Zou je dat door willen sturen? Ik wil ook de rest van mijn leven niet meer werken. Ik zat te overwegen om mijn armen en benen er af te zagen, maar jouw aanpak lijkt minder rigoureus.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:24 schreef Esbartaomerta het volgende:
Dit alles wat hierboven is omschreven is te bewijzen met bewijsmateriaal.
Dit zijn de woorden van een psychiater. Heeft verder niks met mijn eigen mening / woorden te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:28 schreef Tyr80 het volgende:
Topic doorgestuurd naar afdeling fraude van het UWV.
second opinion aanvragen om te zien of je echt zo kansloos bent als 1 persoon zegt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:30 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Dit zijn de woorden van een psychiater. Heeft verder niks met mijn eigen mening / woorden te maken.
Meerdere instellingen geven dit aan. Ik heb daarom ook geen behandeling. De instanties dwingen mij om behandeling te zoeken maar de psychiaters accepteren mij niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:32 schreef Peter het volgende:
uote:
0s.gif
Op zaterdag 3 maart 2018 22:30 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Dit zijn de woorden van een psychiater. Heeft verder niks met mijn eigen mening / woorden te maken.
second opinion aanvragen om te zien of je echt zo kansloos bent als 1 persoon zegt.
Zorg dat je dat op schrift krijgt en ga in bezwaar als ze je uitkering weigeren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:34 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Meerdere instellingen geven dit aan. Ik heb daarom ook geen behandeling. De instanties dwingen mij om behandeling te zoeken maar de psychiaters accepteren mij niet.
Ze weigeren mijn uitkering niet. Beter gezegd ze geven zelf ook aan dat er geen enkel mogelijkheid tot werk zou zijn. De vraag is meer of ik een WGA of een IVA uitkering zal krijgen. Welke van de 2 dat is de vraag. Maar als een psychiater dit wat ik daarboven heb beschreven aangeeft , dan hoor je toch wel IVA te krijgen denk ik?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Zorg dat je dat op schrift krijgt en ga in bezwaar als ze je uitkering weigeren.
Dus de psychiater en anderen willen dat niet op papier zetten?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:43 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ze weigeren mijn uitkering niet. Beter gezegd ze geven zelf ook aan dat er geen enkel mogelijkheid tot werk zou zijn. De vraag is meer of ik een WGA of een IVA uitkering zal krijgen. Welke van de 2 dat is de vraag. Maar als een psychiater dit wat ik daarboven heb beschreven , dan hoor je toch wel IVA te krijgen denk ik?
Ik heb trouwens voornamelijk bewijs zoals bijvoorbeeld duidelijke opnames van telefoongesprekken waarin bijvoorbeeld de psychiater dit allemaal opnoemt. En dat is voldoende bewijs.
Hoeft niet op papier te zetten. Ik heb telefoongesprekken opgenomen waarin de huisarts bijvoorbeeld ook aangeeft dat een instelling mij weigert. En bijv de psychiater die dit telefonisch duidelijk aangeeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus de psychiater en anderen willen dat niet op papier zetten?
En als het uwv een besluit neemt dat je een WGA krijgt, dan ga je dan in bezwaar.
Waar je recht op hebt, als het allemaal waar is, is op je knietjes God bedanken dat je in Nederland woont en niet in een van de landen waar ze je de rest van je leven in de goot had laten leven. Dįįr heb je recht op.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:33 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar wat mensen hierover gaan vertellen. Dit is allemaal bewijsbaar dus het is geen grap of iets. Ik wil weten wat mijn rechten zijn.
Ik heb zelf zeker geen hulp nodig. Dat wordt beweerd door mensen. Dat mogen ze beweren. Veranderd niks aan de feiten dat er niks met me aan de hand is.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:53 schreef Lunatiek het volgende:
Ben je er zelf al van overtuigd dat je hulp nodig hebt of ben je nog steeds te lui om te werken?
Houdt dat bewijs stand in een rechtszaal als de persoon aan de andere kant van de lijn niet wist dat er opnames werden gemaakt?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:43 schreef Esbartaomerta het volgende:
Ik heb trouwens voornamelijk bewijs zoals bijvoorbeeld duidelijke opnames van telefoongesprekken waarin bijvoorbeeld de psychiater dit allemaal opnoemt. En dat is voldoende bewijs.
Jep.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:02 schreef anarchitect het volgende:
[..]
Houdt dat bewijs stand in een rechtszaal als de persoon aan de andere kant van de lijn niet wist dat er opnames werden gemaakt?
Ja op beterschap heb je kans als je behandelt wordt. Als er geen behandeling mogelijk is bestaat er ook geen kans op beterschap.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:02 schreef Peter het volgende:
Het UWV keurt/bepaalt toch? Niet je huisarts of een andere arts. Dus als hun keuringsarts vindt dat jij kans hebt op beterschap, dan wordt het geen IVA.
TS wil zich laten noteren als beroepswerkloze.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:05 schreef Het_Bokje het volgende:
Dus er is niets aan de hand en de belangenorganisaties zitten om leden verlegen ofzo?
'er valt niks te behandelen'
'zeer complexe probleem'
Ok...
Geen benutbare mogelijkheden. (Ja dit staat op papier.)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:16 schreef madam-april het volgende:
Of er wel of geen behandeling mogelijk is, zegt natuurlijk in principe niet heel veel over jouw (potentiėle) arbeidsvermogen.
TS heeft het even hier op Fok gecheckt, dus dan is het zoquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:02 schreef anarchitect het volgende:
[..]
Houdt dat bewijs stand in een rechtszaal als de persoon aan de andere kant van de lijn niet wist dat er opnames werden gemaakt?
Dat is jouw conclusie. De keuringsarts kan ook zeggen dat hij het nu te vroeg vindt om te oordelen dat jij voor altijd ziek blijft. Dus dat je eerst de WGA in gaat.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:03 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ja op beterschap heb je kans als je behandelt wordt. Als er geen behandeling mogelijk is bestaat er ook geen kans op beterschap.
Wat ik zelf van mezelf vind hou ik even erbuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |