Dat was voor iemand anders bedoelt vanuit mijn account puur voor het verzamelen van informatie. Ik ben een hard werkende persoon die geen klachten heeft, psychisch niet en ook lichamelijk niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
WGR / Heb je recht
Hoe gaat het met jouw psychische gesteldheid inmiddels?
Knurft FvD is de grootste winnaar van deze verkiezingen. Enige partij die een plus 3 kan noteren.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:51 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik ben persoonlijk van mening dat Baudet en Wilders gezamenlijk horen af te treden na deze nederlaag. Maar dat zullen die graaiers niet doen. Vooral FvD weet hoe je moet graaien en plunderen. Dat zijn ware intellectuele graaiers met een diploma.
https://www.dagelijksesta(...)toe-baudet-wist-dit/
Dit verklaart ook weer alles.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
WGR / Heb je recht
Hoe gaat het met jouw psychische gesteldheid inmiddels?
Grappige is dat zeer slechte stuk van de standaard ff negeert dat PVV 0 zetels heeft dus letterlijk fvd (minder anti EU als PVV geworden) alle zetels van de PVV heeft gekregen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:08 schreef soeverein het volgende:
[..]
Knurft FvD is de grootste winnaar van deze verkiezingen. Enige partij die een plus 3 kan noteren.
Ik heb het stuk niet gelezen maar mij lijkt aannemelijk dat het NIET 1 op 1 is overgegaan. 50plus zal vast ook stemmen van de PVV hebben overgenomen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:11 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Grappige is dat zeer slechte stuk van de standaard ff negeert dat PVV 0 zetels heeft dus letterlijk fvd (minder anti EU als PVV geworden) alle zetels van de PVV heeft gekregen.
12 punten voor die paint.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:23 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik zou graag voor de mensen die anti wilders en anti baudet zijn een topic willen aanmaken. Mag dat ? Zo ja dan wil ik hier mijn mening over wilders en baudet geven. Zo niet ga ik rustig beneden een potje fifa spelen en genieten van de nederlaag van de extremisten.
Laat ons ook beetje genieten joh.
Baudet: Vrouwenrechten moeten ingeperkt worden.
[ afbeelding ]
Mensen zoals jij, die nu zo hard inhakken op Wilders en Baudet, zou ik willen zeggen dat als Moslims hier straks, door jullie protesten, met steeds meer zijn het gaan winnen dan zijn vrouwen nog veel slechter af dan wat Baudet zich voorstelt. Kijk ook eens naar het programma op TV over Marokkaanse vrouwen, die onze vrijheid en goede medische voorzieningen WEL prijzen. In Marokko mochten en hadden ze niets.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:23 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik zou graag voor de mensen die anti wilders en anti baudet zijn een topic willen aanmaken. Mag dat ? Zo ja dan wil ik hier mijn mening over wilders en baudet geven. Zo niet ga ik rustig beneden een potje fifa spelen en genieten van de nederlaag van de extremisten.
Baudet: Vrouwenrechten moeten ingeperkt worden.
[ afbeelding ]
Ja, en...? Wat heeft FVD dan met de PVV te maken?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:11 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Grappige is dat zeer slechte stuk van de standaard ff negeert dat PVV 0 zetels heeft dus letterlijk fvd (minder anti EU als PVV geworden) alle zetels van de PVV heeft gekregen.
Welke nederlaag van FvD?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:51 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik ben persoonlijk van mening dat Baudet en Wilders gezamenlijk horen af te treden na deze nederlaag. Maar dat zullen die graaiers niet doen. Vooral FvD weet hoe je moet graaien en plunderen. Dat zijn ware intellectuele graaiers met een diploma.
https://www.dagelijksesta(...)toe-baudet-wist-dit/
wat winnen ?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:00 schreef Bartjedelft het volgende:
[..]
Mensen zoals jij, die nu zo hard inhakken op Wilders en Baudet, zou ik willen zeggen dat als Moslims hier straks, door jullie protesten, met steeds meer zijn het gaan winnen
Mwoah... De PVV is natuurlijk veel meer een nationale dan een Europese partij.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 08:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Geen zetel meer voor de PVV in europese unie zou echt lachen zijn,..,.
beter heft de pvv zich dan gelijk op
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:25 schreef capricia het volgende:
Onder de PVV kunnen we wel #weggestemd neerzetten ja.
Wat is er extreem aan FvD?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:41 schreef Hawkxyz het volgende:
Op twitter kwamen de FvD & PVV trollen massaal met #stemzeweg, kunnen we dat nu ook tegen hun gebruiken? Dus zoiets van een foto van Geert & Thierry met de #stemzeweg eronder?
Verder, al dat gezwam van "extreem" rechts dat vrouwen onder Baudet "straks" veel beter af zijn nu dan in een "verislamiseerd land" staat haaks op de toekomst waarin klimaatverandering voor Arnhem aan Zee heeft gezorgd. Gelukkig hebben, in elk geval hier in Nederland, de extremisten een nederlaag ontvangen. Degene die dit ontkennen moeten zich nog maar eens realiseren dat ze hadden verwacht dat FvD de grootste zou worden.
Nou, lekker puh dat dit niet is gebeurt! Ik was echt aan het juichen.
En nu ik op vakantie ben, rest mij nog een "taak" om mensen hier aan te moedigen op een pro-eu en bij voorkeur linkse (mag ook rechts, maar dan normaal rechts / pro-eu) partij te stemmen.
1) Het liefste geen klimaatbeleid, laat de aarde maar KAPOT gaan!quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 19:51 schreef Hawkxyz het volgende:
[..]
1) Het liefste geen klimaatbeleid, laat de aarde maar KAPOT gaan!
2) Een soort muur om Nederland heen willen
2A) Nexit en de gulden terug te krijgen. Referendum of niet, mensen zijn beïnvloedbaar!
Dat vind ik extreem
1: Dat is grote flauwekul! Kernenergie op zichzelf betekend minimaal 10 kerncentrales in Nederland met een onmogelijke hoeveelheid kernafval. FvD wil dus dolgraag Nederland achterlaten als een "Nuclear wasteland". Stop de waanzinnige windmolenHAAT binnen Nederland. "Landschapvervuiling", sodemieter OP! zeg ik. Maar ik weet wel zeker dat FvD het prima vind om alle kolencentrales open te houden. Ze vinden het LEUK om zoveel mogelijk te vervuilen. Want ja, het maakt toch maar uit voor uhm... 0.00007 of zo meer graden opwarming. Als je dat vertaald naar EU dan betekend dat veel meer. Gelukkig zijn de Duitsers slim merk ik nu, daar zijn de greens meer dan 2x zo groot als Asociale Fascistische Dictatuur!quote:Op zondag 26 mei 2019 20:11 schreef soeverein het volgende:
1. De overheid geen klimaat beleid laten voeren staat niet gelijk aan de aarde kapot laten gaan. FvD is voor kernenergie wat beter is voor het klimaat dan geïmporteerde houtpalets uit Canada wat officieel als groen telt.
FvD is hier erg liberaal in. Waarom zou de overheid benzine wel belasten en Kerosine niet? Prima dat burgers of bedrijven wat doen aan het klimaat maar daar heeft de overheis dus geen rol in.
2. FvD is voor grens controles. Dat gebeurt nu ookal als er goederen of mensen van buiten de EU zoals Amerika of Rusland op Schiphol landen of de haven van Rotterdam in varen. Daar is dus niks nieuws of extreems aan. Tenzij je grenzen in het algemeen verwerpt. Dat kan dat is nou wel extreem libertarisch/anarchistisch.
2b. Wat is er extreem aan fe situatie van pak hem beet 20 jaar geleden terugwillen?
Nederland heeft tegen de EU grondwet gestemd. Nederland heeft tegen het verdrag met Oekraïne gestemd. De regering heeft daar echter maling aan.
Er zijn veel goede argumenten tegen referenda. Al die argumenten gelden echter in dezelfde maten soms zelfs meer voor democratie in het algemeen. Probeer er maar 1 te bedenken die niet op gaat voor de parlementaire democratie. Die hoor ik graag.
[..]
Niet kunnen accepteren dat het klimaat verandert, wordt eens volwassen manquote:Op zondag 26 mei 2019 22:57 schreef Hawkxyz het volgende:
[..]
1: Dat is grote flauwekul! Kernenergie op zichzelf betekend minimaal 10 kerncentrales in Nederland met een onmogelijke hoeveelheid kernafval. FvD wil dus dolgraag Nederland achterlaten als een "Nuclear wasteland". Stop de waanzinnige windmolenHAAT binnen Nederland. "Landschapvervuiling", sodemieter OP! zeg ik. Maar ik weet wel zeker dat FvD het prima vind om alle kolencentrales open te houden. Ze vinden het LEUK om zoveel mogelijk te vervuilen. Want ja, het maakt toch maar uit voor uhm... 0.00007 of zo meer graden opwarming. Als je dat vertaald naar EU dan betekend dat veel meer. Gelukkig zijn de Duitsers slim merk ik nu, daar zijn de greens meer dan 2x zo groot als Asociale Fascistische Dictatuur!
2: Dat geloof ik echt niet. We hebben gezien dat Baudetekke de grens wil sluiten, de Nederlandse grens en alleen maar grenscontroles is niet waar hij naar op zoek is.
2A: Het punt is dat je dus niks wil doen aan klimaatverandering en 20 jaar terug hadden we ook al Pim Fortuyn die met (deels) hetzelfde verhaal kwam als nu Baudet. Het idee is niet nieuw, en iedereen denkt dat de situatie zo verslechterd is in de tussentijd? Of is het gewoon... hé, Pim zijn plan is nooit uitgevoerd en dus zitten we nu in een "crisis", juist op het moment dat het economisch goed gaat in Nederland en in Europa.
Ik heb geen zin in referenda waar mensen snel op stemmen en meelopen met de meerderheid zonder dat je weet wat de gevolgen zijn van zowel thuisblijven of op het verkeerde antwoord stemmen. Dat zie je aan Brexit!
Zo, even in dit topic kan ik dit doen want dit is Anti Wilders / Anti Baudet.
Baudet heeft een recensie geschreven over een boek dat o.a. gaat over de gevolgen van de onafhankelijkheid van vrouwen.quote:Baudet: Vrouwenrechten moeten ingeperkt worden.
Lol, accepteer jij dat er iets aan gedaan wordt.quote:Op maandag 27 mei 2019 00:50 schreef the-eye het volgende:
Niet kunnen accepteren dat het klimaat verandert, wordt eens volwassen man
Oh is er iets aan gedaan joh? Vertel 's over de resultaten?quote:Op maandag 27 mei 2019 06:33 schreef Hawkxyz het volgende:
[..]
Lol, accepteer jij dat er iets aan gedaan wordt.
Dan ben je niet veel gewend.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:51 schreef Hawkxyz het volgende:
[..]
2A) Nexit en de gulden terug te krijgen. Referendum of niet, mensen zijn beïnvloedbaar!
Dat vind ik extreem
Windmolens zijn gemaakt van composiet plastic. Dit is een vorm van plastic die niet te recycelen is. Aangezien windmolens ~20/25jaar meegaan moet je die na afloop vervangen en zit je met een grote berg waardeloos materiaal wat slecht is voor het milieu.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:57 schreef Hawkxyz het volgende:
[..]
1: Dat is grote flauwekul! Kernenergie op zichzelf betekend minimaal 10 kerncentrales in Nederland met een onmogelijke hoeveelheid kernafval. FvD wil dus dolgraag Nederland achterlaten als een "Nuclear wasteland". Stop de waanzinnige windmolenHAAT binnen Nederland. "Landschapvervuiling", sodemieter OP! zeg ik. Maar ik weet wel zeker dat FvD het prima vind om alle kolencentrales open te houden. Ze vinden het LEUK om zoveel mogelijk te vervuilen. Want ja, het maakt toch maar uit voor uhm... 0.00007 of zo meer graden opwarming. Als je dat vertaald naar EU dan betekend dat veel meer. Gelukkig zijn de Duitsers slim merk ik nu, daar zijn de greens meer dan 2x zo groot als Asociale Fascistische Dictatuur!
2: Dat geloof ik echt niet. We hebben gezien dat Baudetekke de grens wil sluiten, de Nederlandse grens en alleen maar grenscontroles is niet waar hij naar op zoek is.
2A: Het punt is dat je dus niks wil doen aan klimaatverandering en 20 jaar terug hadden we ook al Pim Fortuyn die met (deels) hetzelfde verhaal kwam als nu Baudet. Het idee is niet nieuw, en iedereen denkt dat de situatie zo verslechterd is in de tussentijd? Of is het gewoon... hé, Pim zijn plan is nooit uitgevoerd en dus zitten we nu in een "crisis", juist op het moment dat het economisch goed gaat in Nederland en in Europa.
Ik heb geen zin in referenda waar mensen snel op stemmen en meelopen met de meerderheid zonder dat je weet wat de gevolgen zijn van zowel thuisblijven of op het verkeerde antwoord stemmen. Dat zie je aan Brexit!
Zo, even in dit topic kan ik dit doen want dit is Anti Wilders / Anti Baudet.
Ow ja ? Nou uhhhh dat geloof ik allemaal niet hoor.quote:Op maandag 27 mei 2019 08:38 schreef soeverein het volgende:
[..]
Windmolens zijn gemaakt van composiet plastic. Dit is een vorm van plastic die niet te recycelen is. Aangezien windmolens ~20/25jaar meegaan moet je die na afloop vervangen en zit je met een grote berg waardeloos materiaal wat slecht is voor het milieu.
Jou broodje aap verhalen over nuclear wasteland man man man. Er zijn twee grote rampen gebeurd met kerncentrales. Slechts 1 daarvan heeft tot doden geleid. Misschien moet je het filmpje van lubach nog even kijken over het aantal dode van de verschillende energie bronnen.
2. Oke jij gelooft het niet dan zal je wel gelijk hebben. Makkelijke manier van discussieren. Je weet dat er voor de schengen zone ook geen muren om Nederland heen stonden?
2b. Wat gaat het economisch goed in Nederland. Onze inflatie is hoog, de rente kunstmatig laag door de EU. Iedereen met spaargeld/pensioen verliest flink.
Werkloosheid neemt af omdat Rutte de definitie van werkloosheid heeft gewijzigd een aantal jaar geleden.
Sure de economie staat niet op instorten maar stagneert wel.
En jou argument wat je noemt geld net zo goed voor de parlementaire democratie. Daar is het nog veel erger want als mensen dan een "knappe" man als klaver zien (lol) dan stemmen ze daarop.
Bij referenda heb je heel duidelijk 1 issue waarover het gaat. Bij de TK moeten stemmers over 1000den issues tegelijk hun mening geven. Daar zijn mensen wel opeens slim genoeg voor?
Mijn ervaring is dat in EU de meeste referenda genegeerd danwel ongeldig danwel tegengewerkt worden wanneer de uitkomst Brussel of naties niet zint.quote:Op maandag 27 mei 2019 08:38 schreef soeverein het volgende:
[..]
Windmolens zijn gemaakt van composiet plastic. Dit is een vorm van plastic die niet te recycelen is. Aangezien windmolens ~20/25jaar meegaan moet je die na afloop vervangen en zit je met een grote berg waardeloos materiaal wat slecht is voor het milieu.
Jou broodje aap verhalen over nuclear wasteland man man man. Er zijn twee grote rampen gebeurd met kerncentrales. Slechts 1 daarvan heeft tot doden geleid. Misschien moet je het filmpje van lubach nog even kijken over het aantal dode van de verschillende energie bronnen.
2. Oke jij gelooft het niet dan zal je wel gelijk hebben. Makkelijke manier van discussieren. Je weet dat er voor de schengen zone ook geen muren om Nederland heen stonden?
2b. Wat gaat het economisch goed in Nederland. Onze inflatie is hoog, de rente kunstmatig laag door de EU. Iedereen met spaargeld/pensioen verliest flink.
Werkloosheid neemt af omdat Rutte de definitie van werkloosheid heeft gewijzigd een aantal jaar geleden.
Sure de economie staat niet op instorten maar stagneert wel.
En jou argument wat je noemt geld net zo goed voor de parlementaire democratie. Daar is het nog veel erger want als mensen dan een "knappe" man als klaver zien (lol) dan stemmen ze daarop.
Bij referenda heb je heel duidelijk 1 issue waarover het gaat. Bij de TK moeten stemmers over 1000den issues tegelijk hun mening geven. Daar zijn mensen wel opeens slim genoeg voor?
Voorelkaarquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:25 schreef capricia het volgende:
Onder de PVV kunnen we wel #weggestemd neerzetten ja.
Gevaarlijk, eng... Wat mij betreft zijn het allebei partijen die onzin verkondigen en ze staan zover van me af als maar kan. Anderzijds blijft het politiek en het is op zich goed dat mensen die in dezelfde bullshit geloven ook vertegenwoordigd worden in het parlement. Daar is het tenslotte voor.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:58 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind de FvD eigenlijk vele malen gevaarlijker en enger dan de PVV. De FvD is killer, berekender en gaat grenzen over die Wilders eigenlijk nooit is over gegaan (behalve dan zijn gefantaseer over nuttige rassenrellen, maar dat was zeldzaam). Helemaal eng is dat de VVD voornemens is om zaken te doen met deze racistenclub en sympathisanten van blanke apartheidsboeren.
Kolder.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:51 schreef Hawkxyz het volgende:
[..]
Dat vind ik extreem
het gaat om het afval wat je achterlaat met kerncentrales. Dat is niet wenselijkquote:Op maandag 27 mei 2019 08:38 schreef soeverein het volgende:
[..]
klopt, en we hadden dus ook veel smokkel en illegalen die binnenkwamen. Baudet zegt dat met grenscontrole hij dit wil tegengaan. Tenzij je een muur om NL zet heeft grenscontrole geen effectquote:2. Oke jij gelooft het niet dan zal je wel gelijk hebben. Makkelijke manier van discussieren. Je weet dat er voor de schengen zone ook geen muren om Nederland heen stonden?
inflatie is nog nooit zo laag geweest. Rente is laag, klopt, kut voor je spaargeld, goed voor je hypotheek en andere schulden.quote:2b. Wat gaat het economisch goed in Nederland. Onze inflatie is hoog, de rente kunstmatig laag door de EU. Iedereen met spaargeld/pensioen verliest flink.
als die een aantal jaar geleden is gewijzigd dan verklaard dat niet de daling ten opzichte van het afgelopen jaarquote:Werkloosheid neemt af omdat Rutte de definitie van werkloosheid heeft gewijzigd een aantal jaar geleden.
nee. Groeit weerquote:Sure de economie staat niet op instorten maar stagneert wel.
Je snapt het principe van de parlementaire democratie niet. Je kiest iemand waarin jij het vertrouwen hebt dat die jouw belangen behartigt.quote:En jou argument wat je noemt geld net zo goed voor de parlementaire democratie. Daar is het nog veel erger want als mensen dan een "knappe" man als klaver zien (lol) dan stemmen ze daarop.
VVD wil al samenwerken op provinciaal niveau.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gevaarlijk, eng... Wat mij betreft zijn het allebei partijen die onzin verkondigen en ze staan zover van me af als maar kan. Anderzijds blijft het politiek en het is op zich goed dat mensen die in dezelfde bullshit geloven ook vertegenwoordigd worden in het parlement. Daar is het tenslotte voor.
En wat betreft dat gevaar: dat valt volgens mij nogal mee. Hoewel de Nederlandse politiek momenteel bijzonder gefragmenteerd is, is er in heel grote lijnen weinig veranderd: het brede midden heeft een ruime meerderheid, links is klein en radicaal rechts haalt eigenlijk nooit meer dan een kleine 20% van de stemmen.
Daar komt nog bij dat de enige twee partijen waar radicaal rechts uiteindelijk een meerderheid mee kan vormen nog heel ver verwijderd zijn van samenwerking. Niet alleen vanwege de onmogelijkheid van de impliciete deportatievoorstellen van Wilders of de rassentheorieën, complotwaanzin en de misogynie van Baudet, maar vooral omdat de achterban van CDA en VVD politieke samenwerking echt niet meer zou pikken.
...maar de VVD zoekt duidelijk manieren om daar onderuit te komen zonder FvD weer van een argument te voorzien bij die kartelcomplottheorie.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
VVD wil al samenwerken op provinciaal niveau.
Bij windmolens laat je dus ook afval achter. Qua voluma is het afval veel groter bij windmolens.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
het gaat om het afval wat je achterlaat met kerncentrales. Dat is niet wenselijk
[..]
klopt, en we hadden dus ook veel smokkel en illegalen die binnenkwamen. Baudet zegt dat met grenscontrole hij dit wil tegengaan. Tenzij je een muur om NL zet heeft grenscontrole geen effect
[..]
inflatie is nog nooit zo laag geweest. Rente is laag, klopt, kut voor je spaargeld, goed voor je hypotheek en andere schulden.
[..]
als die een aantal jaar geleden is gewijzigd dan verklaard dat niet de daling ten opzichte van het afgelopen jaar
[..]
nee. Groeit weer
[..]
Je snapt het principe van de parlementaire democratie niet. Je kiest iemand waarin jij het vertrouwen hebt dat die jouw belangen behartigt.
alleen ga je niet dood van het afval van een windmolen als je er naast staat.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:31 schreef soeverein het volgende:
[..]
Bij windmolens laat je dus ook afval achter. Qua voluma is het afval veel groter bij windmolens.
Baudet beweert dat weldegelijk. Laatst nog in het debat met Rutte. Verder mogen wij nog steeds controle uitoefenen. Sterker nog, bij de meeste grensovergangen wordt je keurig op beeld gezetquote:Smokkel en illegalen heb je altijd dat is er nu ookal. Wat er bij eigen grens bewaking echter niet is dat is dat als Spanje mensen een pardon geeft of binnenhaald dat die mensen dan ook meteen Nederland in kunnen op een legale manier. Je kan niet alles tegen houden met grens controles dat beweert ook niemand. Wat je wel kan is de controle pver wie er binnenkomt terug pakken van de andere landen.
Omdat je een volksvertegenwoordiger kiest op basis van zijn algemene ideeën en op het vertrouwen dat hij een afgewogen keus maakt.quote:Ik snap wel degelijk wat parlementaire democratie is. Het gaat om het punt dat mensen bij een referenda maar wat doen en te dom zijn om na te denken. Waarom zou dat argument niet gelden voor het kiezen van een vertegenwoordiger? Dat is wat ik probeerde duidelijk te maken.
Vraag 11 in Stemwijzer:quote:Op maandag 27 mei 2019 22:31 schreef soeverein het volgende:
Smokkel en illegalen heb je altijd dat is er nu ookal. Wat er bij eigen grens bewaking echter niet is dat is dat als Spanje mensen een pardon geeft of binnenhaald dat die mensen dan ook meteen Nederland in kunnen op een legale manier. Je kan niet alles tegen houden met grens controles dat beweert ook niemand. Wat je wel kan is de controle pver wie er binnenkomt terug pakken van de andere landen.
Zolang we in de EU zitten is dat ook de juiste oplossing. Waarom schreeuw je in elke post!?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 06:57 schreef Hawkxyz het volgende:
[..]
Vraag 11 in Stemwijzer:
Asielzoekers moeten evenredig over de EU-lidstaten worden verdeeld.
Oneens -- FvD. "Reden": "FVD wil dat er wordt vastgehouden aan het Dublin-systeem, waarbij asielzoekers een aanvraag moeten indienen in het eerste veilige land dat ze aandoen. "
En daarna dus naar West-Europa toekomen. Gaat lekker he?!
Even wachten tot ik achter de laptop zit dan ga ik er uitgevreid op in met bronnen.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:55 schreef devlinmr het volgende:
[..]
alleen ga je niet dood van het afval van een windmolen als je er naast staat.
Doe trouwens eens een bron van wat je beweert over restafval van windmolens. Tot nu toe vind ik niks wat jouw bewering staaft
[..]
Baudet beweert dat weldegelijk. Laatst nog in het debat met Rutte. Verder mogen wij nog steeds controle uitoefenen. Sterker nog, bij de meeste grensovergangen wordt je keurig op beeld gezet
[..]
Omdat je een volksvertegenwoordiger kiest op basis van zijn algemene ideeën en op het vertrouwen dat hij een afgewogen keus maakt.
Punt bij referenda is dat je complexe vraagstukken niet kunt versimpelen tot een simpel ja/nee vraagje.
Zie Brexit... We willen uit de EU maar men heeft geen idee over hoe en op welke manier verder
1) Op de PVV (uiteraard) en PvdD na hebben alle partijen geantwoord "eens" zodat de asielzoekers in elk land terecht komen, dus ook in Roemenie, Tsjechie, Letland, Slovenië etc. etc. op evenredige basis. Ik vind het superstom om maar uit de EU te gaan om er niks meer mee te maken te hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:33 schreef soeverein het volgende:
Zolang we in de EU zitten is dat ook de juiste oplossing. Waarom schreeuw je in elke post!?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:23 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ach vrouwen hebben toch aantoonbaar minder hersencellen dan mannen ?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:30 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Dat was voor iemand anders bedoelt vanuit mijn account puur voor het verzamelen van informatie. Ik ben een hard werkende persoon die geen klachten heeft, psychisch niet en ook lichamelijk niet.
Wat wel vast staat is baudet en zijn anti-vrouwen uitspraken. Ik denk persoonlijk dat hij zich moet laten nakijken psychisch.
Hij is volgens mij in een soort van waan waarin die denkt dat die leeft in de kalifaat van isis.
Zijn die Eurosceptici dan de afgelopen 30 jaar altijd thuisgebleven of is dit een nieuw fenomeen. Het is namelijk zo dat de huidige opkomst nog nooit zo hoog is geweest in de afgelopen 30 jaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, en...? Wat heeft FVD dan met de PVV te maken?
Het is een gloednieuwe partij die met 3, misschien wel 4 zetels Brussel binnen komt denderen. En mensen hier spreken alsof Baudet de verkiezingen heeft verloren.![]()
D66, dat heeft verloren. Ondanks dat euroskeptici thuis bleven en de pro-EU kliek juist massaal voor Timmerfrans uit bed kwam. Zelfs in dat klimaat (haha) kan Jetten de kiezer niet aan zich binden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |