Ik mis je cruiseschip op de achtergrondquote:
Sterkte, beterschapquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Via Twitter hoorde ik van Inso dat het weer wat beter gaat vandaag. Hopelijk snel naar huis.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Sterkte, beterschap
Hij leest mee, toch?
Wat heeft die gekke Pool nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Via Twitter hoorde ik van Inso dat het weer wat beter gaat vandaag. Hopelijk snel naar huis.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft die gekke Pool nu weer gedaan?
twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 22-05-2019 om 10:21:38Erg teleurstellend dat mijn hart er gisternacht tijdelijk besloot mee te stoppen. Gelukkig ben ik nog tussen de levenden. Tevens erg teleurstellend dat de europaleague finale nog altijd in Baku is. reageer retweet
Mooi zoquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Niet best.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 22-05-2019 om 10:21:38Erg teleurstellend dat mijn hart er gisternacht tijdelijk besloot mee te stoppen. Gelukkig ben ik nog tussen de levenden. Tevens erg teleurstellend dat de europaleague finale nog altijd in Baku is. reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:50 schreef O_o_ het volgende:
Na Knut en Inso vind ik dat de derde met hartproblemen in deze SC ook wel kapot moet blijven, hoor.
quote:
quote:
Even wat domheid gequoted.quote:
quote:
Bedankt hansquote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Even wat domheid gequoted.
Voor het eerst in anderhalf maand geweestquote:
Wat is er met je pols danquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor het eerst in anderhalf maand geweest
Pols ging nog steeds aids
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat toch een scheurtje in van Venlo away
Ja dat deed ik al maar dat gaat hem al helemaal niet wordenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
man man man, beter op boksen gaan als je hersteld bent
Veel te dik.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
man man man, beter op boksen gaan als je hersteld bent
Hopelijk was het wel waard dat je hem goed geraakt hebt, anders is het ook wel zonde hequote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat deed ik al maar dat gaat hem al helemaal niet worden
Ja de eerste, daarna was het 5 op 1quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk was het wel waard dat je hem goed geraakt hebt, anders is het ook wel zonde he
Dan koop ik dat shirt voor jequote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Als het echt zo is he, koop ik een shirt van hem #legendarisch
Qua janken bij de scheids zou hij perfect in die competitie passen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:46 schreef Doublepain het volgende:
Luukinho die dan bij het eerste media moment moet gaan hooghouden.
Ik zou dekking zoeken dan lol
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Limburgers zijn een beetje de Mocro's van Nederland
Welk geruchtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:55 schreef Doublepain het volgende:
@:el-stinho
Wat vind jij van het gerucht?
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Luukinho naar Real
Welke grapjas heeft dat verzonnen
Heb je gezien wat ze Caland aangedaan hebben?? Heb je je excuses wel aangeboden namens alle Limburgers?quote:
Lol, dat is in Jugones gezegd. Niet serieus te nemen. Dat programma riep ook dat Barça zou nadenken over Koeman en Ten Hag, terwijl Bartomeu dagelijks aan de pik van Valverde sjort.quote:
Caland is normaal erg goed met Limburgers.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je gezien wat ze Caland aangedaan hebben?? Heb je je excuses wel aangeboden namens alle Limburgers?
Is dat laatst echt zo ja? Walgelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, dat is in Jugones gezegd. Niet serieus te nemen. Dat programma riep ook dat Barça zou nadenken over Koeman en Ten Hag, terwijl Bartomeu dagelijks aan de pik van Valverde sjort.
Bij wijze van spreken, maar Bartomeu verkondigt iedere dag in elk krantje wel hoe geweldig hij Valverde vindt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat laatst echt zo ja? Walgelijk.
Dat valt dus niet in de categorie 'we hebben de volste vertrouwen in trainer xx'?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken, maar Bartomeu verkondigt iedere dag in elk krantje wel hoe geweldig hij Valverde vindt.
Juist wel in die categorie aangezien hij dat al sinds begin januari doet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat valt dus niet in de categorie 'we hebben de volste vertrouwen in trainer xx'?
Hmm ik weet het niet Lans.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Caland is normaal erg goed met Limburgers.
Je kan gewoon niet vechten mietjequote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat deed ik al maar dat gaat hem al helemaal niet worden
Spijtig om te horen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet Lans.
Doorgaans ben ik extra op mijn hoede als Limburgers opeens heel aardig doen.
Eerlijk gezegd heb ik hetzelfde met Marokkanen.
Dan zou ik wel oppassen dat je je evenwicht niet verliest maat.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik pak Caland nog met één hand op mijn rug
(lol)quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik wel oppassen dat je je evenwicht niet verliest maat.
Jij durft alleen met rellenpoederquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik wel oppassen dat je je evenwicht niet verliest maat.
lekker je zaad in een towel spuiten.quote:
Nou nouquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, heb een paar uur geleden de eerste meikever van het jaar gezien
Wat gezellig!! Ik ben benieuwd of hij nog een visje gegeten heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend. Kapo komt zo ook even langs in de SC
Dat meen je niet!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, heb een paar uur geleden de eerste meikever van het jaar gezien
quote:
Meikevers zijn genot.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
@:caland @:kingroland @:onlogisch @:Scrummie2.0 @:lange_lans @:Lenny_Leonard @:jancees @:johannes_vermeer @:kapiteintje @:Doublepain
Harriequote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend. Kapo komt zo ook even langs in de SC
Kapogodquote:
Die zijn groot en brommen enorm. Puur genot. Dom als de neten ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan een meikever?
Kameraad, ben je nu ineens weer mod af? Ik zag je toch gisteren met een blauw kleurtje?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kapogod
[..]
Die zijn groot en brommen enorm. Puur genot. Dom als de neten ook.
Ok.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kapogod
[..]
Die zijn groot en brommen enorm. Puur genot. Dom als de neten ook.
Dronken mensenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Luukinho naar Real
Welke grapjas heeft dat verzonnen
Loetje 2quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Simonis krijgt er weer een zaak bij, de zevende al!
Ik ben nog steeds blauw?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kameraad, ben je nu ineens weer mod af? Ik zag je toch gisteren met een blauw kleurtje?
quote:
Rennen altijd weg voor de rellen uitbrekenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
Dan ben je er en dan is je maat Rens weer weg...
Raar.gifquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh het was zwart met mijn flux aan.
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
Dan ben je er en dan is je maat Rens weer weg...
Bedankt voor je felicitatie op Facebook als enige FOKKERquote:
Hou je bek kapiquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh JC heeft weer een biertje op jongens.
Zo zie je maar wie je maten zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bedankt voor je felicitatie op Facebook als enige FOKKER
Al deed een grote groep het ook per app
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bedankt voor je felicitatie op Facebook als enige FOKKER
Al deed een grote groep het ook per app
Oh, nou je kan nooit vroeg genoeg feliciteren.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We zijn inmiddels 2 maanden verder.
Bedankt.
Ja was een enorm mooie avondquote:
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, nou je kan nooit vroeg genoeg feliciteren.
Had je feestje met de leden?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja was een enorm mooie avond
Alleen als ik zie waar ons electoraat uit bestaat (meer 65+ dan 50+) ben ik nog niet helemaal gerust
G E N O Tquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
AH Excellent met pikante worst en prei.
Nee er was niet echt zon uitslagenavond, maar moest gister wel werken, maar kwamen iemand tegen en die zei mannen ga lekker de kroeg in. Dus dat deden we maar, om 3 uur zaten we in de irishquote:
Ik zag die beelden van de uitslagenavond in Amsterdam en daar kwamen hele enge mensen in beeld bij de PvdA.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee er was niet echt zon uitslagenavond, maar moest gister wel werken, maar kwamen iemand tegen en die zei mannen ga lekker de kroeg in. Dus dat deden we maar, om 3 uur zaten we in de irish
Ok martquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gezellige drukte trouwens hier op dit tijdstip.
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!
Noem je dat werkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vanavond niet maat moet morgenochtend ook weer werken (om half 11)
Morgen dan maar
Oke morgen alleen weinig tijd maatquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vanavond niet maat moet morgenochtend ook weer werken (om half 11)
Morgen dan maar
Lekker manquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morgen gewoon in de keuken ouwe reus.
Dat is geen reden, slechts een voorwaarde.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat het kan waarschijnlijk.
Na je goede antwoord op mijn visvraag mag jij alles zeggen, kameraad.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gezellige drukte trouwens hier op dit tijdstip.
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!
Ramos en Salah in 1 team genotquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
Sergio Ramos is considering leaving Real Madrid after a huge bust up with Florentino Perez, following their Champions League exit to Ajax.
Jurgen Klopp has apparently been in touch with his representatives.
Vind ik leuk!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Na je goede antwoord op mijn visvraag mag jij alles zeggen, kameraad.
Nee, niet helemaal. Maar kan wel wat later beginnen. Kom net uit de stad trouwens, bijna laatste tram gemist....quote:
tot hij op doping betrapt wordtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoeveel jaar gaat Ramos nog mee denk je
Altijd fiets nemen maatjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Maar kan wel wat later beginnen. Kom net uit de stad trouwens, bijna laatste tram gemist....
Alweer 33, ja dat zal ook nog maar 2 jaar zijn dan. Chieillini is bijna 2 jaar ouder.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoeveel jaar gaat Ramos nog mee denk je
Kroegje gepakt?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Maar kan wel wat later beginnen. Kom net uit de stad trouwens, bijna laatste tram gemist....
@GGMMquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen kipnuggets in de oven. Hoop dat GGMM er niet is om me voor moeilijk dikke teringlijer uit te maken.
#viesdikquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen kipnuggets in de oven. Hoop dat GGMM er niet is om me voor moeilijk dikke teringlijer uit te maken.
Eet gerust, je doet er niemand kwaad mee maat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja godver.quote:
Zwemmen in het vet.quote:
Alleen nog op maandagquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
Was er vanavond VI? Er staat nog geen nieuwe aflevering online.
Ramos > Godin by farquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alweer 33, ja dat zal ook nog maar 2 jaar zijn dan. Chieillini is bijna 2 jaar ouder.
Godin is wel bijna precies even oud en maakt nog wel de transfer naar inter.
Welke ga je in den haag?quote:
105kg schoon aan de haak.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eet gerust, je doet er niemand kwaad mee maat.
Dikke teringlijer.
Haags gaat naar Café Danzigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welke ga je in den haag?
Ik ging daar niet zoveel uit, maar kwam wel eens in de old jazz mocht je die toevallig kennen.
Keepers, centrale verdedigers en spitsen gaan wel langer mee over het algemeenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alweer 33, ja dat zal ook nog maar 2 jaar zijn dan. Chieillini is bijna 2 jaar ouder.
Godin is wel bijna precies even oud en maakt nog wel de transfer naar inter.
Hoeren neuken nooit meer werken doe jij tochquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee man daar ben ik nu echt te oud voor.
The Fiddlerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welke ga je in den haag?
Ik ging daar niet zoveel uit, maar kwam wel eens in de old jazz mocht je die toevallig kennen.
Was het maar waarquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken doe jij toch
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Keepers, centrale verdedigers en spitsen gaan wel langer mee over het algemeen
Lijkt me niet dat ze bedragen gaan betalen waar je in de buurt van de ligt mee komt, dat zou zonde zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee, als hij weg wil waarschijnlijk weinig, had al ruzie met de voorzitter
Hoezo, gebeurt toch genoeg. Nog EL en CL finaletjes, transfergeruchtjes, nieuwe aanstellingen bij clubs en natuurlijk de VI onderbroekjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ze nog doorgaan ja. 0 gesprekstof
Zin in. En dat heb ik niet vaak na een lang seizoen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo, gebeurt toch genoeg. Nog EL en CL finaletjes, transfergeruchtjes, nieuwe aanstellingen bij clubs en natuurlijk de VI onderbroekjes.
Slaap lekker vrind.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga pitten boys, morgenochtend weer boodschapjes doen.
Mwuah voetbal is wel de hoofdzaak. 2 uitzendingen per week zonder Eredivisie is teveel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo, gebeurt toch genoeg. Nog EL en CL finaletjes, transfergeruchtjes, nieuwe aanstellingen bij clubs en natuurlijk de VI onderbroekjes.
Haak je nu alweer af mietjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga pitten boys, morgenochtend weer boodschapjes doen.
Achja...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Alweer'
om het op z'n JanCees' uit te drukken: Lol
Aarbeiquote:
Genot.quote:
Meur ze, Harriequote:
Over voetbal praten in de SCquote:Op zaterdag 25 mei 2019 07:43 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-rand-van-de-afgrond
Het altijd goede AS Trencin.
[ afbeelding ]
Wat een jostieclub dat Feyenoord
Ehm, OK!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het gaat dan ook over Feyenoord. Dat heeft niets met voetbal te maken.
Hoe weet jij dat ik dik ben? Lig je stiekem in de bosjes te lurkenquote:
Rot gewoon opquote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik dik ben? Lig je stiekem in de bosjes te lurken?
Niet gelezenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 07:47 schreef onlogisch het volgende:
Valt het je op dat je overal in je post in de verleden tijd praat @:PIETR ?
Ja, ervaring is nodig. In iedere organisatie en in alle lagen van de organisatie. Maar de nu heersende cultuur geeft aan dat de balans zoek is. Natuurlijk moet je de genoemde mannen dankbaar zijn. In één van de donkerste periodes uit haar bestaan hebben zij geleverd. Zij brachten jeugd die presteerden en de broodnodige miljoenen opleverden.
Maar je kan daar niet op blijven varen. Een doodssteek voor een gedegen en gezonde (verdere) ontwikkeling is alleen al de opmerking 'ja maar zo doen we het al 10 jaar'. Daar had Henry Ford ook geen boodschap aan. Je moet je door blijven ontwikkelen. Extreem zorgelijk dat er gezegd wordt dat 'het allemaal op het veld gebeurt'. Wat een bekrompen en bewezen achterhaalde theorie is dat zeg. Voetbal is tegenwoordig zoveel meer dan alleen een balletje trappen. Video-analyses hebben zich bewezen. Je bent niet meer van deze tijd als je daar niet in mee gaat. Hetzelfde geldt voor het verzamelen van data en daar iets mee doen. Het is Feyenoord vreemd. Het NCR schreef vorig jaar ook al in een stuk over hoe Feyenoord na het kampioenschap in verval raakte.
Ik schrik behoorlijk van dit artikel. Dit artikel is geschreven op basis van 30 anonieme bronnen. Het feit dat ze alleen anoniem willen reageren is ook wel een teken aan de wand lijkt meZoals het terecht in het artikel wordt aangegeven is het feit dat nu een Sjaak Troost TD wordt, zorgelijk te noemen. Sjaak is natuurlijk 'ouwe jongens krentenbrood'. Die houdt de bestaande cultuur natuurlijk in de hand. Goed, hij is slechts ad interim en zijn eerste taak is het A-elftal op orde brengen. Met een lege portemonnee ben je natuurlijk snel aangewezen op de eigen jeugd. En aangezien hij 0 ervaring heeft als TD, geen zak met geld heeft, zal hij heel makkelijk zijn oren laten hangen naar zijn vrienden van de jeugd.
Het bekende prullenbak-verhaaltje van Koeman is ook prima toepasbaar op de jeugdopleiding. Met de bouw van het nieuwe jeugdcomplex hoop ik dat Feyenoord een stukje professionalisering doorzet en afscheid neemt van vastgeroeste en door cultuur vastgebakken methodes/(ongeschreven) regels. Maar als je leest dat trainers niet over de juiste papieren beschikken dan zakt de moed je te wel in de schoenen hé. Je werkt bij Feyenoord. Je staat niet te ballen bij Kozakken Boys of zo. Het is tekenend voor de manier hoe er bij Feyenoord te werk wordt gegaan.
En dan is er de man die daar iets aan moet doen. Jan-fucking-de-Jong. De man die bij zijn aanstelling riep dat de jeugd de toekomst heeft. Buiten wat ongemakkelijke (tv)interviews met Jan ken ik Jan niet zo. Maar ik denk niet dat Jan een persoonlijkheid is die eens flink de bezem door de gevestigde orde kan/zal halen. Het is Jan niet gelukt een TD aan te stellen voor dit seizoen. Uit nood schuiven ze nu Sjaak Troost naar voren. Voor mij staat Jan niet 1-0, maar inmiddels 2-0 achter.
Het wordt nog een hels karwei om de selectie voor de start van het seizoen compleet te krijgen. Arme Jaap Stam is niet te benijden.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis @:lenny_leonard nu @:scrummie2.0
was gister tino maatquote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:24 schreef Caland het volgende:
Straks laatste wedstrijd van het seizoen
Daarna naar emporium
Prima weekendje zo
Lekker ja, verse broodjes uit de oven dan ook nogquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Smeer eens effe twee broodjes met smeerleverworst voor me, pop.
Kop koffie kan geen kwaad.
Nee, ik wil zachte bolletjes, anders moet ik zo kauwen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lekker ja, verse broodjes uit de oven dan ook nog
Beetje kaakoefeningen vooraf kan geen kwaadquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:37 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee, ik wil zachte bolletjes, anders moet ik zo kauwen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Beetje kaakoefeningen vooraf kan geen kwaad
Veel plezierquote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:24 schreef Caland het volgende:
Straks laatste wedstrijd van het seizoen
Daarna naar emporium
Prima weekendje zo
Da's toch van Jiskefet, of niet?quote:
Je bent zelf van Jiskefet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's toch van Jiskefet, of niet?
Nee, Koefnoen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's toch van Jiskefet, of niet?
Hé lullo.quote:
Leuk dat je het vraagt. Ja.quote:
Nee, dan zwaai ik met vlaggen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit het sein aan Drizzt dat hij langs mag komen?
Dat weten we over een paar weken pas.quote:
Tot die tijd door oefenen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat weten we over een paar weken pas.
quote:
Niet gekekenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:54 schreef GGMM het volgende:
@:Jr-style-93 en @:rensajacied moesten behoorlijk hard lachen om mijn opmerking op Twitter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |