quote:
Bijten??quote:Op zondag 26 mei 2019 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat ze zo lekker kraken als je ze stuk bijt
quote:
Sundquote:Op zondag 26 mei 2019 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]ze zijn juist zo lekker om op te bijten! silly woman
Wat is 'normaal' in Duitsland?quote:Op zondag 26 mei 2019 19:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Wow, opkomst bij de EU verkiezingen hier tussen de 59% en 60%
Bijna dubbel dat wat het in Nederland was.
Absurdquote:Op zondag 26 mei 2019 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]in de rekken bij de kassa hebben ze vaak wat snoep /snacks ed. Of ze ze nu nog hebben,weet ik niet , is al wel 'n tijd geleden.
Ik vind de hemdjes van 1,80 euro wel fijn van de primark, draag ik toch onder kleding. En pyjama's zijn ook wel ok.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Absurd
Maar goed, eenmaal in een Primark geweest en dat was genoeg voor mijn leven
Net zoiets als de MediaMarkt, niks voor mij
IKEA en Action daarentegen
Vest en paraplu gekocht in een wat zonnig moest zijn Cordoba in zuid Spanje in mei, waar het dus uiteindelijk 6° was en de hele dag keihard regendequote:Op zondag 26 mei 2019 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vind de hemdjes van 1,80 euro wel fijn van de primark, draag ik toch onder kleding. En pyjama's zijn ook wel ok.
En in Boston vorige week was het flink zonnig en ging mee op'n tour om walvissen te kijken, zonnebril en 'n petje gekocht voor 4,50 dollar samenja het is slecht om veel redenen dat 't zo goedkoop is maar soms toch wel handig
Ik ook niet... ook nog nooit een mediamarkt. Ikea was onder dwang een keer , nee 2 xquote:
Mediamarkt is goed voor als je een epilepsieaanval wil krijgen. En veel te duur.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook niet... ook nog nooit een mediamarkt. Ikea was onder dwang een keer , nee 2 x
2x geweest om een cadeaubon te verzilveren. Verder, niet bedankt.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Mediamarkt is goed voor als je een epilepsieaanval wil krijgen. En veel te duur.
Dat is vooral mijn probleem. Verkopers daar zijn echt verschrikkelijk en bovenal hebben ze bar weinig verstand van zaken..quote:Op zondag 26 mei 2019 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En wat heb ik de verkopers belachelijk advies horen geven zeg toen iemand een dslr wou kopen...
Net als de Free Record Shop vroeger, heel veel films gekocht daar (en vrijwel nooit muziek)..quote:Op zondag 26 mei 2019 20:18 schreef Sarabi het volgende:
Mediamarkt was vroeger leuk voor de (afgeprijsde) dvd's, nu al 10 jaar niet meer geweest volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |