quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef Tem het volgende:
“Ich habe es nicht gewusst” heeft dat een relatie met WOII? Dat wist ik niet...
1.000 miljard.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
Terry begon best sterk, maar nu begint hij te zwaffelen. 'Talloze onderzoeken, tal van economen'.
De Poetin en Bannon tactiek. De firehose of falsehood.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:20 schreef Tem het volgende:
Gewoon hard roepen dat het onzin is. Ook een tactiek.
Geen crisis zei hij. En dat klopt want er was een eurocrisis, na de kredietcrisis.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
Baudet sluit af met een leugen. Zonder euro geen kredietcrisis, aldus Terry. Dat is natuurlijk grote onzin.
IJsland lijkt me wel een aardig voorbeeldquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
Baudet sluit af met een leugen. Zonder euro geen kredietcrisis, aldus Terry. Dat is natuurlijk grote onzin.
Maar we moesten onze banken redden vanwege de kredietcrisis. Dat was waar Rutte op doelde. Volgens Baudet was die crisis er zonder de euro echter nooit geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen crisis zei hij. En dat klopt want er was een eurocrisis, na de kredietcrisis.
Hij is krankzinnig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:32 schreef Klopkoek het volgende:
Wat een engerd die Baudet. Nog enger dan Wilders
Hij is normaal gesproken zo vlug met conclusies voordat de autoriteiten hebben gesproken...quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
De rechter had zich uit moeten spreken over de herkomst van die raket?
Vreemd verhaal, Terry.
Ja echt hè.quote:
Het slaat ook gewoon nergens op. Het JIT concludeert dat de raket uit Rusland komt en werd bestuurd door een Russische eenheid. Waarom zou je je dan op de vlakte houden, in afwachting van een rechterlijke uitspraak?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hij is normaal gesproken zo vlug met conclusies voordat de autoriteiten hebben gesproken...
Het zal inderdaad zwakte zijn ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Baudet heeft veel zwakke momenten..jammer.
Dat zat er ook wel dik in natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:42 schreef MaGNeT het volgende:
Niet dat ik op 1 van deze partijen zou stemmen maar Rutte is toch wel 3 maten groter vanavond.
Ik denk wel wat meer dan 3 matenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:42 schreef MaGNeT het volgende:
Niet dat ik op 1 van deze partijen zou stemmen maar Rutte is toch wel 3 maten groter vanavond.
Het is gewoon gênant.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:42 schreef Tem het volgende:
Wat een minkukel. Meer kan ik er niet van maken eigenlijk. Hij komt niet uit zijn woorden, rare opmerkingen, komt niet tot een punt.
Ja. Die is duidelijk een maatje te klein.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:43 schreef Welvaert het volgende:
Wat valt Baudet tegen zeg.. Rutte blaast hem compleet omver
laatste 10 minuten wel ja, jezus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:43 schreef Welvaert het volgende:
Wat valt Baudet tegen zeg.. Rutte blaast hem compleet omver
Ik heb Baudet nog nooit een debat zien winnen eigenlijk. Niet tegen Halsema en ook niet tegen Asscher destijds.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:42 schreef MaGNeT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |