Heerlijk, dat laat ik de bf vaak voor me maken (nog vaker een rauwe andijviestamppot met een saucijsje, trouwens)quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gekookte andijvie, aardappels en saucijsjes.
Ziet er goed uit! Nu al zin weer in mijn bezoek volgende weekquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:42 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Heerlijk, dat laat ik de bf vaak voor me maken (nog vaker een rauwe andijviestamppot met een saucijsje, trouwens)
En nog even een foto van het avondeten dat ik van Shilla heb meegenomen;
bakje jjajangmyeon, zelf ramen noodles bij gekookt en 2 banchan: spicy pickled peppers en zoete lotuswortel.
Die pepers waren veruit het lekkerst!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:54 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
Bourbon...
Ik heb even wat sterks nodig.
2 uur later.. koffie nummer 3...quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
Met perfect gebakken kaisers broodjes.
Even wakker worden op mijn balkonnetje
Oh heerlijk zo’n 12-uurtje altijd.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Tuincentrum werd t niet want niet leuk. Geluncht bij soort strandtent aan het water. 12 Uurtje: Tomatensoep, dikke snee met kroket en een wrap met o.a. quinoa, hazelnoten en tomaat.
Klopt. Het erge is dat ik straks een verjaardag heb met taart, hapjes en avondeten.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh heerlijk zo’n 12-uurtje altijd.
Al heb ik nogal eens dat ik daarna wel voor 12 uur heb gegeten... ben niet zo’n uitgebreide luncher.
als je zoveel drinkt zou ik wel vlees eten, vitamine bquote:Op donderdag 30 mei 2019 15:12 schreef SVW5. het volgende:
[ afbeelding ]
Net gehaald bij de Jumbo. Maïsmeel, zonnebloemolie en zout. Daar kan vrij weinig mis mee zijn denk ik. Ik heb eten wel nodig omdat ik vanaf 8 uur 's ochtends Dommelsch drink.
Vanavond aardappels koken en sperziebonen. Heb ook nog jus over en doe vandaag even geen vlees.
Woops... hier de hele dag cocoonen met mezelf.quote:Op donderdag 30 mei 2019 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klopt. Het erge is dat ik straks een verjaardag heb met taart, hapjes en avondeten.
Maar ik zie wel hoe het gaat. Wat niet past, past niet.
Of uberhaupt iets anders dan chipsquote:Op donderdag 30 mei 2019 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je zoveel drinkt zou ik wel vlees eten, vitamine b
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |