Tafelmanieren zijn cruciaal. Het zal je verbazen hoe weinig mensen een wijnglas normaal vast kunnen houden.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben 6 jaar leidinggevende in een mooi restaurant geweest, ik weet niet alleen hoe ik mes en vork moet vasthouden, ik kan je precies vertellen met welke vork en welk mes jij je eten moet eten en in welk glas jouw wijn moet
Ja, ik stel gewoon mn verwachtingen naar beneden bij dan valt het vast meequote:Op donderdag 23 mei 2019 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dirty grandpa is met de niro en zac effron toch, niks aan
Zijn zoveel goede films in de wereld en dan ga jij die aids kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, ik stel gewoon mn verwachtingen naar beneden bij dan valt het vast mee
Nog steeds?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was best gezellig hoor maar het gaat eigenlijk alleen maar over Braddie
Op Netflix valt het allemaal vies tegen en wil een korte film want het is al laat en wil nog aftrekken daarnaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn zoveel goede films in de wereld en dan ga jij die aids kijken.
Kijk dan gewoon een seriequote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op Netflix valt het allemaal vies tegen en wil een korte film want het is al laat en wil nog aftrekken daarna
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoeveel users moeten er nog komen
(hoeveel moeten er nog komen)
Hoeveel users moeten er nog gaan
(hoeveel moeten er nog gaan)
Wie waren deze helden
(wie waren deze helden)
We doen het hier in jullie naam
je kunt ook gewoon een korte film kijken waar je op kunt aftrekken, win-winquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op Netflix valt het allemaal vies tegen en wil een korte film want het is al laat en wil nog aftrekken daarna
Zijn ook toffe documentairesquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet hoe weinig mensen dat kunnenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tafelmanieren zijn cruciaal. Het zal je verbazen hoe weinig mensen een wijnglas normaal vast kunnen houden.
Veel te vroeg daarvoorquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een korte film kijken waar je op kunt aftrekken, win-win
Er zou een vak etiquette op scholen moeten zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet hoe weinig mensen dat kunnen
Wanneer Ronaldquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Noem er maar een paar dan kijk ik die een andere keer wellicht
Is een mooie over de campagne van Macron waar je precies kan zien wat een leeg vat het is.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Noem er maar een paar dan kijk ik die een andere keer wellicht
Ik wacht deze storm nog even afquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer hang jij je toetsenbord aan de wilgen
Zal het noteren dank vriendquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is een mooie over de campagne van Macron waar je precies kan zien wat een leeg vat het is.
En hoe je überhaupt een tafel dektquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zou een vak etiquette op scholen moeten zijn.
Primaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou oke dan
Zullen we samen een ijsje halen?
Ja lekker geilen op Zacquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook met Zac? Toevallig haha
Al gezien overigens
Jammer dat mijn best zo weinig is welquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, daar gaat het om
Ik heb geen flauw idee, hou het niet zo bij hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoeveel vaste users zijn er eigenlijk nog over, de spoeling wordt steeds dunner
Ik heb nu echt bijna niets meer in de koelkast en vriezer want zondag moet ie wegquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:57 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja ik heb nog ijsjes in de vriezer, ff ijsje eten
Mis je hans alquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, hou het niet zo bij haha
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jammer dat mijn best zo weinig is wel
Haha dat komt echt niet daardoor hoorquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nu echt bijna niets meer in de koelkast en vriezer want zondag moet ie weg
Ik hoopte stiekem dat hij op jouw account postquote:
Daar ga ik al jaren van uit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat hij op jouw account post
denk het niet, de gemiddelde post van hplc is van hoger niveau dan rozevla's volledige pohiquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat hij op jouw account post
Gewoon altijd chocolade hier.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een ijs met verse aardbeien pak
Ja ik zit nu eerst nog ff op Niro te geilen want die zat te fappen en Zac liep binnen maar hij ging gewoon door dus jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja lekker geilen op Zac
Ik was ermee begonnen maar na 30 min in slaap gevallen
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn vriendin kwam erachter dat hij op fok zit
Echt welquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha dat komt echt niet daardoor hoor![]()
Heb je je nieuwe al besteld?
Had je hem misschien ook een negen moeten geven ipv een zevenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, vond het altijd wel leuk als hij er was
Eh oké als jij opgewonden raakt van fappende mannen, doe je dingquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zit nu eerst nog ff op Niro te geilen want die zat te fappen en Zac liep binnen maar hij ging gewoon door dus ja
Lijkt me lichtelijk overdrevenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had je hem misschien ook een negen moeten geven ipv een zeven
Laat me gewoon in mn waarde ja thxquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh oké als jij opgewonden raakt van fappende mannen, doe je ding
Wanneer komt ie binnenquote:
Hjb joh aardappelquote:
Daar doe ik niet aan, zijn al genoeg nepperdsquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon doen alsof
Doe niet highclassquote:
Ik hoop scrupukneusquote:
Ja daarom ben je mijn favoquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, zijn al genoeg nepperds
Waarom doet niemand iets?!?!???!!!!!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:04 schreef Solotovski het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-haalt-snoeihard-uit
Hahaha zie hem wijs lopen hahaha
🙄quote:
Weet je wel niet hoe breed die vent is johquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doet niemand iets?!?!???!!!!!
Kenkerstrak van de pep/coke jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:04 schreef Solotovski het volgende:
Allemaal bange schapen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom doet niemand iets?!?!???!!!!!
Wat had jij gedaan Jimmyquote:
Godsammequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef Solotovski het volgende:
Loopt erbij alsof ie staalwol onder z'n oksels heeft haha
mooie, beeldende vergelijkingquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef Solotovski het volgende:
Loopt erbij alsof ie staalwol onder z'n oksels heeft haha
Echt een schwalbe van een die oudere vrouw hoor, val dan direct hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:04 schreef Solotovski het volgende:
haha jezus duidelijk champigons league die manquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:04 schreef Solotovski het volgende:
Hahahahquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha jezus duidelijk champigons league die man
ga jij naar baku?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt een schwalbe van een die oudere vrouw hoor, val dan direct haha
Prima, moest tussendoor even de honden uitlatenquote:
Nee ben je malquote:
Zo'n klein rondjequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prima, moest tussendoor even de honden uitlaten
En de niet fapfilm die jij zit te kijken
Dat jochie uit the sixth sense zit erinquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prima, moest tussendoor even de honden uitlaten
En de niet fapfilm die jij zit te kijken
hahaha staat in dat hele baku geen hotel en de reis duurt 14 uur, snelste route is met een of andere nachtbus/rreimt door verweggistan van paar uurquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee ben je mal
Lekker 5.000 kaarten ofzo verkocht in een stadion van 60k en volgens mij hebben ze daar ook problemen om die kaarten te slijten
op wie gestemd?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja maar mijn team laat het wel afweten hoor.
Ja. En niet op Brusselmansquote:
jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://www.clitjes.nl/ gebruikten jullie dit vroeger ook
Ja fucking kansloos echt niet normaal, maar goed winst is het enige dat telt en nu heb je waarschijnlijk geen last van een matige uit-vorm hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaha staat in dat hele baku geen hotel en de reis duurt 14 uur, snelste route is met een of andere nachtbus/rreimt door verweggistan van paar uur
Kan me niet eens een jochie herinneren en heb die film nog geen week geleden gezienquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat jochie uit the sixth sense zit erin
Dat interesseert me niet zo veel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je voor megastallen zeker
GP werd daar gehoudenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had nog nooit van baku gehoord
echtquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik wilde op baudet stemmen maar hij stond niet op het biljet :/ zeker weggemoffeld door de linkse elite
Niemand gelooft ditquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik wilde op baudet stemmen maar hij stond niet op het biljet :/ zeker weggemoffeld door de linkse elite
Is nu toch ook geen jochie meer. Is die collega van de vriendin van Tedquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan me niet eens een jochie herinneren en heb die film nog geen week geleden gezien
Haaahaaaaaatjesquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk het niet, de gemiddelde post van hplc is van hoger niveau dan rozevla's volledige pohi
Hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
piratenpartij is die links?
Oh die dudequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is nu toch ook geen jochie meer. Is die collega van de vriendin van Ted
Mehquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op haar kun je wel rukken denk ik
Ligt aan de uitvoering, maar het antwoord is ja. De huidige eurozone is in elk geval een ramp.quote:
Toen de euro werd ingevoerd werd alles 2x zo duur. Ik denk dat hetzelfde gebeurt als we de gulden terug krijgen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ligt aan de uitvoering, maar het antwoord is ja. De huidige eurozone is in elk geval een ramp.
Dat is wat overdreven...quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen de euro werd ingevoerd werd alles 2x zo duur. Ik denk dat hetzelfde gebeurt als we de gulden terug krijgen.
Maar ik mis de gulden wel.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft af en toe helemaal niet, niet nadenken maar doen, gaat me prima af.
Wajo zieke plafonddienstquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:54 schreef UitStraling het volgende:
Kutzooi, net de een na laatste koffie gepakt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:01 schreef UitStraling het volgende:
Had wel binnenpretje, collega uit Somaliland pakte vanmorgen een witte snicker, ik zeg ben je bang dat je in je vingers bijt of wat? haha
dat kan niet eensquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder twee keer koffie in de ochtend verander ik in een witte mensenhaai.
je hoeft me geen maat te noemen en ik denk dat het probleem meer bij haags ligtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Idd maat
Fem moet gewoon opflikkeren
Waarom dit nou weer?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Idd maat
Fem moet gewoon opflikkeren
En bij Vk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hoeft me geen maat te noemen en ik denk dat het probleem meer bij haags ligt
Ze maakte aantijgingen tegen wch, wch kon het niet handelen en kreeg een ban.quote:
Nou nou nou zeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze maakte aantijgingen tegen wch, wch kon het niet handelen en kreeg een ban.
Niemand moet haar hier.
Het enige wat ze te melden heeft is goedemorgen.
Had je een oogje op WCH of heeft die geen gleufje?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Soms moeten gewoon even de lijnen worden uitgezet.
Dont blame the messenger.
Gastquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je een oogje op WCH of heeft die geen gleufje?
GOEDEMORGENquote:
Goed verhaal Evertquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niemand moet haar hier.
En toen werd je als racist bestempelt?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:01 schreef UitStraling het volgende:
Had wel binnenpretje, collega uit Somaliland pakte vanmorgen een witte snicker, ik zeg ben je bang dat je in je vingers bijt of wat? haha
Fem denkt nog steeds dat WCH iemand is die zij kan uitlachen vanwege zijn loonstrookje?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niemand moet haar hier.
Verwar je Fem nu niet met die ongewenste koerdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Fem denkt nog steeds dat WCH iemand is die zij kan uitlachen vanwege zijn loonstrookje?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verwar je Fem nu niet met die ongewenste koerd
quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Laat hem maar, als hij is die ik denk dat het is, ben ik degene die bij het volgende loonstrookje het hardst lacht
Nou dan is het tijd dat ik hier m'n gezicht maar weer eens laat zien.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ben vandaag in de mood dat ik mensen en hun tekortkomingen grappig vind, wat een fijn gevoel
heb je cocktails bijquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou dan is het tijd dat ik hier m'n gezicht maar weer eens laat zien.
Nee, sorryquote:
lekkerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, sorryzit gewoon lekker met een witte wijn in de tuin na een dag bikkelhard tuinieren.
Zal de volgende keer voor je grappige bui cocktails voorzien.
Ik heb trouwens geen flauw idee waar dit over gaat.
Dit gesprek neemt een verrassende wending zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekker
nee ik ook niet dus denk dat het ook nergens over gaat hoho
Send nudesquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit gesprek neemt een verrassende wending zo.
Wel van korte duur want moet even een douxhe pakken. Over half uurtje staat taxi aan de deur
Wil je dat ik tegen een ban aanloop ofzoquote:
oh wat danquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben thuis.
Even bijkomen van zware dag.
Paar kinderen kwamen naar mij toe met strafbare zaken die ze hadden gehoord over een andere leerling. Zware gesprekken geweest.quote:
chanterenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar kinderen kwamen naar mij toe met strafbare zaken die ze hadden gehoord over een andere leerling. Zware gesprekken geweest.
Moet nu even kijken wat ik hier mee moet.
Heeft niet iets wat ik zou willen.quote:
zal in praktijk vast meevallen en als het echt zo erg is dan weet je ook vast wat je moet doen tochquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft niet iets wat ik zou willen.
Daarnaast praten we over jarenlange gevangenisstraffen hier.
Het is nu uit mijn handen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zal in praktijk vast meevallen en als het echt zo erg is dan weet je ook vast wat je moet doen toch
Eyoquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:29 schreef Myrr het volgende:
Docententekort ditdat maar toch is heel klb docent. Such odds.
Omdat we niks anders kunnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:29 schreef Myrr het volgende:
Hebben ze toch nog ergens autoriteit (lol)quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:29 schreef Myrr het volgende:
School is net een vuilnisbelt, ieder uur een andere zak.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:43 schreef Myrr het volgende:
Lijkt me ergens wel leuk voor de klas staan maar al dat extra werk en vergaderen.
Zo'n puberklas lijkt me op zich ook wel grappig.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:43 schreef Myrr het volgende:
Lijkt me ergens wel leuk voor de klas staan maar al dat extra werk en vergaderen.
Ja k zei toen straks al heey krek maar je reageerde niet dus krijg de tyfusquote:
Mur hier je boy Noel alles goed vriendquote:
Aaaaaaah boiiiiiiquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mur hier je boy Noel alles goed vriend
Ja lekker manquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aaaaaaah boiiiiii![]()
Alles chill hier. Weekend is aangebrokendaar?
Na een week noeste arbeid met een welverdiend biertje in de tuin zittenquote:
Lika a bawsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja lekker man
Gvd en lekker weertje erbij vakantiegeld dit dat lekker man
K snuif alles op
Bijna thuis, dan ga ik voor een bacotjequote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Na een week noeste arbeid met een welverdiend biertje in de tuin zitten
Murriequote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijna thuis, dan ga ik voor een bacotjenog een stukje zon over ook voordat ik de vuurkorf ontsteek
Heb meteen voor elke week van het komende jaar bij Hans zijn moeder een uurtje geboekt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:22 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen is zeker zn vakantiegeld aan het verbrassen meteen
Zit in m'n neusquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:22 schreef Chloroform het volgende:
En wat ga je met de overige duizend euro doen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb meteen voor elke week van het komende jaar bij Hans zijn moeder een uurtje geboekt.
Nu al, het is net half 8quote:
Krijg niet zoveel met wajongquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wat ga je met de overige duizend euro doen?
Wat ontzettend goed van jou zeg. Want de kleine wijzer is net voorbij de 7 en de groter wijzer staat op de 5.quote:
Maandag lekker zuipen in Londenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:22 schreef Chloroform het volgende:
Oh haha ik krijg wel veel.quote:
Beetje gekke dag om te zuipen, wat is er maandag?quote:
Speelt Villa de play-off finale voor promotiequote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje gekke dag om te zuipen, wat is er maandag?
Wat ga jij ontevreden zitten doenquote:
Oh spannend zeg, wat leukquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Speelt Villa de play-off finale voor promotie
Scheelt niet veel hoorquote:
8 procent van je bruto loonquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee.
Hoeveel is het?
Volgende week lang weekend weg.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
gaan jullie niet op vakantie van je vakantietoeslag
Zat eerst aan Luxemburg te denken, maar het gaat Barcelona worden.quote:
Op eenofandere manier is het bij mij nog geen 8 procent van mijn netto maandloon. Ik geloof dat er iets mis is gegaanquote:
Je hebt meer belasting betaaldquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op eenofandere manier is het bij mij nog geen 8 procent van mijn netto maandloon. Ik geloof dat er iets mis is gegaan
Zo hautainquote:
heb die money al uitgegeven voordat het binnen was ahahquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
gaan jullie niet op vakantie van je vakantietoeslag
Graag gedaan poedeliewoepsiequote:
Weet ik veel, stel eens niet van die moeilijke vragen :squote:
X3 modaal betaald juist minder nu trouwens.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet ik veel, stel eens niet van die moeilijke vragen :s
Lagere inkomens betalen minder belasting over hun vakantiegeldquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
X3 modaal betaald juist minder nu trouwens.
Snap alleen bamischijvenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jullie snappen belastingschijven toch wel jongens
Ergens in NWS is een topic erover met een grafiek. 3x modaal gaat er juist op vooruit. Dat verdienen ze in t parlement.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lagere inkomens betalen minder belasting over hun vakantiegeld
Ja zoek gvd ff op dan, heb hier helemaal niks aanquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ergens in NWS is een topic erover met een grafiek. 3x modaal gaat er juist op vooruit. Dat verdienen ze in t parlement.
Jij moet niet denkenquote:
k?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
heb wel dikke k gekregen ja nix mis mee
Tis weekend. Ik doe helemaal niks meer dat niet met eten en zuipen te maken heeft. Nouja, beetje fappen op rotten.com dan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zoek gvd ff op dan, heb hier helemaal niks aan
Kutambtenaarquote:
Waarom zou je grapjes over je vriendin makenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelijk zo, had ook een dikkerd grapje kunnen maken maarja
Dacht dat dat niet meer bestond.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tis weekend. Ik doe helemaal niks meer dat niet met eten en zuipen te maken heeft. Nouja, beetje fappen op rotten.com dan.
in een sterke relatie kan datquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je grapjes over je vriendin maken
Samequote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tis weekend. Ik doe helemaal niks meer dat niet met eten en zuipen te maken heeft. Nouja, beetje fappen op rotten.com dan.
jij gaat lekker kantelen zekerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Same
Of nou ja, zuipen doe ik niet aan, ben een fucking lady
Wat is dat danquote:
noujaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je grapjes over je vriendin maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |