Social media van Duncan:quote:Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Maar die 4e schrijver (Will Knox) is pas onlangs toegevoegd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:35 schreef ato het volgende:
Volgens Wikipedia zijn het 4 schrijvers en 2 producers van het nummer. Duncan schreef mee.
De top-100 is puur samengesteld op basis van streams. Duncan gaat daar deze week zeker op 1 komen. Het zou me trouwens verbazen als Waylon en OG3NE dit ook is gelukt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:34 schreef ato het volgende:
raar dat hij in de Nederlandse top 100 maar de 7e plek heeft bereikt, zijn andere ESF collega's scoorden nr 1.
Ja die Will werd tijdens de tv uitzending genoemd, heeft Will misschien Duncan boos gebeld tijdens de repetitie week 'ik heb dat zinnetje How many penny's in the slot geschreven, weet je nog?'quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar die 4e schrijver (Will Knox) is pas onlangs toegevoegd.
[..]
De top-100 is puur samengesteld op basis van streams. Duncan gaat daar deze week zeker op 1 komen. Het zou me trouwens verbazen als Waylon en OG3NE dit ook is gelukt.
Yesssstwitter:dunclaurence twitterde op woensdag 22-05-2019 om 22:11:53Recorded something very special today #secret https://t.co/0PfR2YXcXJ reageer retweet
Wat zou het zijn, zijn debuut cd?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:18 schreef Em31 het volgende:
Yesssstwitter:dunclaurence twitterde op woensdag 22-05-2019 om 22:11:53Recorded something very special today #secret https://t.co/0PfR2YXcXJ reageer retweet
Hopelijk Wake Up Love
![]()
Nou ja ik dacht dat hij al een tijd bezig was met zijn cd en nu had afgemaakt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, in één dag opgenomen
Ik gok een studio-opname van die akoestische versie van Arcade.
Ah ja, dat zal het zijn!quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, in één dag opgenomen
Ik gok een studio-opname van die akoestische versie van Arcade.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:34 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:
Weet niet of dit filmpje al was gepost, maar ik vind het dus hilarisch![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/me(...)e_is_sprakeloos.html
Hopelijk hoeven we niet lang te wachten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:18 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk Wake Up Love
![]()
Een optimist zegt 'yay meer punten voor Duncan' een pessimist zegt 'maar het verschil met de nummer twee is nog kleiner geworden'.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:52 schreef Za het volgende:
Nog meer punten voor Duncan.
https://www.nu.nl/songfes(...)ag-songfestival.html
Winnen = winnenquote:Op donderdag 23 mei 2019 01:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een optimist zegt 'yay meer punten voor Duncan' een pessimist zegt 'maar het verschil met de nummer twee is nog kleiner geworden'.
Ik vind het schokkender dat San Marino nu dus zelfs 19e is geworden i.p.v. 20equote:Op donderdag 23 mei 2019 00:52 schreef Za het volgende:
Nog meer punten voor Duncan.
https://www.nu.nl/songfes(...)ag-songfestival.html
We moeten allang blij zijn dat de voorsprong groot genoeg is om met dit soort drama te dealen. Moet je nagaan als deze rectificatie de overwinning had gekost...quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een optimist zegt 'yay meer punten voor Duncan' een pessimist zegt 'maar het verschil met de nummer twee is nog kleiner geworden'.
Dan had men het niet gerectificeerd, denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:15 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
We moeten allang blij zijn dat de voorsprong groot genoeg is om met dit soort drama te dealen. Moet je nagaan als deze rectificatie de overwinning had gekost...
Iets van 24,2quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:33 schreef aarontje112 het volgende:
Arcade heeft nu 26,2 streams op Spotify, weet iemand nog hoeveel het er gisteren waren?
Hopelijk weet hij het vast te houdenquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:21 schreef Mlita het volgende:
In veel Europese steden wordt zijn tour verplaatst naar grotere zalen vanwege de vraag naar kaarten en 30 november is Antwerpen toegevoegd! Wat tof voor Duncan..
Jaaa Antwerpenquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:21 schreef Mlita het volgende:
In veel Europese steden wordt zijn tour verplaatst naar grotere zalen vanwege de vraag naar kaarten en 30 november is Antwerpen toegevoegd! Wat tof voor Duncan..
Precies! Daarom is dat album zo belangrijk. Zijn andere nummers zijn ook zo goed!quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hopelijk weet hij het vast te houden
https://www.mediacourant.(...)uurt-van-luuk-ikink/quote:‘Duncan Laurence woont in de buurt van Luuk Ikink’
Duncan Laurence is in een razend tempo een bekende Nederlander geworden. Bijna iedereen kent zijn naam nu hij het Eurovisie Songfestival heeft gewonnen. Toch weten we weinig van dit zangtalent en zijn vriend Gerco Derksen probeert hij geheim te houden. Weekblad Story dook in het privéleven van de zanger en heeft ontdekt waar hij woont. “Een huurwoning boven een modezaak in een drukke straat met landelijke winkelketens in het centrum van Amersfoort.”
De redactie van Story heeft een foto van het pand gepubliceerd in het tijdschrift (zie Blendle). Waar kijkt Duncan Laurence op uit? “Aan de overkant bevindt zich een klein park met terrasjes.”
De grote vraag is: bij welke bekende Nederlanders woont Duncan Laurence in de buurt? Ook dat weet de Story. “Miss Montreal (Amersfoort), Wilfred Genee, Kim-Lian van der Meij, Gerard Ekdom en Luuk Ikink (alle vier in het nabije Soest).”
Even terug naar zijn partner Gerco Derksen. Gaat het wel goed tussen de twee? De Story heeft zijn twijfels. Die zag het liefdeskoppel naast elkaar zitten tijdens de puntentelling. “Pijnlijk was dat op tv te zien was dat Gerco een aantal keren fysiek contact zocht met Duncan door zijn knie vast te houden, maar dat dit liefdevol bedoelde gebaar niet beantwoord werd door de uiteraard uiterst nerveuzer zanger.”
Gerco staat diep in de schaduw dan de succesvolle Duncan Laurence. Gaan ze uit elkaar? “Het is de plek in de schaduw die menig op het oog solide liefdesrelatie in de harde showbizz reeds opbrak…”
Het Story-artikel ‘Weinig aandacht voor vriend Gerco: Kost succes Duncans relatie?’ kunt u lezen via Blendle.
Waarom post je dit hier?quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)uurt-van-luuk-ikink/
Roddeljournalisten
Wauw wat superquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:21 schreef Mlita het volgende:
Wat gaaf voor hem.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:21 schreef Mlita het volgende:
Opgegroeid in Hellevoetsluis/Spijkenisse Zuid Holland, naar school in Tilburg Brabant, nu wonen in Amersfoort Utrecht. Wat een globetrotterquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Roddeljournalisten
quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Roddeljournalisten
Zo schrijven die roddelbladen... de vraag is waarom het hier wordt gepost.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:56 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
Laat die jongens met rust. Wat boeit het mij waar ze wonen. En dat stuk over hun relatie vind ik al helemaal![]()
![]()
Zij/wij weten helemaal niets over die relatie. Laat Duncan genieten van het succes ipv onrust te zaaien.
Ik word helemaal blij van zijn quirky gelukskreetjes.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:34 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:
Weet niet of dit filmpje al was gepost, maar ik vind het dus hilarisch![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/me(...)e_is_sprakeloos.html
De tering, wat een stalkerig artikelquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Roddeljournalisten
Zorgt er wel voor dat er in dit topic weer meer gepost gaat worden waarschijnlijkquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo schrijven die roddelbladen... de vraag is waarom het hier wordt gepost.
Hij zingt ‘m ook tijdens optredens dus ik gok van welquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:04 schreef Studiotje het volgende:
Oh! Jullie kenners, gaat die dit nou uitbrengen ja of nee? (Je weet wel, het lied dat ie volgens de gekkies ging zingen) Blijf dit toch wel erg mooi vinden
HOLYSHITOMGquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij zingt ‘m ook tijdens optredens dus ik gok van wel![]()
Gewoon schaamteloos iemands privéwoning delen en in relaties stokenquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Roddeljournalisten
De andere nummers van dat optreden in het Zonnehuis zijn ook erg goed.. dit wordt zo’n mooi album!!!quote:
En nog slechts geschreven ook.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:21 schreef Mlita het volgende:
Ik ben er een aantal jaar geleden geweest, volgens mij konden wij vrij makkelijk parkeren dichtbij.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:52 schreef Cee het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel naar Antwerpen, bij gebrek aan andere opties. Is daar een beetje makkelijk parkeren? Ben qua concerten daar alleen Sportpaleis gewend.
twitter:dunclaurence twitterde op donderdag 23-05-2019 om 18:24:31This made me cry😂😂😂😂😂😂😂😂😂 https://t.co/Vd2pvJxidy reageer retweet
Bij Trix wel. Je kan ook wat verderop parkeren en dan even het OV gebruiken om tot aan Trix te komen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:52 schreef Cee het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel naar Antwerpen, bij gebrek aan andere opties. Is daar een beetje makkelijk parkeren? Ben qua concerten daar alleen Sportpaleis gewend.
Snap je toch niet, waarom ze dat blijven doen. Niet aan te horenquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:33 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:
Duncan bij WDR 2 radio in Duitsland. Alleen zo irritant 2 talen door elkaar heen![]()
https://www1.wdr.de/media(...)orhersehbar-100.html
Wij hebben de auto vorige keer volgens mij bij de Gamma gezet. Dat is ook op loopafstand van de Trix als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:55 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Bij Trix wel. Je kan ook wat verderop parkeren en dan even het OV gebruiken om tot aan Trix te komen.
Ja precies!quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij hebben de auto vorige keer volgens mij bij de Gamma gezet. Dat is ook op loopafstand van de Trix als ik het me goed herinner.
Dat wordt dan hectisch denk ik. Smorgens in UK en savonds in België?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:25 schreef Em31 het volgende:
Aan zijn Insta story te zien is Duncan morgenochtend te zien op de BBC (BBC Breakfast)
Ja, van Duitsland, naar UK, naar België. Crazy! maar nog steeds zo trotsquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:25 schreef Em31 het volgende:
Aan zijn Insta story te zien is Duncan morgenochtend te zien op de BBC (BBC Breakfast)
Wel heel gaaf zegquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:30 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:
[..]
Ja, van Duitsland, naar UK, naar België. Crazy! maar nog steeds zo trots![]()
(bbc breakfast is van 7-10u op bbc1)
Ilsequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die foto samen met Ilse leuk op zijn insta
Als je hem alleen maar gaat afzeiken moet je hem niet uitnodigen, natuurlijk. Leuk dat hij bij Breakfast komt, Graham Norton was leuker geweest maar die gaat meer voor de Conchita-achtige types.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel heel gaaf zeg
Ben benieuwd wat voor vragen hij gaat krijgen over het resultaat van de UKHopelijk gewoon een leuk interview, aangezien ze daar nogal cynisch zijn.
Ja die was wel voor Kate Miller Heidke of Bilal gegaan jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je hem alleen maar gaat afzeiken moet je hem niet uitnodigen, natuurlijk. Leuk dat hij bij Breakfast komt, Graham Norton was leuker geweest maar die gaat meer voor de Conchita-achtige types.
Ja dat zou helemaal leuk geweest zijn, alleen reageerde Graham ook niet mega enthousiast tijdens de finale geloof ik.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je hem alleen maar gaat afzeiken moet je hem niet uitnodigen, natuurlijk. Leuk dat hij bij Breakfast komt, Graham Norton was leuker geweest maar die gaat meer voor de Conchita-achtige types.
Hoort ook echt wel in bewaartopicquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die foto samen met Ilse leuk op zijn insta
Die man bedoelde het goed.quote:Op donderdag 23 mei 2019 02:22 schreef Henno het volgende:
Ik vind het schokkender dat San Marino nu dus zelfs 19e is geworden i.p.v. 20e
Ja prachtig, het is ook zo af. Alles, zijn voorbereiding naar het ESF, de bookies, odds, polls waar hij hoog stond. De spannende eerste repetitie, de repetities die beter werden. Zijn prachtige optreden tijdens eerste halve finale en optreden finale. De euforie dat Nederland won, zijn leuke persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Dat reprise-optreden nadat ie gewonnen heeft he... dat blijft zo geniaal mooi![]()
Inderdaadquote:
Zag net een post van wiwi en als ik het goed begrijp komt hij rond 9:50u nl tijd bij bbc breakfastquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel heel gaaf zeg
Ben benieuwd wat voor vragen hij gaat krijgen over het resultaat van de UKHopelijk gewoon een leuk interview, aangezien ze daar nogal cynisch zijn.
Jeej, ik zit alvast klaar!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:06 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:
[..]
Zag net een post van wiwi en als ik het goed begrijp komt hij rond 9:50u nl tijd bij bbc breakfast
oh ja, ik blijf die puntentelling en dat laatste stuk maar terugkijken en het blijft me elke keer weer ontroerenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:32 schreef grazz het volgende:
Ik had allang moeten slapen, maar kon het niet laten om de puntentelling weer terug te kijkenWat blijft dat speciaal. Duncan's reactie. Ilse en Duncan die elkaar omhelzen. Duncan die richting het podium loopt. De hosts die ondertussen vertellen dat NL voor het laatst in 1975 heeft gewonnen.
Eindelijk
‘the host just said she wants to ask him why the UK came last’quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:10 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:
https://www.instagram.com/p/Bx1W6U3Fal8/?igshid=anodqyswa82e
Jaaa ik denk dat dit nog een miljoen keer toffer was dan een superonverwachte overwinningquote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:16 schreef ato het volgende:
[..]
Ja prachtig, het is ook zo af. Alles, zijn voorbereiding naar het ESF, de bookies, odds, polls waar hij hoog stond. De spannende eerste repetitie, de repetities die beter werden. Zijn prachtige optreden tijdens eerste halve finale en optreden finale. De euforie dat Nederland won, zijn leuke persoonlijkheid.
Ik dacht, wat is dat laat. En toen dacht ik, ohja het is UK waar hij zitquote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:14 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:
[..]
9:40u nl tijd lees ik net op bbc breakfast twitter!!
Het moét de Brexit zijn natuurlijk, niet het waardeloze liedje en de nog waardelozere uitvoeringquote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘the host just said she wants to ask him why the UK came last’
Heel jammer is dat. Duncan heeft al meerdere keren uitgesproken dat hij alles aan haar te danken heeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
InderdaadIk snap dat zure gezeur rondom Ilse niet zo hoor. Ze heeft hem geholpen, mogelijk wat deuren voor hem geopend en hij houdt daar een prachtig begin van zijn carrière aan over. Je ziet aan alles dat ze een goede band hebben
Ik kon de helft niet volgen, want m'n oma zat er doorheen te tetteren dat ze Duncan zo goed vindtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
WAT GAAT HET GROTE NIEUWS ZIJN!!??!!!
Dat ja! Die gast zit vol energie. Vanavond nog the voicequote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kon de helft niet volgen, want m'n oma zat er doorheen te tetteren dat ze Duncan zo goed vindt
Wat spat ie van de tv zeg
Dat was het nieuws? Blijkbaar wel danquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:01 schreef TheVulture het volgende:
26 maart 2020 in de Ziggo Dome
Staat nu op zijn insta
Woooowquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:01 schreef TheVulture het volgende:
Staat nu op zijn insta
Dat heeft ie goed voor elkaarquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:01 schreef TheVulture het volgende:
Staat nu op zijn insta
Dat is een upgrade van het Zonnehuisquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:01 schreef TheVulture het volgende:
Staat nu op zijn insta
Ja, jammer dat we dat niet live kunnen volgen!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat ja! Die gast zit vol energie. Vanavond nog the voiceop de site van VTM vast wel op een later tijdstip terug te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |