Nah, is op het randje. Normaal gesproken mag dat pas na vieren, dacht ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:23 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, ik las net dat het mag want vrijdag
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:18 schreef TillyB het volgende:
@:Prisha kan je ook slapen in jouw kas?Hij is 2.10m x 2.00m dus dat zou best lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
*regelboek erbij pakt*quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, is op het randje. Normaal gesproken mag dat pas na vieren, dacht ik.
huhu jij past overal in ook /GBgrollengrapquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is 2.10m x 2.00m dus dat zou best lukken
Ik ga met je mee.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:31 schreef sacha het volgende:
[..]
*regelboek erbij pakt*
je hebt gelijk![]()
tùùn in
Nou ik was aan het denken. Als het straks koud is buiten kan ik lekker in mijn kas zitten. Maar liggen is ook wel een idee. Ik doe een Chrisjequote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
huhu jij past overal in ook /GBgrollengrap
Tiny Chrishousequote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou ik was aan het denken. Als het straks koud is buiten kan ik lekker in mijn kas zitten. Maar liggen is ook wel een idee. Ik doe een Chrisje
jezusquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:33 schreef pullup het volgende:
De Everest hoef je ook niet meer op voor je rust
[ afbeelding ]
ik zag het. Al 3 doden afgelopen week ook. Blij dat ik die berg links laat liggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:33 schreef pullup het volgende:
De Everest hoef je ook niet meer op voor je rust
[ afbeelding ]
Lekker in de polonaisequote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
jezusda past toch niet allemaal op de top
7 doden nu las ik zelfsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zag het. Al 3 doden afgelopen week ook. Blij dat ik die berg links laat liggen.
7 alweer? Dat gaat hardquote:
Ik dacht ook aan een photoshopquote:
Staan er dan bovenaan een paar pipo's met zo'n V op hun jassie te crowd controllen JA DOORLOPUUUUUUUUHquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan een photoshopMaar het schijnt echt te zijn
Stelletje mafkezen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:33 schreef pullup het volgende:
De Everest hoef je ook niet meer op voor je rust. Voor de wandelaars
[ afbeelding ]
Las ik ook....quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Las ik ook....
Zullen wel lui met een bucketlist zijn geweest...
niks mis mee. Als je iets graag wilt er achteraan gaan en het realiseren.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Las ik ook....
Zullen wel lui met een bucketlist zijn geweest...
Klopt, maar je moet natuurlijk wel je gezonde verstand blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
niks mis mee. Als je iets graag wilt er achteraan gaan en het realiseren.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb speciaal kleine emmertjes gekocht om te vullen met ijs om ze in te koelen
Zo is dat gewoon de K2 pakken lekker rustigquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zag het. Al 3 doden afgelopen week ook. Blij dat ik die berg links laat liggen.
Het staat 'm wel oké.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schattig hondje, maar heeft wel een hazenlip
Er is vast wel een dierendokter die hem voor veel geld wil helpen..quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schattig hondje, maar heeft wel een hazenlip
Vast wel, maar als een hond er verder geen last van heeft dan zou ik het lekker zo laten.. Nee heb zelf geen honden helemaal geen huisdierenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is vast wel een dierendokter die hem voor veel geld wil helpen..
Heb je zelf ook honden?
Geen idee of honden letten op uiterlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vast wel, maar als een hond er verder geen last van heeft dan zou ik het lekker zo laten.. Nee heb zelf geen honden helemaal geen huisdieren
Bedoel meer met eten zeg maarquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of honden letten op uiterlijk
Ik heb ook geen huisdieren
quote:
Nope het is voor mij net begonnen.quote:
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope het is voor mij net begonnen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope het is voor mij net begonnen.
We werken de overige dagen 15 min extra, op vrijdag lekker een uur eerder naar huis.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Ik mag nog een half uurtje....
Dar is het Veel te warm voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |