Sorry Doublepain. Ik deed een beetje baldadig, dat is niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Doe normaal stelletje mongolen
zo dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scrum
Binnenkort even rdr doen ofnie
Speel je helemaal de tering met poker vriend
Ik heb 2uurtjes gespeeld of zo. Ik heb nog geen saloon of iets dergelijks van binnen gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe je ook mee, ik straight flush je neer maat
Ja wil wel potje pokeren, moet @KnutdeIJsbeer ook even mee doenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scrum
Binnenkort even rdr doen ofnie
Speel je helemaal de tering met poker vriend
Gozer. JR al afgezwommen?quote:
Ik heb het spel sinds november niet aangeraakt, enige wat tof is dat je nu online kan pokeren en als ik verlies knal ik die hele bende neer..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb 2uurtjes gespeeld of zo. Ik heb nog geen saloon of iets dergelijks van binnen gezien
@Saind ook wel als ie de PS4 van zijn vriend even kan jattenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja wil wel potje pokeren, moet @:Knutdeijsbeer ook even mee doen. Maar online raak ik bijna niet aan verder.
[..]
Gozer. JR al afgezwommen?
Nee nog niet. Ik hoop over een week of 6.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja wil wel potje pokeren, moet @:Knutdeijsbeer ook even mee doen. Maar online raak ik bijna niet aan verder.
[..]
Gozer. JR al afgezwommen?
Te overzien dus. Wel mooi dat ie dan in de zomer zijn diploma heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik hoop over een week of 6.
Als hij over 6 weken mag afzwemmen ja. Ik reken inmiddels nergens meer opquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Te overzien dus. Wel mooi dat ie dan in de zomer zijn diploma heeft.
Ik heb geen één diploma en leef nog steedsquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waar heb je leren zwemmen dan? Of je kan nog steeds niet zwemmen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen één diploma en leef nog steeds
Zegt niet zoveel
Kan wel zwemmen, ben alleen niet snel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar heb je leren zwemmen dan? Of je kan nog steeds niet zwemmen?
Nou ja, als je maar niet verzuipt toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan wel zwemmen, ben alleen niet snel.
Op zijn hondjes red je het altijd wel (net als bij je moeder)quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, als je maar niet verzuipt toch.
Dit is fake news. Die knik in haar kut maakt achterwaarts in de poes juist lastig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op zijn hondjes red je het altijd wel (net als bij je moeder)
Al begonnen aan El recluso?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nog niet, denk vanavond even.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al begonnen aan El recluso?
Serie?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al begonnen aan El recluso?
uit een goede betrouwbare bron heb ik vernomen dat @Masterminded ook een papiertje heeft gehaald!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als hij over 6 weken mag afzwemmen ja. Ik reken inmiddels nergens meer op
Benieuwd of @Ajacied422 dit zal bevestigenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uit een goede betrouwbare bron heb ik vernomen dat @:masterminded ook een papiertje heeft gehaald!
Misschien kan @Albanus er meer (hier stond eerst mee) over vertellen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of @:Ajacied422 dit zal bevestigen
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:32 schreef O_o_ het volgende:
Even met je pik langs die kut schuren maar er dan niet in, weet je wel weet je niet.
Was je vader maar voor het zingen de kerk uitgegaan.quote:
Opsodemieteren, amoebe.quote:
quote:
weer?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:53 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Heb je weer blauwe vinkjes gekregen bij het versturen van een dickpick?
Aha. Die heeft het dan niet goed. Wie zei dat?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:55 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ja iemand zei dat je dickpicks stuurde naar Foksters.
Volgens mij was het GGMMquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Aha. Die heeft het dan niet goed. Wie zei dat?
Oh die. Ja, die neemt ook VIP abo's op webcamdingen. Moet je niet teveel van geloven.quote:
Sow koekoekquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh die. Ja, die neemt ook VIP abo's op webcamdingen. Moet je niet teveel van geloven.
Nu dat duidelijk is: oprotten!
Dit is een vuile leugen.quote:
Mijn reactie geeft toch al aan dat ik het allemaal niet zo serieus neem. Of heb je echt een VIP webcam abo?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een vuile leugen.
En dat @:scrummie2.0 dit klakkeloos als waarheid aanneemt stelt mij diep teleur.
huh neequote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mijn reactie geeft toch al aan dat ik het allemaal niet zo serieus neem. Of heb je echt een VIP webcam abo?
Z'n gangetje, prachtig spel. Ik wist niet dat je kon fast travelen (ik let nooit zo op in het begin) via die shrinesquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
huh nee
Hoe gaat het met Zelda ouwe reus?
Klopt, Bomberman bazengame.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Z'n gangetje, prachtig spel. Ik wist niet dat je kon fast travelen (ik let nooit zo op in het begin) via die shrines. Alles te voet. Dan zie je wel hoeveel details erin de wereld zitten enzo, erg mooi.
Jij was druk met Bomberman zag ik?
Yesquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Bomberman bazengame.
En alles per voet is in het begin juist wel goed ja, dan kom je van alles tegen. Leuk dat de game bevalt.
Triest. Beetje beschuldigen en dan laf de beschuldigen intrekken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mijn reactie geeft toch al aan dat ik het allemaal niet zo serieus neem. Of heb je echt een VIP webcam abo?
Oke.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:12 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Triest. Beetje beschuldigen en dan laf intrekken.
Gelukkig geloofde ik er geen seconde van dat GGMM zo in elkaar zit.
Sinds een paar weken denk ik erover na hoe het is om vader te zijnquote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Sinds een paar weken denk ik erover na hoe het is om vader te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
niks bijzonders, zijn al miljarden je voor gegaanquote:Op zondag 26 mei 2019 00:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Sinds een paar weken denk ik erover na hoe het is om vader te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
leukquote:
Beetje saaiquote:Op zondag 26 mei 2019 12:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je ook gelachen om mijn Japan filmpje?
2quote:Op zondag 26 mei 2019 13:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben net terug van de gym @:Onlogisch
Jij de zondag begonnen met een frikandel xxl gewoon?
Ik eet momenteel 250 gram gebakken aardappelen en 165 gram pangasiusfilet maatquote:Op zondag 26 mei 2019 13:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben net terug van de gym @:Onlogisch
Jij de zondag begonnen met een frikandel xxl gewoon?
Pangasiusfilet is troep man. Gewoon kabeljauw vatten, krijg je geen rare zooi binnen.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet momenteel 250 gram gebakken aardappelen en 165 gram pangasiusfilet maat
Rug/biceps + 40/45 min cardio ( @:JanPawelII )
Je bent zelf troep.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pangasiusfilet is troep man. Gewoon kabeljauw vatten, krijg je geen rare zooi binnen.
Waarom niet gekooktquote:Op zondag 26 mei 2019 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet momenteel 250 gram gebakken aardappelen en 165 gram pangasiusfilet maat
Rug/biceps + 40/45 min cardio ( @:JanPawelII )
mee eensquote:Op zondag 26 mei 2019 13:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pangasiusfilet is troep man. Gewoon kabeljauw vatten, krijg je geen rare zooi binnen.
Kon ik toch niet wetenquote:Op zondag 26 mei 2019 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die eet ik vanavond al. Beetje afwisselen maat.
Sefa is aids man. Frenchcorequote:Op zondag 26 mei 2019 13:40 schreef JanCees het volgende:
Die sefa is wel leuk @:onlogisch alleen wel tering herrie op het eind
Frenchcore is gewoon genot haterquote:Op zondag 26 mei 2019 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sefa is aids man. Frenchcore
Alleen proleten als @:Caland zullen dat waarderen.
quote:Op zondag 26 mei 2019 13:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Frenchcore is gewoon genot hater
Met je hardstyle
Wederom mee eensquote:Op zondag 26 mei 2019 13:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 26 mei 2019 13:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Frenchcore is gewoon genot hater
Met je hardstyle
quote:Op zondag 26 mei 2019 16:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)n_verhaal_halen.html
Dumpert linkt facebook, werkgever.
Hij vindt het wel heel erg interessant he wat hij heeft meegemaakt.quote:
Goeiste reviews:quote:Op zondag 26 mei 2019 16:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Response from the owner48 minutes agoquote:Op zondag 26 mei 2019 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goeiste reviews:
https://www.google.com/se(...)rvice%2520Wormerveer
Ben je mooi klaar mee dan, als bedrijf.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Response from the owner48 minutes ago
Vanuit Warmteservice is er geen betrokkenheid bij het incident. De persoon uit het filmpje is niet werkzaam bij ons bedrijf of onze bezorgservice.
quote:Op zondag 26 mei 2019 18:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee dan, als bedrijf.
ah een Ajaciedquote:Op zondag 26 mei 2019 16:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Die motorrijder is ook een debiel dus.quote:
Zal me niet verbazen als hij binnenkort een gezin aanrijdt als ie weer eens door rood vliegtquote:Op zondag 26 mei 2019 18:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, zag het. Weer wat anders dan vrouwen en kinderen he.
Dat moreel gedoe, dat lettertype, dat engelsquote:
Hoe ging het rellen bij Jong Ajax maatquote:
Niet geweestquote:Op zondag 26 mei 2019 18:13 schreef Doublepain het volgende:
Vieze tokkie is het
[..]
Hoe ging het rellen bij Jong Ajax maat
Wat een mongool die motorrijderquote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker, wie waren er allemaal?? Ronnie flex??
[..]
Link werkt hoor
Ed gaat lekker dit weekendquote:Op zondag 26 mei 2019 20:06 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje
Smerig ranzig varken dat je bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders is het geen echte hé.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerig ranzig varken dat je bent.Bedankt vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Hefgodquote:
Lekker man. Eiwitscheten.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn scheten stinken een partij he, niks mis mee
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Drink nu espresso niveau 12 geloof ik
genot
Niet gekliktquote:Op zondag 26 mei 2019 21:21 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/hardnewsnl/videos/360921654777265/
(lol)
Ik ben benieuwd of hij nog herkozen gaat worden.quote:
Denk dikke landslidequote:Op zondag 26 mei 2019 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nog herkozen gaat worden.
Met low IQ kom je wel snel bij mij denk ik, en @GGMMquote:Op zondag 26 mei 2019 21:49 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Wie zijn de low iq individuals in deze SC
Welkom terug maatquote:Op zondag 26 mei 2019 21:49 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Hey, welkom terug.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:49 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Gaat het alweer een beetje de goede kant op?quote:
Jawel.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gaat het alweer een beetje de goede kant op?
Ik heel hoog denk ikquote:Op zondag 26 mei 2019 21:49 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat is beter.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:59 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jawel.
Als alles goed is morgen naar huis.
Ik verveel me echt heel erg
drs. JanCees.quote:
Vooral vanaf het moment dat je je niet meer ziek voelt.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is beter.
Zo'n ziekenhuis lijkt me ook dodelijk saai, de hele dag helemaal niks kunnen doen en geen kant op kunnen.
geen gok ikquote:
Voel je je nu alweer helemaal okay?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:02 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Vooral vanaf het moment dat je je niet meer ziek voelt.
ja maar die zijn oud, toen had je nog geen bachelor/masterquote:
Oh, ik wist niet dat ze je hart weer aan de gang hebben gekregen met zo'n ding.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:08 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Heb alleen last van ribben door die schokkie
Ja in ambulance.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat ze je hart weer aan de gang hebben gekregen met zo'n ding.
Mag dat wel van god?quote:
kweenie, tijd is gekomen ofzoquote:
Jawelquote:Op zondag 26 mei 2019 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je geen dikke afstudeerfeest dan?
twitter:PolhomeEditor twitterde op zondag 26-05-2019 om 21:35:03Labour source says the party has been "smashed" in Islington and Camden, and likely to come fourth in Bristol. reageer retweet
spd is ook uitgespeeld. lolquote:Op zondag 26 mei 2019 22:18 schreef JanPawelII het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PolhomeEditor twitterde op zondag 26-05-2019 om 21:35:03Labour source says the party has been "smashed" in Islington and Camden, and likely to come fourth in Bristol. reageer retweet
Straks krijgen jullie Boris.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:18 schreef JanPawelII het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PolhomeEditor twitterde op zondag 26-05-2019 om 21:35:03Labour source says the party has been "smashed" in Islington and Camden, and likely to come fourth in Bristol. reageer retweet
Ik heb echt geen idee wat het zal gaan worden.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:29 schreef JanPawelII het volgende:
Hard brexit: 24
Soft Middle ground loyalists: 24
Remain/Revoke: 22
Goed om je weer te zien makkerquote:Op zondag 26 mei 2019 22:29 schreef JanPawelII het volgende:
Hard brexit: 24
Soft Middle ground loyalists: 24
Remain/Revoke: 22
Dus je zegt je account hier op? (lol)quote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Vanaf morgen ga ik alleen nog genieten
Zin in woensdag, hoop eindelijk prijsjequote:Op zondag 26 mei 2019 22:36 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Vanaf morgen ga ik alleen nog genieten
Niet bijzonder.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Wat ik altijd al wil weten Inso ; hoe voelt een hartaanval?
Ik heb er relatief weinig van meegemaakt omdat ik al in de ambulance lag met een hartslag van 230.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:37 schreef onlogisch het volgende:
pijn op de borst, maar kon je bijvoorbeeld nog kracht zetten in je armen/benen?
Verder weinig actief van meegemaaktquote:
2 jaar minder kan ik mee leventwitter:WhatTheFFacts twitterde op zondag 26-05-2019 om 17:31:00People who read books live an average of almost 2 years longer than those who do not read at all, a Yale research found. reageer retweet
Erg geschrokken. Hoe voel je je?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:35 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk. Nog 1 nachtje ziekenhuis
Jezus...quote:Op zondag 26 mei 2019 22:39 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Verder weinig actief van meegemaakt
Ben gewoon weggevallen op zeker moment en 14 uur later weer wakker geworden.
Ja zeg... Je vrouw natuurlijk ook in alle staten?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:47 schreef JanPawelII het volgende:
Je wordt er emotioneel wel echt een wrak van
Weer terug op oude medsquote:Op zondag 26 mei 2019 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Maar de aanleiding was nieuwe meds? En hoe gaan ze nu verder met je dan?
Waarom wilden ze je überhaupt aan nieuwe meds?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:50 schreef JanPawelII het volgende:
En feitelijk gezien was de aanleiding een hartritmestoornis veroorzaakt door nieuwe meds
Omdat ik lichte bijwerkingen had van de oude, in combinatie met andere medicatie.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom wilden ze je überhaupt aan nieuwe meds?
Touché.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:50 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Omdat ik lichte bijwerkingen had van de oude, in combinatie met andere medicatie.
Nou, dat viel even verkeerd.
Koekoek.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:50 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Omdat ik lichte bijwerkingen had van de oude, in combinatie met andere medicatie.
Nou, dat viel even verkeerd.
Hebben ze iets gezegd over de kans op herhaling? En hoe vervelend/ernstig zijn die bijwerkingen van je oude meds? Neem aan dat je die nu voor lief neemt? Of gaan ze verder kijken?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:52 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Arts heeft verder niets verkeerd gedaan.
Vooral veel (domme) pech
Ze waren er gelukkig in ieder geval op tijd bij.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:52 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Arts heeft verder niets verkeerd gedaan.
Vooral veel (domme) pech
Ik wilde 'm ook gaan kijken maar zag dat je 'm nog niet kan bingewatchen. Ik wacht dus nog even.quote:
Hebben ze iets over gezegd ja.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:54 schreef onlogisch het volgende:
Hebben ze iets gezegd over de kans op herhaling? En hoe vervelend/ernstig zijn die bijwerkingen van je oude meds? Neem aan dat je die nu voor lief neemt? Of gaan ze verder kijken?
eerste ep is wel gelijk al teringquote:Op zondag 26 mei 2019 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde 'm ook gaan kijken maar zag dat je 'm nog niet kan bingewatchen. Ik wacht dus nog even.
Jammer.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
Volgens de prognose van de NOS hebben de PVV, 50-plus en de SP wel een zetel en staat alleen de PvdD met lege handen.
Ik kijk hier een paar dagen niet en lees net deze shitquote:Op zondag 26 mei 2019 22:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Hebben ze iets over gezegd ja.
En zijn relatief lichte bijwerkingen, dus daar zit ik nu weer op
Kernramp van Tsjernobyl. Er wordt getoond hoe de ramp tot stand kwam, wat de desastreuze gevolgen waren en wie de mensen waren die hun leven opofferden om de impact zoveel mogelijk te beperken.quote:
Napo, volgensmij was GGMM niet serieusquote:Op zondag 26 mei 2019 22:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kernramp van Tsjernobyl. Er wordt getoond hoe de ramp tot stand kwam, wat de desastreuze gevolgen waren en wie de mensen waren die hun leven opofferden om de impact zoveel mogelijk te beperken.
Leuk feitje.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kernramp van Tsjernobyl. Er wordt getoond hoe de ramp tot stand kwam, wat de desastreuze gevolgen waren en wie de mensen waren die hun leven opofferden om de impact zoveel mogelijk te beperken.
Dat weet je bij hem maar nooit.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Napo, volgensmij was GGMM niet serieus
Pastoor was er wel gelijk bijquote:Op zondag 26 mei 2019 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien dat het bidden tot Maria toch helpt mensen.
Klopt, maar nu ik zijn verhaal lees klinkt het eigenlijk best interessant.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Napo, volgensmij was GGMM niet serieus
Jammer, op zo'n moment zit dan ook echt alles tegen.quote:
halal guys neefquote:Op zondag 26 mei 2019 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is het eerste wat je gaat eten als je thuis bent???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |