abonnement Unibet Coolblue
pi_187086775
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_187087042
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_187087153
Gridgirls en sigarettenreclame...jeetje wat een oud plaatje.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 21:10:38 #4
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_187087161
Kan Max in 2020 weg bij RB of moet er dan een prestatie clausule zijn?
  zaterdag 25 mei 2019 @ 21:20:54 #5
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_187087337
Contract loopt t/m 2021. Dus alleen met een prestatieclausule zou hij weg kunnen. Maar wat daar in staat weten alleen Max en Red Bull Racing :P
pi_187087433
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 21:10 schreef THEFXR het volgende:
Kan Max in 2020 weg bij RB of moet er dan een prestatie clausule zijn?
Ik las twee dingen. 1) Als hij geen kampioenswaardige auto krijgt kan hij weg 2) Als hij boven een bepaalde plek eindigt in het klassement kan hij niet weg.

Hoe die clausules precies zijn is niet bekend denk ik.

quote:
Helmut Marko, Red Bulls topadviseur, weet wat er speelt. Volgens hem hangt Wolff regelmatig aan de lijn met de Verstappens. "Toto Wolff blijft Max en Jos maar bellen. Dat doet hij al maanden, maar maak me er niet druk over. De clausules in Max' contract zijn veilig en voelt hij zich comfortabel bij ons. Wanneer we hem een auto leveren waar hij kampioen mee kan worden, weet ik zeker dat hij blijft."

Met 'clausules' doelt Marko waarschijnlijk op een paar regels in het contract waarin staat dat deze automatisch doorloopt als Max boven een bepaalde plaats in het algemeen klassement eindigt. Deze zal ongetwijfeld redelijk streng zijn ingesteld, want hiermee ging het team al eens eerder de fout in met Sebastian Vettel.

Kampioensmateriaal

Meerdere prominenten binnen de Formule 1 hebben al vaker aangegeven dat Max vertrekt als Red Bull geen kampioensmateriaal aan hem kan leveren. En van dat materiaal is er nu nog niet.
https://www.autobahn.eu/1(...)ueel-gezien-kan-het/
pi_187089322
Max had ook gewoon door moeten stampen op het eind. Nog een extra ronde.
Hoewel we niet alles weten natuurlijk lijkt het nu typisch *knip* Maxje die boos wordt en dan niet meer door wil en alles de schuld wil geven.

Leclerc het natuurlijk ook heel erg verknalt.
Vettel naar verhouding prima.
Mercedes gewoon weer top.

Olav gewoon weer weinig.

Wel 1 plus voor de Ziggo napraat mannen. Ze hebben eens kritiek op Max :O
En terechte. Is ook voor het eerst. Wel weer jammer dat ze dan met onzin eindigen dat hij weer zogenaamd boven materiaal uitstijgt en dat typische gebrabbel.

[ Bericht 14% gewijzigd door zoem op 25-05-2019 23:30:55 ]
pi_187089375
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 21:10 schreef THEFXR het volgende:
Kan Max in 2020 weg bij RB of moet er dan een prestatie clausule zijn?
Ipv Vettel in de Ferrari op den duur.
Maar contractbreuk. Ook met prestatie clausule gaat hij daar niet zo onderuit komen.

En RBR is gewoon een team voor er net onder. Kun je voor nu ook niet van verwachten dat ze een kampioensauto hebben.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 25 mei 2019 @ 23:37:02 #9
176766 crew  zoem
zoemt
pi_187090248
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 22:54 schreef bianconeri het volgende:
*knip*
Max is volwassen, wij zijn volwassen, dus laten we de discussie ook volwassen houden. Ergo, beetje op de woordkeuze letten graag :)
  zaterdag 25 mei 2019 @ 23:38:51 #10
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_187090295
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 22:54 schreef bianconeri het volgende:
Max had ook gewoon door moeten stampen op het eind. Nog een extra ronde.
Hoewel we niet alles weten natuurlijk lijkt het nu typisch *knip* Maxje die boos wordt en dan niet meer door wil en alles de schuld wil geven.

_O- Sure
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_187090454
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 22:54 schreef bianconeri het volgende:
Max had ook gewoon door moeten stampen op het eind. Nog een extra ronde.
Hoewel we niet alles weten natuurlijk lijkt het nu typisch *knip* Maxje die boos wordt en dan niet meer door wil en alles de schuld wil geven.

Weet je wat jij zegt.

quote:
onzin

Klopt

en

quote:
typische gebrabbel.
Juistem.
pi_187093376
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 22:54 schreef bianconeri het volgende:
Vettel naar verhouding prima.
Vond het wel leuk hoe Vettel in Q1 nog 17e stond en toen nog net een superrondje kon maken en zo de eerste tijd in Q1 pakte. :D
  zondag 26 mei 2019 @ 08:23:13 #13
80382 manny
30 is best veel
pi_187093442
mentale voorbereiding voor vanmiddag:

kan er, behalve in de pits en bij de start, berhaupt ingehaald worden ergens in Monaco ? is er een bocht of een stukje waar het nog enigszins mogelijk is ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_187093452
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 08:23 schreef manny het volgende:
kan er, behalve in de pits en bij de start, berhaupt ingehaald worden ergens in Monaco ? i
Vorig jaar deed Max het wel lekker bij Nouvelle Chicane (bocht 10). Gas op de lollie in de tunnel en dan met laat remmen er voorbij.



[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2019 08:29:18 ]
  zondag 26 mei 2019 @ 09:09:43 #15
21467 franske19
Hit the deck!
pi_187093692
Leclerc moet daar maar hoop uit putten. Al zie ik hem niet verder komen dan P6.

Grappig dat al die trollen van VBL nu ook al bij F1 hun act komen opvoeren.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_187093755
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 09:09 schreef franske19 het volgende:

Grappig dat al die trollen van VBL nu ook al bij F1 hun act komen opvoeren.
Fijn dat er tenminste nog een iemand dat grappig vindt.

Ik vind het ronduit kansloos en velen met mij }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 26 mei 2019 @ 09:27:16 #17
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_187093814
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 08:23 schreef manny het volgende:
mentale voorbereiding voor vanmiddag:

kan er, behalve in de pits en bij de start, berhaupt ingehaald worden ergens in Monaco ? is er een bocht of een stukje waar het nog enigszins mogelijk is ?
Zolang het verschil met je voorganger maar groot genoeg is, kun je gewoon inhalen. Een top 6 auto die achteraan start, kan de top 10 in. Max zal (m.u.v.) de start de Mercedessen nooit voorbij komen op de baan. Tenzij ze een fout maken (ergens rechtdoor schieten bijv.).
pi_187093842
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2019 09:27 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zolang het verschil met je voorganger maar groot genoeg is, kun je gewoon inhalen. Een top 6 auto die achteraan start, kan de top 10 in. Max zal (m.u.v.) de start de Mercedessen nooit voorbij komen op de baan. Tenzij ze een fout maken (ergens rechtdoor schieten bijv.).
Toch jammer dat ze in racetrim zoveel langzamer en zo ver onder de limiet zitten tov van de qualy. Kans op foutjes is daarmee veel kleinder ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_187094040
Vandaag familiedag, tot een uur of zes. Dus moet even voorkomen dat er niet een genteresseerde, maar niet superfan, rond 17:00 op nu.nl kijkt en de plek van Max deelt met de groep. Mijn vrouw denkt dat zulk soort mensen niet bestaan (alleen echte fans die ook opnemen of mensen die f1 niet boeiend vinden). Mijn vrouw snapt er geen reet van.

En even duidelijk maken dat ik het niet wil weten zal er sowieso voor zorgen dat n of ander puberend kutneefje het mij wel gaat vertellen.

Zucht

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2019 09:56:49 ]
  zondag 26 mei 2019 @ 09:55:40 #20
131800 Tarado
cap de fusca
pi_187094071
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 09:52 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Vandaag familiedag, tot een uur of zes. Dus moet even voorkomen dat er niet een genteresseerde, maar niet superfan, rond 17:00 op nu.nl kijkt en de plek van Max deelt met de groep. Mijn vrouw denkt dat zulk soort mensen niet bestaan (alleen echte fans die ook opnemen of mensen die f1 niet boeiend vinden). Mijn vrouw snapt er geen reet van.

En even duidelijk maken dat ik het niet wil weten zal er sowieso voor zorgen dat n of ander puberen kutneefje het mij wel gaat vertellen.

Zucht
als je dan een race moet missen is deze wel de juiste, op zaterdag meestal spannender dan op zondag
pi_187094081
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 09:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

als je dan een race moet missen is deze wel de juiste, op zaterdag meestal spannender dan op zondag
Dat is wel waar.
  zondag 26 mei 2019 @ 10:04:52 #22
131800 Tarado
cap de fusca
pi_187094161
pi_187094294
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kvyat goed, Leclerc faalt hard
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 15:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Leclerc heeft zelf ook stem..
quote:
Ferrari heeft toegegeven de fout in te zijn gegaan tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco. Charles Leclerc werd onverwachts uitgeschakeld in Q1, iets wat het risico niet waard was.

Leclerc start zijn thuisrace vanaf de vijftiende plek. De Monegask werd in Q1 uitgeschakeld toen Ferrari hem niet voor een tweede run naar buiten stuurde en steeds meer anderen onder zijn rondetijd doken. Door een gridstraf van Antonio Giovinazzi schuift hij nog een plekje op, maar het is bij verre na niet de startpositie waarop de woeste Leclerc dit weekend hoopte.

Ferrari's teambaas Mattia Binotto kwam op zaterdag met een ongeplande mediabriefing om uitleg te verschaffen over de strategische blunder. Hij gaf toe dat het team zich verkeek op de rondetijden die nog gereden zouden worden. "We kunnen stellen dat dit soort fouten niet mogen gebeuren bij Ferrari, begint hij. Toch vindt hij dat "er risico's moeten worden genomen" om Mercedes in te halen, dat eerste staat in het kampioenschap met een voorsprong van 96 punten.

De keuze om Leclerc binnen te houden kwam voort uit de wens om een extra set banden te besparen. Dat was namelijk de beste manier om tijdens de race Mercedes en Red Bull te kunnen aanvallen. "Maar wanneer je kijkt naar de implicaties van de uitschakeling in Q2, dan is het probleem zonder twijfel groter dan het wel of niet kunnen uitdagen in de laatste kwalificatiesessie. De resterende tijd is in real-time berekend op basis van wat we zien op de baan, in alle sectors en van alle coureurs. Normaal gesproken gooien we daar een marge bovenop om eventuele onzekerheden tijdens de sessie te kunnen tolereren. Ditmaal was het marge veel te klein."

Terwijl Leclerc zich op de rand van de eliminatiezone bevond deed Sebastian Vettel nog een laatste poging zijn rondetijd te verbeteren. De Duitser liep zelf namelijk het risico niet door te gaan naar Q2 en moest dus aan een nieuwe run beginnen. Zijn tijdsverbetering ging uiteindelijk ten koste van zijn teamgenoot, die van P15 naar P16 opschoof. Toch was het volgens Binotto niet zo dat Ferrari door de focus op Vettel de tijd van Leclerc uit het oog verloor. "We hebben twee volledige teams, een per coureur. We hebben niet daardoor Leclerc in gevaar gebracht, want voor beiden lag de drempel even hoog.
Charles vroeg nog wel vanuit zijn cockpit of hij weer naar buiten kon, omdat hij dacht dat het marge te risicovol was. Maar volgens de teambaas gaf Ferrari daar bewust geen gehoor aan. "Wij reageerden met: 'Nee, we hebben de data en geloven dat het goed genoeg is.' Dat was achteraf niet zo. Je moet met alle hulpmiddelen en simulaties kunnen vertrouwen op wat je doet en we waren ons ervan bewust dat het krap zou zijn. We namen te veel risico en dat was niet nodig in deze situatie."
https://www.gpupdate.net/(...)risico-was-te-groot/
  zondag 26 mei 2019 @ 10:21:14 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_187094338
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2019 09:52 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Vandaag familiedag, tot een uur of zes. Dus moet even voorkomen dat er niet een genteresseerde, maar niet superfan, rond 17:00 op nu.nl kijkt en de plek van Max deelt met de groep. Mijn vrouw denkt dat zulk soort mensen niet bestaan (alleen echte fans die ook opnemen of mensen die f1 niet boeiend vinden). Mijn vrouw snapt er geen reet van.

En even duidelijk maken dat ik het niet wil weten zal er sowieso voor zorgen dat n of ander puberend kutneefje het mij wel gaat vertellen.

Zucht
Wil wel even voor je kutneefje spelen.
Wil je weten wie er 1 en 2 eindigen?
Niet goed, geld terug. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_187094361
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 10:21 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Wil wel even voor je kutneefje spelen.
Wil je weten wie er 1 en 2 eindigen?
Niet goed, geld terug. :P
Het gaat hem alleen om de plek van Max.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')