Zou het nog uitmaken?quote:Op donderdag 30 mei 2019 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je zoveel drinkt zou ik wel vlees eten, vitamine b
Ik ben blij dat ik überhaupt eten naar binnen krijg. Had 3 dagen niet gegeten. Ik drink totdat ik in slaap val maar wil hier niet over mijn alcoholprobleem praten.quote:Op donderdag 30 mei 2019 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je zoveel drinkt zou ik wel vlees eten, vitamine b
Wat goed! Het erge is dat ik het kant en klaar koopquote:Op donderdag 30 mei 2019 16:46 schreef realAIVD het volgende:
Hier als lunch een enorme pannenkoek gegeten in een pannenkoekenresaurant, dat was lang geleden.
Zojuist danmuji gemaakt, oftewel Korean yellow pickled radish (van een grote rettich).
Een deel in halve maantjes gesneden om zo naast het eten te eten en een deel in dunne reepjes om de gimbap (Koreaanse sushirollen) mee te vullen.
[ afbeelding ]
Ik kwam een supersimpel recept tegen waarvoor ik alles behalve de rettich in huis had, vandaarquote:Op donderdag 30 mei 2019 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat goed! Het erge is dat ik het kant en klaar koop![]()
Heerlijk bij pittig of sterk gekruid eten.
Had je nog iets op je pannenkoek?
Okonomiyakiquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:45 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ik kwam een supersimpel recept tegen waarvoor ik alles behalve de rettich in huis had, vandaarHoe authentiek het is, dat weet ik niet. http://www.marecipes.com/danmuji/
En op de pannenkoek zaten appel, rozijnen, allerhande gebrande noten, amandelschaafsel en kaneel...zelf nog wat stroop over gedaan, met veel moeite driekwart op kunnen eten, haha.
Het was net een appeltaart, superlekker!![]()
Maar het aankomende half jaar even geen pannenkoek meer (behalve dan thuis misschien, met lente-ui en/of shiitake)
Heel fijn, daar hebben we namelijk R&P voorquote:Op donderdag 30 mei 2019 15:31 schreef SVW5. het volgende:
[..]
maar wil hier niet over mijn alcoholprobleem praten.
Nachos zijn geweldig. Heb er gelijk trek in.quote:Nacho's smaken trouwens bijzonder goed. Soms kan zoiets simpel zo lekker zijn.
Inderdaad niet moeilijk en makkelijke ingrediëntenquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:45 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ik kwam een supersimpel recept tegen waarvoor ik alles behalve de rettich in huis had, vandaarHoe authentiek het is, dat weet ik niet. http://www.marecipes.com/danmuji/
En op de pannenkoek zaten appel, rozijnen, allerhande gebrande noten, amandelschaafsel en kaneel...zelf nog wat stroop over gedaan, met veel moeite driekwart op kunnen eten, haha.
Het was net een appeltaart, superlekker!![]()
Maar het aankomende half jaar even geen pannenkoek meer (behalve dan thuis misschien, met lente-ui en/of shiitake)
Spekpannenkoek met stroop blijft toch een van de mooiste dingen die r zijnquote:Op donderdag 30 mei 2019 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Inderdaad niet moeilijk en makkelijke ingrediënten
Ik at maandag een grote pannenkoek met al het hartig beleg dat er is en zaterdag eet ik ze weerDan zelf bakken met katenspek, kaas en stroop.
Vanavond gegeten op verjaardag: Lasagne, gevulde pastaschelpen, salade, Turks brood met tapenade en aïoli.
Toe mini magnum.
Nu thee en koekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |