Er is geen conflict met de werkgever, en verder wat Aether zegt.quote:Op maandag 27 mei 2019 00:47 schreef raptorix het volgende:
Wat ik niet snap is waarom het NS personeel niet gewoon kaartcontrole gaat weigeren een weekje lang, veel sympathieker en daar zet je de NS directie pas echt mee onder druk.
quote:Op maandag 27 mei 2019 12:06 schreef Nikonlover het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)n-tijdens-ov-staking
Hoe kan het zo zijn dat je met de auto wel weg kan, maar op de fiets niet?quote:Op maandag 27 mei 2019 12:06 schreef Nikonlover het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)n-tijdens-ov-staking
twitter:SjakoBenidormo twitterde op maandag 27-05-2019 om 13:48:23Die @dijkhoff toch. Punt is duidelijk? Maar eh, wat gaat u eraan doen dan? Op naar de 75 is toch het doel? En fondsen slopen ten gunste van verzekeringsmaatschappijen? De internationale van het kapitaal is nog altijd veel sterker dan die van de arbeid.https://t.co/BVB85XNsLc reageer retweet
quote:Op maandag 27 mei 2019 01:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Met die poortjes op stations heeft dat niet veel zin, maar ook:
[..]
Autotunnels zonder fietspad.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hoe kan het zo zijn dat je met de auto wel weg kan, maar op de fiets niet?
Niet al het OV is van de overheid. Meeste streekvervoer niet zelfs.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zo zie je maar weer dat stelen mag in dit land, zolang je maar niet van de overheid steelt.
Nee.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:04 schreef Hallojo het volgende:
Gaan de stakers de schade die ze veroorzaken ook vergoeden?
Lekker danquote:
Veel mensen die kunnen zullen uit voorzorg thuis werken of een dagje opnemen, maar het gaat zeker merkbaar zijn ja.quote:
Een paar handen vol vijftigplussers die denken dat de arbeidsmarkt nog hetzelfde werkt als in 1980.quote:
En daar moet je begrip voor hebben!quote:Op maandag 27 mei 2019 18:41 schreef xzaz het volgende:
Ik zie het al babyboomers willen weer eerder met pensioen en het aan de volgende generatie overlaten.
Als je betaalbaarheid weglaat uit de vraagstelling is dat natuurlijk niet zo heel raar.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:44 schreef Bocaj het volgende:
69% van het EenVandaag panel wil 66 jaar.....
Wat klein gedacht, waarom niet meteen terug naar 50?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:44 schreef Bocaj het volgende:
69% van het EenVandaag panel wil 66 jaar.....
De "volgende generatie" heeft het toch allemaal voor zichzelf geregeld? Althans dat lees ik hier altijd dus waar maak je je druk om?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:41 schreef xzaz het volgende:
Ik zie het al babyboomers willen weer eerder met pensioen en het aan de volgende generatie overlaten.
Dit. Typisch 'na mij de zondvloed'-houding. Redelijk asociaal, eigenlijk.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:41 schreef xzaz het volgende:
Laten we het eens over de betaalbaarheid van de werkgever hebben. Maar daar heeft een overheid het nooit over.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je betaalbaarheid weglaat uit de vraagstelling is dat natuurlijk niet zo heel raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |