Hebben ze toch nog ergens autoriteit (lol)quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:29 schreef Myrr het volgende:
Docententekort ditdat maar toch is heel klb docent. Such odds.
School is net een vuilnisbelt, ieder uur een andere zak.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:43 schreef Myrr het volgende:
Lijkt me ergens wel leuk voor de klas staan maar al dat extra werk en vergaderen.
Zo'n puberklas lijkt me op zich ook wel grappig.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:43 schreef Myrr het volgende:
Lijkt me ergens wel leuk voor de klas staan maar al dat extra werk en vergaderen.
Ja k zei toen straks al heey krek maar je reageerde niet dus krijg de tyfusquote:
Mur hier je boy Noel alles goed vriendquote:
Aaaaaaah boiiiiiiquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mur hier je boy Noel alles goed vriend
Ja lekker manquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aaaaaaah boiiiiii![]()
Alles chill hier. Weekend is aangebrokendaar?
Na een week noeste arbeid met een welverdiend biertje in de tuin zittenquote:
Lika a bawsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja lekker man
Gvd en lekker weertje erbij vakantiegeld dit dat lekker man
K snuif alles op
Bijna thuis, dan ga ik voor een bacotjequote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Na een week noeste arbeid met een welverdiend biertje in de tuin zitten
Murriequote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijna thuis, dan ga ik voor een bacotjenog een stukje zon over ook voordat ik de vuurkorf ontsteek
Heb meteen voor elke week van het komende jaar bij Hans zijn moeder een uurtje geboekt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:22 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen is zeker zn vakantiegeld aan het verbrassen meteen
Zit in m'n neusquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:22 schreef Chloroform het volgende:
En wat ga je met de overige duizend euro doen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb meteen voor elke week van het komende jaar bij Hans zijn moeder een uurtje geboekt.
Nu al, het is net half 8quote:
Krijg niet zoveel met wajongquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En wat ga je met de overige duizend euro doen?
Wat ontzettend goed van jou zeg. Want de kleine wijzer is net voorbij de 7 en de groter wijzer staat op de 5.quote:
Maandag lekker zuipen in Londenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:22 schreef Chloroform het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |