Die heb ik nu net gegeten na mijn een flink bord met een zuurkool ovenschotel die ik ook al op had eerder vanavond.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Snap ik. Je moet nog een beetje ruimte over houden voor de shoarma.
Ik denk dat we hier niet over door moeten gaan, en ik maar eens shoarma in de pan ga mikken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar denk je dat Voxs je grapje leuk vond?
Die Poolse bruiden worden steeds meer betaalbaarder?quote:
Je kan mij ook een vergezellen bij een tent waar ik het wel eens eerder over heb gehad.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier niet over door moeten gaan, en ik maar eens shoarma in de pan ga mikken.
Daarom heb jij je er nog niet mee te bemoeien. Je had ook niets kunnen posten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar denk je dat Voxs je grapje leuk vond?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die politieman onder je bureau toen dan![]()
Ik heb het in huis, als je ook zin hebt dan ben je welkom.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:21 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je kan mij ook een vergezellen bij een tent waar ik het wel eens eerder over heb gehad.
Daar moet ik straks ook nog naar toe ben ik bang voor. Want ik blijf weer honger krijgen. Nu heb ik een goede eigenschap dat ik zowaar niet dik kan worden.
Geen idee, heb de laatste catalogus nog niet gezienquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die Poolse bruiden worden steeds meer betaalbaarder?
het is veel lastiger om te raden als je vanuit het niets begint te tekenen vind ikquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Raad het plaatje.
[ afbeelding ]
Zoiets. Iedereen is welkom![]()
Als extra service stuur ik eenieder die daar prijs op stelt elke dinsdagavond een dm met een reminder
Ik mag toch gewoon m'n mening geven? Het schiet niet op als we allemaal niets gaan posten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom heb jij je er nog niet mee te bemoeien. Je had ook niets kunnen posten.
Kan ik me goed voorstellen. Ik heb een archief en soms weet ik zelf echt niet meer wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
het is veel lastiger om te raden als je vanuit het niets begint te tekenen vind ik
Wat is de bedoeling dat er geraden wordt wat jij ermee bedoelt?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Raad het plaatje.
[ afbeelding ]
Zoiets. Iedereen is welkom![]()
Als extra service stuur ik eenieder die daar prijs op stelt elke dinsdagavond een dm met een reminder
Ohw ik ook niet, is er alweer een update?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, heb de laatste catalogus nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |