Klopt, ik zag er eentje, ik dacht dat jij het wellicht wasquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope...gistermiddag wel even nadat ik van het stembureau kwam.
Je moet daar sws voorzichtig zijn, je kan er van allerhande freaks treffen.
Komt goed Tilquote:
Niet die XL in Het Loon maar die andere dus.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, ik zag er eentje, ik dacht dat jij het wellicht was
Jaja, aan de rotonde, die bedoelde ikquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet die XL in Het Loon maar die andere dus.
OK, bij het spoorviaduct.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OK, bij het spoorviaduct.
Die is pas 'verbouwd'.
Ik heb daar een keer slaande ruzie met een of andere gast gehad vanwege botsende winkelwagentjes, maar ik had mijn schoenen met stalen neus aan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Vorige maand stond ik aan een dichte deur
Nouja, de deur was wel open...
wie?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ja en dan meteen voor een permban opteren
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:05 schreef sacha het volgende:
[..]
tuulk!quote:
Zal wel meevallen toch? Haags Kwartiertje is ook nog steeds blauw.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:05 schreef sacha het volgende:
[..]
Heb je nog foto's gemaakt de laatste tijd?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch? Haags Kwartiertje is ook nog steeds blauw.
Ja bijna af. Nog wat afwerking.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
tuulk!Ik las dat je kas af is
lekker bezig conjo. Waar ga je 'm eigenlijk mee vullen?
kom d'r maar in Haagsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch? Haags Kwartiertje is ook nog steeds blauw.
Maar je had toch al veel van die dingen? Gaat het dan in een kas sneller ofzo?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja bijna af. Nog wat afwerking.
Vullen? Met komkommer, tomaat, baby tomaatjes, paprika, pepertjes, meloen en ik wilde graag mango of perzik proberen. Als het warm genoeg is daarbinnen.
Alleen voor bij m'n artikelen. Niet echt boeiend dus.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je nog foto's gemaakt de laatste tijd?
Die had ik in mijn ingestorte kasquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar je had toch al veel van die dingen? Gaat het dan in een kas sneller ofzo?
kraantje scruttiequote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen voor bij m'n artikelen. Niet echt boeiend dus.
[ afbeelding ]
Aaah ok makes sensequote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die had ik in mijn ingestorte kasKomkommer en tomaat dan. En paprika en peper had ik binnen in de serre. Was een heel stuk kleiner die vorige kas. Nu heb ik een grotere.
Het zijn planten die van warmte houden. En niet van wind of vochtigheid. In de kas zouden ze het prima kunnen doen. Plus ik kan mijn tuinseizoen verlengen. Dus ook in Oktober en november, en februari maart. Als het warm genoeg is daarbinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |