Ga je meedoen? Leukquote:
Goffer! En dat vertel je me nu pasquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa tonja lult tegen ons en wij typen terug. Als ze naar de plee moet hoor je altijd de wc doortrekken. En biertjes openmaken hoor je ook altijd
Ik deze:quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld.
https://www.getloud.nl/sony-mdr-xb950n1/
Dan hebben deelnemers aan de tekenshow meer last van mijn buren dan ik.
Als het goed is
Die politieman onder je bureau toen danquote:
Nee, ik heb het over sommige posts van je, waarin je de draak steekt met anderen, waarbij je zelf dan blijkbaar geen moeite hebt om respect te laten varen. Overigens vind ik die eeuwige opmerkingen van een hoop mensen over Prisha's lengte ook niet grappig. En zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar was ik dan degene die steken onder water deed? Ik zeg toch alleen maar wat ik er van vind? En ik zie ook niet in wat er hypocriet aan is.
Ohw! Jeugdsentiment. Mijn pa had de halve kelder volgebouwd met zo'n modelspoorgedoetje. Leukquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik deze:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben vergeten hem te voeren, ik geloof dat ie dood is.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die politieman onder je bureau toen dan![]()
poor guyquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben vergeten hem te voeren, ik geloof dat ie dood is.
Het rook hier laatst wat vreemd...
Is die plamuurl*l nou al geweest, of blijft deze voorlopig in de doos?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik deze:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 5 verhuisdozen vol met treinspul.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw! Jeugdsentiment. Mijn pa had de halve kelder volgebouwd met zo'n modelspoorgedoetje. Leuk
goffer. Wij konden alleen horenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, beetje stom ook. Was best wel een geile agent. Om te zien dan hè
Grote lach is goedquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
goffer. Wij konden alleen horen![]()
Nah. Gekheid. Tekenshow is altijd superleuk. Ik sluit altijd met een grote lach af. Doe je goed
quote:
Sommige opmerkingen zijn niet al te tactisch maar negeren is ook een kunst.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over sommige posts van je, waarin je de draak steekt met anderen, waarbij je zelf dan blijkbaar geen moeite hebt om respect te laten varen. Overigens vind ik die eeuwige opmerkingen van een hoop mensen over Prisha's lengte ook niet grappig. En zo hebben we allemaal wel wat.
Dus laat mij lekker posten en verder met rust graag, dank je.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
goffer. Wij konden alleen horen![]()
Nah. Gekheid. Tekenshow is altijd superleuk. Ik sluit altijd met een grote lach af. Doe je goed
quote:
Nah.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dus laat mij lekker posten en verder met rust graag, dank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |