Omdat de hele organisatie waar ik het meest mee samenwerk op imploderen staat. Waardoor weer veel van m'n oude werk mijn kant op gaat komen omdat niemand anders het kan. Geen zin an om daar weer in teruggetrokken te worden.quote:
Wat ga je dan doen, vliegtuigen aftanken?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat de hele organisatie waar ik het meest mee samenwerk op imploderen staat. Waardoor weer veel van m'n oude werk mijn kant op gaat komen omdat niemand anders het kan. Geen zin an om daar weer in teruggetrokken te worden.
En toevallig kwam een oud-manager met twee functies waarvoor ze op zoek is naar mensen, dus daar gaan we volgende week even over bellen.
Dat klinkt logisch ja. Nog meer geld vangen straksquote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat de hele organisatie waar ik het meest mee samenwerk op imploderen staat. Waardoor weer veel van m'n oude werk mijn kant op gaat komen omdat niemand anders het kan. Geen zin an om daar weer in teruggetrokken te worden.
En toevallig kwam een oud-manager met twee functies waarvoor ze op zoek is naar mensen, dus daar gaan we volgende week even over bellen.
Met mij is het geen van beide.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij komt toch niet dus dan is het leuk en niet gezellig
Verhuizen naar luxemburg is gewenst voor de functies.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch ja. Nog meer geld vangen straks
Serieus?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verhuizen naar luxemburg is gewenst voor de functies.
Lijkt me echt kutquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verhuizen naar luxemburg is gewenst voor de functies.
Air wou je in brand steken?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:02 schreef MissMSX het volgende:
De laatste keer dat ik in Luxemburg was stonk ik naar benzine
Op zich niet, zo ver is het niet van NL en dan kan ik wel regelmatig buiten klimmen.quote:
En je dinnetje dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op zich niet, zo ver is het niet van NL en dan kan ik wel regelmatig buiten klimmen.Maar goed, eerst maar eens kijken hoe de gesprekken lopen en dan hier zorgen om maken.
In je badjas op het balkonquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Er zit me toch een joekel van een spin op mn balkon. Ik dacht eerst dat het een blaadje was, maar toen rende ie weg. Dus ik voorzichtig dat web aanraken, komen er een paar enorme poten uit dat holletje.
Dus ik zo van nope.
Klonk toch maar matig.quote:
Is goed voor je productiviteit.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Als ik jouw zzp taakje had zou ik me nooit aankleden
Krijg niet het idee dat het bruistquote:
Jezus ik las echt te snel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:08 schreef MissMSX het volgende:
Nu wel inspiratie voor een natroze keuken.
Het is meer het gebrek aan dat me zorgen baart.quote:
Ongelukkig in je eentje in Luxemburg gaan zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je leven laten afhangen van de nukken van anderen, houdoe.
Beetje tinderen in de expat markt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ongelukkig in je eentje in Luxemburg gaan zitten
Wat.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij zit deezertje weer in het datingtopic. IsItMeOrYou ofzo.
Goed bedoeld advies waar je niet van af mag wijken want ik heb gelijk. Duh.quote:
Ik weet het, maar er staat nog genoeg open ter discussie. Aan de andere kant is hier blijven en een ongelofelijke zeikbaan terugkrijgen ook niet echt een optie, want daar wordt niemand gelukkig van.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed bedoeld advies waar je niet van af mag wijken want ik heb gelijk. Duh.
Nee maar echt. Denk er over na want afstand is echt kut.
Helemaal Luxemburg en NL.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed bedoeld advies waar je niet van af mag wijken want ik heb gelijk. Duh.
Nee maar echt. Denk er over na want afstand is echt kut.
Nee maar met jouw kwaliteiten heb je hier ook zat opties naast je kutbaan toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik weet het, maar er staat nog genoeg open ter discussie. Aan de andere kant is hier blijven en een ongelofelijke zeikbaan terugkrijgen ook niet echt een optie, want daar wordt niemand gelukkig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |