Omdat de hele organisatie waar ik het meest mee samenwerk op imploderen staat. Waardoor weer veel van m'n oude werk mijn kant op gaat komen omdat niemand anders het kan. Geen zin an om daar weer in teruggetrokken te worden.quote:
Wat ga je dan doen, vliegtuigen aftanken?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat de hele organisatie waar ik het meest mee samenwerk op imploderen staat. Waardoor weer veel van m'n oude werk mijn kant op gaat komen omdat niemand anders het kan. Geen zin an om daar weer in teruggetrokken te worden.
En toevallig kwam een oud-manager met twee functies waarvoor ze op zoek is naar mensen, dus daar gaan we volgende week even over bellen.
Dat klinkt logisch ja. Nog meer geld vangen straksquote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat de hele organisatie waar ik het meest mee samenwerk op imploderen staat. Waardoor weer veel van m'n oude werk mijn kant op gaat komen omdat niemand anders het kan. Geen zin an om daar weer in teruggetrokken te worden.
En toevallig kwam een oud-manager met twee functies waarvoor ze op zoek is naar mensen, dus daar gaan we volgende week even over bellen.
Met mij is het geen van beide.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij komt toch niet dus dan is het leuk en niet gezellig
Verhuizen naar luxemburg is gewenst voor de functies.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch ja. Nog meer geld vangen straks
Serieus?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verhuizen naar luxemburg is gewenst voor de functies.
Lijkt me echt kutquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verhuizen naar luxemburg is gewenst voor de functies.
Air wou je in brand steken?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:02 schreef MissMSX het volgende:
De laatste keer dat ik in Luxemburg was stonk ik naar benzine
Op zich niet, zo ver is het niet van NL en dan kan ik wel regelmatig buiten klimmen.quote:
En je dinnetje dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op zich niet, zo ver is het niet van NL en dan kan ik wel regelmatig buiten klimmen.Maar goed, eerst maar eens kijken hoe de gesprekken lopen en dan hier zorgen om maken.
In je badjas op het balkonquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Er zit me toch een joekel van een spin op mn balkon. Ik dacht eerst dat het een blaadje was, maar toen rende ie weg. Dus ik voorzichtig dat web aanraken, komen er een paar enorme poten uit dat holletje.
Dus ik zo van nope.
Klonk toch maar matig.quote:
Is goed voor je productiviteit.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Als ik jouw zzp taakje had zou ik me nooit aankleden
Krijg niet het idee dat het bruistquote:
Jezus ik las echt te snel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:08 schreef MissMSX het volgende:
Nu wel inspiratie voor een natroze keuken.
Het is meer het gebrek aan dat me zorgen baart.quote:
Ongelukkig in je eentje in Luxemburg gaan zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je leven laten afhangen van de nukken van anderen, houdoe.
Beetje tinderen in de expat markt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ongelukkig in je eentje in Luxemburg gaan zitten
Wat.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij zit deezertje weer in het datingtopic. IsItMeOrYou ofzo.
Goed bedoeld advies waar je niet van af mag wijken want ik heb gelijk. Duh.quote:
Ik weet het, maar er staat nog genoeg open ter discussie. Aan de andere kant is hier blijven en een ongelofelijke zeikbaan terugkrijgen ook niet echt een optie, want daar wordt niemand gelukkig van.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed bedoeld advies waar je niet van af mag wijken want ik heb gelijk. Duh.
Nee maar echt. Denk er over na want afstand is echt kut.
Helemaal Luxemburg en NL.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed bedoeld advies waar je niet van af mag wijken want ik heb gelijk. Duh.
Nee maar echt. Denk er over na want afstand is echt kut.
Nee maar met jouw kwaliteiten heb je hier ook zat opties naast je kutbaan toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik weet het, maar er staat nog genoeg open ter discussie. Aan de andere kant is hier blijven en een ongelofelijke zeikbaan terugkrijgen ook niet echt een optie, want daar wordt niemand gelukkig van.
Omg samenwonen!!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:23 schreef ElDinosaur het volgende:
En gezien d'r baanprofiel zou ze niet heel veel moeite hebben om daar iets te vinden tegen die tijd. Maak me er allemaal echt geen zorgen om.
Jawel, maar deze positie is een stuk lastiger te vinden als je ook nog in een internationale omgeving wilt werken. Vaak zit dat ergens in de UK of VS.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee maar met jouw kwaliteiten heb je hier ook zat opties naast je kutbaan toch?
Hopelijk draait t gesprek uit op iets positiefsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jawel, maar deze positie is een stuk lastiger te vinden als je ook nog in een internationale omgeving wilt werken. Vaak zit dat ergens in de UK of VS.
Luxemburg is dan wel beter ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jawel, maar deze positie is een stuk lastiger te vinden als je ook nog in een internationale omgeving wilt werken. Vaak zit dat ergens in de UK of VS.
Dank je, ik hoop het ookquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hopelijk draait t gesprek uit op iets positiefs. Mooie kans. Zou m ook aangrijpen.
ALsof ik wel aan de jouwe voldoe.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat wist ik al lang. Voldoe ook niet aan zijn eisen.
Zou jij ook wel naar het buitenland vertrekken voor een baan?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hopelijk draait t gesprek uit op iets positiefs. Mooie kans. Zou m ook aangrijpen.
Ja hoor. Zal niet de eerste keer zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou jij ook wel naar het buitenland vertrekken voor een baan?
Help help!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Vliegje in web gevlogen. Monster ligt op de loer.
Knap, zou ik niet durvenquote:
Ik wil je wel exploiteren ergens in een Pools bordeel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:55 schreef gcjoel het volgende:
Maar snap dien wel. Zou het ook tof vinden. Ik krijg nooit baan aanbod.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik wil je wel exploiteren ergens in een Pools bordeel.
Ja, en ik heb ook in België gezeten. Ook al eens in Duitsland, maar dat telt niet echt, want tien minuten van huisquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zij heeft 6 van de afgelopen 10 jaar in het buitenland gewoond en heeft eerder al eens aangegeven dat als de kans er is ze er geen probleem mee zou hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
Hij heeft toch ook nog maar kort zijn vriendinnetje. Snap wel dat hij daar geen kansen voor gaat afslaan.
Is daar markt voor reuzinnen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Voor elke fetisj is er iets te vinden!quote:
Ik was vannacht heul kei van slagquote:
Ik had op de middelbare school regelmatig dat ik uit bed kwam, ging douchen en bij terugkomst in m'n slaapkamer zag dat het dan pas 2:45 was.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was vannacht heul kei van slag
Ik had een etentje met vrienden, incl filmpje. Wordt 's nachts wakker en denk "Welke dag is t vandaag eigenlijk? O ik had een feestje... vrijdag! Maar heb de wekker nog steeds aan staan. Wat stom! Ik mag uitslapen!". Dus ik de wekker midden in de nacht uitzetten.
Word ik uurtje er na of zo weer wakker. "He gvd nee, volgens mij was t donderdag en dus nu vrijdag en heb ik WEL de wekker nodig!" En toen weer totaal in zombieslaap toch maar weer aangezet.
Geen idee wat er met me aan de hand was
Slaapdronkenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was vannacht heul kei van slag
Ik had een etentje met vrienden, incl filmpje. Wordt 's nachts wakker en denk "Welke dag is t vandaag eigenlijk? O ik had een feestje... vrijdag! Maar heb de wekker nog steeds aan staan. Wat stom! Ik mag uitslapen!". Dus ik de wekker midden in de nacht uitzetten.
Word ik uurtje er na of zo weer wakker. "He gvd nee, volgens mij was t donderdag en dus nu vrijdag en heb ik WEL de wekker nodig!" En toen weer totaal in zombieslaap toch maar weer aangezet.
Geen idee wat er met me aan de hand was
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school regelmatig dat ik uit bed kwam, ging douchen en bij terugkomst in m'n slaapkamer zag dat het dan pas 2:45 was.
Heb ik anders nooit!quote:
Wakker worden, de 3 op de wekker aanzien voor een 6 en dan denken dat je je al verslapen hebt voor je baantje bij de post. Dus rap kleren aan, ontbijten, op de fiets naar het postkantoor om er dan om 3.45 achter te komen dat er nog niemand aanwezig is omdat het nog fucking midden in de nacht isquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school regelmatig dat ik uit bed kwam, ging douchen en bij terugkomst in m'n slaapkamer zag dat het dan pas 2:45 was.
Toen heb je maar ontslag genomen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wakker worden, de 3 op de wekker aanzien voor een 6 en dan denken dat je je al verslapen hebt voor je baantje bij de post. Dus rap kleren aan, ontbijten, op de fiets naar het postkantoor om er dan om 3.45 achter te komen dat er nog niemand aanwezig is omdat het nog fucking midden in de nacht is
Beter kijkenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:41 schreef O_o_ het volgende:
Ik zie @:Faxie hier weinig de laatste tijd, gaat 'ie fijntjes van pikkestein?
Toen ben je maar gestopt met school?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
en met degene die er waarschijnlijk het meeste in zal zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het model vind ik wel mooi, de kleur niet zo![]()
[..]
[..]
[ afbeelding ]
en met degene die er waarschijnlijk het meeste in zal zittenStoel lijkt op een butt-plug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2019 14:18:02 ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
en met degene die er waarschijnlijk het meeste in zal zittenOh wauw. GedurfdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hondje![]()
Deze nam al een aardige hap uit mijn budget en heb ook nog een nieuwe lamp op het oog.quote:
Dat ben jij dan toch, dat Brugse Zotje? #dijenkletserquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:45 schreef Samzz het volgende:
Brugse zotjes op een terras in Brugge. Kan ergere dingen bedenken als date.
Ik kende de hele man niet, maar wannee rik google komt de stijl me wel bekend voorquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bizar wat die banken nog opleveren op marktplaats
[..]
[..]
[ afbeelding ]
en met degene die er waarschijnlijk het meeste in zal zittenNu nog een mega plant erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Laatst kwam er op Catawiki nog een voorbij die voor 2,500 moest gaan voor 2 stoelen waarbij de kussens nog opnieuw bekleed moesten worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:45 schreef MissMSX het volgende:
Varieert wel enorm. Van een paar honderd tot een paar duizend
Hi ha hoquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ben jij dan toch, dat Brugse Zotje? #dijenkletser
![]()
Owquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar stond eerst een mega plant; die moet ik nog even terug gaan zetten.
Ik ben juist t paars uit m'n huis aan t slopenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow. Twee zielen, een gedachte. Of zo.
Tof. Mooi paars is niet lelijk.
Is weer helemaal hip.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben juist t paars uit m'n huis aan t slopen
Fok trollquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al een opsomming gemaakt van dingen die ik aan m'n cv moet toevoegen.
Mijn moeder heeft zo'n 15 jaar geleden zo'n 2 zits op de kop getikt bij de kringloop voor 2 tientjes. Die heeft later nog een aantal jaar bij mij thuis gestaan, vervolgens een jaar of 3 bij mijn broer op zolder en die heeft hem nu weer verkocht voor ¤ 300quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kende de hele man niet, maar wannee rik google komt de stijl me wel bekend voor
En nog zoveel tijd over.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Aan het lijstje te zien doe ik toch best veel.
Tegenwoordig vragen ze er echt idiote prijzen voor. Veel vraag en beperkt aanbod maakt mensen ongeduldig.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zo'n 15 jaar geleden zo'n 2 zits op de kop getikt bij de kringloop voor 2 tientjes. Die heeft later nog een aantal jaar bij mij thuis gestaan, vervolgens een jaar of 3 bij mijn broer op zolder en die heeft hem nu weer verkocht voor ¤ 300
Bij de mijne ook. Klinkt 2500 wel mooiquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst kwam er op Catawiki nog een voorbij die voor 2,500 moest gaan voor 2 stoelen waarbij de kussens nog opnieuw bekleed moesten worden.
Het is een beetje wat de gek er voor wil geven.
De vlekken van air zijn er niet meer uit te krijgen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij de mijne ook. Klinkt 2500 wel mooi
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De vlekken van air zijn er niet meer uit te krijgen?
Mijn andere broer heeft de3 zits nog in de woonkamer staan die mijn ouders 45 jaar geleden hebben gekocht. Inmiddels al tig keer nieuwe kussens gehad, maar toch. Zal ook nog wel een 4 a 500 opleveren als ik de advertenties op marktplaats nu ziequote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij de mijne ook. Klinkt 2500 wel mooi
Yes, ik ben retro!quote:
Het kreng zit alleen voor geen meter. M'n broer heeft hem een tijd gehad en die had er klossen onder gemaakt om hem wat op te hogenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn andere broer heeft de3 zits nog in de woonkamer staan die mijn ouders 45 jaar geleden hebben gekocht. Inmiddels al tig keer nieuwe kussens gehad, maar toch. Zal ook nog wel een 4 a 500 opleveren als ik de advertenties op marktplaats nu zie
Bwehehe.quote:
Zitten is prima, het opstaan is wat lastigerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kreng zit alleen voor geen meter. M'n broer heeft hem een tijd gehad en die had er klossen onder gemaakt om hem wat op te hogen
En uit het zitkuiltijdperkquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zitten is prima, het opstaan is wat lastiger
Het zijn banken voor kleine mensen
Onderdanig jaren 60 vrouwtje erbij, helemaal mooi.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil een jaren 60 bungalow kopen.
Heb je jezelf eerst uit die bank gehesen, struikel je vervolgens over het trapje om die kuil uit te komenquote:
Tijdens een slechte trip... Wat een kuttijdperkquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je jezelf eerst uit die bank gehesen, struikel je vervolgens over het trapje om die kuil uit te komen
Wel toffe lampenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijdens een slechte trip... Wat een kuttijdperk
Origineel is beter hè.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je ze net zo goed nieuw kopen.
Nope. Niet zo'n interesse inquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je vintage transformers thuis Faxie?
Ja, lekker geregeld door de lokale overheid. Net als de regels rondom afval etc, schijnt dat ze in de kampen boven basecamp zo ongeveer tot hun enkels in de stront staan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer 3 doden erbij op Mt. Everest. Lekker in de file staan om een foto te maken van jezelf.
[ afbeelding ]
Verbod op zuurstofflessen instellen, ben je zo van het probleem af.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer 3 doden erbij op Mt. Everest. Lekker in de file staan om een foto te maken van jezelf.
[ afbeelding ]
Gewoon geld innen van de vergunningen en ze zoeken het maar uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, lekker geregeld door de lokale overheid. Net als de regels rondom afval etc, schijnt dat ze in de kampen boven basecamp zo ongeveer tot hun enkels in de stront staan.Wat via de gletsjer ook weer in basecamp terecht komt.
Precies, ze blijven toch wel komen. Niet alsof er een alternatief is.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon geld innen van de vergunningen en ze zoeken het maar uit.
want?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Oeps, er had nog inb4 Faxie voor moeten staan
Bij sommige dingen wel. Die nieuwe dingen van Artifort zijn ook wel ok en in principe zelfde kwaliteit als die van 20-40 jaar geleden. Prijzen blijven ook nog vrij fors.quote:
Ze verdienen ook een hoop geld om de doden weer van de berg af te slepen, goed business model.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, lekker geregeld door de lokale overheid. Net als de regels rondom afval etc, schijnt dat ze in de kampen boven basecamp zo ongeveer tot hun enkels in de stront staan.Wat via de gletsjer ook weer in basecamp terecht komt.
Een deel komt nooit van de berg afquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze verdienen ook een hoop geld om de doden weer van de berg af te slepen, goed business model.
Ik bedoelde niet de kwaliteit, maar de gevoelswaardequote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij sommige dingen wel. Die nieuwe dingen van Artifort zijn ook wel ok en in principe zelfde kwaliteit als die van 20-40 jaar geleden. Prijzen blijven ook nog vrij fors.
Heb hier ook een klein kapitaal aan spullen staan die ik toch niet ga verkopen de komende jaren.
Voor mij heel verschillend. Bij mijn kasten en lampen vind ik het wel wat hebben dat ze oud zijn. Heb ooit een Mart Visser bank gehad en daar had ik dat helemaal niet bij, die heb ik ook vrij snel weer weggedaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet de kwaliteit, maar de gevoelswaarde
Ik vond Lowlands vroeger ook een stuk leuker voordat al die hipsters er waren.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:56 schreef Chia het volgende:
https://nos.nl/l/2286093
Hipstermevrouw die doet alsof de commercialisering niet aan de orde was toen zij die berg beklom. Zeker 'Everest' niet gezien.
Wel op een iets andere schaal.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:56 schreef Chia het volgende:
https://nos.nl/l/2286093
Hipstermevrouw die doet alsof de commercialisering niet aan de orde was toen zij die berg beklom. Zeker 'Everest' niet gezien.
Kost ook behoorlijk wat zie ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Ga ik toch liever Mount Vinson beklimmen
"mooi" is niet voor iedereen hetzelfdequote:
Mag ook wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kost ook behoorlijk wat zie ik.
Ik hou het bij de Holterberg voorlopig.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Ga ik toch liever Mount Vinson beklimmen
Daarna meteen richting terras en je weekend inluiden.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Blech. Begin echt steeds meer te balen van die Aziatische workaholic cultuur.
Straks om 17:30 nog een meetingEn ja, in Azie is het later dan hier (SG, 6 uur later).
Die bobo kennende is ie niet op tijd.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna meteen richting terras en je weekend inluiden.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die bobo kennende is ie niet op tijd.
Zitten wij allemaal te wachten.
Duurt de meeting uren.
En wil ie morgen alles af hebben.
Dus.
Denk dat t dan al fris is op t terras
Conference call vanaf het terras is geen optie?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die bobo kennende is ie niet op tijd.
Zitten wij allemaal te wachten.
Duurt de meeting uren.
En wil ie morgen alles af hebben.
Dus.
Denk dat t dan al fris is op t terras
Echtquote:
Ja, half 6 is dan net zo'n lastige tijdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Conference call vanaf het terras is geen optie?
"Sterf!"quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:28 schreef Californium het volgende:
Ik ben echt geïrriteerd tot de max om een mailtje van mijn baas. Maar even wat spul afmaken maar daarna maar even een subtiel mailtje terugsturen
Ik denk dat dat wel de strekking gaat zijn als hij mij niet serieus neemt.quote:
huehuequote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel de strekking gaat zijn als hij mij niet serieus neemt.
Ja lach maar, maar de submissie van mijn thesis wordt in twijfel getrokken maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dat ik dan over een half jaar het nog even opnieuw moet gaan oprakelen om het af te maken.quote:
Waar zit de twijfel hem in dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar de submissie van mijn thesis wordt in twijfel getrokken maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dat ik dan over een half jaar het nog even opnieuw moet gaan oprakelen om het af te maken.
Dat er misschien nog extra experimenten gedaan moeten wordenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar zit de twijfel hem in dan?
Dat konden ze niet van tevoren zo stellen? Ze doen die extra experimenten maar lekker in de aanbevelingen die je doet voor vervolgonderzoek.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat er misschien nog extra experimenten gedaan moeten worden
Wat is de submissie?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar de submissie van mijn thesis wordt in twijfel getrokken maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dat ik dan over een half jaar het nog even opnieuw moet gaan oprakelen om het af te maken.
Ja nee, dit is nadat het is afgewezen voor publicatie in een journal enz enz.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat konden ze niet van tevoren zo stellen? Ze doen die extra experimenten maar lekker in de aanbevelingen die je doet voor vervolgonderzoek.
Het wordt naar andere professoren gestuurd om te beoordelen. Dat is de submissie....quote:
Ah,je bedoelt dat hij twijfelt of ingestuurd kan worden?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja nee, dit is nadat het is afgewezen voor publicatie in een journal enz enz.
Lastig lastig. Ik vind dat ik het gewoon zo mag gaan insturen dus dat ga ik mijn baas ook duidelijk maken.
[..]
Het wordt naar andere professoren gestuurd om te beoordelen. Dat is de submissie....
We moeten het opnieuw naar een nieuw journal sturen. En dan is opzich niet het probleem als daar nog meer experimenten aan gedaan moet worden. Wil ik met liefde doen. Maar dan wil ik wel dat het zoals het nu is (en zoals het dan afgewezen isquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah,je bedoelt dat hij twijfelt of ingestuurd kan worden?
Omdat het is afgewezen voor publicatie? Is dat altijd een vereiste of is dat vooraf zo met je afgesproken?
Maar betekent dat dan ook dat je het nu niet kunt afronden voor je PhD?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:40 schreef Californium het volgende:
[..]
We moeten het opnieuw naar een nieuw journal sturen. En dan is opzich niet het probleem als daar nog meer experimenten aan gedaan moet worden. Wil ik met liefde doen. Maar dan wil ik wel dat het zoals het nu is (en zoals het dan afgewezen is) in mijn boekje komt want geen zin om te wachten...
En dat in niet een vereiste want ik voldoe al aan de eisen die de universiteit stelt maar daar heeft mijn baas schijt aan. Die drukt op het knopje wanneet het hem goed genoeg bevalt.
Ik wil binnen 3 weken gaan submitten. Dus nee dat lukt niet om dan die experimenten te doen... Als dat je vraag isquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar betekent dat dan ook dat je het nu niet kunt afronden voor je PhD?
Nou ja, vraag is dus of je promotie dan helemaal uitgesteld wordt. Dat zou wel echt kansloos zijn om zoietsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil binnen 3 weken gaan submitten. Dus nee dat lukt niet om dan die experimenten te doen... Als dat je vraag is
Dat is dus de vraag die ik me ook afvraag. Ik ben nu een beetje aan het kalmeren en ga dan een duidelijk maken aan mijn baas dat dat niet de bedoeling isquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, vraag is dus of je promotie dan helemaal uitgesteld wordt. Dat zou wel echt kansloos zijn om zoiets
Je mag het maar naar 1 journal (tegelijkertijd) sturenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:50 schreef MissMSX het volgende:
Vanwaar de afwijzing eigenlijk? Was het naar één journal gestuurd?
Valt er anders hogerop nog wat te bespreken? Hij is/gaat toch met pensioen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag die ik me ook afvraag. Ik ben nu een beetje aan het kalmeren en ga dan een duidelijk maken aan mijn baas dat dat niet de bedoeling is
Nee.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Valt er anders hogerop nog wat te bespreken? Hij is/gaat toch met pensioen?
Helder. Het is dus geen vereiste voor je promotie, maar dat maakt hij ervan. Hij wil nog even scoren voor z'n pensioen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Je mag het maar naar 1 journal (tegelijkertijd) sturenMaar heeft altijd meerdere redenen enzo. Maar dit is normaal. Bij de gemiddelde goede journal wordt 90-95% van wat er binnen komt afgewezen....
Maar hij houdt zich niet aan de regels? Dan moet er toch bij iemand te klagen vallen?quote:
Officieel niet. Maar dat betekend niets. En dit is wat standaard gebeurd... door elke hoogleraar. Bij elke promovendus... Dus ik voel me niet bijzonder hoor. Maar goed... Ik zal straks even mailen en dan kijken wat het antwoord is.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helder. Het is dus geen vereiste voor je promotie, maar dat maakt hij ervan. Hij wil nog even scoren voor z'n pensioen?
Nee. De universiteit heeft een " minimaal", een promoter mag zelf bepalen wat hij graag wil. Hij bepaald uiteindelijk en dat is volgens de regels.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hij houdt zich niet aan de regels? Dan moet er toch bij iemand te klagen vallen?
Tja...quote:
Geef hem gewoon een goede blowjob en die 6 is binnenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:40 schreef Californium het volgende:
[..]
We moeten het opnieuw naar een nieuw journal sturen. En dan is opzich niet het probleem als daar nog meer experimenten aan gedaan moet worden. Wil ik met liefde doen. Maar dan wil ik wel dat het zoals het nu is (en zoals het dan afgewezen is) in mijn boekje komt want geen zin om te wachten...
En dat in niet een vereiste want ik voldoe al aan de eisen die de universiteit stelt maar daar heeft mijn baas schijt aan. Die drukt op het knopje wanneet het hem goed genoeg bevalt.
8 voor een nacht.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Geef hem gewoon een goede blowjob en die 6 is binnen
Denk je dat ik op de middelbare school zit en een cijfer krijg ofzo?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Geef hem gewoon een goede blowjob en die 6 is binnen
Je krijgt een hoedje tochquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk je dat ik op de middelbare school zit en een cijfer krijg ofzo?
Blijkbaar is ie toch niet zo hooggeleid als hij zegtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Een hoedje?quote:
Wel even de verdedigingsagenda in de gaten houden bij de rug, ik wil wel die gratis borrel meepakkenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Rustig aan he mbo binkiequote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar is ie toch niet zo hooggeleid als hij zegt
Ow dat valt nog mee. Waarom flevoland?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee met mn zus en ouders in een hotel dus 2 kamers. Echte familie weekenden doe ik niet aan.
Gaan naar orchideeën hoeve voor mn ouders. Was ons cadeau voor hun. Dus ja dan ben je toch in Flevolandquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow dat valt nog mee. Waarom flevoland?
Ah ja. Nou ja, probeer ervan te genieten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaan naar orchideeën hoeve voor mn ouders. Was ons cadeau voor hun. Dus ja dan ben je toch in Flevoland
Komt goed hoor. Gaan nog lekker uit eten enzo.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah ja. Nou ja, probeer ervan te genieten.
Is je lover er ook bij?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Komt goed hoor. Gaan nog lekker uit eten enzo.
Te burgerlijk. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hopelijk nooit. Dan worden het echt familie weekenden. Hels.
Vraag @Vinniieequote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Had net een sollicitant die vraagt 3300 voor 36u.
Is dit gemiddeld te veel voor een mbo'er met aanvullende specialisaties? 32jr.
Check.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:21 schreef MissMSX het volgende:
OK, wie hier woont in een gehucht en bestelt wel eens wat bij Ali?
Lurkert!quote:
Ja, eerst toelichting geven.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:21 schreef Californium het volgende:
Ik sta even versteld van mezelf.... Dus ik denk dat ik maar een fles wijn ga opentrekken en mezelf ga irriteren aan.... mezelf
Ja.... Niet hier... Volgende weekquote:
Dit gehucht kan je gewoon invullen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lurkert!
Maar... je kunt bij het adres alleen kiezen voor gemeente, niet voor woonplaats. Hoe werkt dat in de praktijk?
quote:
Toch een en al anti-climaxquote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:23 schreef Samzz het volgende:
Aflevering drie van GoT is facking donker. Zie bijna niet wat er gebeurt
.
Dacht dat jij nu wel onder de lakens lagquote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:23 schreef Samzz het volgende:
Aflevering drie van GoT is facking donker. Zie bijna niet wat er gebeurt
.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:21 schreef Californium het volgende:
Ik sta even versteld van mezelf.... Dus ik denk dat ik maar een fles wijn ga opentrekken en mezelf ga irriteren aan.... mezelf
Fuck die melancholiequote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]Kwam uit het niets deze melancholiek
Ik heb het vaker.... alleen deze had een redenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:21 schreef MissMSX het volgende:
OK, wie hier woont in een gehucht en bestelt wel eens wat bij Ali?
Hoe dan ook altijd stomquote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb het vaker.... alleen deze had een reden
Zolang het maar daarbij blijft vind ik alles goed
Probleem is al opgelost. Als het goed is. Dank jequote:
Spuit 11quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probleem is al opgelost. Als het goed is. Dank je
Om half negen al? Beetje vroeg om te slapen.quote:
Met je date natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om half negen al? Beetje vroeg om te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |