abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187082599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:17 schreef opreis het volgende:
Is de Leclerc hype inmiddels over?
Nog lang niet. Vandaag werd hij weer flink genaaid door Ferrari.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_187082612
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Je kunt je Hamilton complotten ook overdrijven.
Het kan gebeuren, maar het gebeurt wel weer Bottas. Als het bij Ferrari was gebeurd dan had het wel een voorkeursbehandeling geheten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_187082616
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:12 schreef PzKpfw het volgende:
Hamilton val toch dood overal met het 'beste' publiek :r
hij heeft wel gelijk.
pi_187082628
Geweldige kwalificatie van Ricciardo. Goed dat het met Gasly ook steeds wat beter gaat, heeft Red Bull er misschien nog wat aan.

In Bahrein was Leclerc geweldig en daarna schreef iedereen meteen Vettel af. Vettel rijdt niet echt sterk, maar staat in de kwalificatie-battle nu 5-1 voor en is tot nu toe 4/5 races boven Leclerc gefinished (wel mbv Ferrari en een waardeloze strategie van Leclerc 2x).
pi_187082652
Plooij mag weer meer dan 1 vraag stellen. Dolle boel!
  zaterdag 25 mei 2019 @ 16:22:26 #256
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_187082673
Probeert Plooij zojuist Hulkenberg naar zich toe te fluiten?
  zaterdag 25 mei 2019 @ 16:22:45 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187082679
"Giovanazzi had nog een paar meisjes in zijn hoofd van de vorige avond.." :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 25 mei 2019 @ 16:24:39 #258
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_187082714
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:22 schreef beantherio het volgende:
Probeert Plooij zojuist Hulkenberg naar zich toe te fluiten?
Ik zou ook weglopen.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 16:24:46 #259
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_187082720
Plooij bereikt "peak cringe" :')
pi_187082783
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Sow. Vraag me af wat hierop Gasly’s commentaar is.
Die bood wel over de radio direct zijn excuses aan, hij wist dat hij fout zat.

https://streamable.com/7uj0l

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2019 16:29:06 ]
pi_187082840
Wat een slap gelul bij Ziggo, Bottas had er nog wel wat vanaf kunnen krijgen als hij niet zoveel verkeer had.
pi_187082843
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 15:47 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Stoeltje opwarmen voor Kvyat :7
Met hoe goed Kvyat de laatste tijd bezig is zou het me 0,0 verbazen. Aan de andere kant is ook Albon zeer sterk bezig.
pi_187082865
Lachen. Gasly bekijkt aandachtig een A4tje en bij Ziggo weten ze aan de hand van de witte achterkant van het A4tje dat aan de andere kant de details beschreven staat hoe Max Verstappen de rondes rondrijdt en waar Gasly kan verbeteren

:')
pi_187082869
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hier nog levendig.
Gebaseerd op wat? Hij heeft 1 goede kwalificatie gereden dit jaar. En een goede race (waar hij de beste auto had, viel paar plekken terug vanaf zn pole) waar hij pech had met zn motor. Voor de rest is hij de mindere van Vettel die niet vlekkenloos rijdt.
5-1 in kwali en je kan er ook wel vanuit gaan dat het morgen ook 5-1 in de race is.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 16:40:00 #265
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_187082978
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:32 schreef opreis het volgende:

[..]

Gebaseerd op wat? Hij heeft 1 goede kwalificatie gereden dit jaar. En een goede race (waar hij de beste auto had, viel paar plekken terug vanaf zn pole) waar hij pech had met zn motor. Voor de rest is hij de mindere van Vettel die niet vlekkenloos rijdt.
5-1 in kwali en je kan er ook wel vanuit gaan dat het morgen ook 5-1 in de race is.
Ja Vettel is nog niet in goede doen geweest dit jaar volgens mij. Ook lijkt hij inmiddels dit seizoen al opgegeven te hebben. En toch kan Karel nog niet overtuigen ten opzichte van Seb.
pi_187083037
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:40 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ja Vettel is nog niet in goede doen geweest dit jaar volgens mij. Ook lijkt hij inmiddels dit seizoen al opgegeven te hebben. En toch kan Karel nog niet overtuigen ten opzichte van Seb.
Dit is ook het eerste seizoen dat Leclerc zich echt kan meten. Ericsson was nu niet echt goed vergelijkingsmateriaal. Al moet ik zeggen dat Ferrari Leclerc ook al een paar keer geferrari'd heeft.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 16:47:01 #267
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_187083108
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:18 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nog lang niet. Vandaag werd hij weer flink genaaid door Ferrari.
Hij brengt zichzelf wel in die positie door een matige eerste stint te rijden, daarna maakt zijn team de fout.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 25 mei 2019 @ 16:47:28 #268
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_187083116
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Dit is ook het eerste seizoen dat Leclerc zich echt kan meten. Ericsson was nu niet echt goed vergelijkingsmateriaal. Al moet ik zeggen dat Ferrari Leclerc ook al een paar keer geferrari'd heeft.
Moet meten zelfs. En tegen een matige Seb vind ik het te wisselvallig en matig. Maargoed het is nog vroeg in het seizoen.

Ferrari is wel erg consequent in het verkloten.
pi_187083135
quote:

[..]

Het was natuurlijk ook meer onderdeel van de Vettel hetze dan een zelfstandige Leclerc hype. Hij doet het ook helemaal niet slecht. Hij is ongeveer een tiende langzamer dan Vettel gemiddeld, dat is 2 tienden sneller dan Raikkonen, in een auto die niet goed is. Het grootste verschil wordt gemaakt doordat Vettel net wat meer uit zijn snelheid haalt en dat is ook een kwestie van ervaring.

Dat Vettel niet vlekkeloos rijdt zegt me niet zoveel, het zit niet goed met de auto en hij gaat ook vaak alles of niets om nog iets te forceren als hij zich met een banker al van een behoorlijke positie heeft verzekerd. Als hij dan de vangrail schampt of tijd verliest in een bocht is dat niet omdat hij zo slecht aan het rijden is.
pi_187083193
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:47 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Moet meten zelfs. En tegen een matige Seb vind ik het te wisselvallig en matig. Maargoed het is nog vroeg in het seizoen.

Ferrari is wel erg consequent in het verkloten.
Er is duidelijk iets structureels fout aan de auto. Dat heb je niet zomaar op de rit.
pi_187083469
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het was natuurlijk ook meer onderdeel van de Vettel hetze dan een zelfstandige Leclerc hype. Hij doet het ook helemaal niet slecht. Hij is ongeveer een tiende langzamer dan Vettel gemiddeld, dat is 2 tienden sneller dan Raikkonen, in een auto die niet goed is. Het grootste verschil wordt gemaakt doordat Vettel net wat meer uit zijn snelheid haalt en dat is ook een kwestie van ervaring.

Dat Vettel niet vlekkeloos rijdt zegt me niet zoveel, het zit niet goed met de auto en hij gaat ook vaak alles of niets om nog iets te forceren als hij zich met een banker al van een behoorlijke positie heeft verzekerd. Als hij dan de vangrail schampt of tijd verliest in een bocht is dat niet omdat hij zo slecht aan het rijden is.
Jij was een van degene die Leclerc zoveel snelheid toeschreef die ik tot nog toe niet gezien heb. Vettel hetze viel ook wel mee, dat heeft Vettel ook wel een beetje op zich afgeroepen met zijn fouten de laatste jaren natuurlijk.
Ik vind het een beetje te makkelijk om nu te zeggen dat Raikkonen 3 tienden langzamer was dan Vettel, en dat omdat Vettel, niet in goede doen dit jaar) dit jaar (volgens jou) 1 tienden sneller is dan Leclerc. Leclerc dan ook maar 2 tienden sneller is dan Raikkonen.
Ik vind het ook weer typisch dat je stelt dat Vettel slecht rijdt jou niet zo veel zegt. Die blinde verliefdheid op Vettel kennen we wel van je natuurlijk. Laten we lekker al Vettel zn fouten op Ferrari afschuiven en zo ons beeld van Vettel de geweldige in stand houden.
En de checklist is al helemaal compleet nadat je gemeld hebt dat Hamilton ondanks dat hij boven Bottas kwalificeerd dat dat de schuld is van mercedes.
  Moderator zaterdag 25 mei 2019 @ 17:17:41 #272
446930 crew  ESF1Gamer
pi_187083596
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 17:10 schreef opreis het volgende:

[..]

Jij was een van degene die Leclerc zoveel snelheid toeschreef die ik tot nog toe niet gezien heb. Vettel hetze viel ook wel mee, dat heeft Vettel ook wel een beetje op zich afgeroepen met zijn fouten de laatste jaren natuurlijk.
Ik vind het een beetje te makkelijk om nu te zeggen dat Raikkonen 3 tienden langzamer was dan Vettel, en dat omdat Vettel, niet in goede doen dit jaar) dit jaar (volgens jou) 1 tienden sneller is dan Leclerc. Leclerc dan ook maar 2 tienden sneller is dan Raikkonen.
Ik vind het ook weer typisch dat je stelt dat Vettel slecht rijdt jou niet zo veel zegt. Die blinde verliefdheid op Vettel kennen we wel van je natuurlijk. Laten we lekker al Vettel zn fouten op Ferrari afschuiven en zo ons beeld van Vettel de geweldige in stand houden.
En de checklist is al helemaal compleet nadat je gemeld hebt dat Hamilton ondanks dat hij boven Bottas kwalificeerd dat dat de schuld is van mercedes.
Probeer nou niet teveel in te gaan op de act van Weltnogwat
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_187083683
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:47 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hij brengt zichzelf wel in die positie door een matige eerste stint te rijden, daarna maakt zijn team de fout.
Die eerste stint was beter dan die van Vettel. Alleen die mocht nog een keer. Leclerc niet.en daar is hij terecht boos over.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_187083736
quote:

[..]

Als je steeds aan de kant moet voor je teamgenoot die dan niet sneller blijkt te zijn en vervolgens op een rare strategie verder moet (extreem lang doorrijden op een setje banden), wat je ook tijd kost is dat meer aan Ferrari dan aan Leclerc te wijten.
pi_187083854
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 17:24 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Als je steeds aan de kant moet voor je teamgenoot die dan niet sneller blijkt te zijn en vervolgens op een rare strategie verder moet (extreem lang doorrijden op een setje banden), wat je ook tijd kost is dat meer aan Ferrari dan aan Leclerc te wijten.
Dan moet je voor je teamgenoot kwalificeren en bij hem wegrijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')