abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 mei 2019 @ 02:16:59 #226
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187040417
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 02:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De verschillen tussen een PvdA of D66 en een FvD, SP of een PVV zijn enorm.
Dat je Baudet of Timmermans geen sterke politicus vind is geen reden om maar niet te gaan stemmen. Als je bijvoorbeeld achter een hoop ideeen van FvD staat, maar niet op hen wil stemmen vanwege Baudet dan kan je beter alsnog gaan stemmen maar dan bijvoorbeeld op de PVV, SGP of de SP.

Morgen zullen heel veel mensen niet gaan stemmen en die mogen dan 4 jaar lang toezien hoe de EU een kant opgaat die ze helemaal niet willen.
Maar je weet dat het Euro parlement uberhaupt niet over de koers van de Eu gaat en dat de raad van Europa -een volstrekt ondemocratisch orgaan bestaande uit alle regeringsleiders- de echte besluiten neemt? Een europarlementslid recht heeft niet eens recht van initiatief.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187040418
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 02:08 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Zegt dat iets over Baudet of over het electoraat?
Nee over het stemvee
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  donderdag 23 mei 2019 @ 02:17:42 #228
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187040420
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 02:17 schreef ZOA het volgende:

[..]

Nee over het stemvee
Eens
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187040428
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 02:16 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Maar je weet dat het Euro parlement uberhaupt niet over de koers van de Eu gaat en dat de raad van Europa -een volstrekt ondemocratisch orgaan bestaande uit alle regeringsleiders- de echte besluiten neemt? Een europarlementslid recht heeft niet eens recht van initiatief.
Het is niet ideaal en zeker niet zoals democratie bedoeld is, maar het is de enige manier waarop Europese burgers hun stem kunnen laten horen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_187040473
Mijn conclusie is dat Baudet ook een echte politicus is i.t.t. wat je overal in het nieuws hoort.
Hij kan zich meten met Rutte.
Ik heb gelet op mimiek van de opponenten en soms vielen beiden door de mand.

De tussenstand is vooralsnog 1-1, maar ben bang (verheugd eigenlijk), dat Rutte morgen afgaat.

Mijn inziens heeft Nederland veel te winnen met een Nexit en dat wordt door Baudet bevestigd.

Pauw heeft vijf fouten gemaakt; de eerste was in het begin, toen het al aardig begon op te lopen en hij de discussie afkapte met we gaan naar de vier vragen; hij had die vraag ook naar voren kunnen halen, omdat ze het er toch al over hadden. Had het veel spannender gemaakt en was m.i. een actie om Baudet de mond te snoeren.
Op het einde heeft hij de opponenten laten uitspreken, hè hè eindelijk.

Voor de EU verkiezingen ben ik om.
Sorry Wilders, die helaas al tien jaar geplaagd wordt door extreme beveiliging en daarom alleen al sympathie verdient..

Nexit now! :)
pi_187040507
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 02:39 schreef gepromoveerT het volgende:
Mijn conclusie is dat Baudet ook een echte politicus is i.t.t. wat je overal in het nieuws hoort.

De tussenstand is vooralsnog 1-1, maar ben bang (verheugd eigenlijk), dat Rutte morgen afgaat.

Mijn inziens heeft Nederland veel te winnen met een Nexit en dat wordt door Baudet bevestigd.

Pauw heeft vijf fouten gemaakt; de eerste was in het begin, toen het al aardig begon op te lopen en hij de discussie afkapte met we gaan naar de vier vragen; hij had die vraag ook naar voren kunnen halen, omdat ze het er toch al over hadden. Had het veel spannender gemaakt en was m.i. een actie om Baudet de mond te snoeren.

Sorry Wilders, die helaas al tien jaar geplaagd wordt door extreme beveiliging en daarom alleen al sympathie verdient..

FvD fanboy gespot
  donderdag 23 mei 2019 @ 05:34:46 #232
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187040695
quote:

Voor een Nexit kan je beter op Wilders stemmen, die draait daar niet zo omheen als Baudet
Laffe huichelaar
  donderdag 23 mei 2019 @ 05:39:28 #233
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187040735
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 01:47 schreef ZOA het volgende:
Verder was het van Rutte krampachtig die arm maar tot de oksel in de kont van het dictatoriaat Brussel houden.
Eigenlijk had Baudet hem af moeten slachten als ik mijn varken op de tuintafel.
Nog een paar jaartjes en varkens danwel het eten ervan wordt onmogelijk of verboden in NL.
Waarom slacht jij varkens op je tuintafel? :?

Rare hobby
Laffe huichelaar
pi_187041031
quote:
6s.gif Op donderdag 23 mei 2019 02:54 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

FvD fanboy gespot
obviously
  donderdag 23 mei 2019 @ 07:33:39 #235
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_187041260
Rutte was inhoudelijk gezien de overduidelijke winnaar van het debat. Baudet wiens partij en aanhangers werkelijk geloven dat de aarde plat is - althans dat zou mij niet verbazen - kan niet echt serieus meer worden genomen.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_187041290
quote:

[..]

De Europese Raad bedoel je. De raad van Europa is een andere ngo die niet bij de EU hoort. Daarnaast zijn al deze regeringsleiders gekozen door nationale bevolkingen. Hoe is het dan ondemocratisch?
pi_187041330
Waarom heeft rutte er niet veel meer opgehamert dat de standpunten van baudet afwijken van de fvd??
speak only if it improves the silence.
pi_187041493
quote:

[..]

De Raad van Regeringsleiders (Europese Raad) is wmb juist het meest democratisch van de hele EU. Die worden ook gecontroleerd in de nationale parlementen. Samen met de Raad van Minsters (Raad van de Europese Unie), die over onderwerpen gaan (zoals Landbouw, Asiel, e.d.)

Dat daarnaast ook nog een Europees Parlement moet bestaan vind ik eigenlijk onzin.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187041561
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 07:54 schreef Hanca het volgende:

[..]

De Raad van Regeringsleiders (Europese Raad) is wmb juist het meest democratisch van de hele EU. Die worden ook gecontroleerd in de nationale parlementen. Samen met de Raad van Minsters (Raad van de Europese Unie), die over onderwerpen gaan (zoals Landbouw, Asiel, e.d.)

Dat daarnaast ook nog een Europees Parlement moet bestaan vind ik eigenlijk onzin.
Er valt nog wel iets te zeggen voor een parlement volgens mij, maar niet voor de huidige halfbakken oplossing met een tandeloos parlement. Ik zou zeggen doe het goed of doe het niet.
zie email 27 oktober
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 08:14:30 #240
236264 crew  capricia
pi_187041630
quote:

Rutte heeft ook gezegd dat hij de PVV stuk gaat maken. En door dit debat, door Thierry uit te dagen, zorgt hij er voor dat de PVV nog meer leeggegeten wordt door Forum dan al was.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 23 mei 2019 @ 08:47:09 #241
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187041952
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 07:33 schreef NoPicNic het volgende:
Rutte was inhoudelijk gezien de overduidelijke winnaar van het debat. Baudet wiens partij en aanhangers werkelijk geloven dat de aarde plat is - althans dat zou mij niet verbazen - kan niet echt serieus meer worden genomen.
De meeste kranten en experts geven je overduidelijk ongelijk. Het was 1 - 1, waarbij Baudet vooral over vergezichten sprak en Rutte over bedreigingen voor Nederland.
pi_187042113
rutte had in het begin even moeite met de stoiceinse houding van baudet.
maar daar brak hij later doorheen, en baudet stond meerdermalen met zn mond vol tanden. op zn eigen onderwerpen nog wel. zichtbaar balend. weigede vragen te beantwoorden, zag rutte's voorbedachte afmakertjes niet aankomen.

en dan die belachelijke vraag, wanneer heeft u voor het laatst gehuild... wat ging ie daar hard op zn bek zeg..

ik vond rutte duidelijk de winnaar.

wel apart trouwens, een debat waarin ik wil dat beiden op hun bek gaan.
pi_187042160
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 08:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

De meeste kranten en experts geven je overduidelijk ongelijk. Het was 1 - 1, waarbij Baudet vooral over vergezichten sprak en Rutte over bedreigingen voor Nederland.
Nou kom maar met die linkjes dan. In ‘mijn’ (NRC) krant wordt Rutte duidelijk als winnaar aangewezen.
zie email 27 oktober
pi_187042179
quote:

Terwijl Rutte zoals verwacht zin na zin ingestudeerd en voorspelbaar reageerde introduceerde Baudet een nieuwe en verfrissende manier van politiek debatteren.

Daarmee oversteeg Baudet in ruime mate de voorspelbare Rutte met zijn evenwel voorspelbare stokpaardjes.

Na het debat was een ding duidelijk, het tijdperk Rutte is nu definitief voorbij. Een nieuwe leider met een nieuwe manier van politiek voeren is opgestaan.
pi_187042211
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:08 schreef Elzies het volgende:

[..]

Terwijl Rutte zoals verwacht zin na zin ingestudeerd en voorspelbaar reageerde introduceerde Baudet een nieuwe en verfrissende manier van politiek debatteren.

Daarmee oversteeg Baudet in ruime mate de voorspelbare Rutte met zijn evenwel voorspelbare stokpaardjes.

Na het debat was een ding duidelijk, het tijdperk Rutte is nu definitief voorbij. Een nieuwe leider met een nieuwe manier van politiek voeren is opgestaan.
Je bedoelt te zeggen dat Rutte zich goed voorbreid had en Baudet niet :7
pi_187042279
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:11 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Je bedoelt te zeggen dat Rutte zich goed voorbreid had en Baudet niet :7
Please. Nog steeds in de ontkennings-mode :')

Morgen zal de overwinning van FvD als de afscheidsspeech van Rutte die daar onvermijdelijk op volgt mijn gelijk aantonen. Het is over en uit voor Rutte. Zoveel was gisteren in het debat wel duidelijk.
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 09:20:57 #247
236264 crew  capricia
pi_187042304
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

Morgen zal de overwinning van FvD als de afscheidsspeech van Rutte die daar onvermijdelijk op volgt mijn gelijk aantonen. Het is over en uit voor Rutte. Zoveel was gisteren in het debat wel duidelijk.
En indien niet, wat ga jij dan doen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_187042322
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:20 schreef capricia het volgende:

[..]

En indien niet, wat ga jij dan doen?
Gewoon door met leven. Er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken.
pi_187042348
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

Alsof Rutte ook maar één seconde nadenkt om op te stappen als FvD de verkiezingen 'wint' :')
pi_187042362
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:03 schreef pokkerdepok het volgende:
rutte had in het begin even moeite met de stoiceinse houding van baudet.
maar daar brak hij later doorheen, en baudet stond meerdermalen met zn mond vol tanden. op zn eigen onderwerpen nog wel. zichtbaar balend. weigede vragen te beantwoorden, zag rutte's voorbedachte afmakertjes niet aankomen.

en dan die belachelijke vraag, wanneer heeft u voor het laatst gehuild... wat ging ie daar hard op zn bek zeg..

ik vond rutte duidelijk de winnaar.

wel apart trouwens, een debat waarin ik wil dat beiden op hun bek gaan.
Dat, alleen blinde volgers van Baudet vinden hem de winnaar van het debat.

Het was een aanfluiting, hij daagt Rutte uit voor een debat en loopt vervolgens meerdere malen tegen z'n eigen vuist op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')