Als je dat bij Hamilton doet kan het maar zo.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Raceban voor en inhaalpoging
Hoop voor je dat je de vroeger tijden in F1 nooit meegemaakt hebt
RTquote:Op zondag 26 mei 2019 17:12 schreef potjecreme het volgende:
Duurde laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
.. waar we waarschijnlijk in de eerste ronde al meer inhaalpogingen gaan zien dan in Monaco in de hele race.quote:
Zo, nu even wolfje dmen.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:52 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Vandaag familiedag, tot een uur of zes. Dus moet even voorkomen dat er niet een geïnteresseerde, maar niet superfan, rond 17:00 op nu.nl kijkt en de plek van Max deelt met de groep. Mijn vrouw denkt dat zulk soort mensen niet bestaan (alleen echte fans die ook opnemen of mensen die f1 niet boeiend vinden). Mijn vrouw snapt er geen reet van.
En even duidelijk maken dat ik het niet wil weten zal er sowieso voor zorgen dat één of ander puberend kutneefje het mij wel gaat vertellen.
Zucht
Net als de incident tussen Bottas en Verstappen, de 5 seconden penalty, ik had dat ook gewoon als race incident benoemd. Beetje contact is niet erg, moet je Indy 500 zien, dat is eerder regel dan uitzondering.quote:
Dit!! Die anderen drie uit respect niet spuiten, niks en Lewis maakt er een Las Vegas show van.quote:
Is in elk geval een heel stuk oprechter dan wat Hamilton doet.quote:
Dit jaar?quote:
De Monegaskse Jostibandquote:Op zondag 26 mei 2019 17:12 schreef Keyos het volgende:
Sow, deze versie klinkt valser dan Madonna op het songfestival.
Je kijkt naar Max Verstappen tv.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:14 schreef nostra het volgende:
"Hier wordt nog jaren over nagesproken", whut?
Vond het ook wat overdrevenquote:Op zondag 26 mei 2019 17:14 schreef nostra het volgende:
Rok uit rok uitquote:
Misschien heeft hij 1996 teruggekeken.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:14 schreef nostra het volgende:
Bij de Indy zie je nooit straffen om dit soort zaken. Daar hoef je bij die Yanks ook niet mee aan te komen.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Net als de incident tussen Bottas en Verstappen, de 5 seconden penalty, ik had dat ook gewoon als race incident benoemd. Beetje contact is niet erg, moet je Indy 500 zien, dat is eerder regel dan uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |