quote:Op maandag 27 mei 2019 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
___________________________________________________/
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 27 mei 2019 08:24 schreef Doublepain het volgende:
Mijn twitter heeft een upgrade gehad
Hopelijk vinden jullie het wat
Volgens mij is het meivakantie... of heb ik het verkeerd?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom ben je nu weer vrij? Halve Drizzt.
Zou kunnen. Deze regio niet in elk geval.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Volgens mij is het meivakantie... of heb ik het verkeerd?
Correctie, dat was al in april :’)quote:Op maandag 27 mei 2019 09:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Deze regio niet in elk geval.
Ga toch gewoon eens weg.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Correctie, dat was al in april :’)
Geen idee.
Hoi Scrum. Ik stond gisteren in de Rituals en moest aan je denken.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Correctie, dat was al in april :’)
Geen idee.
Regio Zuid 27 apr 2019 t/m 5 mei 2019 Week 18, weet ik veel Onlo.. ik heb geen kinderen dus weet ook niet precies wanneer de schoolvakanties zijn.quote:
Ga een blokje wandelen. Even wat te vreten halen in Chinatown.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik had toch beter oortjes mee kunnen nemen naar school om twee tussenuren te doden met muziek. Nu heb ik daarin gefaald.
Ik heb een dikke pens, maar die mega-pener past daar niet onder hoorquote:
Uh.. okequote:Op maandag 27 mei 2019 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een dikke pens, maar die mega-pener past daar niet onder hoor.
Smerige bigquote:Op maandag 27 mei 2019 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laaf.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen man van tussentijds schranzen. Ik blijf lafjes op een werkplek zitten, lees wat bij en wacht tot het 12:15 is. Nu zou je denken; wat een lafaard.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ga een blokje wandelen. Even wat te vreten halen in Chinatown.
Hoe was het vissen?quote:
Integendeel, dit is zeer verstandig Stijn.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen man van tussentijds schranzen. Ik blijf lafjes op een werkplek zitten, lees wat bij en wacht tot het 12:15 is. Nu zou je denken; wat een lafaard.
Ik liet op HSLeiden geen tussenuur onbenut om de Sodexo aldaar leeg te vreten.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen man van tussentijds schranzen. Ik blijf lafjes op een werkplek zitten, lees wat bij en wacht tot het 12:15 is. Nu zou je denken; wat een lafaard.
Ik wil m'n hengel wel bij jou een keer uitgooien.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hoe was het vissen?![]()
edit: of was dat @:Elan
Goeiequote:Op maandag 27 mei 2019 11:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik wil m'n hengel wel bij jou een keer uitgooien.
Heel af en toe laat ik alle remmen los en wil ik wel eens wat tussendoor halen.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Integendeel, dit is zeer verstandig Stijn.
1 grote rotzooi daarquote:Op maandag 27 mei 2019 11:52 schreef DonRaja het volgende:
Ik werd wakker in een land waar Vlaams Belang plots 1 van de grootste partijen is geworden. Eigen frieten eerst
De Witte Villa staat nog steeds te koop dacht ik.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:52 schreef DonRaja het volgende:
Ik werd wakker in een land waar Vlaams Belang plots 1 van de grootste partijen is geworden. Eigen frieten eerst
Het wordt wel tijd voor kinderen. Dan heb je namelijk minder tijd (lees ; geen) voor FOK! en dus voor hier.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Regio Zuid 27 apr 2019 t/m 5 mei 2019 Week 18, weet ik veel Onlo.. ik heb geen kinderen dus weet ook niet precies wanneer de schoolvakanties zijn.
Dit is maar een act iedereen vindt mij aardig!!!quote:Op maandag 27 mei 2019 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd voor kinderen. Dan heb je namelijk minder tijd (lees ; geen) voor FOK! en dus voor hier.
Eigenlijk hopen we dus met z'n alle dat je héél snel zwanger zult raken.
Hallo makker. Weet jij toevallig of er vanavond VI is? Niet dat VI me iets boeit maar dat wat er in de rust gebeurt des te meerquote:Op maandag 27 mei 2019 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is maar een act iedereen vindt mij aardig!!!
er is wel voetbal vanmiddag om 16uur: Derby County-Aston Villaquote:Op maandag 27 mei 2019 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Weet jij toevallig of er vanavond VI is? Niet dat VI me iets boeit maar dat wat er in de rust gebeurt des te meer
Vrijdag was er geen VI, maar organiseerde @Coco. toch haxballquote:Op maandag 27 mei 2019 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Weet jij toevallig of er vanavond VI is? Niet dat VI me iets boeit maar dat wat er in de rust gebeurt des te meer
Als zijndequote:Als je dan zelf, op eigen terrein, al niet kan zorgen dat die honderd raddraaiers gewoon wegblijven bij een jeugdwedstrijd, kun je beter je mond houden als Edwin van der Sar zijnde.
Er is vanavond gewoon VI.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.. lees: zonder problemen.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd voor kinderen. Dan heb je namelijk minder tijd (lees ; geen) voor FOK! en dus voor hier.
Eigenlijk hopen we dus met z'n alle dat je héél snel zwanger zult raken.
maar over de jeugdopleiding kloppen die geruchten dus wel aardig?quote:Op maandag 27 mei 2019 12:23 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/home/bi(...)ond-houden~a2308a04/
[..]
Als zijnde![]()
Er is toch iemand die zijn teksten controleert lijkt me???
Man man man.
Welke geruchten precies? Dat er geen klote gaat veranderen?quote:Op maandag 27 mei 2019 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar over de jeugdopleiding kloppen die geruchten dus wel aardig?
quote:Op maandag 27 mei 2019 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke geruchten precies? Dat er geen klote gaat veranderen?
quote:Ik las afgelopen week een verontrustend verhaal in het NRC over de jeugdopleiding van Feyenoord. Kort samengevat, ze willen op Varkenoord niet met hun tijd mee en er gaat heel veel mis daar. Ik ben eerlijk: ik krijg die verhalen ook weleens te horen. Meer dan eens zelfs.
Nou ja, ik hoef de bevestiging van Willem daar niet per se voor te horen. Op basis van 30 (weliswaar anonieme) bronnen geloof ik dat ook wel. En het past ook echt in het rijtje van Feyenoord. Hoe de dingen daar altijd gaan zeg maar.quote:
Voor volk en vaderland.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:59 schreef O_o_ het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan iemand met niet aangeboren hersenletsel
Respect @:Scrummie2.0
5/10.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grappig. Dit roepen we ook altijd als we je moeder in teamverband uitwonen.
Ik twijfel of onlo wel de potentie heeft om stukken beter te kunnen.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
5/10.
Matig hoor, dat kan stukken beter (dat is ook wat mijn moeder elke keer zegt als je weer weg bent).
Als je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik las net dat Messi in de Copa del Rey finale 30,8% balbezit had. Dat is 2% meer dan heel Valencia.
Okquote:Op maandag 27 mei 2019 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren.
gr gr
Ajax hoorde in de finale.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:33 schreef JanCees het volgende:
Nee, De Graafschap viel mij niet mee. Sparta ook niet en RKC en Go Ahead Eagles zijn ook zeer beperkt. Ik verheug me niet op die ploegen. Dat doe ik wel als ik aan de finale van de Champions League denk. Liverpool - Spurs gaat een geweldige wedstrijd worden. Als Liverpool niet wint, is het seizoen mislukt. Zeker ook omdat dan de tweede finale op rij wordt verloren. Ik gun Georginio Wijnaldum de hoofdprijs. Ook al zo’n normale jongen, net als Frenkie de Jong. Laat die mafkezen die zaterdag de jeugdklassieker verziekten daar eens een voorbeeld aan nemen.
lol
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren.
gr gr
blijft overeind staan die definitie al tellen eigen goals wel, op basis van deze beelden heeft Frank hem gehaald meen ik, beter dan VVDquote:
Veel kanslozer ga je het niet tegenkomen.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is compleet van slag door die gozer met dat Moura shirt.
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veel kanslozer ga je het niet tegenkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |