Minpunten voor de piraten partij.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heeft ie daar tijd voor naast zijn bakkerij? POL / Stem 23 mei op de piraten partij
Hij weet al meer over ict dan Ton Eliasquote:
Dit klinkt me toch iets anders in de oren dan hoe het destijds gingquote:50 PLUS: Eens Toelichting van de partij "De EU is gebaseerd op menselijke waarden en vrijheden voor alle Europeanen. Om volwaardig mee te kunnen doen in de Europese samenleving moet iedereen die dat wenst in het huwelijk kunnen treden. Om geen onderscheid te maken tussen mensen ongeacht hun geslacht, kleur, religie of seksuele geaardheid heeft Henk Krol van 50PLUS het voor iedereen opengesteld huwelijk mogelijk gemaakt. De vrijheden gelden in de hele Europese Unie, dus ook het opengestelde huwelijk. "
Hoezo deceptie? Lag dit niet een beetje in de lijn der verwachting? Heb weg gezapt trouwens, misschien dat ik het later nog eens terugkijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet niet of iemand Baudet heeft horen praten vanavond, wat een deceptie. Vooral geen antwoord geven op vragen ook.
De FvD stemmer pikt er vast een one-liner uit waar Baudet een leuke opmerking maakt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoezo deceptie? Lag dit niet een beetje in de lijn der verwachting? Heb weg gezapt trouwens, misschien dat ik het later nog eens terugkijk.
Hier kun je zo meer namen invullen, want dat is nu eenmaal het mediacircus om zieltjes te winnen. Dat is helaas niet een exclusief dingetje..quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De FvD stemmer pikt er vast een one-liner uit waar Baudet een leuke opmerking maakt.
Wel lief dat hij Rutte de kans wil geven om zich weg te kunnen zetten als iemand die wel emoties heeft, naast dat lachje of die serieuze look van nou jongens, we moeten de schouders eronder zettenquote:Weet niet wat het zwakste was:
- de vraag naar Rutte "wanneer heb je voor het laatst gehuild"
- het ernstig in twijfel trekken van de betrokkenheid van Rusland bij MH17
- zelf geen antwoorden geven op uitspraken die hij deze week gedaan heeft (over vrouwen)
- vergelijking van expansiedrift van de EU waarbij Napoleon en Hitler er even bijgehaald werd
Het zijn allebei niet mijn partijen, dus mijn stem gaan ze niet krijgen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hier kun je zo meer namen invullen, want dat is nu eenmaal het mediacircus om zieltjes te winnen. Dat is helaas niet een exclusief dingetje..
[..]
Wel lief dat hij Rutte de kans wil geven om zich weg te kunnen zetten als iemand die wel emoties heeft, naast dat lachje of die serieuze look van nou jongens, we moeten de schouders eronder zetten
Ik heb ze niks extreems zien zeggen voor Europa. Slechts afzetten tegen de domme dingen van de PvdA eigenlijk.quote:
Reizen die tegenwoordig ook al eerste klasse?quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Jezus, moet echt in een andere coupe gaan zitten voortaan. Blijkbaar is dit nu de coupe van vier kakelende stewardessen in opleiding met een gecombineerd IQ van 120
Kan ik toch niet betalen johquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Reizen die tegenwoordig ook al eerste klasse?
Een enorm nare vent. Maar goed, hij zal de macht wel krijgen toegeschoven van zijn vriendjes.quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Sowieso geen PvdA, alleen al vanwege die vervelende timmerfrans
Dat is voor mij de SP zo’n beetje. Vooral tegen dingen maar zelf niet voor dingen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze niks extreems zien zeggen voor Europa. Slechts afzetten tegen de domme dingen van de PvdA eigenlijk.
Ze proberen een duidelijk alternatief te bieden.
Je hebt wel een dure laptop, maar dat heeft je baas niet voor je over?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt wel een dure laptop, maar dat heeft je baas niet voor je over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de stemwijzer stonden die bij mij op 3.quote:
Hoe dan? Dan ding ligt er al 2 weken.quote:
Die lijsttrekker is een pientere jongen en je baan bij Ahold opzeggen voor dit avontuur vind ik gewaagdquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de stemwijzer stonden die bij mij op 3.
Samzz gaat ook op Volt stemmen meende ik te lezen. Dan houden jullie er een zelfde gedachtengoed op na.
@Samzzquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de stemwijzer stonden die bij mij op 3.
Samzz gaat ook op Volt stemmen meende ik te lezen. Dan houden jullie er een zelfde gedachtengoed op na.
Von Schiller.quote:Op donderdag 23 mei 2019 06:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zo, Ludwig von Beethoven. Jij kent je klassiekers!
1.5, gister nog ff gevraagd maar ze konden geen oorzaak vinden. Zou me niets verbazen als hij teruggaat naar Dellquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe dan? Dan ding ligt er al 2 weken.
Gooi een kop koffie over je oude laptop heen zodra je op kantoor bent.
Dead on Arrival?quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
1.5, gister nog ff gevraagd maar ze konden geen oorzaak vinden. Zou me niets verbazen als hij teruggaat naar Dell
Boeiend, het is een knappe jongen en de rest van die partijen berijken toch niksquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo diende de partij vorige maand een officieel bezwaar in bij de Raad van State. Volt probeerde daarmee de kieslijsten van de Nederlandse politieke partijen ongeldig te laten verklaren. Volgens hen stonden er namelijk te weinig vrouwelijke kandidaten op.
Sorry hoor![]()
![]()
![]()
Al die vrouwen die van dit soort symboolpolitiek wel een nat onderbroekje krijgenquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Boeiend, het is een knappe jongen en de rest van die partijen berijken toch niks
quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo diende de partij vorige maand een officieel bezwaar in bij de Raad van State. Volt probeerde daarmee de kieslijsten van de Nederlandse politieke partijen ongeldig te laten verklaren. Volgens hen stonden er namelijk te weinig vrouwelijke kandidaten op.
Sorry hoor![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Meer Europa, Europees leger, meer inmenging.
Redelijke engnek zo te horen.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al die vrouwen die van dit soort symboolpolitiek wel een nat onderbroekje krijgen
Dat is denk ik ook de reden dat Samzz erop stemtquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al die vrouwen die van dit soort symboolpolitiek wel een nat onderbroekje krijgen
Standaard toch bij mensen die HIV hebben? Kleinste infecties kunnen vervelende gevolgen hebben dan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:39 schreef MCH het volgende:
Ik had m'n iPhonescherm kapot laten vallen, kom voor een andere probleem bij de helpdesk en krijg spontaan een nieuwe telefoon omdat ik wel eens infecties kon krijgen als ik me zou snijden aan het scherm
Na je laatste mislukking bij de vrouwen vind ik je een stuk scherper en cynischer gewordenquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Standaard toch bij mensen die HIV hebben? Kleinste infecties kunnen vervelende gevolgen hebben dan.
Probeerde even een grapje tussendoor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Na je laatste mislukking bij de vrouwen vind ik je een stuk scherper en cynische geworden
Vond hem wel goedquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeerde even een grapje tussendoor.
Lekker zeuren dat iedereen minder moet gaan verbruiken en dan zelf doodleuk 3 kinderen nemen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je gaat ook wel goed op Jezus Klaver zeker?
Heb helemaal niet gezegd dat ik op de Chair ga stemmen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat vindt @:Lokasenna ervan dat je weer op cherry gaat stemmen
Dat je op Volt gaat stemmen is al hilarisch genoegquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeerde even een grapje tussendoor.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker zeuren dat iedereen minder moet gaan verbruiken en dan zelf doodleuk 3 kinderen nemen.
Eerst vond ik hem een lul, nu vind ik hem een geweldige trol.
Die verwacht vrouwen wel aan het aanrecht. Iets waar Loka zich wel naar zal schikken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb helemaal niet gezegd dat ik op de Chair ga stemmen.
Wat stem je zelf dan, weer baudet?quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat je op Volt gaat stemmen is al hilarisch genoeg
Dat was MCH.quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat je op Volt gaat stemmen is al hilarisch genoeg
Wat stem je danquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want die doet niet mee aan de verkiezingen
Betacuck gespotquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was MCH.
In de stemwijzer kwamen D’66 en GL nog hoger uit vanwege mijn linkse gedachtengoed.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet ik nog even uitzoeken vandaag
Staat die op de lijst dan?quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb helemaal niet gezegd dat ik op de Chair ga stemmen.
Decennia lang bezig zijn met zorgen dat mensen in het westen zich niet meer voortplanten door allerlei fearmongering, indoctrinatie en leugens. En daarna doodleuk zeggen dat we te weinig mensen hebben en dus miljoenen mensen uit Afrika moeten importeren.quote:
Ik vind niet dat er iets mis is met een eenverdienmodel als standaard. Denk alleen dat dit niet meer mogelijk is in de huidige economie.quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die verwacht vrouwen wel aan het aanrecht. Iets waar Loka zich wel naar zal schikken.
Correctquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij stemt vast alleen voor je portemonnee en hebt een GroenLinks meisje thuis zitten.
CDA is altijd een steady keuze, beetje onzekere tijd nu de grote leider is vertrokkenquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Sta gematigd rechts in de wijzer: fvd, CDA.
Gelukkig staat er iemand klaar die weer precies hetzelfde is.quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:54 schreef MCH het volgende:
[..]
CDA is altijd een steady keuze, beetje onzekere tijd nu de grote leider is vertrokken
En mocht het?quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar even vrij gevraagd voor morgen. Bijna weekend
Heb ik wel gestemd. Landelijk ben ik er niet per se een fan van, maar Europees gezien vond ik ze toch de minst slechte.quote:
Annie Schreijer-Pierikquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:54 schreef MCH het volgende:
[..]
CDA is altijd een steady keuze, beetje onzekere tijd nu de grote leider is vertrokken
Typische vrouwenreactie weer Chai, jij mag willen dat je zo goed opdroogt op je 66stequote:Op donderdag 23 mei 2019 08:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb ik wel gestemd. Landelijk ben ik er niet per se een fan van, maar Europees gezien vond ik ze toch de minst slechte.
[..]
Annie Schreijer-Pierik
Is omdat ze meer een lobbyist is dan een politica.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Typische vrouwenreactie weer Chai, jij mag willen dat je zo goed opdroogt op je 66ste
Vind het wel meevallen eigenlijk. Maar misschien is mijn eigen wereldbeeld nog meer fucked up.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:05 schreef Allures het volgende:
Soms kan fok je echt een fucked op wereldbeeld geven
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]bitch please. Ik hoef geen kleine compacte man, ik lift een vent van formaat.
Allures vindt het moeilijk geconfronteerd te worden met mensen die haar niet naar de mond praten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijk. Maar misschien is mijn eigen wereldbeeld nog meer fucked up.
Bij debster en Elvi heb je als ze boos zijn nog het gevoel dat ze eigenlijk je lul willen opvreten maar dat heb ik minder bij Samzz en allyquote:Op donderdag 23 mei 2019 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allures vindt het moeilijk geconfronteerd te worden met mensen die haar niet naar de mond praten.
Ik ook wel maar ik kom ze in het echt niet veel minder tegen dan op FOK! ofzo. Ik ben bijvoorbeeld in het echt meer antivaxxers tegengekomen dan online.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allures vindt het moeilijk geconfronteerd te worden met mensen die haar niet naar de mond praten.
Dat komt door je geloof tochquote:Op donderdag 23 mei 2019 08:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ik kom ze in het echt niet veel minder tegen dan op FOK! ofzo. Ik ben bijvoorbeeld in het echt meer antivaxxers tegengekomen dan online.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik denk toch echt dat het 50plus gaat worden
Nou eigenlijk niet want ben niet gereformeerd. Het zijn eigenlijk meer de types die ook biologisch dynamische landbouwproducten kopen. En lunchen met quinoa salades.quote:
Druk m niet dood.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:18 schreef Debsterr het volgende:
Vanmiddag eindelijk weer KM knuffelen![]()
#zinin
Ik had het niet over deze politieke discussie voor de duidelijkheid. Iedereen moet lekker stemmen wat ie wilquote:Op donderdag 23 mei 2019 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben geestelijk ook 50.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik denk toch echt dat het 50plus gaat worden
En lichamelijk?quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben geestelijk ook 50.
Stond bij mij op plek 4 als ik de stemwijzer mag geloven.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel een beetje de goede balans tussen voor en tegen EU.
Ik trok het ook breder, aangezien ik je niet aan de politieke discussie deel heb zien nemen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik had het niet over deze politieke discussie voor de duidelijkheid. Iedereen moet lekker stemmen wat ie wil
Maar over sommige van de pareltjes de laatste tijd in R&P (zoals die gisteren met die vreemdgaande vrouw omdat dr kerel ooit een ander had gekust) en de heel rare reacties die er komen op dat wetsvoorstel van grapperhaus
65.quote:
Gaat ze lukkenquote:Op donderdag 23 mei 2019 08:26 schreef ElDinosaur het volgende:
13. Verlaging salarissen en/of vergoedingen Eurocommissarissen en Europarlementariërs
14. Schrappen van Straatsburg als vergaderplek voor het Europees Parlement
Hier hadden ze me wel.
Gelukkig heeft het geloof jou weer op het rechte pad gebrachtquote:Op donderdag 23 mei 2019 08:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat ik de vorige Europese verkiezingen heb gestemd. Maar weet het niet meer zeker, met die jaren gehuld in cannabisdampen.
Ook voor de EU.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is dat niet sowieso wat je doet wanneer je stemt over de EU?
Maar daar zijn alle Nederlandse partijen voor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:26 schreef ElDinosaur het volgende:
13. Verlaging salarissen en/of vergoedingen Eurocommissarissen en Europarlementariërs
14. Schrappen van Straatsburg als vergaderplek voor het Europees Parlement
Hier hadden ze me wel.
Ik leef nog ongehuwd samen, een uiterst zondige levensstijlquote:Op donderdag 23 mei 2019 08:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het geloof jou weer op het rechte pad gebracht
Hoerrrrrrrquote:Op donderdag 23 mei 2019 08:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik leef nog ongehuwd samen, een uiterst zondige levensstijl
Was een garpje, chiazaadje.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar daar zijn alle Nederlandse partijen voor.
Doodsverwensing, tr gezetquote:Op donderdag 23 mei 2019 08:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoek maar vast een mooie steen uit
Wil je nog tot de schouders ingegraven worden? Of gewoon full body steniging?quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoek maar vast een mooie steen uit
Je bent toch wel voornemens te trouwen? dan zijn jullie wel min of meer verloofd.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik leef nog ongehuwd samen, een uiterst zondige levensstijl
Ingegraven is het bij een goede worp meteen afgelopen, denk ik. Dus doe dat maar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wil je nog tot de schouders ingegraven worden? Of gewoon full body steniging?
Zelfs in religieuze gemeenschappen hebben ze nu zoiets van "O fuck".quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:27 schreef Lokasenna het volgende:
Bij refo's gaat de vaccinatiegraad juist al jaren omhoog, in plaats van omlaag zoals in de rest van Nederland.
https://www.trouw.nl/home(...)juist-meer~ae39450d/
Oh, telt dat ook al. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Je bent toch wel voornemens te trouwen? dan zijn jullie wel min of meer verloofd.
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, telt dat ook al. Gelukkig maar.
50plusquote:Op donderdag 23 mei 2019 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen idee waar ik op moet stemmen.
Dan stem je niet, toch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen idee waar ik op moet stemmen.
Kun je lekkere biertjes drinken bij davo.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een ellende.
Ik zit straks tot ongeveer 20:00 uur, maar dan wel in Deventer
Ik ga snel richting huis natuurlijk als een echte Fokker.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je lekkere biertjes drinken bij davo.
Wat 'quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een ellende.
Ik zit straks tot ongeveer 20:00 uur, maar dan wel in Deventer
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga snel richting huis natuurlijk als een echte Fokker.
Je hebt ook het recht op abortus.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook weer zo zonde van dat stemrecht.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt ook het recht op abortus.
Betekent ook niet dat je daar iedere keer gebruik van hoeft te maken.
Ja maar ik wil geen kinderen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt ook het recht op abortus.
Betekent ook niet dat je daar iedere keer gebruik van hoeft te maken.
Okquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
Niks tegen Deventer hoor maar de afstand
Lekker populistisch gezwam. Mooi.quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Wil eigenlijk niet iedereen hetzelfde? Maar dat vind ik bij geen partij.
Gezond EU, voldoende geld, geen oorlogsdreiging, hoog opleidings nivo, sterke natuur.
Door:
Eigen sterke leger maar wel EU samenwerking
Grensbewaking met EU gegevens uitwisselen
Asielzoekers zeer beperkt toelaten, alleen vrouwen en kinderen
Liefst opvang regio
Sterke handsverdragen een belastingstelsel voor multinationals
Blijvrnde autonomie voor regeltjes voor landen
EU net van energieopwekking met duurzaam beleid.
Niet teverl bemoeienis en regeltjes maar wel sterker worden als handelsnatie.
Pak nou eens je kans.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
jbpaniek.gif
Nu ligt er dus een serieus aanbod in m'n inbox, met verhuizing naar Luxemburg.
Meteen je dinnetje weer kwijtquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
jbpaniek.gif
Ja aanrader.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon lease auto fixen en ieder weekend heen en weer toch.
Kan je een sigarettenhandel erbij beginnen. Die kosten niks in Luxemburg.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon lease auto fixen en ieder weekend heen en weer toch.
Daar hebben ze ook wel internet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
jbpaniek.gif
Timmerfrans zit op zichzelf te stemmen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:09 schreef Chia het volgende:
POL / FOK! EXITPOLL 23 MEI 2019
Veel stemmen op de PvdA zeg, of zou iemand die poll manipuleren?
Dat is meer iets voor PVV'ers en FvD'ers lijkt me.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:09 schreef Chia het volgende:
Walgelijk. Echt walgelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:09 schreef Chia het volgende:
Boze ex-PvdA-stemmer gespot.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk. Echt walgelijk.
Maar ieder volk krijgt de leider die het verdient.
Doen. Goede belastingregelingenquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
jbpaniek.gif
Komt tegelijk met je laptopquote:Op donderdag 23 mei 2019 10:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog steeds m'n bonus niet gestort gekregen
Gaat ook om data / enterprise architect rollen waar ik nu ook naar toe aan het werken ben, maar eens goed over nadenken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doen. Goede belastingregelingen![]()
Heb het ook overwogen om bij ons moederbedrijf te gaan werken die in Luxemburg zitten.
Je kan gewoon x dagen in Luxemburg wonen en dan y dagen in Nederland. Dan blijf je recht houden op de belastingvoordelen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gaat ook om data / enterprise architect rollen waar ik nu ook naar toe aan het werken ben, maar eens goed over nadenken.
Jezus wat een ellende.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan gewoon x dagen in Luxemburg wonen en dan y dagen in Nederland. Dan blijf je recht houden op de belastingvoordelen.
Oud collega zit daarom 3-4 dagen in de week in Luxemburg en komt komt daarna weer vrolijk naar huis toe met een zak geld.
Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan gewoon x dagen in Luxemburg wonen en dan y dagen in Nederland. Dan blijf je recht houden op de belastingvoordelen.
Oud collega zit daarom 3-4 dagen in de week in Luxemburg en komt komt daarna weer vrolijk naar huis toe met een zak geld.
Als Luxemburg je fiscale woonplaats is kun je daar een deel van je (inkomsten)belasting doen volgens mij. Die bedrijven daar hebben daar genoeg mensen voor zitten om dat te regelen.quote:
Valt best wel mee. Dinsdag - Vrijdag in Luxemburg en dan lang weekend.quote:
En dan vroeg slapen en om 3:00 uur opstaan om naar Schiphol te rijden hahaha.quote:
Waar ga je heen? Barca met werk?quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan vroeg slapen en om 3:00 uur opstaan om naar Schiphol te rijden hahaha.
En dan donderdag Hemelvaartquote:Op donderdag 23 mei 2019 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Vandaag nog ff doorbikkelen en dan vrij tot woensdag
Oh lekker!quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Vandaag nog ff doorbikkelen en dan vrij tot woensdag
Barca ja. Afgelopen maand alleen maar goed weer geweest, vrijdag en zaterdag staat er regen op de planning. Morgenavond bbq op een catamaran, tenzij het onweert. Mooi kut.quote:
Aaargh stom! Hadden wij ook ja, wekenlang stralend weer, wij hadden 2 dagen regenquote:Op donderdag 23 mei 2019 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Barca ja. Afgelopen maand alleen maar goed weer geweest, vrijdag en zaterdag staat er regen op de planning. Morgenavond bbq op een catamaran, tenzij het onweert. Mooi kut.
Vandaag weer stemmen op ze.quote:
Ja, ook stom zeg.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aaargh stom! Hadden wij ook ja, wekenlang stralend weer, wij hadden 2 dagen regen. Hoop dat het bij jou positiever uitvalt!
Soooooooquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Oh man, helemaal geïrriteerd door die trol uit dat sleur topic.
Zal bij thuiskomst even een abo kopen zodat ik je kan blokken.quote:
Ziedend.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal bij thuiskomst even een abo kopen zodat ik je kan blokken.
Jezus, effe gelezen maar wat een kut is datquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Wat doet die dan?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Dat is wel even next level entitlement daar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, effe gelezen maar wat een kut is dat
Haha, adem in adem uit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Hallo, zij friemelt hem af en toe onder de ballen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is wel even next level entitlement daar.
All men must die.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, adem in adem uit.
Totdat je je beseft dat dit soort vrouwen zich dan gaan voortplanten om hun man (nou ja, hun leventje) te behouden. En dan dat de cyclus over een generatie weer opnieuw begint.
Break the wheel!!!
Ik had nog steeds gehoopt op white walkers richting kings landing.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
All men must die.
But we are not men.
De cringe was hard
Waarom ben je zo?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had nog steeds gehoopt op white walkers richting kings landing.
Dat ze van van Loras een white walker hadden gemaakt, die dan de hele tijd op een ijslolly sabbelt.
quote:
Feminisme is niet jouw bag of tea?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
All men must die.
But we are not men.
De cringe was hard
Ik ga vanavond bingenquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
All men must die.
But we are not men.
De cringe was hard
Vieze entitled slet zijn en er trots op zijnquote:
Zo hoort het toch in een relatie?quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vieze entitled slet zijn en er trots op zijn
Ja uiteraard, ik ben ook meerdere keren per jaar single als KM op reis is, maar dat is toch normaal om dan met anderen te seksen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo hoort het toch in een relatie?
Je eigen vingers?quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ken niet eens iemand om mee vreemd te gaan. Ze zijn allemaal minder leuk dan mijn eigen.
Dit is niet het klefbekken topic.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ken niet eens iemand om mee vreemd te gaan. Ze zijn allemaal minder leuk dan mijn eigen.
Ja geen idee. Raar verhaal hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja uiteraard, ik ben ook meerdere keren per jaar single als KM op reis is, maar dat is toch normaal om dan met anderen te seksen?
Dit geeft wel een nieuwe dimensie aan je post dat CE's hond je onder kwijldequote:Op donderdag 23 mei 2019 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja uiteraard, ik ben ook meerdere keren per jaar single als KM op reis is, maar dat is toch normaal om dan met anderen te seksen?
ik ben nu single! Man is op werk!quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat C.E van vrouwen in relaties houdt?quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit geeft wel een nieuwe dimensie aan je post dat CE's hond je onder kwijlde
Datenquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ben nu single! Man is op werk!
Zelfs mijn date is op werk
maar nog steeds niet van mijquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat C.E van vrouwen in relaties houdt?
Sorry C.E, te makkelijk:@
Zo werkt het gewoon, doet iedereen, alleen dummies niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was niet eens kwijlen. Hij kan gewoon niet zo netjes drinken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit geeft wel een nieuwe dimensie aan je post dat CE's hond je onder kwijlde
Oh gelukkig, ik was even bang dat je ook voor zijn hond gingquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat C.E van vrouwen in relaties houdt?
Sorry C.E, te makkelijk
/care blij hondjequote:Op donderdag 23 mei 2019 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was niet eens kwijlen. Hij kan gewoon niet zo netjes drinken.
Nog steeds geen match op Tinder.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:15 schreef Allures het volgende:
[..]
maar nog steeds niet van mij
Het begint echt pijn te doen man
Ook hier weet mijn mind iets dirty van te makenquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze kat had dat ook vroeger. Dat noemden we een lekbekquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kom even naast me zitten dan! Dan zet ik hem op 2 meterquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog steeds geen match op Tinder.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook hier weet mijn mind iets dirty van te maken
Lekker nadruppelen...quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze kat had dat ook vroeger. Dat noemden we een lekbek
Waar zit je ongeveer? Dan verplaats ik me even.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:21 schreef Allures het volgende:
[..]
kom even naast me zitten dan! Dan zet ik hem op 2 meter
Nooit meer condooms. Ondingen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja dat is wel vies. Daarom alleen seks met condoom, als een verstandig persoon.
Falcon punch is alsnog een optie.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leven op het randje. Zou ik niet durven als man die geen kinderen wil.
kan dat? Ik wil het wel dmmen als het kan maar ga niet hier zetten hoorquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar zit je ongeveer? Dan verplaats ik me even.
Gewoon niet neuken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leven op het randje. Zou ik niet durven als man die geen kinderen wil.
Sowieso wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.gelderlander.(...)oMpUB73xDiE2y2mSmXek
Er zijn niet echt kinderen die dit doen he, Netflixen tijdens de les?
Jawel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Zie de DM zo wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:37 schreef Allures het volgende:
[..]
kan dat? Ik wil het wel dmmen als het kan maar ga niet hier zetten hoorheb ik zo allemaal koekerts op de stoep
Ik kreeg m'n eerste mobieltje pas in m'n tweede examenjaar ofzo. Zo eentje die niet eens op stil kon.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:42 schreef Chia het volgende:
Ik ben zo oud. Het enige dat ik misschien ooit in de les heb gedaan is een smsje sturen. Maar als dat werd opgemerkt moest je je telefoon inleveren voor de rest van de dag.
Weet al dat ze in een relatie met minstens 1 ander persoon zit. Is voor mij weinig uitdaging aan zo.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Neuk elkaar nou gewoon een keer, hebben we hier tenminste weer een beetje drama.
Meteen depressiequote:Op donderdag 23 mei 2019 12:37 schreef Chia het volgende:
Eindelijk warm genoeg om vol verlangen uit kantoorraam te staren
Het is al eind mei, maar eindelijk begint het warm genoeg te worden om de hele dag door het raam van je kantoor jaloers naar mensen buiten te kijken. Aan de kleding van de zonnebadende mensen te zien moet het iets van twintig graden zijn.
In heel Nederland is het vandaag het perfecte weer om vanuit een groot pand op een industrieterrein met beide handen op het raam naar de blauwe lucht te turen. Beseffen dat je vandaag alleen iets meekrijgt van de zon als je over de parkeerplaats naar je auto loopt krijgt van het KNMI een 9.
Met name in de grote steden is vandaag te merken dat mensen vrolijk worden van de zomerse buitenlucht waar ze het overgrote deel van de dag geen toegang toe hebben.
briefjes die onderschept werden door de docentquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:42 schreef Chia het volgende:
Ik ben zo oud. Het enige dat ik misschien ooit in de les heb gedaan is een smsje sturen. Maar als dat werd opgemerkt moest je je telefoon inleveren voor de rest van de dag.
Twee vriendinnen van me zaten achter me en zaten briefjes door te geven. Ik wist dat er wat heen en weer ging, maar ze durfden me dat briefje niet te geven want dat viel op. Uiteindelijk geprobeerd, briefje werd onderschept door docent, we moesten alle drie nablijven. Docent leest briefje voor, flink schunnig. Ik had dat briefje dus nog niet kunnen lezen en schoot keihard in de lach. Mijn handschrift stond er ook niet op dus ik mocht gaan, maar jezus. Het ging over poezen en katers en die docent zat dat daar heel droog voor te lezen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:52 schreef Allures het volgende:
[..]
briefjes die onderschept werden door de docent
Na schooltijd was het wel tof ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:58 schreef Allures het volgende:
Ik vond het qua sociaal wel gezellig de middelbare
Nee, bij mij nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:58 schreef Allures het volgende:
Walkman, of Discman gebruikte ik wel eens in de les.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:42 schreef Chia het volgende:
Ja discman en allebei 1 oortje in.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Walkman, of Discman gebruikte ik wel eens in de les.
Beetje eminem en system of down pompen.quote:
Jaaquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:58 schreef Allures het volgende:
Ik ben zo oud. Wij hadden geen mobieltje in de klas.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:42 schreef Chia het volgende:
Jezus, nu klink je inderdaad wel heel erg oud. Maar is wel waar ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Jaaen het is wel de ideale manier om vrienden te worden. Gewoon heel regelmatig tijd met iemand doorbrengen zonder dat je daarvoor moeite hoeft te doen met agenda's en zo.
Limp Bizkitquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje eminem en system of down pompen.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee vriendinnen van me zaten achter me en zaten briefjes door te geven. Ik wist dat er wat heen en weer ging, maar ze durfden me dat briefje niet te geven want dat viel op. Uiteindelijk geprobeerd, briefje werd onderschept door docent, we moesten alle drie nablijven. Docent leest briefje voor, flink schunnig. Ik had dat briefje dus nog niet kunnen lezen en schoot keihard in de lach. Mijn handschrift stond er ook niet op dus ik mocht gaan, maar jezus. Het ging over poezen en katers en die docent zat dat daar heel droog voor te lezen.
Ik was echt superbraaf meestal maar wat was de middelbare school kut zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |