abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187051313
Uitgerekende data:

22 juni: douche-eendje
Eind juni: BobbyMcGee

Half augustus: Minarosa (meisje)
24 augustus: stippelrientje

September: ***Joene en Ticootje (twins)***
23 september: Whoopje

11 oktober: taxibabe (jongen)
13 oktober: onomatopee (jongen)
18 oktober: Kleurdoos (meisje)

8 november: ***Automatic_ en Narrator*** (jongen)
10 november BellaaElisa (jongen)
11 november: June.
24 november: EDMAN- (meisje)
30 november sicilia (meisje)

2020:

20 januari: Chan

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 2% gewijzigd door SQ op 03-06-2019 09:12:55 ]
pi_187051319
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 19:05 schreef Ceviche het volgende:
Geniet van je verlof, D-E!
Doe ik. Onder het genot van een glas alcoholvrij bubbelspul net lekker met MeneerEend een risotto gegeten O+, even naar de stembus geweest en nu lekker niks doen. Zo fijn! Ik heb een beetje het gevoel alsof ik nu 3 weken vakantie heb :+.

Morgen brood bakken denk ik. Of zwemmen. Of beide.

En hoezo sta ik ineens 3e? :{ :o
  FOK!fotograaf donderdag 23 mei 2019 @ 20:20:57 #3
148247 taxibabe
pi_187052458
Ik zie nu net dat ik nog niet in de op sta!! 11 oktober!
Door de VK ook weer goedgekeurd, bloeddruk was gelukkig al weer iets hoger, 7 kilo aangekomen, hartje weer gehoord met die van mij er tussendoor. Wel wat last van bandenpijn, dus ik moet rustiger opstaan etc.

En douche-eendje verlof!!! Geniet ervan, lekker cocoonen!
pi_187052633
Je staat erin taxibabe :)
  donderdag 23 mei 2019 @ 20:44:03 #5
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_187052916
Hier (ook) een jongetje *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 23 mei 2019 @ 20:44:22 #6
480396 Sisu
Oudgediende
pi_187052924
Dodoria
Hoe gaat het eigenlijk met jou?
Morgen UD! Spannende dag. O+

Ik ben vanavond een beetje klam. Geen koorts gelukkig.
Zag net een schitterende foto van pinq’s baby in het babytopic. Dat maakt het wachten wel minder rot. Zo’n knap kindje! O+

En taxi,
Goede stats!
Zonder hoop geen leven.
pi_187053089
Fijn DE, verlof *O*

Ik voel me vandaag best wel prima eigenlijk! Het is al 9 uur en ik ben nog steeds niet moe, zonder dat ik een dutje heb gedaan. Vooruitgang :+
pi_187054320
Lief dat je het vraagt Sisu. Het gaat een beetje op en af hier. Fysiek heb ik het zwaar, maar je kan ook weinig anders verwachten in deze fase. Mentaal voel ik me heel raar. Ik voel me best snel verdrietig en eenzaam. Alsof niemand begrijpt hoe zwaar ik het heb... ik ben heel rusteloos, kan me nergens op concentreren en wil het liefst de hele tijd niks doen, maar dan komt die rusteloosheid weer. Ik heb heel veel behoefte aan knuffels etc., voel me een beetje disconnected van man en de rest van de wereld. En mijn mentale capaciteiten zijn echt ineens compleet verdampt, ik kan me niet meer concentreren, niks van buitenaf (nieuws, politiek of de werkperikelen van man) interesseert me meer.

Het helpt niet dat we nog steeds bouwvakkers in huis hebben ivm de verbouwing. En hoewel we hebben afgesproken dat ze naar huis gaan zodra de bevalling begint vrees ik een beetje dat mijn manlief mij toch gaat proberen te overtuigen om ze na de bevalling door te laten werken....

Mijn verhaal is een beetje warrig misschien, maar dat komt omdat ik me ook nogal warrig voel...
  donderdag 23 mei 2019 @ 22:04:34 #9
480396 Sisu
Oudgediende
pi_187054671
Och lieverd toch! Ik begrijp je helemaal.
Die laatste loodjes zijn echt keizwaar.
Ik zou je wel een award willen geven voor je flexibiliteit, want no way dat ik (vreemde) mensen over de vloer zou willen in deze fase. (Mijn gordijnen zitten zelfs dicht en de bel staat afgesloten).
Kom je wel aan je rust toe?
Ik begrijp dat de verbouwing door moet, maar móet dat nu? Kost het jullie extra geld als je het een maandje of wat zou uitstellen?
Echt. Jouw rust is nu zo belangrijk. Let aub goed op jezelf :*
Hopelijk kun je dit gevoel uiten bij je man. In ons geval zou het even een flinke woordenwisseling betekenen en daarna zou Mn man het begrijpen en actie ondernemen.

Ik heb onze dochter vandaag naar school gebracht en wilde direct weer weggaan toen haar juf me aansprak. Wilde even zeggen dat ze zo slecht at en dronk tijdens de pauzes. (No shit sherlock).
Maar ik trok het helemaal niet. Wilde gewoon naar huis. Was daarna compleet gesloopt. Debiel toch?
Dat zoiets je zo moe kan maken? Normaal zou je er niet eens 2x over nadenken.

Mijn baby kan een nieuw trucje. Op de een of andere manier kan hij een geluid van een schietend elastiekje maken in Mn buik. En nee. Mn vliezen breken niet.
Het is ook best hard. Alsof je het echt zelf doet :D
Zonder hoop geen leven.
  donderdag 23 mei 2019 @ 23:22:32 #10
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_187056550
Merci voor de berichtjes. Ze mag sowieso (jaeen ze :) ) in de OP: 24 november

*O*
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_187058776
Weekwissel wk 20 in 🖤 Dinsdag GUO!
  FOK!fotograaf vrijdag 24 mei 2019 @ 07:22:33 #12
148247 taxibabe
pi_187058785
Hier officieel nu op de helft! *O*
  vrijdag 24 mei 2019 @ 08:28:00 #13
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_187059113
Ohh verlof D-E wat heerlijk! Ik kijk ook uit naar die tijd.

haha Sisu, wat bizar dat er zo'n geluid uit je buik komt!

Ik vind het ook wel onwerkelijk hoe dichtbij het nu komt allemaal, ik sta niet in de OP maar ben de vijfde in het rijtje! Ik ben zo nieuwsgierig naar dit nieuwe mensje maar vind het ook nog veel te leuk dat hij/ zij in mijn buik zit.

Mijn hormonen zorgen trouwens voor vreemde lijflijke dingen. Mijn lichaamshaar groeit bijna niet terug en valt uit. Heb een kaal plekje op mijn arm. Mijn benen heb ik twee maand geleden voor het laatst geëpileerd en het is nog nauwelijks terug. Normaal vind ik het na twee maanden wel weer een keer tijd om er weer eens wat aan te doen. Gelukkig doet mijn hoofdhaar wel normaal.
Ik vind het niet erg overigens want ik ben normaal gesproken best harig :P

Ook veel meer en donkerdere sproeten. Het klustertje sproeten op de rand van mijn bovenlip is nu zo donker dat het een beetje lijkt of ik een chocolade ijsje heb gegeten en mijn mond niet goed heb afgeveegd :D

En rode plekjes in mijn hals.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_187059512
Hoera, verlof @douche-eendje! Klinkt als een goede start alvast met de risotto en alcoholvrij bubbelspul :Y)

@taxibabe op de helft alweer en @Kleurdoos week 20 in! Leuk dat onze UD's zo dichtbij elkaar zitten :)

@-Mellow-: ik dacht altijd dat je juist méér haar kreeg wat vervolgens niet uitviel. Klinkt als een goeie deal voor jou zo haha!

Ik heb zulke heerlijke dagen gehad! Mijn lief had een paar dagen Parijs voor mijn verjaardag geregeld O+ Heerlijk weer en zo'n fijne vakantiebubbel met z'n drietjes. Peuter kletst nu vaak tegen mijn buik ("mama de baby vindt het zwembad ook heel leuk" O+ ) en wijst in restaurantjes ed bijv aan dat er nog een vierde stoel is waar de baby straks ook kan zitten. De boodschap dat ze grote zus gaat worden is in elk geval overgekomen :D
  vrijdag 24 mei 2019 @ 09:55:13 #15
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187060054
Sisu en dodoria :* Voorbij en op UD, ik hoop voor jullie dat jullie je rust nog mogen blijven behouden en dat de baby's volgens hun tempo bepalen wanneer ze er klaar voor zijn.

Kleurdoos 20 weken *O* en taxi op de helft *O*

Mellow, het is echt heerlijk. Ben vandaag nog even met de laatste dingen bezig geweest. Mijn werk is heel leuk, maar ik zie het na 12 jaar bij deze werkgever even als een lange werkonderbreking. Stuk rust voor mijzelf, nieuwe dingen in het leven en daar gewoon echt de tijd voor willen nemen. Het langste wat ik ooit vrij ben geweest is 3 weken vakantie.

Dus ik heb vandaag het volgende gedaan:
- Uit alle werkgerelateerde appgroepen gegaan met een lief berichtje.
- Mijn broodtrommel gevuld met werkpasjes, wat houdbare dadelrepen die nog goed zijn tijdens de 1e werkweek. Borstvoedingsthee erin gestopt. Paracetamol, want je weet maar nooit (en heb ik altijd mee op werk voor het geval dat). Een briefje, wat waar ook alweer ligt, wat moet er mee en alle inloggegevens en wachtwoorden erop gezet. En een kleine motivatie voor mezelf, dat het goed komt en ik hopelijk straks mag kolven en dat mag zien als een momentje op werk, maar wel voor mijn kind. Eigenlijk moet er ook nog een stuk chocolade in vind ik :P.
- Broodtrommel ligt op een voor mij logische plek, maar zo dat ik hem niet dagelijks tegen kom. Uit het zicht, maar volgens mijn normale patroon.

Haarpatronen zijn herkenbaar trouwens. Hoofdhaar is gigantisch mooi, veel, vol en glanzend. Alle stomme overbeharing is er amper nog. Wel een wintervachtje op mjn buik gekweekt O+

Dus hoofd en lijf kan nu volledig over in laatste weken-modus *O*

Ono, tof zeg. Hoe was Parijs met peuter? Ik ga er niet van uit dat mijn zwager en schoonzusje daar over 2 jaar nog zullen wonen, maar ik ben wel nieuwsgierig wat je dan op een dag daar kan doen :D
pi_187060220
Wat heerlijk douche-eendje, nu eens echt lang vrij van werk :) En klinkt als een goed idee, je spulletjes voor werk zo verzamelen (vooral die wachtwoorden, dat moet ik tzt ook gaan doen, ik ben nu soms al vergeten wat ook alweer mijn werk-mailadres is 8)7 )

Sisu en dorida ben benieuwd wanneer jullie ukjes zich gaan aandienen :)
  vrijdag 24 mei 2019 @ 10:23:46 #17
480396 Sisu
Oudgediende
pi_187060465
De
Wat slim dat je uit je werk appgroepen bent gegaan. Dat zal echt super veel schelen!
En dat broodtrommeltje idee ga ik gauw nog even jatten. Ik ben nu steeds bang dat ik Mn werksleutels ga kwijtraken. Op die manier blijft het natuurlijk bij elkaar.
Je dag klinkt echt heel fijn zo. O+

Over 4 uur krijg ik de Ctg en echo. Dinsdag kon ik er alleen maar om huilen, maar nu heb ik er weer zin in. Ik ga het gewoon als moment gebruiken om te genieten van zn hoorbare hartslag en tot rust te komen.
Ik had me verslapen vanmorgen dus ro kwam te laat op school. Ze hielp me zo goed om alles zo snel mogelijk te laten verlopen. Ik was er gewoon een beetje emotioneel van. Ze is zo lief O+
Pakt altijd Mn hand als we samen ergens lopen. Zegt honderd keer per dag hoe lief ze me vind. Ik knal echt even uit elkaar van liefde als ik aan haar denk O+
Zonder hoop geen leven.
pi_187061875
Ik deed even een vergelijkend onderzoek omdat ik mijn buik nu al zo enthousiast vind.. bij mn oudste had ik pas zoveel buik als nu met ruim 17 weken... hoop maar dat deze uk gewoon graag ruim zit en ze niet met zn 5en of zo zijn :+
  vrijdag 24 mei 2019 @ 12:39:00 #19
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187062578
Ik groeide heel hard in het begin, nu lijkt het wat normaler te worden.

Ik heb wel een watermeloenshirt van de h&m, omdat ik me voel als een watermeloen.

En ik ben een beetje losgeslagen met kopen kopen kopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 13:33:24 #20
426379 elamanilo
elämänilo
pi_187063377
UD voor Dodoria! Prachtige mijlpaal O+
Herkenbaar wat je schrijft over het niemandslandgevoel :* Ik had dat ook echt op het einde, en ook zoals Sisu het omschrijft.
Lijkt me heel lastig met klusmensen over de vloer... ik hoop dat er nog wat ruimte is om te ontspannen. :*

Sisu, jij mooie moeder, wat doe je het toch goed! Trek je maar terug in je cocon. Dit is even jouw wereld, steeds kleiner en kleiner. Totdat je baby’tje er is dn vanaf daar zal het langzaam weer groeien. Ik denk aan je! :*
  vrijdag 24 mei 2019 @ 16:38:16 #21
480396 Sisu
Oudgediende
pi_187066037
Joeeeee daar ben ik weer.
Ctg liet echt een prachtig druk baby’tje zien. Ik heb 45 min eraan gehangen, omdat er een spoedgeval tussen kwam. Ik was zó ontspannen dat ik gewoon uit Mn bubbeltje moest toen er aangeklopt werd op de kamer.
Was echt super fijn om naar te luisteren.
Mn man was erbij en streelde heerlijk door Mn haren. Zen zen zen.
Daarna de echo. Echt hoor. Ik krijg swerelds mooiste kindje. Wauw! Hij zwom nog rijk in zn vruchtwater. gynaecoloog was super lief en geduldig. Legde alles uit vanuit haar beroepspraktijk en gaf daarna ook nog advies vanuit haarzelf kijkende naar mij als moeder.
Ze begon over inleiden. Dat die mogelijkheid er is vanaf volgende week, maar dat het eigenlijk veel te goed ging en ik ook prima kon wachten. We hebben alle opties besproken en ik ben er gerust op dat het goed komt.
Ik vroeg of ze even wilde kijken of ik al ontsluiting had en dat heeft ze gedaan. 1 cm. Dus zijn reis naar buiten is begonnen.
Ik zweefde van geluk naar buiten. Alles is mooi. Alles is nieuw. O+
Zonder hoop geen leven.
pi_187066074
Ik kwam even loeren en bijlezen:*
Schudden voor gebruik
  vrijdag 24 mei 2019 @ 16:46:02 #23
56471 pinquit
oh my lama!
pi_187066210
Sisu wat fijn! Ik hoop dat je dit gevoel lang vast kan houden! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:03:11 #24
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187066555
Sisu wat fijn O+. Gewoon, lekker op jullie tempo :*

Ik heb van werk een vitaliteitsbudget en ik heb daamree nu een yogabal besteld. Morgen komt de postbode hem bezorgen en ik heb zin om op dat ding rond te gaan stuiteren :P
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:05:23 #25
426379 elamanilo
elämänilo
pi_187066609
Dat klinkt heerlijk Sisu! Dat deze extatische ontspanning maar lekker voor een oxytocine flow mag zorgen O+
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:15:00 #26
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187066815
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:03 schreef douche-eendje het volgende:
Sisu wat fijn O+. Gewoon, lekker op jullie tempo :*

Ik heb van werk een vitaliteitsbudget en ik heb daamree nu een yogabal besteld. Morgen komt de postbode hem bezorgen en ik heb zin om op dat ding rond te gaan stuiteren :P
Werkt zo’n ding ook echt?

Ik heb echt zoveel bekkenpijn, ik weet echt geen houding te vinden op mn bureaustoel.

Ik hoef me niet aan een budget te houden, ik hoef enkel aan te geven wat ik wil aanpassen aan mn werkplek. Ik voel me alleen zo’n zeur om mee aan te komen.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:19:37 #27
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187066915
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb echt zoveel bekkenpijn, ik weet echt geen houding te vinden op mn bureaustoel.

Ik hoef me niet aan een budget te houden, ik hoef enkel aan te geven wat ik wil aanpassen aan mn werkplek. Ik voel me alleen zo’n zeur om mee aan te komen.
Ligt eraan hoe je hem gebruikt. Ik merkte bij de eerste lessen zwangerschapsyoga dat ik vooral veel onbewuste spierspanning had opgebouwd door verkeerde houding waardoor ik veel pijn en zeur had in mijn bekken. Na 2 lessen zat het los en sliep ik echt alsof ik goed gezopen had :'), dus die bal is nu een beetje ter dagelijks onderhoud om ervoor te zorgen dat alles nu gewoon lekker los blijft en ik niet weer spanning op ga bouwen. Als je de bal als middel ziet om het probleem op te lossen, nee dat denk ik niet. Eerder een hulpmiddel/verlengstuk van technieken aan houding om ervoor te zorgen dat spanning weggaat, dan wel.

Eigenlijk is alles wat ik doe gewoon dit:
https://spinningbabies.com/start/in-pregnancy/daily-activities/
Maar nummer 2 een stuk minder extreem dan afgebeeld. Ik ga gerust op een berg kussens even met mijn kont omhoog in de lucht op bed liggen.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:22:07 #28
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187066960
Yogalessen zie ik niet zo zitten. Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.

Het is niet anders.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:23:35 #29
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187066975
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:22 schreef Ticootje het volgende:
Yogalessen zie ik niet zo zitten. Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.

Het is niet anders.
Zie linkje, het meeste kun je ook thuis doen. Wat vond je tijdens vorige zwangerschappen prettig om pijn/druk ergens vanaf te halen aan bewegingen?
pi_187067011
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb bij beide kinderen uren zitten wiebelen en draaien op zo'n bal, vond het heerlijk! Je hebt ook van die speciale kussens voor op stoelen.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:44:58 #31
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187067233
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik heb bij beide kinderen uren zitten wiebelen en draaien op zo'n bal, vond het heerlijk! Je hebt ook van die speciale kussens voor op stoelen.
Dat. Het zit hem vooral in de kleine dingen die het je gewoon makkelijker kunnen maken, maar daarin even zoeken wat voor jou werkt.

Hier was het heel simpel, ik regelde via de bedrijfsarts dat ik permanent op het ziekenhuisterrein kon parkeren. Klinkt als zeuren, maar ik wist zeker dat ik niet hoefde te zoeken naar een parkeerplaats ergens in wijken (want parkeerbeleid van het ziekenhuis is er amper voor personeel met dagdiensten :P ) en ik wist dat als ik 35 minuten voor werktijd de deur uit ging, ik genoeg tijd had om op tijd op werk te zijn en ik niet aan het einde van een werkdag ook nog eens 2 km naar mn auto moest waggelen. Ow en meer tijd voor slaap O+ want ik kon dus later de deur uit!
Ik zorgde voor voldoende beweging, loopje hier en daar en nam gerust even iets langer 'pauze' om wat te wiebelen, oefeningen te doen en vastrakende spieren weer los te maken en de laatste 2 weken even een andere stoel geleend van de flexplekken. Vandaag was een vakantiedag :+, morgen is officieel de startdatum van mijn verlof. Door gewoon de dingen te regelen die ik nodig heb en mezelf niet als zeur te beschouwen, heb ik door kunnen werken tot 36 weken zwangerschap met een kleine aanpassing hier en daar om het mezelf gewoon wat makkelijker te maken.

Kijk gewoon even naar je werkgever: zo'n bal kost een paar tientjes, 2 weken meer Ticootje op werk levert meer op.

[ Bericht 2% gewijzigd door douche-eendje op 24-05-2019 17:51:00 ]
  vrijdag 24 mei 2019 @ 17:51:16 #32
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187067329
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:23 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Zie linkje, het meeste kun je ook thuis doen. Wat vond je tijdens vorige zwangerschappen prettig om pijn/druk ergens vanaf te halen aan bewegingen?
Vorige keren had ik niet zo’n pijn. Alleen op het laatst werd het wat ongemakkelijk.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 18:00:59 #33
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187067471
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vorige keren had ik niet zo’n pijn. Alleen op het laatst werd het wat ongemakkelijk.
En wat deed je op het laatst? Je bent nu nog even weer anders zwanger dan de vorige keren. Je bouwt nu gelijk even 2 kinderen met als extra-onhandige-bonus ook nog de zwangerschapsdiabetes waardoor de belasting van je lijf nog eens extra is. Moet je je even indenken dat je 2 brammen bouwt ;).
  vrijdag 24 mei 2019 @ 18:37:01 #34
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187067921
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 18:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

En wat deed je op het laatst? Je bent nu nog even weer anders zwanger dan de vorige keren. Je bouwt nu gelijk even 2 kinderen met als extra-onhandige-bonus ook nog de zwangerschapsdiabetes waardoor de belasting van je lijf nog eens extra is. Moet je je even indenken dat je 2 brammen bouwt ;).
Ja op het laatst wordt je zwaarder en je buik groter. Nu ben ik al op dat punt zeg maar.

2 brammen kan niet, dan heb ik 9 kilo baby bij me straks. Das niet gezond.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 18:55:59 #35
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187068230
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 18:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja op het laatst wordt je zwaarder en je buik groter. Nu ben ik al op dat punt zeg maar.

2 brammen kan niet, dan heb ik 9 kilo baby bij me straks. Das niet gezond.
Hele andere insteek dan: hoe realistisch is het dan nog dat je werkt? :) Als je nu al op dat punt zit, kun je het dan nog volhouden?Geeft het ruimte om minder uren te werken?

Je hebt echt geen standaard zwangerschap en dan hoef je je echt geen zeur te voelen hoor :*

[ Bericht 6% gewijzigd door douche-eendje op 24-05-2019 19:01:55 ]
  vrijdag 24 mei 2019 @ 19:02:54 #36
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187068351
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 18:55 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hele andere insteek dan: hoe realistisch is het dan nog dat je werkt? :) Als je nu al op dat punt zit, kun je het dan nog volhouden?
Ja, geen idee. Ik wil ook geen opgever zijn en me nu ziekmelden. Mn vervanger start maandag (nu weer wel), die is eerst 2 weken bezig met trainingen en lezen van procedures voordat ik ook echt met m aan de gang kan. Ik heb 1 project onder mn hoede en 1 waarbij ik in het kernteam zit. Zeker mijn project moet goed worden overgedragen anders is de bende niet te overzien in Januari. (Rustig thuis gaan zitten lukt dan echt niet)
Verder wil ik zelf graag de functioneringsgesprekken doen met mijn team, dat zou ik sowieso niet overdragen naar iemand die a.i. is. De enige mogelijkheid daar is overdragen naar hr en of mijn manager, maar dat is toch een stuk onpersoonlijker, aangezien ik de dagelijkse aansturing doe en zij niet.

Ik ben gewoon echt nog niet klaar.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 19:31:50 #37
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187068850
- Je hoeft je niet gelijk 100% ziek te melden, het kan ook gedeeltelijk zijn voor bijvoorbeeld 2 uur per dag.
- Regel de komende 2 weken dat je vervanger nog niet ingewerkt kan worden, de hoogste prioriteit-dingen. Functioneringsgesprekken die echt moeten, werk overdrachten van je projecten uit. Vraag manager en hrm voor persoonlijke ondersteuning?
- Werk je vervanger in.
- Blijf eventueel op afstand beschikbaar (telefonisch, mail) voor je vervanger en manager.

Ik heb mijn teamleider dit jaar uit zien vallen omdat ze ook te lang door ging en geen opgever wou zijn. Maar wees eens realistisch voor jezelf, als je baby's over 6 weken besluiten dat het mooi geweest is en tijd is om eruit te komen (wat ik niet voor je hoop :*) dan is de bak ellende alleen maar groter.
Je hebt nou eenmaal een complexere zwangerschap wat je ook nog eens combineert met je gezin en een baan, dat is topsport. Je hoeft niet alle ballen hoog blijven te houden, als je met wat aanpassingen door kan blijven werken tot 30 weken is dat al een topprestatie.

[ Bericht 3% gewijzigd door douche-eendje op 24-05-2019 20:01:29 ]
pi_187078422
Wat is het stil hier vandaag O+. Ik kom net uit het zwembad, lekker 2 uur lang gewichtsloos rond gedobberd in allemaal verschillende temperaturen. Het was zo fijn!
  zaterdag 25 mei 2019 @ 11:32:25 #39
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187078518
Zwembaden zijn altijd zo koud :D

Alleen het bubbelbad in de sauna gaat meestal wel.
pi_187078588
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Zwembaden zijn altijd zo koud :D

Alleen het bubbelbad in de sauna gaat meestal wel.
Dat heeft het zwembad hier ook allemaal :+. Ben samen met iemand van mn yogagroepje gaan zwemmen, we hadden er allebei zo'n behoefte aan. Was ook supergezellig.
Het is hier zo'n zwembad met naast alle instructiebaden&wedstrijdbaden ook vrijzwemmen met een buitenbad, normaal temperatuur binnenbad, warmere stukken, stukken met stroming, warm water met bubbels, normale temperatuur met bubbels. Dus we hebben echt telkens wisselbaden gedaan aan wat goed voelde en zijn nu allebei geen vochtvasthoudende sponsjes meer O+.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 11:40:40 #41
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187078607
Met pinkster moet ik er vast aan geloven. Ik moet nog even een bikini scoren.
pi_187078626
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 11:40 schreef Ticootje het volgende:
Oh het is echt zo fijn en ontspannend voor je lijf O+. Heb nu echt een energieboost ook.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 11:43:41 #43
319308 Tink89
To live is to dance
pi_187078640
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 11:40 schreef Ticootje het volgende:
Afhankelijk van je maat heb ik een zwangerschapstankini voor je voor een heel klein prijsje.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 25 mei 2019 @ 11:50:08 #44
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187078706
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 11:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Afhankelijk van je maat heb ik een zwangerschapstankini voor je voor een heel klein prijsje.
Bovenkant maat 36, broekje maat 38. Al het extra gewicht zit aan mn kont denk ik.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 11:52:10 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_187078730
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 11:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bovenkant maat 36, broekje maat 38. Al het extra gewicht zit aan mn kont denk ik.
Ik heb een maat 44 liggen, daar heb je niks aan...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 25 mei 2019 @ 11:55:45 #46
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187078763
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 11:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb een maat 44 liggen, daar heb je niks aan...
Ik verwacht niet dat ik zo’n groeispurt maak de aankomende 2 weken.
pi_187079706
Sisu wat heerlijk dat zengevoel :D
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:20:14 #48
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187080625
11 kinderen vermaken voor een kinderfeestje. :D zooitje ongeregeld.

Wat een weertje. Heerlijk.
pi_187081026
Zonder bijlees N. krijgt een broertje! :D O+
pi_187081714
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 11:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat ik zo’n groeispurt maak de aankomende 2 weken.
https://www.decathlon.nl/(...)-romane/_/R-p-120763

De beste 13,50 die ik heb uitgegeven :+. En een bikini die wat groter is zodat hij beter past werkt ook prima hoor, het is vooral je buik die veelal in de weg zit.
Had deze gekocht toen ik naar centerparcs ging met 20 weken zwangerschap en toen was het nog mweh, nu zit hij fantastisch en ik vermoed dat ik hem de komende 6 weken ook prima pas :'). Kreeg complimentjes dat ik zo'n mooie buik heb vanmorgen in het zwembad terwijl ik mij een aangespoeld walvisje voel.

[ Bericht 3% gewijzigd door douche-eendje op 25-05-2019 15:39:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')