Tafelmanieren zijn cruciaal. Het zal je verbazen hoe weinig mensen een wijnglas normaal vast kunnen houden.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben 6 jaar leidinggevende in een mooi restaurant geweest, ik weet niet alleen hoe ik mes en vork moet vasthouden, ik kan je precies vertellen met welke vork en welk mes jij je eten moet eten en in welk glas jouw wijn moet
Ja, ik stel gewoon mn verwachtingen naar beneden bij dan valt het vast meequote:Op donderdag 23 mei 2019 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dirty grandpa is met de niro en zac effron toch, niks aan
Zijn zoveel goede films in de wereld en dan ga jij die aids kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, ik stel gewoon mn verwachtingen naar beneden bij dan valt het vast mee
Nog steeds?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was best gezellig hoor maar het gaat eigenlijk alleen maar over Braddie
Op Netflix valt het allemaal vies tegen en wil een korte film want het is al laat en wil nog aftrekken daarnaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn zoveel goede films in de wereld en dan ga jij die aids kijken.
Kijk dan gewoon een seriequote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op Netflix valt het allemaal vies tegen en wil een korte film want het is al laat en wil nog aftrekken daarna
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoeveel users moeten er nog komen
(hoeveel moeten er nog komen)
Hoeveel users moeten er nog gaan
(hoeveel moeten er nog gaan)
Wie waren deze helden
(wie waren deze helden)
We doen het hier in jullie naam
je kunt ook gewoon een korte film kijken waar je op kunt aftrekken, win-winquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op Netflix valt het allemaal vies tegen en wil een korte film want het is al laat en wil nog aftrekken daarna
Zijn ook toffe documentairesquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet hoe weinig mensen dat kunnenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tafelmanieren zijn cruciaal. Het zal je verbazen hoe weinig mensen een wijnglas normaal vast kunnen houden.
Veel te vroeg daarvoorquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een korte film kijken waar je op kunt aftrekken, win-win
Er zou een vak etiquette op scholen moeten zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet hoe weinig mensen dat kunnen
Wanneer Ronaldquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Noem er maar een paar dan kijk ik die een andere keer wellicht
Is een mooie over de campagne van Macron waar je precies kan zien wat een leeg vat het is.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Noem er maar een paar dan kijk ik die een andere keer wellicht
Ik wacht deze storm nog even afquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer hang jij je toetsenbord aan de wilgen
Zal het noteren dank vriendquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is een mooie over de campagne van Macron waar je precies kan zien wat een leeg vat het is.
En hoe je überhaupt een tafel dektquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zou een vak etiquette op scholen moeten zijn.
Primaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou oke dan
Zullen we samen een ijsje halen?
Ja lekker geilen op Zacquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook met Zac? Toevallig haha
Al gezien overigens
Jammer dat mijn best zo weinig is welquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, daar gaat het om
Ik heb geen flauw idee, hou het niet zo bij hahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoeveel vaste users zijn er eigenlijk nog over, de spoeling wordt steeds dunner
Ik heb nu echt bijna niets meer in de koelkast en vriezer want zondag moet ie wegquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:57 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja ik heb nog ijsjes in de vriezer, ff ijsje eten
Mis je hans alquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, hou het niet zo bij haha
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jammer dat mijn best zo weinig is wel
Haha dat komt echt niet daardoor hoorquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nu echt bijna niets meer in de koelkast en vriezer want zondag moet ie weg
Ik hoopte stiekem dat hij op jouw account postquote:
Daar ga ik al jaren van uit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat hij op jouw account post
denk het niet, de gemiddelde post van hplc is van hoger niveau dan rozevla's volledige pohiquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat hij op jouw account post
Gewoon altijd chocolade hier.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een ijs met verse aardbeien pak
Ja ik zit nu eerst nog ff op Niro te geilen want die zat te fappen en Zac liep binnen maar hij ging gewoon door dus jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja lekker geilen op Zac
Ik was ermee begonnen maar na 30 min in slaap gevallen
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn vriendin kwam erachter dat hij op fok zit
Echt welquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha dat komt echt niet daardoor hoor![]()
Heb je je nieuwe al besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |