Onzin.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:16 schreef theunderdog het volgende:
Laten we gewoon teruggaan naar geen seks voor het huwelijk..
Ik zou als ik jou was eens gaan praten met mannen/vrouwen (maar voornamelijk mannen) die zijn vals zijn beschuldigd. Deze wet geeft symbolisch een signaal aan borderliners om mannen valselijk te beschuldigen. Consequentie: vrouw komt van een koude kermis thuis (want man wordt gewoon vrijgesproken), maar de man in kwestie heeft toch een flink reputatie probleem opgelopen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:19 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Onzin.
Laten we gewoon normaal doen. Kortom, wederzijdse seks hebben.
Ook voor jou de vraag, hoevaak is het jou al overkomen dat je een bedpartner had die niet welwillend meedeed?
En als je een bedpartner had die moeite had met zaken, duwde je dan gewoon door of checkte je of het ok was (even een stapje terug en ruimte geven, vragen of het lekker was e.d.?).
Ik need aan dat je een normaal mens bent en dat je het belangrijk vindt dat de ander het ook naar de zin heeft. Zo moeilijk is het echt niet. Gaat vrijwel vanzelf normaliter.
Alhoewel zulke feiten zeer ernstig zijn zijn ze een absolute minderheid. De keren dat het tot een veroordelen komt zijn zelfs extreme uitzonderingen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was eens gaan praten met mannen/vrouwen (maar voornamelijk mannen) die zijn vals zijn beschuldigd. Deze wet geeft symbolisch een signaal aan borderliners om mannen valselijk te beschuldigen. Consequentie: vrouw komt van een koude kermis thuis (want man wordt gewoon vrijgesproken), maar de man in kwestie heeft toch een flink reputatie probleem opgelopen.
We hoeven in een beschaafde democratie geen minderheden meer te beschermen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Alhoewel zulke feiten zeer ernstig zijn zijn ze een absolute minderheid. De keren dat het tot een veroordelen komt zijn zelfs extreme uitzonderingen.
In tegenstelling tot zaken waar er wel werkelijk verkracht is en de dader fluitend wegloopt. Er geen zaak van gemaakt durft te worden of het niet tot een veroordeling komt. Als het dan wel tot een veroordeling komt is het vaak een lachtertje.
Ben je je er bewust van dat politie erg vaak afraad om verder te gaan om er echt een zaak van te maken omdat de kans op een serieuze straf echt bar klein is?
De angst om onterecht beschuldigt te worden is onevenredig groot. De meeste gevallen van onzin meldingen worden al afgevangen voor de werkelijke aangifte. Een (ellelang) voorgesprek is de norm. Waarin keihard wordt gewezen op de gevolgen van valse aangifte en de kans op veroordeling (en de mate ervan).
Dat het lichaam op een bepaalde manier reageert zegt niets...... toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Heb je in daad en woord meegedaan? Of lag je stil naar het plafon te staren? Verkrampt en bang?
Toe nou zeg, je snapt het verschil zelf toch wel?
Waar zeg ik dat in godensnaam?????quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
We hoeven in een beschaafde democratie geen minderheden meer te beschermen?
Op welke manier?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:35 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat het lichaam op een bepaalde manier reageert zegt niets...... toch?
Hoeft niet hoor een blanco vel voldoet ik vul het later wel in. Wel even een handtekening plaatsen op dat blanco gebeuren. Liefs onderaan rechts.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:18 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Moeten zeker met een contactje rond gaan lopen, die die getekend moet worden alvorens er sex plaats vindt.
Doe niet zo moeilijk je weet best wat er bedoeld wordt toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Op welke manier?
Waar heb je het over?
Hoezo mag/moet/kan tijdens het huwelijk onvrijwillige sex WEL zijn toegestaan ?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ah dus straks voor de zekerheid maar een contract ondertekenen? Want wat als je een vrouw meeneemt na het uitgaan en ze claimt dat ze het eigenlijk niet wilde, maar omdat ze dronken was geen nee kon zeggen?
Of nog beter, gewoon wachten met seks tot het huwelijk. Dan heb je nergens last van.
Ik zou kunnen invullen ja, maar dat komt het gesprek niet ten goede.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk je weet best wat er bedoeld wordt toch?
Als een kerel zo dom uit de hoek komt weet je niet wat je deze voor antwoord moet geven?
Want?quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:24 schreef Myrr het volgende:
Ik ben voor.Dit maakt voor meiden de gang naar het strafrecht zoveel makkelijker en weerhoudt jongens er hopelijk van hun zin door te drukken.
Want? Seks opgedrongen krijgen terwijl je niet heel sterk in je schoenen staat/ kwetsbaar bent en die persoon je eerste 10 keer nee en uiteindelijke overgave accepteert als een ja is ook schadelijk en iedereen komt er maar mee weg want je bent niet bruut verkracht dus eigenlijk moet je niet zeiken.quote:
En wat verwacht je dan uiteindelijk van de rechter? ja meid, ik geloof je op je mooie blauwe, bruine ogen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Want? Seks opgedrongen krijgen terwijl je niet heel sterk in je schoenen staat/ kwetsbaar bent en die persoon je eerste 10 keer nee en uiteindelijke overgave accepteert als een ja is ook schadelijk en iedereen komt er maar mee weg want je bent niet bruut verkracht dus eigenlijk moet je niet zeiken.
Van een volwassen vrouw mag je anders verwachten, maar tienermeiden overkomt dit vaak zat. Die hebben nog geen backbone.
Je doet net alsof hier mensen zijn die verkrachting goedpraten...quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:32 schreef Myrr het volgende:
Het is allemaal hakken in het zand met jullie (de tegenstanders van dit soort zaken), tot je een tienerdochter krijgt. Dan gaat het licht pas een keer aan. En als vader kun je je kind ook niet 24/7 beschermen, hoe je ook je best doet met opvoeden. Overal zijn mannen en jongens die maar al te graag erop kruipen.
Wat alle harde koppen altijd vergeten is dat die meiden en vrouwen ook gewoon iemands kind zijn en het evengoed jullie kinderen kunnen zijn die dit soort dingen overkomt. Wel fijn dan dat het strafrecht het opneemt voor je kind daar waar jullie ze op dat moment niet konden beschermen, niet?
We hebben leeftijdsregels waarbij we ook nog weten dat meiden eerder volwassen zijn dan jongens. Je schildert meiden als onschuldige weerloze schepseltjes af maar we moeten wel geloven dat ze 3 jaar later makkelijk hetzelfde werk als mannen kunnen doen. Moeilijk met elkaar te rijmenquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Want? Seks opgedrongen krijgen terwijl je niet heel sterk in je schoenen staat/ kwetsbaar bent en die persoon je eerste 10 keer nee en uiteindelijke overgave accepteert als een ja is ook schadelijk en iedereen komt er maar mee weg want je bent niet bruut verkracht dus eigenlijk moet je niet zeiken.
Van een volwassen vrouw mag je anders verwachten, maar tienermeiden overkomt dit vaak zat. Die hebben nog geen backbone.
als ik hier lees 'ik pak gewoon vrouwen op de bek en soms krijg ik dan een klap maar soms gaat het gewoon lekker' dan word op zijn minst grens overschrijden gedrag goedgepraat en daarmee wel een bepaalde cultuur ja. En volgens mij probeert myrr juist te zeggen dat een wet als deze die cultuur tegen gaatquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je doet net alsof hier mensen zijn die verkrachting goedpraten...
Dat zijn uitspraken van een maagd. Waarschijnlijk enkel zijn eigen moeder eens bloot gezien.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:54 schreef Allures het volgende:
[..]
als ik hier lees 'ik pak gewoon vrouwen op de bek en soms krijg ik dan een klap maar soms gaat het gewoon lekker' dan word op zijn minst grens overschrijden gedrag goedgepraat en daarmee wel een bepaalde cultuur ja. En volgens mij probeert myrr juist te zeggen dat een wet als deze die cultuur tegen gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |