Sorry Doublepain. Ik deed een beetje baldadig, dat is niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Doe normaal stelletje mongolen
zo dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scrum
Binnenkort even rdr doen ofnie
Speel je helemaal de tering met poker vriend
Ik heb 2uurtjes gespeeld of zo. Ik heb nog geen saloon of iets dergelijks van binnen gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe je ook mee, ik straight flush je neer maat
Ja wil wel potje pokeren, moet @KnutdeIJsbeer ook even mee doenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scrum
Binnenkort even rdr doen ofnie
Speel je helemaal de tering met poker vriend
Gozer. JR al afgezwommen?quote:
Ik heb het spel sinds november niet aangeraakt, enige wat tof is dat je nu online kan pokeren en als ik verlies knal ik die hele bende neer..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb 2uurtjes gespeeld of zo. Ik heb nog geen saloon of iets dergelijks van binnen gezien
@Saind ook wel als ie de PS4 van zijn vriend even kan jattenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja wil wel potje pokeren, moet @:Knutdeijsbeer ook even mee doen. Maar online raak ik bijna niet aan verder.
[..]
Gozer. JR al afgezwommen?
Nee nog niet. Ik hoop over een week of 6.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja wil wel potje pokeren, moet @:Knutdeijsbeer ook even mee doen. Maar online raak ik bijna niet aan verder.
[..]
Gozer. JR al afgezwommen?
Te overzien dus. Wel mooi dat ie dan in de zomer zijn diploma heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik hoop over een week of 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |