Als hij Lewis had ingehaald kon hij hem als buffer achter zich houden. Hamilton had geen snelheid vanwege z’n banden. Max had hem (ondanks die 5 seconden) zelfs kunnen winnen als het gelukt was.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:24 schreef firecow het volgende:
Niet het hele topic gelezen hoor, maar waarom nam max zoveel risico op het eind met lewis? Als hij al min of meer wist dat hij 4e ging worden. P1 of niet. Als het mis ging was het janken geweest
En als hij er voorbij gaat wordt Max de hemel in geprezen. Dat laat inderdaad prima zien hoe kortzichtig er gereageerd wordt. Risico nemen hoort bij racen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Best een beetje gek hè, loopt Hamilton per ongeluk wel een lekke band op dan is precies dezelfde actie ineens onacceptabel
Als je het met iemand oneens bent. Is de ander nog niet aan het trollen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is niet gebeurd
Hou eens op met trollen
Altijd kritiek op Max op hebben om reacties uit te lokken is mijn ogen trollen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je het met iemand oneens bent. Is de ander nog niet aan het trollen.
Trol
Ok true.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, dat is volkomen logisch. Als ik een bijna ongeluk veroorzaak dan haalt het het nieuws niet, maar als datzelfde ongeluk extreme gevolgen heeft kom ik ook opeens in het nieuws en mag ik mee met de politie en moet ik me voor de rechter verantwoorden.
Wat er uiteindelijk gebeurt heeft enorm veel impact op de uiteindelijke strafmaat
Thanks, aardig van jequote:Op zondag 26 mei 2019 21:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Altijd kritiek op Max op hebben om reacties uit te lokken is mijn ogen trollen.
Succes met je verdere leven
Onacceptabel? Dan was het de beste actie van het jaar geweestquote:Op zondag 26 mei 2019 20:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Best een beetje gek hè, loopt Hamilton per ongeluk wel een lekke band op dan is precies dezelfde actie ineens onacceptabel
Nietsquote:Op zondag 26 mei 2019 21:22 schreef Tinos85 het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die under investigation tussen Lewis en Max?
Nog veel minder eigenlijk aangezien je vrijwel niet kunt inhalen op Monaco.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het was absoluut spannend, zelfs tot na de finish. Want er kon nog een straf volgen.
Men zegt dat de coureur slechts 14% invloed heeft en de rest van de auto en het team komt. Weet niet of dit ook bij Monaco op gaat.
No further action.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:22 schreef Tinos85 het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met die under investigation tussen Lewis en Max?
quote:Car 33 attempted to pass car 44 on the inside at turn 10 and contact resulted. The
Stewards considered that neither car was wholly or predominantly at fault for the
collision and both drivers took appropriate action subsequently to mitigate the effects
of the contact. The Stewards therefore take no further action.
Zeker. Waar iedereen behalve Hamilton fans al zestig ronden op aan het hopen waren en elke F1 fan zich verbaasde wat een enorm geduld Verstappen toonde. Mon dieu was echt zo gruwelijk geweest als het was geluktquote:Op zondag 26 mei 2019 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onacceptabel? Dan was het de beste actie van het jaar geweest
ik heb er ook aan gedacht, maar ik denk dat ze Max dan hard aangepakt zouden hebbenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:35 schreef mikieu het volgende:
Hoeveel zou max gekregen hebben als ie rechtdoor was gegaan uit de tunnel?
En dan Ham inhalen en gewoon genoeg uitlopen voor de drive through
Is een beetje lastig uit te drukken in procenten, 14% invloed op wat ?. 1% van een rondje van anderhalf minuut is al 0.9 seconden. De meeste teamleden zitten wel binnen die 0.9 seconden van elkaar dus als je het zo bekijkt dan telt de auto voor ongeveer 99% en de rijder maar voor 1%. Alles bij elkaar zal een rijder wel meer verschil maken dan dat, vooral over een race afstand, maarja zoals ik al zei is het lastig uit te drukken in procenten.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het was absoluut spannend, zelfs tot na de finish. Want er kon nog een straf volgen.
Men zegt dat de coureur slechts 14% invloed heeft en de rest van de auto en het team komt. Weet niet of dit ook bij Monaco op gaat.
Dat is niet eens een gek idee. Hoewel ik wel denk dat Vettel ook nog wat pace over had.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:37 schreef MaGNeT het volgende:
Max had zich tot een gat van 20 seconden achter Lewis moeten laten terugzakken en dan vol op het gas. Dan was hij mss 5 seconden voor Vettel geëindigd
Dan had Hamilton ook wel langzamer gereden om banden te sparen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:37 schreef MaGNeT het volgende:
Max had zich tot een gat van 20 seconden achter Lewis moeten laten terugzakken en dan vol op het gas. Dan was hij mss 5 seconden voor Vettel geëindigd
precies, dus Max moest wel pushen, omdat dat zijn enige kans wasquote:Op zondag 26 mei 2019 21:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan had Hamilton ook wel langzamer gereden om banden te sparen.
Ja waarschijnlijk wel inderdaadquote:Op zondag 26 mei 2019 21:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan had Hamilton ook wel langzamer gereden om banden te sparen.
De exit van Lewis werd steeds slechter door zn banden.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:56 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap alleen niet waarom Max pas zo laat de poging deed. Hij zat er bij de poging niet korter op dan de 20 rondjes daarvoor. Als het bij een poging in ronde 50 was gelukt dan had hij nog 5 seconden kunnen uitlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |