Ik ben er van op het hoogte. Maar de andere kant is hier niet van op het hoogte. Dus dan mag het?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:31 schreef Zelva het volgende:
Het mag als een van de deelnemers aan het gesprek op de hoogte is.
Ja, dat mag. Alleen niet als iemand jullie beide afluistert waar jullie beide niet van op de hoogte zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:29 schreef Esbartaomerta het volgende:
Is het toegestaan om telefoon gesprekken op te nemen zonder dat die gene aan de andere kant hier van op het hoogte is?
Ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:32 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ik ben er van op het hoogte. Maar de andere kant is hier niet van op het hoogte. Dus dan mag het?
Waarom wil je dit?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:32 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Ik ben er van op het hoogte. Maar de andere kant is hier niet van op het hoogte. Dus dan mag het?
Dat maakt allemaal niet uit, het opnemen mag sowieso, ongeacht het doel of wat je er daarna mee van plan zou zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:33 schreef Madivi het volgende:
Dat ligt er aan met welk doel je het opneemt. Privésfeer? Werk? Wat wil je met de opnames kunnen doen?
Is het toegestaan om telefoongesprekken als bewijs materiaal te gebruiken?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat maakt allemaal niet uit, het opnemen mag sowieso, ongeacht het doel of wat je er daarna mee van plan zou zijn.
Ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Is het toegestaan om telefoongesprekken als bewijs materiaal te gebruiken?
Alleen als de andere partij voor het gesprek weet dat het opgenomen wordt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Is het toegestaan om telefoongesprekken als bewijs materiaal te gebruiken?
Zou een rechter een telefoongesprek die opgenomen is accepteren als bewijs materiaal? Waarbij dus alleen 1 partij van op het hoogte is dat er opgenomen wordt tijdens dat gesprek bijvoorbeeld.quote:
Ik ben zelf er wel van op het hoogte. Maar de andere partij niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen als de andere partij voor het gesprek weet dat het opgenomen wordt.
Ja hoor, dat wordt alleen wellicht niet meegenomen als het heel erg in de privé-sfeer is.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:38 schreef Esbartaomerta het volgende:
[..]
Zou een rechter een telefoongesprek die opgenomen is accepteren als bewijs materiaal? Waarbij dus alleen 1 partij van op het hoogte is dat er opgenomen wordt tijdens dat gesprek bijvoorbeeld.
Het is ook nog is kei harde bewijsmateriaal die zelfs door rechters geaccepteerd wordt al weet alleen jij dat er op dat moment opgenomen wordt. De tegenpartij hoef je niet te vertellen dat je aan het opnemen bent.quote:Op zondag 4 maart 2018 03:57 schreef Clicks_nl het volgende:
Je mag al je gesprekken opnemen. Sowieso is het leuk om op te nemen. Kan je later je gesprekken nog eens terug luisteren als je een keer geen inspiratie hebt om nieuwe topics voor op fok te verzinnen.
Dat is niet waar. Je mag gesprekken gewoon opnemen. Dat soort regels geldt alleen voor bedrijven, die moeten het meedelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen als de andere partij voor het gesprek weet dat het opgenomen wordt.
Er is geen mogelijkheid voor behandeling bij geen enkel psychiater of psycholoog was de conclusie van de psychiater.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:48 schreef Lunatiek het volgende:
Ik hoop dat je ook een opname hebt van het gesprek waarin als behandeling werd voorgesteld dat je medicijnen zou gaan slikken en niet alleen van het gesprek waarbij na jouw overduidelijke weigering aan genezing/stabilisatie mee te werken werd opgemerkt dat behandeling niet mogelijk zou zijn.
Ik hoop ook dat je Fok! PoHi wordt meegenomen als bewijs van fraude.
De psychiater zei van dat ik me niet ziek voel en dat ik dus niet behandeld kan worden. ''Ik kan me toch niet opdringen? Dat is niet van deze tijd. Dan moet ik je dus medicijnen geven terwijl je aangeeft dat je niet ziek bent?''quote:Op zondag 4 maart 2018 14:41 schreef Lunatiek het volgende:
Volgens een van je vorige posts bestaat er wel een behandeling, die je ook is aangeboden, maar jij weigert die.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |