Omdat ik niet meer net van de middelbare school kom?quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezus, nu klink je inderdaad wel heel erg oud. Maar is wel waar ja.
Toen leerde ik ook ineens andere muziek te waarderen dan thunderdomequote:Op donderdag 23 mei 2019 13:34 schreef rival het volgende:
Toen ging ik net vanuit mijn gabberperiode wat meer richting hiphop.
2pac dood
Dat hele afspreken met elkaar zonder agenda ding. Vind ik altijd zo deprimerendquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer net van de middelbare school kom?want dat is de enige plek waar ik dat echt had.
Gelukkig maar, zou een hardcorefeestje nu niet meer overleven vermoed ikquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen leerde ik ook ineens andere muziek te waarderen dan thunderdome
Ben volgens mij een paar jaartjes jonger dan jij, dus ik heb de hoogtij dagen minder meegemaakt denk ik. Maar dat dus ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou een hardcorefeestje nu niet meer overleven vermoed ik
Hardstyle heb ik nog wel een tijd geluisterd en op gefeest trouwens.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:47 schreef Debsterr het volgende:
Hardcore nooit geweest, wel bij de eerste Hardbass in Zoetermeer
Mijn neef (6 jaar ouder) zat heel erg in die scene als DJ. Dus wel vaker bij hem in de studio van die hardcore iconen ontmoet. Maar ik was dat jonge jochie dat niet mee over kon enzoquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:47 schreef Debsterr het volgende:
Hardcore nooit geweest, wel bij de eerste Hardbass in Zoetermeer
TT. Met die Downie. Die we nu kennen als Robbie Williams.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Britpoptutje hier. Nadat TT uit elkaar was natuurlijk.
Ik vond Jason altijd de downie.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
TT. Met die Downie. Die we nu kennen als Robbie Williams.
In de kroeg kwamen we eigenlijk ook altijd pas na middernacht aanquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
Feesten tot na 12 uur 's avonds was nooit wat voor mij.
gister nog tot 2.30 in de kroeg staan dansenquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
Feesten tot na 12 uur 's avonds was nooit wat voor mij.
Sportpaleis? Daar heb ik ook nog eens staan knallenquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan me nog wel een snoeihard technofeest in België herinneren toen ik 16-17 was. Kijken of ik de line-up nog kan vinden.
Gewoon poptutje hierquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Britpoptutje hier. Nadat TT uit elkaar was natuurlijk.
Ik vind het leukquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik verveel me altijd bij het uitgaan, want ik hou niet van dansen, vind het hoogstens oke als ik dronken wordt, maar durf niet dronken te worden omdat ik nog naar huis moet fietsen :S
Ja, want eerst thuis indrinken met de boys. Pasoa, safari en rode wodka redbull.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
In de kroeg kwamen we eigenlijk ook altijd pas na middernacht aan
Malibu/colaquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, want eerst thuis indrinken met de boys. Pasoa, safari en rode wodka redbull.![]()
Ben al weer helemaal in een rabbithole gekropen van toen ik nog mix-cd's maakte voor al mijn maten, beetje mengeling van hardbass/-trance/-techno. Man man man.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan me nog wel een snoeihard technofeest in België herinneren toen ik 16-17 was. Kijken of ik de line-up nog kan vinden.
Dat is mooi toch, als je ervan kunt genieten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind het leuk![]()
En mijn huis was nog geen 2 minuten lopen
Ik mocht pas drinken toen ik ging studeren. Kersen, Baileys and amaretto... Word al misselijk als ik eraan denkquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, want eerst thuis indrinken met de boys. Pasoa, safari en rode wodka redbull.![]()
Pasoa! Viva viva Pasoa, viva!quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ging op stap dat de voorganger van de Breezers net populair werden.quote:
Nee, gewoon van mijn generatiequote:Op donderdag 23 mei 2019 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pasoa! Viva viva Pasoa, viva!
Was je homo?
Niet eens. Dronken gewoon alles wat zoet was en je kon aanlengen met seven-up of cola.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pasoa! Viva viva Pasoa, viva!
Was je homo?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:07 schreef Californium het volgende:
Iemand een fles drank cadeau doen en vervolgens de hele avond met een dikke Limburger in het hoekje van de kamer die fles leegzuigen.... Ah, memories
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Ja, wat waren we een classy stel
Nou, in mijn generatie dronken we veel meuk.quote:
Ik meestal Pisang Ambon met jus, vanwege t vage kleurtje wat je dan kreegquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet eens. Dronken gewoon alles wat zoet was en je kon aanlengen met seven-up of cola.![]()
Beste uitvinding was de amaretto met fanta pomelo. Smaakte naar bitterkoekjes.
Ik vind Malibu nog steeds lekker, want kokosquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:09 schreef rival het volgende:
2 uitersten trouwens want ik dronk malibu of anders stroh 80
Hanger 1 Oostende. Toen schranz nog een levend subgenre was.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Sportpaleis? Daar heb ik ook nog eens staan knallen
[ afbeelding ]
ben ook weer even naar Sven Wittekind, Umek, Pet Duo, Rush, Mark Kvitta aan het luisteren.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben al weer helemaal in een rabbithole gekropen van toen ik nog mix-cd's maakte voor al mijn maten, beetje mengeling van hardbass/-trance/-techno. Man man man.![]()
Kut, ben ik nu nostalgisch aan het doen?
Misschien dat ik dat met een blokje ijs ook wel kan waarderen tegenwoordig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Malibu nog steeds lekker, want kokos
Drink t alleen zelden.
Ik las snel en dacht dat je die dikke Limburger in een hoekje leegzoog.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:07 schreef Californium het volgende:
Iemand een fles drank cadeau doen en vervolgens de hele avond met een dikke Limburger in het hoekje van de kamer die fles leegzuigen.... Ah, memories
Ook dat ja. Veel jus.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik meestal Pisang Ambon met jus, vanwege t vage kleurtje wat je dan kreeg
Pasoa Jus, Safari Jus. Alles jus.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las snel en dacht dat je die dikke Limburger in een hoekje leegzoog.
Maar dat was misschien daarna?
Even uit m;n hoofd m'n drankkast afspeuren (met zo'nm klepn en een sleutel en zo'n spiegel op de achterwand en zoquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat met een blokje ijs ook wel kan waarderen tegenwoordig.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook dat ja. Veel jus.
En dan ergens op de hei gaan zitten en aan elkaar friemelen als het donker werd.
Had best een prima puberteit.
Dat is de drankkast van iemand die zoete meuk drinktquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even uit m;n hoofd m'n drankkast afspeuren (met zo'nm klepn en een sleutel en zo'n spiegel op de achterwand en zo)
• Pisang Ambon
• Van Meers witte chocolade
• Liqor 43 (de gewone en de oracha)
• Parampampoli
• Creme de Cassis
• Baileys
• Gin
• Witte Martini
• Dropshot ()
• Rode port
Volgens mij was dat t.
Maar ik drink t allemaal echt zelden.
Ja, maar die drink ik dus nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is de drankkast van iemand die zoete meuk drinkt
quote:Parampampoli is een drank die geflambeerd wordt geserveerd, samengesteld door de waard van hut Rifugio Crucolo in Val Campelle in de gemeente Scurelle. Een “brouwsel” van koffie, grappa, wijn en gekarameliseerde suiker, warm en geflambeerd te serveren. Dit drankje verwarmt koude winterse avonden en zorgt voor gezelligheid met vrienden.
Ben tegenwoordig aan het oefenen om cocktailbaas te zijn. Dus mijn drankkast ziet er wat anders uit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar die drink ik dus niet
Die zijn meer voor moeders als ze op bezoek is. "Doet mij een borrelke!"
Ik drink echt zelden van die likeuren eigenlijk
O wacht. Er staat ook nog een fles sake. Die drink ik wel!
O ja, er staat ook een shakerquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig aan het oefenen om cocktailbaas te zijn. Dus mijn drankkast ziet er wat anders uit.
Welkom op fok!quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat je je gedraagt als een debiel.
RELLUUUUHquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat je je gedraagt als een debiel.
Eerder gewoon dom.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, je denkt dat ik een newbie ben of wat?
*gooit pokebal*quote:
Oooeeehhh. We denken hetzelfde over elkaar. Rellen!quote:
Moscow Mule die draai ik nog wel eens in elkaar. Long Island (natuurlijk), maar daar heb je wel een aanzienlijke stash voor nodig. Espresso martini is ook wel een favoriet. En een simpele Margarita met een fatsoenlijke tequila. En soms een goede Old Fashioned kan ik ook wel waarderen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, er staat ook een shaker
Wat is je fav?
Sorry dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooeeehhh. We denken hetzelfde over elkaar. Rellen!
Moscow Mulequote:Op donderdag 23 mei 2019 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moscow Mule die draai ik nog wel eens in elkaar. Long Island (natuurlijk), maar daar heb je wel een aanzienlijke stash voor nodig. Espresso martini is ook wel een favoriet. En een simpele Margarita met een fatsoenlijke tequila. En soms een goede Old Fashioned kan ik ook wel waarderen.
Al met al dus wel een hoop flessen (stevige) drank in mijn kastje.
O ja, die's lekker.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moscow Mule die draai ik nog wel eens in elkaar.
Is die zo lastig dan ja?quote:Long Island (natuurlijk), maar daar heb je wel een aanzienlijke stash voor nodig.
Ken ik, maar geen koffie fan. M'n vrienden echter welquote:Espresso martini is ook wel een favoriet.
Tequila en ik hebben een haat liefde verhouding. Als in: mijn vrienden houden er van me t te voeren, ik haat t. Maaaaaaarm, er is een nieuwe Gin & mezcal bar in Eindhoven en zo in een cocktail is t zeker lekker.quote:En een simpele Margarita met een fatsoenlijke tequila.
quote:En soms een goede Old Fashioned kan ik ook wel waarderen.
Al met al dus wel een hoop flessen (stevige) drank in mijn kastje.
Ja, hoe is die cocktailbar? Aanrader?quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die's lekker.
[..]
Is die zo lastig dan ja?
[..]
Ken ik, maar geen koffie fan. M'n vrienden echter wel
[..]
Tequila en ik hebben een haat liefde verhouding. Als in: mijn vrienden houden er van me t te voeren, ik haat t. Maaaaaaarm, er is een nieuwe Gin & mezcal bar in Eindhoven en zo in een cocktail is t zeker lekker.
[..]
Ik moet die drankkast eigenlijk vervangen, want is van m'n oude kasten./ De rest is al vervangen.
Alleen dit is echt zo ouderwets met een klep en een spiegel en zo.
Ik heb DJ tiesto nog op Lowlands gezienquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, hoe is die cocktailbar? Aanrader?
Dat klinkt zeker heel leukquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Vooral ook omdat het een interieur heeft wat een mengeling is van leuk en knullig. Alsof je op vakantie bent. Het personeel spreekt geen Nederlands, dus dat draagt ook bijEn ze zijn super lief en vriendelijk. Echt een soort van mini vakantie oase op Stratum.
Plus echt een hele uitgebreide kaart met bijzondere cocktails.
Bergen gin natuurlijk ook, maar ik ga dan liever voor iets "speciaals".
Ja. Aanrader, vind ik dan.
http://www.ginscal.com/
Ze hebben ook proefavonden.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker heel leukmooie voor een toekomstige date night
Long island is niet zo zeer lastig, maar gewoon veel drank. Maak m altijd zo:quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die's lekker.
[..]
Is die zo lastig dan ja?
[..]
Ken ik, maar geen koffie fan. M'n vrienden echter wel
[..]
Tequila en ik hebben een haat liefde verhouding. Als in: mijn vrienden houden er van me t te voeren, ik haat t. Maaaaaaarm, er is een nieuwe Gin & mezcal bar in Eindhoven en zo in een cocktail is t zeker lekker.
[..]
Ik moet die drankkast eigenlijk vervangen, want is van m'n oude kasten./ De rest is al vervangen.
Alleen dit is echt zo ouderwets met een klep en een spiegel en zo.
Dat ziet er leuk uitquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Vooral ook omdat het een interieur heeft wat een mengeling is van leuk en knullig. Alsof je op vakantie bent. Het personeel spreekt geen Nederlands, dus dat draagt ook bijEn ze zijn super lief en vriendelijk. Echt een soort van mini vakantie oase op Stratum.
Plus echt een hele uitgebreide kaart met bijzondere cocktails.
Bergen gin natuurlijk ook, maar ik ga dan liever voor iets "speciaals".
Ja. Aanrader, vind ik dan.
http://www.ginscal.com/
Zie de uitnodiging wel komen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker heel leukmooie voor een toekomstige date night
Dan kom ik mee, want cocktails.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie de uitnodiging wel komen.
Dan kom ik niet en kunnen jullie jullie ding doen.quote:
Wel komen! Aan ang3l heb ik toch niks, die steelt liever mijn vriendjequote:Op donderdag 23 mei 2019 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan kom ik niet en kunnen jullie jullie ding doen.
Hoezo regelen. 'Ik ben er dan en dan.'quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:00 schreef Debsterr het volgende:
Maar een avondje Down Town + cocktails is best een idee. Ik ga het alleen niet regelen
Ja maar dan ben ik bang dat niemand mee wilquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo regelen. 'Ik ben er dan en dan.'
Als je wel wat afspreekt komt de helft niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik bang dat niemand mee wil.
Ook waar. Zit ik dus sowieso alleen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je wel wat afspreekt komt de helft niet.
Ik kom welquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je wel wat afspreekt komt de helft niet.
Neem koffiemeneer ook mee voor Ang3l.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook waar. Zit ik dus sowieso alleen.
Ja dan slaap ik vervolgens alleen. Ook weer zo jammer.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem koffiemeneer ook mee voor Ang3l.
Ik vind die andere "jullie" ook engquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan kom ik niet en kunnen jullie jullie ding doen.
Even aan z'n espressootje lurken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem koffiemeneer ook mee voor Ang3l.
Modern feminisme is een grap.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Feminisme is niet jouw bag of tea?
Begin bij seizoen 1 hopelijk. Dan kun je nog even genieten.quote:
Ja!quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dan slaap ik vervolgens alleen. Ook weer zo jammer.
Maar serieus, hebben er mensen zin in een meet(je)?
Nee, laatste seizoen. Rest heb ik gezien.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Modern feminisme is een grap.
Net als de schrijfvaardigheden voor die zin.
[..]
Begin bij seizoen 1 hopelijk. Dan kun je nog even genieten.
Tenzij je geniet van haten op een serie.
[ afbeelding ]
🙋🏼♂quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dan slaap ik vervolgens alleen. Ook weer zo jammer.
Maar serieus, hebben er mensen zin in een meet(je)?
Nouja, hopelijk zijn je verwachtingen laag.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, laatste seizoen. Rest heb ik gezien.
Ok, zuurstokje.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Begin bij seizoen 1 hopelijk. Dan kun je nog even genieten.
Tenzij je geniet van haten op een serie.
[ afbeelding ]
Sterke opmerking.quote:
Dat was ook wel een beetje ondermaats ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterke opmerking.
Net zo sterk als het schrijfwerk van D&D.
Dus jij eigent een stel gekkies het modern feminisme toe?quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:36 schreef Debsterr het volgende:
Ik gok even op 14 of 15 juni als optie voor een meet. Maar ben zelf nog niet 100% zeker dat ik kan.
Vooral de Hell's Garden!quote:
Je moet mee om me tips te geven on the spot.quote:
Daar heb ik ook niets op tegenquote:
The G-spot?quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet mee om me tips te geven on the spot.
En dan bedoel ik niet KM's spot.
Lijkt me best okquote:
Woohoo!quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijkt me best ok
Even kijken naar de timing want ik heb nog niet officieel getekend maar de nieuwe baan is zo goed als rond![]()
Das een vrijdagquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woohoo!
@:HostiMeister wil jij 14 juni Eindhoven eten + cocktails meet in de OP zetten?
Eh, ja, nogalquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, hopelijk zijn je verwachtingen laag.
Ik kan dan iig nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woohoo!
Ja maar Fax kon de 15e niet. Of we doen meeste stemmen gelden 14 OF 15quote:
Beterquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar Fax kon de 15e niet. Of we doen meeste stemmen gelden 14 OF 15
Kan ik ook nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar Fax kon de 15e niet. Of we doen meeste stemmen gelden 14 OF 15
Staat er in .quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woohoo!
Ja, huwelijksfeest van m'n oom en tantequote:
Net terug uit Griekernland.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woohoo!
Kom jij ook dan?quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Mag MCH komen huehue want dat lijkt me wel leuk.
WANT?quote:
Elvi zei altijd neequote:Op donderdag 23 mei 2019 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Durft toch nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Ja wel dus.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:45 schreef Californium het volgende:
[..]
WANT?![]()
![]()
NU NIET DOEN ALSOF JE EEN LEVEN HEBT HE![]()
Ja en daarom doe ik dus niet aan die shit. Ik voel me al zo snel afgewezenquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Altijd leuk als je iets wilt organiseren en je krijgt eerst tien meldingen van mensen die niet komen
Je kan veilig komen (whueue) want ik ben er niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Altijd leuk als je iets wilt organiseren en je krijgt eerst tien meldingen van mensen die niet komen
Of gewoon democratie in het algemeen. Nooit meer stemmen!quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:57 schreef MissMSX het volgende:
k hoop dat ze die EU snel afschaffen. Hoef ik daar m'n tijd ook niet meer aan te verdoen
Waar?quote:
Ja anders zijn er weer verkansies enzo en ik heb zelf ook wel eens wat te doenquote:
Vakanties beginnen pas half juliquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja anders zijn er weer verkansies enzo en ik heb zelf ook wel eens wat te doen
Ja sorryquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik leg even mijn agenda naast die van KM en geef anders nog wel een andere optiequote:Op donderdag 23 mei 2019 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Vakanties beginnen pas half juli
Je weet sowieso dat de meet dan voor gaat he!quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben heel slecht met agenda dus heb wel eens dubbele boekingen.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je weet sowieso dat de meet dan voor gaat he!
Recruiter een lekker wijf?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgende week eerste telefonische solicitatieronde
Gewoon een Erdogannetje doen hierquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Of gewoon democratie in het algemeen. Nooit meer stemmen!
Oud-manager die me aandraagt zit daar één laag onder.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je loopt meteen bij de CTO binnen?
Dan zit je wel goed als die je wil hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oud-manager die me aandraagt zit daar één laag onder.
Ah zijn protégé.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Tevens degene die me op m'n huidige positie heeft gekregen
Wel iets realistischer dan Las Vegas zeker?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zit je wel goed als die je wil hebben.
[..]
Ah zijn protégé.
Dan kunnen we een keer meeten en bier drinken in Luxemburg als ik daar ben.
Dan ga ik ook nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan veilig komen (whueue) want ik ben er niet.
Luxemburg ben ik nog met enige regelmaat. Re:invent moet ik nog maar eens vragen aangezien ik zelf nog maar weinig met AWS doe.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel iets realistischer dan Las Vegas zeker?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:39 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:
Aankleden.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even gaan, maar dan moet ik me aankleden en daar heb ik weinig zin in.
Er was geen hond hier. Meestal staat er toch wel een rij.quote:
Er was nog een iemand voor me net. Die lui noemden het al spitsuur.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er was geen hond hier. Meestal staat er toch wel een rij.
Ik toch zeker 150 meter. Maar mijn burgerplicht zit er weer op.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest ook wel vijftien meter lopen om te kunnen stemmen. Redde het nog maar net.
Ik was met hondquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er was geen hond hier. Meestal staat er toch wel een rij.
Als ik een beest had had ik het ook meegenomen. Da's hip, stemmen met je beestquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik was met hond
Iedereen vind haar zon schattig zo daar
Was toch al haar 2e keer
Ja? Shit dan had ik het op insta moeten zettenquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik een beest had had ik het ook meegenomen. Da's hip, stemmen met je beest
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja? Shit dan had ik het op insta moeten zetten
Hoeveel mensen influence je al?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja? Shit dan had ik het op insta moeten zetten
Sinds ik Allures op Insta volg ben ik veel meer jurkjes gaan dragen.quote:
Dat is dan 10 euro alstublieftquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sinds ik Allures op Insta volg ben ik veel meer jurkjes gaan dragen.
Je jurkjes laten sponsoren om mee te beginnen. Even Fashion Nova een bericht sturen dat je de zomerjurkjes wel graag laat zien voor 1000 euro per post.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is dan 10 euro alstublieft
Of hoe word je hier nu rijk van?
zij hebben geloof ik wel een goed programma dat je je insta in kunt sturen en korting krijgt. Hoef je geen minimum aan volgers voor te hebben of zo. Alleen iets van hun te delenquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je jurkjes laten sponsoren om mee te beginnen. Even Fashion Nova een bericht sturen dat je de zomerjurkjes wel graag laat zien voor 1000 euro per post.
Je kon erop w8chten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Vakantiegeld uitgevenquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:54 schreef Allures het volgende:
[..]
zij hebben geloof ik wel een goed programma dat je je insta in kunt sturen en korting krijgt. Hoef je geen minimum aan volgers voor te hebben of zo. Alleen iets van hun te delen
Maar ik heb helemaal niet veel van hun hoor. Binnenkort maar weer wat kopen
Wat rij je eigenlijk?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens mijn auto op gaan meten of die stoel überhaupt gaat passen
Voornamelijk omdat het een van de goedkopere opties was om te leasen. Weet niet of ik eind van dit jaar of volgend jaar een andere ga krijgen.quote:
Evengoed wel jammer dat die klik er dan niet blijkt te zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:36 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag echt superleuke date gehad met iemand. Helaas voelde hij geen klik, ook al vonden we beide de date wel erg gezellig (stadswandeling). Wel kudos dat hij zo eerlijk was. Kan ik echt wel waarderen!
Da's wel zo. Maar doet er niks aan af dat het echt gewoon een hele leuke dag was met goed gezelschapquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Evengoed wel jammer dat die klik er dan niet blijkt te zijn.
Ik ben met de auto naar een bejaardentehuis gereden. Kon me nog net beheersen om niet op de gehandicaptenplek te parkerenquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest ook wel vijftien meter lopen om te kunnen stemmen. Redde het nog maar net.
Je mag er toch gewoon staan?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben met de auto naar een bejaardentehuis gereden. Kon me nog net beheersen om niet op de gehandicaptenplek te parkeren.
@MCH gooi er ff een beledigende opmerking in..quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben met de auto naar een bejaardentehuis gereden. Kon me nog net beheersen om niet op de gehandicaptenplek te parkeren.
Toen ik vanmiddag om 14:30 het stembureau binnen kwam, was ik de enige (buiten de 3 controleurs).quote:
Zijn jouw tags uitgezet?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
@:MCH gooi er ff een beledigende opmerking in..
Maar is er nog geneukt?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:36 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag echt superleuke date gehad met iemand. Helaas voelde hij geen klik, ook al vonden we beide de date wel erg gezellig (stadswandeling). Wel kudos dat hij zo eerlijk was. Kan ik echt wel waarderen!
Nope. Maar is niet erg.quote:
Hogedrukreiniger.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Had je wel alles door de wasstraat gehaald?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
@:MCH gooi er ff een beledigende opmerking in..
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Had je wel alles door de wasstraat gehaald?
Huis opgeruimd en schoon. Bed verschoond. Lekkere hapjes/drankjes in huis gehaald. Daarna zelf gedoucht, onthaard, beetje make-up, haar los, geurtje, glimlach.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Staalborstel eroverheen. Kalkreiniger.
Anale douche.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Huis opgeruimd en schoon. Bed verschoond. Lekkere hapjes/drankjes in huis gehaald. Daarna zelf gedoucht, onthaard, beetje make-up, haar los, geurtje, glimlach.
Het lag iig niet aan mijn effort
Ben je zelf idd.quote:
Waarom zou je je bed verschonenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Huis opgeruimd en schoon. Bed verschoond. Lekkere hapjes/drankjes in huis gehaald. Daarna zelf gedoucht, onthaard, beetje make-up, haar los, geurtje, glimlach.
Het lag iig niet aan mijn effort
Viespeuk met knisperende lakens gespot.quote:
Schijnt zo nu en dan wel lekker te zijn. Ik weet het ook niet. Ik hou van knisperende lakensquote:
Armequote:Op donderdag 23 mei 2019 22:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen bij kans op seks toch? Eens in de 3 jaar ongeveer
Ja. Ook altijd een goede reden om mijn huis op te ruimen en zorgen dat de badkamer netjes is.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor een eerste date bij je thuis ja ook?
Elke dag je zak scherenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Ook altijd een goede reden om mijn huis op te ruimen en zorgen dat de badkamer netjes is.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Codetaal voor pijpen en gebaft worden?
Mag evt ook om de dag hoor.quote:
Ja, je weet maar nooit hequote:Op donderdag 23 mei 2019 22:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mag evt ook om de dag hoor.
Maar sowieso de dag dat je op date gaat!
Was dit je enige projectjequote:Op donderdag 23 mei 2019 22:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mag evt ook om de dag hoor.
Maar sowieso de dag dat je op date gaat!
"...all fish, all snakes, insects, crustaceans (crabs, shrimp/prawns) and all other animals that lack eyelids sleep with their eyes open"quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als jullie gaan slapen; doen jullie je ogen dan dicht of laat je ze open totdat je in slaap valt?
Vriendin van een collega gaat met haar open ogen liggen totdat ze in slaap valt; terwijl ogen dicht doen een stuk effectiever lijkt volgens mij.
Ik doe niet aan "projectjes".quote:
Blijkbaar zijn er meer mensen die met hun ogen open in bed gaan liggen en ze niet dichtdoen voordat ze gaan slapen. Ze slaapt wel met haar ogen dicht. Blijkbaar doen sommige mensen dat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
"...all fish, all snakes, insects, crustaceans (crabs, shrimp/prawns) and all other animals that lack eyelids sleep with their eyes open"
Is die vriendin van je collega een goudvis ofzo?
Een vriend van mij ook, best wel creepy als we eens een weekend weg waren en hij gewoon met open ogen in bed lag te slapenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap blijkbaar ook weleens met m'n ogen open.
Moet nog even rustig worden in mijn hoofd. Even onthyperen zeg maar. Anders lig ik maar te woelen in mijn schone bed.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel leuk voor je dat je weer date!
En zo laat nog wakker.
En dan denken dat ik wakker ben en hele verhalen tegen me ophangen midden in de nacht.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij ook, best wel creepy als we eens een weekend weg waren en hij gewoon met open ogen in bed lag te slapen
Nu meteen wassen, dan is het vanavond weer droogquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Moet mijn bed ook weer verschonen maar ik vind dit overtrek gewoon zo leuk.
https://www.routexl.nl/quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:19 schreef MCH het volgende:
Bestaan er online routeplanners die de snelste route maken gebaseerd op een aantal ingevoerde tussenstops?
Soberzo van je salaris. Manmanman.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Best schokkend hoeveel belasting er van dat vakantiegeld afging![]()
Weinig krijgenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Best schokkend hoeveel belasting er van dat vakantiegeld afging![]()
Waarom wil je weg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |