abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_187245247
registreer om deze reclame te verbergen
Vorige week met mijn vrouw een dagje Aken gedaan per bus. Dan kom je langs het MECC. Ze zijn er klaar voormecc.jpg?maxheight=450&maxwidth=800
Atheisten geloven het ongelooflijkste
pi_187245309
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 21:00 schreef WhiteBeard het volgende:
Vorige week met mijn vrouw een dagje Aken gedaan per bus. Dan kom je langs het MECC. Ze zijn er klaar voor[ afbeelding ]
Wtf :') :')
pi_187245358
quote:
Vorige week met mijn vrouw een dagje Aken gedaan per bus. Dan kom je langs het MECC. Ze zijn er klaar voor[ afbeelding ]
Lol :D
Je zou bijna denken zo dat ze het binnen hebben
pi_187245436
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 21:03 schreef Momo... het volgende:

[..]

Lol :D
Je zou bijna denken zo dat ze het binnen hebben
Pardon my ignorance, maar wordt er überhaupt wel eens een concert georganiseerd in het MECC?
pi_187245503
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 21:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Pardon my ignorance, maar wordt er überhaupt wel eens een concert georganiseerd in het MECC?
https://www.mecc.nl/nl/be(...)3-sterren-in-concert
noordhal_feest1.jpg
Zo te zien wel eens.
Hoop niet dat dat betekend dat het een galmbak is
  maandag 3 juni 2019 @ 21:10:29 #206
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_187245557
Je mag denk ik hetzelfde verwachten als bij de IJsselhallen en de Brabanthallen. Bagger geluid en belabberde logistiek.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
>>>> Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken <<<<
Don't give up: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
pi_187245574
Wie had gedacht dat ze hier in Limburg juist op een wat arrogante manier mee omgaan _O-
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 3 juni 2019 @ 21:11:53 #208
163650 crew  Greys
Nee.
pi_187245602
Niemand kan iig ontkennen dat ze daar erg enthousiast zijn. :D Dat vind ik dan wel mooi.

Al vind ik het blokkeren van de duizenden hotelkamers en die boodschap op het MECC wel een tikkie voorbarig en idd tikkie arrogant.. Behalve als Giel gelijk had en de hele inschrijving fake is maar dat kan ik me werkelijk niet voorstellen. :P
Koutist in opleiding.
pi_187245856
17,5 meter hoog. Tel Aviv was 20 meter en dat was al laag. MEO Arena in Portugal was bijvoorbeeld 38 meter.
pi_187246091
quote:
Ja...

doe maar niet.
pi_187246271
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2019 21:11 schreef Greys het volgende:
Niemand kan iig ontkennen dat ze daar erg enthousiast zijn. :D Dat vind ik dan wel mooi.

Al vind ik het blokkeren van de duizenden hotelkamers en die boodschap op het MECC wel een tikkie voorbarig en idd tikkie arrogant.. Behalve als Giel gelijk had en de hele inschrijving fake is maar dat kan ik me werkelijk niet voorstellen. :P
Ik ken MECC alleen van die dure kunstbeurs... misschien betekent dit dat ze heel rijk zijn en de Avrotros hebben omgekocht ;)

Mocht de keuze op Maastricht vallen dan zullen ze wel iets verzinnen rondom het Europese karakter van die stad, het Verdrag van Maastricht enzo.
pi_187246577
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 21:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

David Bowie had in 1990 een concert daar; 16.000 toeschouwers
Atheisten geloven het ongelooflijkste
pi_187247059
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik vind Maastricht wel de mooiste stad van ons land. En wat is het criterium om 'Nederlands' te zijn als provincie? Veel lompe en afgezaagde mensen?

Let wel, ik vind Limburg ook een eindje rijden, maar je doet alsof het in Turkmenistan ligt ;)
Qua landschap bedoel ik. Limburg ziet eruit als zoveel streken in het buitenland. Als je de internationale gemeenschap naar je land krijgt, dan is het jammer dat het juist daar moet gebeuren. Het Groningse landschap is behoorlijk lelijk, maar wel typisch Nederlands. Dat we heel Flevoland uit het water halen is ook typisch Nederlands. Limburg is dat niet.
Als je veel lompe mensen wil, dan moet je een stuk noordelijker zijn dan Limburg :P
  Moderator maandag 3 juni 2019 @ 23:34:48 #215
351614 crew  ijs_beer
Consequent incompetent
pi_187248745
quote:
Als men dit in Amsterdam zo zou doen zou er moord en brand geschreeuwd worden over arrogantie. :P _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_187249582
quote:
Wel gaaf om te zien :D maar ik raak nog niet meteen enthousiast als ik het MECC zie. Lijkt me geen mooie zaal, wel erg laag. Ik heb nog steeds liever Ahoy of ZiggoDome. Is voor de meeste Nederlanders ook veel dichterbij natuurlijk.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 00:36:38 #217
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187249689
Ik heb nog liever dat het toch in Amsterdam wordt gedaan dan in Maastricht :')

Niets mis met Maastricht, maar wat ze nu doen is ook wel een beetje apart.
Koel en donker bewaren
pi_187254398
quote:
Meh...

VS wow:

Dat kan je dus doen met een hoge zaal. Ik zou het gewoon niet snappen als we een dergelijk groot TV evenement niet in Ahoy of Ziggo Dome zouden houden.
pi_187254475
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 21:52 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

David Bowie had in 1990 een concert daar; 16.000 toeschouwers
Dat is 30 jaar geleden, ruim voor de komst van internet om maar een idee te geven. De productiestandaarden liggen inmiddels wel wat hoger.

Heeft er in het MECC deze eeuw nog een evenement plaatsgevonden dat als enig referentiekader kan dienen?

In de Ziggo Dome staan zeer regelmatig de grootste artiesten. In Ahoy de laatste jaren wat minder maar ook daar wordt nog ieder jaar de Vrienden van Amstel Live georganiseerd. Zeker een productie die zich qua spektakel kan meten met het Songfestival.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator dinsdag 4 juni 2019 @ 12:38:40 #220
163650 crew  Greys
Nee.
pi_187254480
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 12:30 schreef Ikbenjandeboer het volgende:

[..]

Meh...

VS wow:

Dat kan je dus doen met een hoge zaal. Ik zou het gewoon niet snappen als we een dergelijk groot TV evenement niet in Ahoy of Ziggo Dome zouden houden.
Welkom op het Songfestivalforum, jandeboer! w/

En ja, ik denk er hetzelfde over. Ze moeten gewoon gaan voor de allerbeste mogelijkheden. Sorry Maastricht, je bent een prachtig mooie stad verder. :P
Koutist in opleiding.
pi_187255035
quote:
En ja, ik denk er hetzelfde over. Ze moeten gewoon gaan voor de allerbeste mogelijkheden. Sorry Maastricht, je bent een prachtig mooie stad verder. :P
Het is ook absoluut niet mijn bedoeling om Maastricht af te vallen als stad hoor. Zelf heb ik anderhalf jaar in Limburg gewerkt en deels gewoond. Met regelmaat heb ik met plezier in Maastricht mogen vertoeven. Niks tegen Maastricht dus. Prachtige stad.

Laten we niet vergeten dat het ESF voornamelijk een TV evenement is en wanneer wij ons als Nederlanders op een overweldigende manier aan de wereld willen laten zien we de beste faciliteiten tot onze beschikking moeten hebben. In Nederland hebben we twee zalen die dat mogelijk kunnen maken en daarmee hou je Amsterdam en Rotterdam over als kandidaat stad. Het maakt mij niet uit op welke van deze twee steden zal vallen.

En we moeten schrikbeelden over enorme toeristenstromen toch ook een beetje relativeren. Als er 20.000 mensen en nog een 1500 tal journalisten naar stad toe komen dan valt dit toch wel mee. Ik bedoel: Feyenoord speelt iedere twee weken thuis voor meer dan 50.000 toeschouwers. Deze komen echt niet allemaal uit omgeving Rotterdam.

Hetzelfde geldt voor Amsterdam. Daar heeft Ajax afgelopen jaar ook zo'n 30 thuiswedstrijden gespeeld voor meer dan 50.000 toeschouwers. Het gebeurt ook regelmatig dat er tijdens een thuiswedstrijd ook een evenement in de AFAS en Ziggo Dome aan de gang is. Dat wordt ook altijd in goede banen geleid. Deze steden kunnen een ESF met gemak aan.
pi_187255279
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 13:18 schreef Ikbenjandeboer het volgende:

[..]

Het is ook absoluut niet mijn bedoeling om Maastricht af te vallen als stad hoor. Zelf heb ik anderhalf jaar in Limburg gewerkt en deels gewoond. Met regelmaat heb ik met plezier in Maastricht mogen vertoeven. Niks tegen Maastricht dus. Prachtige stad.

Laten we niet vergeten dat het ESF voornamelijk een TV evenement is en wanneer wij ons als Nederlanders op een overweldigende manier aan de wereld willen laten zien we de beste faciliteiten tot onze beschikking moeten hebben. In Nederland hebben we twee zalen die dat mogelijk kunnen maken en daarmee hou je Amsterdam en Rotterdam over als kandidaat stad. Het maakt mij niet uit op welke van deze twee steden zal vallen.

En we moeten schrikbeelden over enorme toeristenstromen toch ook een beetje relativeren. Als er 20.000 mensen en nog een 1500 tal journalisten naar stad toe komen dan valt dit toch wel mee. Ik bedoel: Feyenoord speelt iedere twee weken thuis voor meer dan 50.000 toeschouwers. Deze komen echt niet allemaal uit omgeving Rotterdam.

Hetzelfde geldt voor Amsterdam. Daar heeft Ajax afgelopen jaar ook zo'n 30 thuiswedstrijden gespeeld voor meer dan 50.000 toeschouwers. Het gebeurt ook regelmatig dat er tijdens een thuiswedstrijd ook een evenement in de AFAS en Ziggo Dome aan de gang is. Dat wordt ook altijd in goede banen geleid. Deze steden kunnen een ESF met gemak aan.
Helemaal mee eens :Y het zou eerlijk gezegd best wel raar zijn als ze niet voor één van deze twee steden kiezen. Al derde mogelijkheid zou Arnhem dan nog logischer zijn. Ik zie niet in waarom je voor zo’n lage zaal zou kiezen, dan hebben we straks nog een kleiner podium dan in Tel Aviv.
pi_187257662
songfestivalNL twitterde op dinsdag 04-06-2019 om 16:19:50 Ook Den Haag heeft zich gemeld voor organisatie #songfestival 2020, maar of zij ook doorzetten hangt van het pakket van eisen af https://t.co/rRzHMpRfp1 reageer retweet
Ik gok dat één van de eisen een dak is.
pi_187259085
Toch leuk dat bepaalde steden zoals M'tricht hun best doen. Utrecht heeft zich ook officieel aangemeldt :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_187259195
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:22 schreef Em31 het volgende:
songfestivalNL twitterde op dinsdag 04-06-2019 om 16:19:50 Ook Den Haag heeft zich gemeld voor organisatie #songfestival 2020, maar of zij ook doorzetten hangt van het pakket van eisen af https://t.co/rRzHMpRfp1 reageer retweet
Ik gok dat één van de eisen een dak is.
Gewoon met matjes op het malieveld toch? Dan het weer van vanavond hebben :D
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')