SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-nee-![]()
Dan hadden ze bij United dus gewoon een goed verhaal. Toezeggingen wat betreft rol in de selectie en andere aankomende transfers. Zo’n transfer komt voor een club als United niet uit de lucht vallen, die hebben dan een plan.-nee-![]()
Ze hebben daar al jaren geen plan, dus dat lijkt me vrij bijzonder.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:07 schreef Marsenal het volgende:
Dan hadden ze bij United dus gewoon een goed verhaal. Toezeggingen wat betreft rol in de selectie en andere aankomende transfers. Zo’n transfer komt voor een club als United niet uit de lucht vallen, die hebben dan een plan.Oh.![]()
Het is niet alsof zo’n club vijftien jaar achterover kan hangen terwijl het kut gaat, dat is nog onwaarschijnlijker.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben daar al jaren geen plan, dus dat lijkt me vrij bijzonder.
[ Bericht 0% gewijzigd door Marsenal op 24-05-2019 22:35:56 ]-nee-![]()
Wat vind je van van der gaags aanstellingquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bergkamp wilde nog steeds veel multifunctionele spelers opleiden zei hij een paar jaar geleden (lol)
Bij Ajax heb ik het idee dat het ook niet allemaal meer zo vooruitstrevend gaat als de bedoeling was, gezien de aanstellingen van types als Heitinga voor de -19![]()
wat heeft dat met de video afdeling te maken?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, op shirts van 90-120 euro zit geen marge?![]()
Oh ik dacht dat we het hier over de shirts hadden. Excuus.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft dat met de video afdeling te maken?![]()
De Glazers maken miljoenen over United, zolang het geld blijft stromen vinden ze het niet echt een probleem.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is niet alsof zo’n club vijftien jaar achterover kan hangen terwijl het kut gaat, dat is nog onwaarschijnlijker.![]()
Ik begrijp dat PSG het reserve elftal opheft, waardoor de transfer van Bakker naar PSG op losse schroeven is komen te staan.
Ben benieuwd waar die jongen dan heen gaat.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zou het echt heel bijzonder vinden als De Ligt naar Manchester gaat. De laatste jaren is het echt dramatisch voetballen dit, met afgelopen seizoen wel als dieptepunt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ja had niet anders verwacht na dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wachtlijst van 35.000 mensen voor een seizoenkaart (lol)Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
United heeft toch een transfer verbod? Never mind, dat was Chelski.
[ Bericht 27% gewijzigd door Schanulleke op 25-05-2019 10:37:18 ]Life is what you make it.![]()
dat is meer dan er in de Meer kon, toch jammer dat er mensen zijn met kaarten die niet op komen dagenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wachtlijst van 35.000 mensen voor een seizoenkaart (lol)![]()
Op de dag van de huldiging was ik in New York, had een sjaaltje meegenomen om leuk kiekje te schieten op Rockefeller center. Loopt er ineens een gast in Juventus shirt langshij moest lachen en wilde samen op de foto met die sjaal.
Voetbal verbindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, lief dagboek.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Op de dag van de huldiging was ik in New York, had een sjaaltje meegenomen om leuk kiekje te schieten op Rockefeller center. Loopt er ineens een gast in Juventus shirt langshij moest lachen en wilde samen op de foto met die sjaal.
Voetbal verbindtLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, lief dagboek.
Ik word helemaal hyped van for filmpjes van nvar en Brobbey op vi. Man, er belooft weer veel moois aan te komen. Wat een prachtige opleiding heeft ons mooie Ajax toch!Life is what you make it.![]()
we hebben het over Manchester United toch ?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:37 schreef RensAjacied het volgende:
United doet toch nooit mee om de prijzen in Engeland en/of CL. Rare keuze.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Brobbey wordt echt niksquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Leuk!
Ik word helemaal hyped van for filmpjes van nvar en Brobbey op vi. Man, er belooft weer veel moois aan te komen. Wat een prachtige opleiding heeft ons mooie Ajax toch!Groot fan van User Wotte![]()
Volgens mij is dat een prima trainer voor zover ik hem ken, heeft een opleiding gehad in Portugal tot trainer dus zal ook wel wat nieuwe invloeden brengen wat Overmars graag wil (was ook met Ten Hag en Schreuder zo). Weet alleen niet of hij goed aanvallend voetbal op de mat kan brengen, maar we zullen het zien. Als nvar in Jong Ajax gaat spelen ga ik dat sowieso wel weer vaker kijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat vind je van van der gaags aanstellingOh.![]()
Verhuurperiode aan PEC Zwolle, daarna naar Ludogorets.quote:
Over tien jaar lachen we erom dat hij een groot talent werd genoemd.Oh.![]()
Nouja groot is hij wel. Technisch echt zwak lol. Laat de ballen van zijn voet afspringen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verhuurperiode aan PEC Zwolle, daarna naar Ludogorets.
Over tien jaar lachen we erom dat hij een groot talent werd genoemd.Groot fan van User Wotte![]()
Volgens mij is hij niet eens zo heel groot, maar vooral sterk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja groot is hij wel. Technisch echt zwak lol. Laat de ballen van zijn voet afspringen.Oh.![]()
Idd. Fysiek sterk maar komt tekort.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Oneens, juist zijn voetballende vermogen en goede keuzes worden enorm onderschat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Idd. Fysiek sterk maar komt tekort.
Heeft laatste jaar echt heel goede voetballende ontwikkeling doorgemaakt. En mensen die zeggen dat hij op zijn fysiek teert, tuurlijk doet hij dat maar zijn fysiek en snelheid gaan ook op profniveau gewoon een wapen zijn.
Beetje hetzelfde als dat je zegt dat Mbappe zonder zijn snelheid een stuk minder goed zou zijn. Ja duh![]()
![]()
Lukaku v0.5.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Leuk!
Ik word helemaal hyped van for filmpjes van nvar en Brobbey op vi. Man, er belooft weer veel moois aan te komen. Wat een prachtige opleiding heeft ons mooie Ajax toch!![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 13:22:52Team news from @JohnHeitinga! 📄Reiziger; Regeer, Rensch, J. Timber, Salah-Eddine; Q. Timber, Llansana, Taylor; nvar; Brobbey, Hansen. #AjaxO19 #ajafey reageer retweet
Oh.![]()
Schijnt iemand te zijn neergestoken.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wtf.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schijnt iemand te zijn neergestoken.
Waarom doen mensen dat bij een jeugdwedstrijd
Oh.![]()
Eens, dat moet verboden worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of nja waarom doen mensen dat sowieso berhaupt.![]()
Raar dat Feyenoord mensen heeft meegenomen.
Dan vraag je er ook om natuurlijk. (al zal Ajax hier wel de schuld van krijgen)![]()
Dacht dat alleen familie en genodigden welkom waren (van beide kanten).quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:14 schreef GGMM het volgende:
Dan vraag je er ook om natuurlijk. (al zal Ajax hier wel de schuld van krijgen)![]()
Raar dat ouders hun kinderen willen zien spelen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:14 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:14 schreef GGMM het volgende:
![]()
Elvis schijnt ook gespot te zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schijnt iemand te zijn neergestoken.![]()
De Rabobank jongen.. Ik heb het je altijd gezegd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je ziet hoe dat vliegtuig het stadion in ramt dat moet haast wel bewust geweest zijn.![]()
Zal het wel verdiend hebbenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:27 schreef GGMM het volgende:
Als je wil weten wat er is gebeurd moet je gewoon even de youtube-comments in de gaten houden.
[ afbeelding ]![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Uitsupporters bij Klassiekers lijkt me nu wel voorgoed voorbij.![]()
Dit staat op Ajaxshowtime:quote:Ik ben op de toekomt . Dit gebeurde er : Er was een kans voor Feyenoord . En een deel van de tribune juigte . Dus het vak waar F en de UA staan keken al daarheen met verbazing . Kort daarna riepen een paar Feyenoorders nog wat naar ons toe. Ja toen ging het mis en bestormde iedereen gelijk daar naartoe .quote:Feyenoorders hebben geprovoceerd, Ajax aanhang viel ze toen aan wordt nu bevestigd door aanwezigen. Beide hebben schuld. Grootste fout is door Ajax dat ze niet de toekomst open gegooid hebben en gewoon Ajax-fans hebben toegelaten, feyenoorfamilies etc hadden geweerd moeten worden![]()
Natuurlijk zeggen ze dat er geprovoceerd werd, ze kunnen moeilijk zeggen 'we sporen niet en dus vielen we ze aan omdat ze voor de tegenstander juichen'quote:![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Natuurlijk zeggen ze dat er geprovoceerd werd, ze kunnen moeilijk zeggen 'we sporen niet en dus vielen we ze aan omdat ze voor de tegenstander juichen'![]()
![]()
Kan natuurlijk ook niet om zo je eigen club aan te moedigen. Het zou verboden moeten worden (GroenLinks is het hiermee eens).![]()
In het thuisvak in Madrid gingen we vijf keer volledig uit ons dak en was er niks aan de hand, maar bij deze gekken kan je niet eens naar een jeugdwedstrijd kijken als je voor de tegenstander bent![]()
![]()
Dat lijkt me sterk, maar we wachten het afquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:41 schreef TheArt het volgende:
Er gaat een verhaal rond dat Kuyt neergestoken zou zijn.![]()
Lees ook dat Elvis gespot isquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:41 schreef TheArt het volgende:
Er gaat een verhaal rond dat Kuyt neergestoken zou zijn.![]()
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:41 schreef TheArt het volgende:
Er gaat een verhaal rond dat Kuyt neergestoken zou zijn.Oh.![]()
Hou eens op met dit soort onzin te verspreiden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:41 schreef TheArt het volgende:
Er gaat een verhaal rond dat Kuyt neergestoken zou zijn.AFCA!![]()
Ik lees dat alleen familieleden en genodigden welkom waren. Apart dat harde kern er wel bij is. Die hebben wel een enorme status bij Ajax, daar mag wel wat aan gebeuren![]()
Daar is onze insiderquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou eens op met dit soort onzin te verspreiden.![]()
![]()
Snap die verering van die halve criminelen ook nooit zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees dat alleen familieleden en genodigden welkom waren. Apart dat harde kern er wel bij is. Die hebben wel een enorme status bij Ajax, daar mag wel wat aan gebeurenOh.![]()
Net zoals dat ze een apart vak kregen vooraan bij de huldiging, complete waanzinquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees dat alleen familieleden en genodigden welkom waren. Apart dat harde kern er wel bij is. Die hebben wel een enorme status bij Ajax, daar mag wel wat aan gebeuren![]()
Hebben een bepaalde macht of invloed oid. Komen natuurlijk gelijk met 200 man tegenover 30 man beveiliging of zo. Dat weten ze zelf dondersgoedquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap die verering van die halve criminelen ook nooit zo.![]()
Anders zullen ze wel ergens middenin de massa gaan vechten omdat mensen niet meedoen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Net zoals dat ze een apart vak kregen vooraan bij de huldiging, complete waanzinOh.![]()
Als Ajax willens en wetens deze idioten uitnodigt, is dat toch laakbaar handelen van de club?
Er zit nota bene iemand tussen die onlangs nog een journalist molesteerde.Van alles is weer waardeloos.![]()
Je kan ze blijkbaar niet crimineel vervolgen / levenslang een stadionverbod geven voor het zijn van staatsdebielen. Dus als ze niet strafrechterlijk zijn te vervolgen heb je als club zo goed als geen handvat om iets te doen en dat te handhaven.
Want zo'n groep debielen wil je niet zich laten vereenzelvigen met je club.![]()
Deden ze uit voorzorg omdat ze anders weer het veld zouden bestormen om vooraan te staan. Soms moet je concessies doen om problemen te voorkomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Net zoals dat ze een apart vak kregen vooraan bij de huldiging, complete waanzinAFCA!![]()
mee eensquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap die verering van die halve criminelen ook nooit zo.![]()
Wat een volk.twitter:ThomasFR1908 twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 16:25:48@FRFC1908 @telegraaf @Kuyt Vrouwen en kinderen aanvallen,wat een zielig laf volk is het toch https://t.co/1F6MalPDoj reageer retweet
![]()
![]()
Ik denk dat iedereen in dit topic het er wel mee eens is dat dat totale zwakzinnigen zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:34 schreef onlogisch het volgende:
Wat een volk.twitter:ThomasFR1908 twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 16:25:48@:FRFC1908 @:telegraaf @:Kuyt Vrouwen en kinderen aanvallen,wat een zielig laf volk is het toch https://t.co/1F6MalPDoj reageer retweet
Oh.![]()
Dieren die zich zo gedragen krijgen een spuitje . Ik zie het verschil niet tussen dieren en dat soort wezens.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:34 schreef onlogisch het volgende:
Wat een volk.twitter:ThomasFR1908 twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 16:25:48@:FRFC1908 @:telegraaf @:Kuyt Vrouwen en kinderen aanvallen,wat een zielig laf volk is het toch https://t.co/1F6MalPDoj reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik snap niet zo goed waarom een club als Ajax haar oren laat hangen naar dit soort complete debielen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dieren die zich zo gedragen krijgen een spuitje . Ik zie het verschil niet tussen dieren en dat soort wezens.
Maar volgend seizoen zullen ze wel weer een protestje indienen waarom er toch in godsnaam geen supporters meemogen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bedreigingen vooral . Sarremans krijgt die diertjes in zijn tuin als hij andere diertjes stadionverboden oplegtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom een club als Ajax haar oren laat hangen naar dit soort complete debielen.
Maar volgend seizoen zullen ze wel weer een protestje indienen waarom er toch in godsnaam geen supporters meemogen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Is toch bij elke club zo dat de harde kern invloed heeft. Niet alleen bij Ajax lopen er debielenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom een club als Ajax haar oren laat hangen naar dit soort complete debielen.
Maar volgend seizoen zullen ze wel weer een protestje indienen waarom er toch in godsnaam geen supporters meemogen.AFCA!![]()
Dan nog, bij een besloten pot dit soort lui toelatenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch bij elke club zo dat de harde kern invloed heeft. Niet alleen bij Ajax lopen er debielen
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt, bij Feyenoord ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch bij elke club zo dat de harde kern invloed heeft. Niet alleen bij Ajax lopen er debielen![]()
ja is wel heel vreemdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog, bij een besloten pot dit soort lui toelaten![]()
Er zal vast wel een potje zijn voor beveiliging.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bedreigingen vooral . Sarremans krijgt die diertjes in zijn tuin als hij andere diertjes stadionverboden oplegt![]()
Maar het is wel altijd Ajax waar dit aan de hand is en waar er zeer veel van dat soort figuren rondlopen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch bij elke club zo dat de harde kern invloed heeft. Niet alleen bij Ajax lopen er debielen
Komt ook omdat de rest vd "fans" families zijn en maar een grote club kiezen en rest succesupporters.![]()
Ja met stadionverbod is helemaal bizar. Dat kan nog weleens zware gevolgen voor Ajax hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog, bij een besloten pot dit soort lui toelatenAFCA!![]()
Nog steeds zuur vanwege de CL uitschakeling zo te zien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een fijn leven moet je dan hebbenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:45 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Er zal vast wel een potje zijn voor beveiliging.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: