op maandag 27 mei 2019 09:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Deze regio niet in elk geval.
Ga toch gewoon eens weg.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Correctie, dat was al in april :’)
Geen idee.
Hoi Scrum. Ik stond gisteren in de Rituals en moest aan je denken.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Correctie, dat was al in april :’)
Geen idee.
Regio Zuid 27 apr 2019 t/m 5 mei 2019 Week 18, weet ik veel Onlo.. ik heb geen kinderen dus weet ook niet precies wanneer de schoolvakanties zijn.quote:
Ga een blokje wandelen. Even wat te vreten halen in Chinatown.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik had toch beter oortjes mee kunnen nemen naar school om twee tussenuren te doden met muziek. Nu heb ik daarin gefaald.
Ik heb een dikke pens, maar die mega-pener past daar niet onder hoorquote:
Uh.. okequote:Op maandag 27 mei 2019 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een dikke pens, maar die mega-pener past daar niet onder hoor.
Smerige bigquote:Op maandag 27 mei 2019 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laaf.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen man van tussentijds schranzen. Ik blijf lafjes op een werkplek zitten, lees wat bij en wacht tot het 12:15 is. Nu zou je denken; wat een lafaard.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ga een blokje wandelen. Even wat te vreten halen in Chinatown.
Hoe was het vissen?quote:
Integendeel, dit is zeer verstandig Stijn.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen man van tussentijds schranzen. Ik blijf lafjes op een werkplek zitten, lees wat bij en wacht tot het 12:15 is. Nu zou je denken; wat een lafaard.
Ik liet op HSLeiden geen tussenuur onbenut om de Sodexo aldaar leeg te vreten.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen man van tussentijds schranzen. Ik blijf lafjes op een werkplek zitten, lees wat bij en wacht tot het 12:15 is. Nu zou je denken; wat een lafaard.
Ik wil m'n hengel wel bij jou een keer uitgooien.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hoe was het vissen?![]()
edit: of was dat @:Elan
Goeiequote:Op maandag 27 mei 2019 11:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik wil m'n hengel wel bij jou een keer uitgooien.
Heel af en toe laat ik alle remmen los en wil ik wel eens wat tussendoor halen.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Integendeel, dit is zeer verstandig Stijn.
1 grote rotzooi daarquote:Op maandag 27 mei 2019 11:52 schreef DonRaja het volgende:
Ik werd wakker in een land waar Vlaams Belang plots 1 van de grootste partijen is geworden. Eigen frieten eerst
De Witte Villa staat nog steeds te koop dacht ik.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:52 schreef DonRaja het volgende:
Ik werd wakker in een land waar Vlaams Belang plots 1 van de grootste partijen is geworden. Eigen frieten eerst
Het wordt wel tijd voor kinderen. Dan heb je namelijk minder tijd (lees ; geen) voor FOK! en dus voor hier.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Regio Zuid 27 apr 2019 t/m 5 mei 2019 Week 18, weet ik veel Onlo.. ik heb geen kinderen dus weet ook niet precies wanneer de schoolvakanties zijn.
Dit is maar een act iedereen vindt mij aardig!!!quote:Op maandag 27 mei 2019 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd voor kinderen. Dan heb je namelijk minder tijd (lees ; geen) voor FOK! en dus voor hier.
Eigenlijk hopen we dus met z'n alle dat je héél snel zwanger zult raken.
Hallo makker. Weet jij toevallig of er vanavond VI is? Niet dat VI me iets boeit maar dat wat er in de rust gebeurt des te meerquote:Op maandag 27 mei 2019 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is maar een act iedereen vindt mij aardig!!!
er is wel voetbal vanmiddag om 16uur: Derby County-Aston Villaquote:Op maandag 27 mei 2019 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Weet jij toevallig of er vanavond VI is? Niet dat VI me iets boeit maar dat wat er in de rust gebeurt des te meer
Vrijdag was er geen VI, maar organiseerde @Coco. toch haxballquote:Op maandag 27 mei 2019 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Weet jij toevallig of er vanavond VI is? Niet dat VI me iets boeit maar dat wat er in de rust gebeurt des te meer
Als zijndequote:Als je dan zelf, op eigen terrein, al niet kan zorgen dat die honderd raddraaiers gewoon wegblijven bij een jeugdwedstrijd, kun je beter je mond houden als Edwin van der Sar zijnde.
Er is vanavond gewoon VI.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.. lees: zonder problemen.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd voor kinderen. Dan heb je namelijk minder tijd (lees ; geen) voor FOK! en dus voor hier.
Eigenlijk hopen we dus met z'n alle dat je héél snel zwanger zult raken.
maar over de jeugdopleiding kloppen die geruchten dus wel aardig?quote:Op maandag 27 mei 2019 12:23 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/home/bi(...)ond-houden~a2308a04/
[..]
Als zijnde![]()
Er is toch iemand die zijn teksten controleert lijkt me???
Man man man.
Welke geruchten precies? Dat er geen klote gaat veranderen?quote:Op maandag 27 mei 2019 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar over de jeugdopleiding kloppen die geruchten dus wel aardig?
quote:Op maandag 27 mei 2019 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke geruchten precies? Dat er geen klote gaat veranderen?
quote:Ik las afgelopen week een verontrustend verhaal in het NRC over de jeugdopleiding van Feyenoord. Kort samengevat, ze willen op Varkenoord niet met hun tijd mee en er gaat heel veel mis daar. Ik ben eerlijk: ik krijg die verhalen ook weleens te horen. Meer dan eens zelfs.
Nou ja, ik hoef de bevestiging van Willem daar niet per se voor te horen. Op basis van 30 (weliswaar anonieme) bronnen geloof ik dat ook wel. En het past ook echt in het rijtje van Feyenoord. Hoe de dingen daar altijd gaan zeg maar.quote:
Voor volk en vaderland.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:59 schreef O_o_ het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan iemand met niet aangeboren hersenletsel
Respect @:Scrummie2.0
5/10.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grappig. Dit roepen we ook altijd als we je moeder in teamverband uitwonen.
Ik twijfel of onlo wel de potentie heeft om stukken beter te kunnen.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
5/10.
Matig hoor, dat kan stukken beter (dat is ook wat mijn moeder elke keer zegt als je weer weg bent).
Als je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik las net dat Messi in de Copa del Rey finale 30,8% balbezit had. Dat is 2% meer dan heel Valencia.
Okquote:Op maandag 27 mei 2019 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren.
gr gr
Ajax hoorde in de finale.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:33 schreef JanCees het volgende:
Nee, De Graafschap viel mij niet mee. Sparta ook niet en RKC en Go Ahead Eagles zijn ook zeer beperkt. Ik verheug me niet op die ploegen. Dat doe ik wel als ik aan de finale van de Champions League denk. Liverpool - Spurs gaat een geweldige wedstrijd worden. Als Liverpool niet wint, is het seizoen mislukt. Zeker ook omdat dan de tweede finale op rij wordt verloren. Ik gun Georginio Wijnaldum de hoofdprijs. Ook al zo’n normale jongen, net als Frenkie de Jong. Laat die mafkezen die zaterdag de jeugdklassieker verziekten daar eens een voorbeeld aan nemen.
lol
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren.
gr gr
blijft overeind staan die definitie al tellen eigen goals wel, op basis van deze beelden heeft Frank hem gehaald meen ik, beter dan VVDquote:
Veel kanslozer ga je het niet tegenkomen.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is compleet van slag door die gozer met dat Moura shirt.
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veel kanslozer ga je het niet tegenkomen.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:53 schreef Tarado het volgende:
ik wil wat vegetarisch gaan koken vandaag, niet echt veel inspiratie
Google eens op vega wraps.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:53 schreef Tarado het volgende:
Zelf falafel draaien met frisse salade en een mooie pita.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:53 schreef Tarado het volgende:
Ik draaide vanmorgen ook nog wat moois op de plee. Zou het alleen geen falafel noemen. Eerder een xxl frikandelquote:Op maandag 27 mei 2019 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelf falafel draaien met frisse salade en een mooie pita.
Die heeft er lang over gedaan om de achterkant te vinden, vanaf vrijdagavond.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik draaide vanmorgen ook nog wat moois op de plee. Zou het alleen geen falafel noemen. Eerder een xxl frikandel
Wat paprika, courgette, aubergine, zoete witte ui, rode ui. In grove stukken snijden. Wat verse rozemarijn, peper, zout en olijfolie erover. Dan in de oven en wat knoflook laten meepoffen. De ui goed bruin aan de randjes laten worden voor de genotssmaak van gebakken ui. Een en ander net voor het opdienen besprenkelen met wat verse basilicum.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je maar wraps ben ik niet zo van, maak wel iets voor in de oven of zo
Wat is je obsessie met schijt toch ouwe reus.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik draaide vanmorgen ook nog wat moois op de plee. Zou het alleen geen falafel noemen. Eerder een xxl frikandel
Ben je niet in de war met hetgeen je erin hebt gestoken?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klinkt goed, wanneer mogen we aanschuiven?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat paprika, courgette, aubergine, zoete witte ui, rode ui. In grove stukken snijden. Wat verse rozemarijn, peper, zout en olijfolie erover. Dan in de oven en wat knoflook laten meepoffen. De ui goed bruin aan de randjes laten worden voor de genotssmaak van gebakken ui. Een en ander net voor het opdienen besprenkelen met wat verse basilicum.
Eronder een schaaltje met halve krieltjes in de rozemarijn. Frisse citroen/yoghurt-mayonaise erbij maken.
Ik zet dit altijd op tafel met een voorbereidingstijd van 20-25 minuutjes (excl. oventijd)
Dan kun je daarnaast zelf vast nog wel iets verzinnen voor de eiwitten.
Als je belooft hier nooit meer te posten, vanavond nog.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Klinkt goed, wanneer mogen we aanschuiven?
Geen krokantje?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat paprika, courgette, aubergine, zoete witte ui, rode ui. In grove stukken snijden. Wat verse rozemarijn, peper, zout en olijfolie erover. Dan in de oven en wat knoflook laten meepoffen. De ui goed bruin aan de randjes laten worden voor de genotssmaak van gebakken ui. Een en ander net voor het opdienen besprenkelen met wat verse basilicum.
Eronder een schaaltje met halve krieltjes in de rozemarijn. Frisse citroen/yoghurt-mayonaise erbij maken.
Ik zet dit altijd op tafel met een voorbereidingstijd van 20-25 minuutjes (excl. oventijd)
krieltjes gewoon te lang in de oven laten.quote:
Hallo Saind.quote:
Ik begrijp er he-le-maal niets van.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Saind.
Wat vind jij van mensen die hier na een half jaar waarin dagelijks wordt gezegd dat ze op moeten tyfen nog steeds posten? Heb je dan een zielig leven of niet?
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met hetgeen je erin hebt gestoken?
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Saind.
Wat vind jij van mensen die hier na een half jaar waarin dagelijks wordt gezegd dat ze op moeten tyfen nog steeds posten? Heb je dan een zielig leven of niet?
In dit geval heb je een klein krokantje aan de randjes van de ui die je in partjes snijdt en dan tussen je vingers uit elkaar drukt. Ook kun je de aardappeltjes een licht krokantje meegeven.quote:
Komt wel weerquote:Op maandag 27 mei 2019 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De dertigers zijn weer uit de pluimen maat.
Da's wel een héél klein krokantje danquote:Op maandag 27 mei 2019 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In dit geval heb je een klein krokantje aan de randjes van de ui die je in partjes snijdt en dan tussen je vingers uit elkaar drukt. Ook kun je de aardappeltjes een licht krokantje meegeven.
Nee, Don vindt mij gewoon heel grappig.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee dat ik in de maling ben genomen
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Saind.
Ja dit.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Don vindt mij gewoon heel grappig.(We zijn niet voor niets bff's)
Krokantiequote:Op maandag 27 mei 2019 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt niet elke dag de krokantie hebben die je begeert. Zo is het leven.
Ik vind dat wel echt zo'n Jeugd van Tegenwoordig woord.quote:
Het zit de mensen in Belgie deze dagen niet echt mee he?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:27 schreef DonRaja het volgende:
Bommelding op het Noordstation van Brussel. Als gevolg zijn alle autotunnels ook gesloten, want het controle centrum voor die tunnels zit in het geevacueerde gebied.
Beetje olijfolie werkt ook.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In dit geval heb je een klein krokantje aan de randjes van de ui die je in partjes snijdt en dan tussen je vingers uit elkaar drukt. Ook kun je de aardappeltjes een licht krokantje meegeven.
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind dat wel echt zo'n Jeugd van Tegenwoordig woord.
Ach, het is lekker weer. Ze moeten nu alleen even naar een ander café.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het zit de mensen in Belgie deze dagen niet echt mee he?
Dat is toch waar al die migranten verbleven? Ze gingen dat toch ruimen, maar om er nu een bom neer te leggen om ze weg te krijgen is wel heel drastisch.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:27 schreef DonRaja het volgende:
Bommelding op het Noordstation van Brussel. Als gevolg zijn alle autotunnels ook gesloten, want het controle centrum voor die tunnels zit in het geevacueerde gebied.
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]Ja best wel
past zo in dit soort liedjes
twitter:Faberyayo twitterde op zaterdag 10-09-2011 om 16:49:412011 Henk Westbroek op de krokantie. reageer retweet
Het is een zeer raar land.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je in België woont zit het sowieso niet echt mee. (lol)quote:Op maandag 27 mei 2019 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben je scherp vandaagquote:Op maandag 27 mei 2019 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]twitter:Faberyayo twitterde op zaterdag 10-09-2011 om 16:49:412011 Henk Westbroek op de krokantie. reageer retweet
Vlaams Belangquote:Op maandag 27 mei 2019 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch waar al die migranten verbleven? Ze gingen dat toch ruimen, maar om er nu een bom neer te leggen om ze weg te krijgen is wel heel drastisch.
Krokant zijn was in onze studententijd ook synoniem voor een kater hebben.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]Ja best wel
past zo in dit soort liedjes
Stressniveau zit momenteel even te laag.quote:
Dat is het nog steedsquote:Op maandag 27 mei 2019 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krokant zijn was in onze studententijd ook synoniem voor een kater hebben.
Zullen wel de restjes Ritalin zijn die nog nazinderen. Hij heeft vorige week z'n scriptie ingeleverd.quote:
Jeroen is een debiel.quote:Voetbalcommentator Jeroen Elshoff vindt dat Feyenoord deze zomer een poging moet wagen om Kevin Strootman naar Rotterdam te halen. De middenvelder mag naar verluidt vertrekken bij Olympique Marseille en Elshoff denkt dat Strootman wel oren heeft naar een transfer naar Feyenoord.
Weet ik.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen wel de restjes Ritalin zijn die nog nazinderen. Hij heeft vorige week z'n scriptie ingeleverd.
Kan goed daarvandaan komen, aangezien we dat veel luisterden.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is het nog steeds
Is volgens mij ook een jeugd van tegenwoordig lyric, Krokant en Brak dat is de status
Of het was opgezwolle
Eigen schuld. Zij gaan in België (quote:Op maandag 27 mei 2019 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan in de anus van Rotterdam wonen.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigen schuld. Zij gaan in België () wonen.
Ja, bedankt.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Elshoff denkt'
Tot zover de relevantie van zijn statement.
Waarom een pet flesquote:Op maandag 27 mei 2019 15:33 schreef Saind het volgende:
Ik heb een 1,5L PET fles met lambiek in m'n rugzak
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij en Kapiteintje moeten ophouden met dat gebitch op elkaar.
Koop paar glazen flessen dan bij IKEA of de Xenos.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb niets anders om het mee te nemen. Heb thuis een fust vol staan
Ja lol, tjong heeft hem al goedgekeurd.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen wel de restjes Ritalin zijn die nog nazinderen. Hij heeft vorige week z'n scriptie ingeleverd.
Die blanke glazen beugelflessen kunnen amper druk hebben, ontploffen super snelquote:Op maandag 27 mei 2019 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koop paar glazen flessen dan bij IKEA of de Xenos.
het wordt gebakken paddenstoelen met uiteraard wat kruiden en ik denk ook dat ik het in rundervet bakquote:Op maandag 27 mei 2019 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Proficiat ouwe reus. Ga je nu terug naar de kust?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja lol, tjong heeft hem al goedgekeurd.
Heb je een pak ossewit staan om in te bakken?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
het wordt gebakken paddenstoelen met uiteraard wat kruiden en ik denk ook dat ik het in rundervet bak
Das mooi kut. Maar je zult toch wel ergens wat grolsch flessen vandaan kunnen halen.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Die blanke glazen beugelflessen kunnen amper druk hebben, ontploffen super snel
Zal wel gezellige puinzooi worden in Amsterdam.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen is in paniek door de OV-staking.
Dat is ook op geen enkele manier handiger dan een PET fles, het is maar voor een paar uurquote:Op maandag 27 mei 2019 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Das mooi kut. Maar je zult toch wel ergens wat grolsch flessen vandaan kunnen halen.
Geen probleem ouwe reus.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:kapiteintje
Ik wil nog mijn excuus aanbieden voor het inso grapje verleden week. Bij nader inzien was dat misschien toch een tikkeltje hard. Weet wel dat ik het niet écht meende natuurlijk (al vind ik je soms wel een vervelend varken, maar dat zal vast wederzijds zijn).
Een portobello met kaas kan ook heerlijk zijn. Al even geleden dat ik dat op had.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
het wordt gebakken paddenstoelen met uiteraard wat kruiden en ik denk ook dat ik het in rundervet bak
ik maak het zelf, als ik die picanha's koop zit er meestal een cm of 2 vet op, daar snij ik dan een cm af, dat in blokjes en rustig bakken, het vet bewaar ikquote:Op maandag 27 mei 2019 15:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je een pak ossewit staan om in te bakken?
Je gaat toch geen bier in plastic doen. Wat ben jij nou voor halfbakken purist.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is ook op geen enkele manier handiger dan een PET fles, het is maar voor een paar uur
Best iets voor te zeggenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik maak het zelf, als ik die picanha's koop zit er meestal een cm of 2 vet op, daar snij ik dan een cm af, dat in blokjes en rustig bakken, het vet bewaar ik
Zou niet weten waarom niet. Zeker met lambiek, kan primaquote:Op maandag 27 mei 2019 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat toch geen bier in plastic doen. Wat ben jij nou voor halfbakken purist.
Krijg je daar ook statins bij als je dat koopt?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik maak het zelf, als ik die picanha's koop zit er meestal een cm of 2 vet op, daar snij ik dan een cm af, dat in blokjes en rustig bakken, het vet bewaar ik
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet. Zeker met lambiek, kan prima
Nee wel stents (lol)quote:Op maandag 27 mei 2019 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krijg je daar ook statins bij als je dat koopt?
zit een lekker smaakje aan, niet geschikt voor patat of zo maar prima voor dit of om groente/aardappels in te bakkenquote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Proficiat ouwe reus. Ga je nu terug naar de kust?
statins?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Krijg je daar ook statins bij als je dat koopt?
Zelf genoeg vet renderen om een hele vetpot te vullen om friet te bakken lijkt me ook niet echt haalbaarquote:Op maandag 27 mei 2019 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit een lekker smaakje aan, niet geschikt voor patat of zo maar prima voor dit of om groente/aardappels in te bakken
Geen 30 liter ossewit onder de trap hebben staanquote:Op maandag 27 mei 2019 15:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Zelf genoeg vet renderen om een hele vetpot te vullen om friet te bakken lijkt me ook niet echt haalbaar
ik frituur nooit maar patat hoort in ossewitquote:Op maandag 27 mei 2019 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen 30 liter ossewit onder de trap hebben staan
Kom jij ooit je huis uit dan?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je misschien behoefte aan een vriendschappelijke knuffel?
Zeker maar in Nederland zie je dat amper nog.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik frituur nooit maar patat hoort in ossewit
Een grapje moet toch kunnenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Heb ik je iets aangedaan ofzo?
Hier en daar een plaagstootjequote:Op maandag 27 mei 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Loop je op Twitter iemand zijn berichten te liken krijg je dit terug.
Jammerquote:Op maandag 27 mei 2019 15:53 schreef Doublepain het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwr Twitter design?
Helaas JC4Admin moeten weghalen voor een emo quote, maar dat doe ik om het Twitter algoritme te ontwijken.
Erg leuk Hassanquote:Op maandag 27 mei 2019 15:53 schreef Doublepain het volgende:
Helaas JC4Admin moeten weghalen voor een emo quote, maar dat doe ik om het Twitter algoritme te ontwijken.
@onlogisch en ik vinden het wel mooi.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb oprecht nog iets van 20 kiloquote:Op maandag 27 mei 2019 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen 30 liter ossewit onder de trap hebben staan
Beetje multi culti, beetje Nederlandsquote:
Cheeky.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je misschien behoefte aan een vriendschappelijke knuffel?
Helaas geen antwoord gekregen.quote:
Degene die de knuffel aanbiedt, zou dat iets uitmaken?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas geen antwoord gekregen.
Ik vraag me af of @:jancees geen knuffel wilt of dat hij zich ervoor schaamt toe te geven dat hij hier wel behoefte aan heeft.
Gayquote:Op maandag 27 mei 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vraag me af of @:jancees geen knuffel wilt of dat hij zich ervoor schaamt toe te geven dat hij hier wel behoefte aan heeft.
Ik wil niet dat ik hem straks een knuffel geef en hij zich ongemakkelijk voelt weet je, dan voel je je ook lullig.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Degene die de knuffel aanbiedt, zou dat iets uitmaken?
Een knuffel van jou? Ik gok dat hij daar NUL zin in heeft.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoiquote:Op maandag 27 mei 2019 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ik hem straks een knuffel geef en hij zich ongemakkelijk voelt weet je, dan voel je je ook lullig.
Niemand vraagt jou wat.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Een knuffel van jou? Ik gok dat hij daar NUL zin in heeft.
Nee, ik ben gewoon een goede vriend.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Doe je dit allemaal voor hem omdat hij je helpt om je Engels te verbeteren?
Tijd voor een airfryerquote:Op maandag 27 mei 2019 16:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja jaren in gebakken, maar heb in m'n nieuwe appartement geen frituurpan
quote:Op maandag 27 mei 2019 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijd voor een airfryer![]()
![]()
Hoe bevalt je nieuwe crib? Beetje chille buren?
Ja ik woon er door m'n buurman, goede vriend van me, dus da's erg prima.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
![]()
is dat al wat tegenwoordig zo'n airfryer?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
![]()
We hebben er een op het werk voor de vrijdagborrel, daar is die wel prima voor. Snacks komen er goed uit. Een echte vetketel zal vast lekkerder zijn, maar dat stinkt enorm en niemand gaat het verversen. Airfryer kan in de afwasmachine.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat al wat tegenwoordig zo'n airfryer?
Als je van uitgedroogde snacks houdt.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat al wat tegenwoordig zo'n airfryer?
Uurtje pittenquote:Op maandag 27 mei 2019 17:02 schreef Doublepain het volgende:
Dagje zit er weer op
Zo uurtje pitten ( @:buitendam ) en dan gym killen ( @:onlogisch )
tentamen niet uitstellen kan makkelijk want als marketingstudent weet ik dat de meeste studenten met ov naar school komenquote:
???quote:Op maandag 27 mei 2019 17:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tentamen niet uitstellen kan makkelijk want als marketingstudent weet ik dat de meeste studenten met ov naar school komen
zelfs ik doe dat nietquote:Op maandag 27 mei 2019 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uurtje pitten
Je bent de 50 toch nog niet gepasseerd of wat?
Vannacht 5 uur geslapenquote:Op maandag 27 mei 2019 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uurtje pitten
Je bent de 50 toch nog niet gepasseerd of wat?
ik neem bijna elke dag de trap telt dat ook mee voor fitnessquote:Op maandag 27 mei 2019 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een fitboy (lees je mee @:Doublepain ????)
Puur qua vetinname ja maar de acrylamide-waarden schijnen weer torenhoog te liggen.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb toch dat als je zondigt je het dan beter goed kan doen
Ik was aan het werkquote:Op maandag 27 mei 2019 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. Vanmorgen stond ik gewoon de tent weer af te breken maat.
als je niet aan vitamines komt gewoon vitamine pilletje tochquote:Op maandag 27 mei 2019 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur qua vetinname ja maar de acrylamide-waarden schijnen weer torenhoog te liggen.
Als je dan toch moet kiezen tussen een vet hart of kanker kun je maar beter kiezen voor wat het beste smaakt.
bron?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Uit een flinke reeks onderzoeken blijkt dat een kort middagslaapje een gunstig effect heeft op het functioneren van mensen, of ze nu jong of oud zijn. Hoewel de mate van de positieve werking verschilt van mens tot mens, kan over het algemeen gezegd worden dat een korte siësta of powernap je alertheid, creativiteit en stressniveau verbetert.
Nu jullie weer
Als marketingstudent heb ik hier mijn twijfels over.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Uit een flinke reeks onderzoeken blijkt dat een kort middagslaapje een gunstig effect heeft op het functioneren van mensen, of ze nu jong of oud zijn. Hoewel de mate van de positieve werking verschilt van mens tot mens, kan over het algemeen gezegd worden dat een korte siësta of powernap je alertheid, creativiteit en stressniveau verbetert.
Nu jullie weer
Bronnen: CNN, The Guardianquote:Op maandag 27 mei 2019 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.dokterdokter.(...)-al-gezond/item27813
Zeer betrouwbaar
Klopt dit @GGMM ?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:11 schreef Doublepain het volgende:
Verklaard waarom zuid-europeanen minder gestressed zijn
quote:Op maandag 27 mei 2019 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Stressen jullie maar verder
Ik ga gezond pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |