Ga je meedoen? Leukquote:
Goffer! En dat vertel je me nu pasquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa tonja lult tegen ons en wij typen terug. Als ze naar de plee moet hoor je altijd de wc doortrekken. En biertjes openmaken hoor je ook altijd
Ik deze:quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld.
https://www.getloud.nl/sony-mdr-xb950n1/
Dan hebben deelnemers aan de tekenshow meer last van mijn buren dan ik.
Als het goed is
Die politieman onder je bureau toen danquote:
Nee, ik heb het over sommige posts van je, waarin je de draak steekt met anderen, waarbij je zelf dan blijkbaar geen moeite hebt om respect te laten varen. Overigens vind ik die eeuwige opmerkingen van een hoop mensen over Prisha's lengte ook niet grappig. En zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar was ik dan degene die steken onder water deed? Ik zeg toch alleen maar wat ik er van vind? En ik zie ook niet in wat er hypocriet aan is.
Ohw! Jeugdsentiment. Mijn pa had de halve kelder volgebouwd met zo'n modelspoorgedoetje. Leukquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik deze:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben vergeten hem te voeren, ik geloof dat ie dood is.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die politieman onder je bureau toen dan![]()
poor guyquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben vergeten hem te voeren, ik geloof dat ie dood is.
Het rook hier laatst wat vreemd...
Is die plamuurl*l nou al geweest, of blijft deze voorlopig in de doos?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik deze:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 5 verhuisdozen vol met treinspul.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw! Jeugdsentiment. Mijn pa had de halve kelder volgebouwd met zo'n modelspoorgedoetje. Leuk
goffer. Wij konden alleen horenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, beetje stom ook. Was best wel een geile agent. Om te zien dan hè
Grote lach is goedquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
goffer. Wij konden alleen horen![]()
Nah. Gekheid. Tekenshow is altijd superleuk. Ik sluit altijd met een grote lach af. Doe je goed
quote:
Sommige opmerkingen zijn niet al te tactisch maar negeren is ook een kunst.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over sommige posts van je, waarin je de draak steekt met anderen, waarbij je zelf dan blijkbaar geen moeite hebt om respect te laten varen. Overigens vind ik die eeuwige opmerkingen van een hoop mensen over Prisha's lengte ook niet grappig. En zo hebben we allemaal wel wat.
Dus laat mij lekker posten en verder met rust graag, dank je.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
goffer. Wij konden alleen horen![]()
Nah. Gekheid. Tekenshow is altijd superleuk. Ik sluit altijd met een grote lach af. Doe je goed
quote:
Nah.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dus laat mij lekker posten en verder met rust graag, dank je.
Die heb ik nu net gegeten na mijn een flink bord met een zuurkool ovenschotel die ik ook al op had eerder vanavond.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Snap ik. Je moet nog een beetje ruimte over houden voor de shoarma.
Ik denk dat we hier niet over door moeten gaan, en ik maar eens shoarma in de pan ga mikken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar denk je dat Voxs je grapje leuk vond?
Die Poolse bruiden worden steeds meer betaalbaarder?quote:
Je kan mij ook een vergezellen bij een tent waar ik het wel eens eerder over heb gehad.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier niet over door moeten gaan, en ik maar eens shoarma in de pan ga mikken.
Daarom heb jij je er nog niet mee te bemoeien. Je had ook niets kunnen posten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar denk je dat Voxs je grapje leuk vond?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die politieman onder je bureau toen dan![]()
Ik heb het in huis, als je ook zin hebt dan ben je welkom.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:21 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je kan mij ook een vergezellen bij een tent waar ik het wel eens eerder over heb gehad.
Daar moet ik straks ook nog naar toe ben ik bang voor. Want ik blijf weer honger krijgen. Nu heb ik een goede eigenschap dat ik zowaar niet dik kan worden.
Geen idee, heb de laatste catalogus nog niet gezienquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die Poolse bruiden worden steeds meer betaalbaarder?
het is veel lastiger om te raden als je vanuit het niets begint te tekenen vind ikquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Raad het plaatje.
[ afbeelding ]
Zoiets. Iedereen is welkom![]()
Als extra service stuur ik eenieder die daar prijs op stelt elke dinsdagavond een dm met een reminder
Ik mag toch gewoon m'n mening geven? Het schiet niet op als we allemaal niets gaan posten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom heb jij je er nog niet mee te bemoeien. Je had ook niets kunnen posten.
Kan ik me goed voorstellen. Ik heb een archief en soms weet ik zelf echt niet meer wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
het is veel lastiger om te raden als je vanuit het niets begint te tekenen vind ik
Wat is de bedoeling dat er geraden wordt wat jij ermee bedoelt?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Raad het plaatje.
[ afbeelding ]
Zoiets. Iedereen is welkom![]()
Als extra service stuur ik eenieder die daar prijs op stelt elke dinsdagavond een dm met een reminder
Ohw ik ook niet, is er alweer een update?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, heb de laatste catalogus nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |